Dodaj do ulubionych

Meblomak - uważajcie

13.03.06, 18:46
Ostrzegam wszystkich, którzy chcą kupić meble firmy Meblomak z Rumii.
Zastanówcie się raz jeszcze, bo w przypadku reklamacji będzie potraktowani
bardzo źle. Jakość tych mebli w moim przypadku przekroczyła (negatywnie)
wszelkie moje wyobrażenia. A czas oczekiwania na wymianę (67 dni!) również.
Dla tych którzy mimo to spróbują, rada: wyrzućcie kartę gwarancyjną do śmieci
i zgłaszajcie wszystkie roszczenia w trybie ustawy!
Pozdrawiam
Edytor zaawansowany
  • 22.05.13, 13:05
    Zakupiłam z firmy Meblomak krzesła i stół. Krzesło uszkodzili podczas transportu. Na rozpatrzenie reklamacji czekałam rok, zabrali w końcu , że rzekomo wymiana na nowe, czekałam prawie dwa miesiące. Gdy przyszli z krzesłem okazało sie że firma chciała mnie oszukać, skleili uszkodzony róg byle jak, nie usunęli filców które podkleiłam pod nogami krzesła, więc Pan zabrał krzesło. Na drugi dzień otrzymałam telefon, ze nastąpiła pomyłka mają nowe krzesło, nieźle, więc przyjechali z krzesłem, krzesło drewniane bujało się na wszystkie strony nogo były nierównie o około 1cm, obłęd. Zabrano ponownie, wysłałam wiec pismo, iż rozwiązuję umowę z rękojmi żądam zwrotu gotówki i proszę zabrać pozostałą część towaru, wyznaczyła 7 dni które minęły 20 maja 2013 , no i nic, ale nie podaruję im za tydzień składam pozew, uprzednio pójdę do rzecznika praw konsumenta. Powiedz mi jak rozwiązałeś problem reklamacyjny z tym sklepem. Ja oczywiście odradzam zakup, gdyby ktoś miał ochote to mogę przesłać zdjęcia krzesła.
  • 29.01.14, 16:54
    Uff, tak poczytałam z czym walczycie i aż mi się zimno zrobiło (w grudniu) - bo zamówiłam sobie narożnik Tivoli od Meblomaku (Jupiter).
    Na szczęście, przywieźli na czas (przed świętami), wszystko jest dobrze - i niepotrzebnie mnie straszyliście ;) Żadne wady nie wyszły, wszystko OK. Nawet jak zadzwoniłam do salonu (już po dostawie), to dostałam przez telefon szkolenie jak czyścić tkaniny.
    Więc pozdrawiam - i nie ma się co bać.
  • Gość: KAmil IP: *.dynamic.chello.pl 23.06.14, 20:19
    Stanowczo odradzam zakupy w Meblomak (Jupiter), sprzedawcy z menadżerem salonu nie traktują klienta poważnie. W piątek oglądałem narożnik, który chciałem kupić, w sobotę zarezerwowałem sobie ten narożnik- sprzedawczyni poinformowała mnie wtedy że może sprzedać narożnik z fotelem (o czym w piątek nie było mowy z jej strony), ale OK cena promocyjna kupię i fotel, w poniedziałek jadę do salonu a tam co??? Cena za komplet podniesiona o 1400 pln. :( Zdziwko, tel do meango który zlał temat i zostałem bez narożnika. Tak się nie robi. Chamskie traktowanie klienta.... A sprawa źle oznakowanych produktów sprzedaży na pewno trafi do IH.
  • Gość: aparat IP: 188.116.35.* 16.09.14, 11:46
    Odradzam zakupy z firmy Meblomak, kupiłam sofę i fotele Katania ze skóry, sofa jest na razie ok ale z foteli odłazi wierzchni lakier, ewidentnie błąd w sztuce, źle nałożyli lakier albo przemalowali gotowy mebel, niestety jest juz po gwarancji. Drogi bubel.
  • 09.06.15, 20:23
    kupiłam w grudniu narożnik zapłaciłam 7 000zł już po dwóch miesiącach zaczął się łuszczyć zgłosiłam ten fakt przyjechała rzeczoznawca napisał raport i kazał czekać na odpowiedz i dziś właśnie ją dostałam że gwarancja nie obejmuje bo uszkodzenia są z wyniku złego czyszczenia chemicznego co jest w tym najzabawniejsze że ten narożnik nie był jeszcze nigdy czyszczony. Również ostrzegam przed zakupami w tej firmie.
  • Gość: Renia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.08.15, 22:17
    Witam ja kupiłam zestaw Marschala 20.10.2014 i w maju złożyłam reklamację i dzisiaj otrzymałam odpowiedz , że reklamacja została rozpatrzona negatywnie i odpowiedz taka
    jak u Pani .Odwołałam się poprzez rzecznika praw konsumuenta i dalej to samo.A meble zaczęłam czyścić dopiero jak skóra się łuszczyła Widzę , że na stronach internetowych jest masa takich sytuacji. Mnie to wygląda na tą
    skórę wadliwą chińska lub z Tajandii jak u Pani bo przybliżony termin zakupu. Ja tego tak nie zostawię zaraz po wekendzie skontaktuję się z prawnikiem oraz przekażę sprawę do mediów.
  • Gość: klientka(już nie) IP: *.85-237-173.tkchopin.pl 18.11.15, 21:49
    Tak,ludzie mają rację.Trzeba uważać na tą firmę. Ja zamówiłam zestaw Marschala we wrześniu.W listopadzie przywieziono. Na szczęście mąż dokładnie obejrzał i okazało się,że:
    przeszycia w narożniku jednej części z drugą się nie pokrywają o dobre 4 cm ( a w salonie na ekspozycji wszystkie modele mają idealną linię). Mało tego dostawka narożnikowa jest o jakieś 2 cm wyższa od reszty. Oczywiście,to się samo uleży -wypowiedź tych co przywieźli. Oczywiście narożnika żeśmy nie przyjęli,musieli wobec tego zabrać z powrotem do firmy. Mija kilka dni,telefon z salonu. Decyzją prezesa, wycofują się z zamówienia,bo nie odebrałam narożnika. Żadnych poprawek nie będzie i żadnego drugiego narożnika. Oddają pieniądze i już. Czyli,aby kupić od nich mebel, trzeba odebrać, to co przywiozą. I nie jest ważne,czy jest on dobrze wykonany czy nie. Albo bierzesz taki jaki jest,albo figa z makiem ( oj,przepraszam z Meblomakiem).
  • Gość: martusiaaa2011 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.11.15, 20:13
    Jesli macie facebooka znajdzcie grupę reklamacja towaru lub reklamacja odzieży. Zamieść zdjęcie swojego zgłoszenia reklamacji i swój opis. Masz odpowiedź na reklamację na piśmie? Jeśli tak zrób zdjęcie i też zamieść. Zasłoń swoje dane osobowe. Podaj datę zakupu, datę zauwazenia wady oraz date zgłoszenia reklamacji i udzielonej odp. Tam są ludzie, którzy doskonale wiedzą jak pomóc. Mi pomogli i to nic nie kosztuje.

    PS. TYLKO JEŚLI KTOŚ PROPONUJĘ ZLECIĆ WŁASNĄ OPINIĘ RZECZOZNAWCY, PROPONUJĘ TEGO NIE ROBIĆ, SĄD NAJWYŻSZY ORZEKŁ ŻE TO NIE JEST DOWÓD

    www.lex.pl/czytaj/-/artykul/nie-kazda-opinia-bieglego-jest-nia-w-rozumieniu-k-p-c
    prawo.wyborcza.biz/content/znaczenie-prywatnej-opinii-%E2%80%9Ebieg%C5%82ego%E2%80%9D-w-procesie-cywilnym
    POZA TYM NIE ISTNIEJĄ ŻADNE PRZEPISY PRAWA NAKAZUJĄCE SPRZEDAWCY UZNANIE REKLAMACJI PO PRZEDSTAWIENIU OPINII RZECZOZNAWCY.
  • Gość: bencia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.10.16, 19:17
    NIE POLECAM!!! Tej firmy. Po czterech latach od reklamacji zaczyna mi schodzić kolor, ale najpierw coś się zaczęło łuszczyć, a za chwilkę będzie schodził kolor. Niestety nie mam próbek skór z tym kolorem żeby zamówić rzeczy do renowacji, bo jak mi przysłali reklamowany wypoczynek to nie dali do niego próbek z kolorem i teraz jak proszę o wysłanie mi skóry z tym kolorem, to maja mnie głęboko gdzieś.
  • 10.01.17, 21:48
    NIESTETY , ALE MUSZĘ POTWIERDZIĆ .UWAGA NA SKLEP MEBLOMAK W GDYNI.
    Zakupiłem meble MATKOWSKI, meble przyszły ze znacznymi wadami , mimo ,że ich cena wydawałoby się sugeruje dobrą jakość -NIESTETY NIE .
    NIE DOŚĆ ZE przyszły PO TERMINIE REALIZACJI WYNIKAJĄCEJ Z UMOWY (w 12 tygodniu), TO JESZCZE POSZCZEGÓLNE ELEMENTY RÓŻNIĄ SIĘ WYBARWIENIEM. PONADTO SĄ WADLIWIE ZABEJCOWANE I DRZWI W POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTACH NIE DOMYKAJĄ SIĘ PRAWIDŁOWO. PORAŻKA .
    SKLEP NATOMIAST, W OGÓLE NIE DBA O KLIENTA. WSZYSTKO ZWALA NA PRODUCENTA, A PRZECIEŻ TO Z NIMI , A NIE PRODUCENTEM PODPISUJE SIĘ UMOWĘ. W TRAKCIE TRANSAKCJI NIE MOŻNA ZREZYGNOWAĆ Z ZAKUPU BO ZADATEK PRZEPADA, CZYLI MOGĄ KANTOWAĆ JAK CHCĄ. A MEBLE MATKOWSKI KOSZMAR, ZA TAKĄ KASĘ TO PO PROSTU żENADA. ODRADZAM ZAKUPY POD KAŻDYM WZGLĘDEM !!!!
  • 03.02.17, 21:38
    Witam

    Masz problem w uzyskaniu pożyczki lub kredytu? Twoim problemem jest zły Bik i zła przeszłość kredytowa? Mamy na to sposób przyjdź do nas jeśli masz samochód i jesteś jego jedynym właścicielem. Możesz uzyskać kredyt do 60 % wartości samochodu. 100 % przyznawalność bez względu na bazy. Olek 668 810 547 Serdecznie zapraszamy

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.