Dodaj do ulubionych

reklamacja mebli

02.10.07, 21:34
Witam.Zamówiliśmy z mężem meble na które czekaliśmy 1,5 miesiąca.Po
rozpakowaniu i złożeniu okazało się że brakuje pewnych elementów a
niektóre deski są uszkodzone.Zaraz złożyliśmy w tym salonie meblowym
reklamacje.Powiedziano nam że może to potrwać 2 lub 3
tygodnie.Minęło już jednak 1.5 miesiąca i dalej nic nie wiadomo.Czy
to jest zgodne z prawem?czy możemy na to jakoś zareagować.Czy można
np. żądać zwrotu kosztów za zwrot mebli w takim przypadku? Nie można
ustawić tych mebli bo nie ma wszystkich elementów, jest to
niewygodne i utrudnia funkcjonowanie rodziny.
Edytor zaawansowany
  • prawnik-skp 03.10.07, 11:35
    Nie jest to zgodne z prawem. Proponuję wezwać na piśmie do wykonania
    umowy przez sprzedawcę z wyznaczeniem mu terminu i z zagrożeniem, że
    jeśli ten termin minie bezskutecznie, to nastąpi odstąpienie od
    umowy (żądanie zwrotu pieniędzy). To wezwanie powinno być złożone za
    potwierdzeniem odbioru.
  • Gość: ANNA IP: *.chello.pl 09.10.07, 19:44
    JA RóWNIEż KUPILAM MEBLE - NAROżNIK, SKóRZANY, PO CZYM OKAZALO SIę, żE NAROżIK
    SIE PRUJE. DODAM żE BYL BAAARDZO DROGI. ZLOZYLAM REKLAMACJE I RóWNIEZ CZEKAM NA
    ROZPATRZENIE MOJEJ REKLAMACJI JUZ PONAD MIESIąC.
    cO W TEJ SYTUACJI MOGę ZROBIć? JAK SIE BRONIC PRZED NIEUTRZCIWYM SPRZEDAWCą MEBLI?
  • prawnik-skp 10.10.07, 09:42
    To, że narożnik był bardzo drogi nie jest argumentem z punktu
    widzenia prawa przy takim opisie sprawy. Jak się bronić? za mało
    znam sprawę. Odpowiem, że wobec sprzedawcy towaru konsumpcyjnego
    kupujący może dochodzić uprawnień z ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o
    szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie
    kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176).
  • Gość: klaudia IP: *.centertel.pl 03.07.08, 09:31
    Zakupiłam meble 3 lata temu. Zaczeły się psuć, odchodziła okleina.
    Postanowiłam złożyć reklamację. Drzwi do szafek z nową okleiną
    miałam dostać po kilku tygodniach. Mineło pół roku a nadal ich nie
    mam. Co mam robić?
  • Gość: ruda2212 IP: *.gprs.plus.pl 07.01.09, 19:59
    kupiłam kpl. wypoczynkowy skórkowy w maju 2008 r. w lipcu była 1 -
    sza rekl. ponieważ były dziury wysiedziane. w listopadzie
    powtórzyła się ta sama sytuacja czy mogę ubiegać się o zwrot
    gotówki ?
  • Gość: stan46 IP: *.mielec132.ptc.pl 29.08.08, 15:10
    kto jest producentem tych mebli..tak z ciekawości..i jak sie
    nazywaja?
  • Gość: ruda IP: *.gprs.plus.pl 08.01.09, 18:43
    kpl. Newada prod.P.P.H.U. FEIGA Mąkoszyce 50 Kobyla Góra
  • Gość: Joseph IP: *.piekary.net 27.12.09, 15:32
    Drodzy klienci, pracuję w sklepie meblowym i zajmuję się reklamacjami. Naprawdę
    zależy nam by termin ustawowych 14 dni nie został przekroczony. Jednak naprawdę
    jesteśmy uzależnieni od dostawców którzy często nie dokonują wymiany towaru lub
    przesłania brakujących elementów w odpowienim czasie. Osobiście nie polecam
    mebli black red white gdyż reklamowany u nich towar przychodził często po 6
    tygododniach. Szybko zrezygnowalismy i ich mebli.
  • Gość: stan46 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.01.10, 23:21
    łgartswo!!!...a napisz co robiłeś aby twoi Klienci mieli elementy
    jak najszybciej..a nie wciagu 2 tygodni...napisz dokladnie skąd
    odbieraliście meble, ile razy bywacie w hurtowni .....dobrze ze
    Black Red White zrezygnował z waszych usług...napisz dokładnie nazwę
    twojego salonu meblowego..
    6 TYGODNI...ŁGARSTWO
  • Gość: Gocha2308 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.08.13, 10:14
    Witam
    Potierdzam,ze czeka sie - tygodni i ......po kilkunastu telefonach i monitach!
    Nigdy juz nic nie kupie w BRW!!!
  • Gość: stan46 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.01.10, 23:29
    Joseph..łzesz poprostu...napisz skąd odbierasz meble i dlaczego tak
    rzadko, że swoim Klientom nie zabezpieczyłes się aby dostarczyć na
    czas reklamowanych elementów...a co to za salon meblowy , że tak
    dbacie o swoich Klientów i ich reklamacje..??? jeszcze takiego nie
    poznałem..6 TYGODNI TO ŁGARSTWO I WIEM CO MÓWIE...bardzo dobrze
    , że zrezygnowaliście z mebli Black Red White...lepiej nie miec
    dystrybutora tego typu...
  • Gość: Dana IP: *.ghnet.pl 13.01.10, 18:44
    Zgadzam się ze "Stanem46", BRW stara się realizować reklamację w
    ciagu 2 tyg, sporadycznie trwa to dłużej, zyczyłabym soebie i
    wszystkim Klientom by więcej firm przy tak dużej sprzedaży było tak
    zorganizowane od strony załatwiania reklamacji. Pozdrawiam :-)
  • Gość: Jarek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.12.14, 11:01
    Witam, dołączę swoje 3 grosze>> zakupione meble BRW zaraz po przywiezieniu do domu podczas ich składania okazały się wadliwe. Złożyłem reklamację dostałem nowe elementy po 3 tygodniach, które ponownie zmuszony byłem reklamować.W sumie reklamacji na ten zestaw było 6 i różne terminy odbioru przysyłanych nowych elementów od 3 tygodni do ponad 2miesięcy więc nie jest to dobra firma a klientów ma głęboko w przysłowiowej d....e. To były moje pierwsze i zarazem ostatnie u nich zakupy.
  • Gość: Stella IP: *.dynamic.chello.pl 05.08.14, 15:25
    Nigdy wiecej nie kupię nic tam. Zamówiłem łóżko ze skory. Dostarczono z widoczna skaza na przodzie. Niestety taka skaza to prawo naturalnej skory ( tylko nikt mnie nie poinformował ze kupuje mebel ze skaza która wyglada jak wypalenie)! Reklamacji nie uznają! Oszuści!
  • Gość: indiana i open IP: *.dynamic.chello.pl 04.09.14, 19:43
    Na moich meblach z odchodzącą okleiną stwierdzili że to uszkodzenie mechaniczne i tyle Nigdy więcej BRW te meble powinny zniknąć z rynku to totalny badziew....mogę przesłać zdjęcia.
  • Gość: gosia IP: 79.110.202.* 10.04.15, 09:01
    witam zakupiłam narożnik w Brw po 3 mcach wygląda fatalnie siedzisko ubite gąbka w poduchach rozwarstwia się itp. złożyłam reklamację przysłali gśscia z walizką który chciał wymienić tylko poduszki i stwierdził ze nawet jak wymieni nowe siedziska , czyli praktycznie cały narożnik to po 3 mcach bedzie to samo ,trwa to już ponad miesiąc firma stwierdziła że łaskawie może jeszcze raz przysłać serwis ,co mam robić wydałam 2000 dla niepełnosprawnej córki do pokoju nie stacć mnie na nowy narożnik
  • Gość: Klient BRW IP: *.147.246.94.ip4.artcom.pl 28.04.15, 12:23
    BRW
    Już ponad dwa tygodnie temu została zgłaszana reklamacja osobićie.
    W połowie pierwszego tygodnia , przypominałem telefonicznie- kazali przysłać mailem nr który znajdował sie na paczce (chore- kto odkleja każdą nalepke z opakowania i trzyma w teczce w razie reklamacji) Na szczęście opakowanie leżało w piwnicy wie nalepka z numerem była.

    A tak wgl. wydaje mi sie ze wystarczy faktura do uznania reklamacji.

    Po wysłaniu maila z tym numerem zero odpowiedzi 1,5 tygodnia.
  • Gość: Jarek Toruń IP: *.play-internet.pl 29.06.15, 22:42
    Kupiliśmy meble z zestawu Koen. Dwie komody w których blaty okazały się porysowane. W dwóch witrynach połamane listwy frontów. Stół źle spasowany i porysowany.
  • n.p.ozorkow 19.07.15, 12:34
    W salonach BRW wszystko jest wychuchane i w miarę sprawne ,dlatego najlepiej kupować meble z ekspozycji.
    W innym przypadku to loteria.
    Oczywiście wiele asortymentów jest do samodzielnego montażu i dostarczane są w paczkach,i tu zaczynają się problemy.
    BRW oferuje meble wielu producentów którzy na sklep wstawiają w/w ideał.
    Ostatnio zakupiłem dwie wersalski które zostały wykonane na zamówienie.
    Do dzisiejszego dnia nie mogę dojść do siebie po tym co zobaczyłem.
    Jakość wykonania skandaliczna.
    Niewidomy wykonał by to znacznie starannie.
    Reklamacji to również jedną wielką porażka.
    Podsumowując;
    Komuno, wróć!
  • Gość: Milena IP: *.pzu.pl 26.07.15, 23:39
    Witam.
    Ja zamówiłam meble 06.06.2015 dziś mamy 26.07.2015 nie wspomnę, że była składana reklamacja, poźniej kolejna reklamacja itd. Dzwoniąc do BRW nikt nic nie wie. Nie wiedzą kiedy będą zrealizowane. Masakra. Jutro tj. 27.07.2015 idę tam osobiście. Mam ich dosyć. Nie kupujcie nic tam.
  • Gość: kris IP: *.xdsl.centertel.pl 28.07.15, 12:20
    Odradzam kupno mebli BRW Janki.meble dostarczono terminowo. Lecz boki szafek popekane.zlozylem reklamacje czekam juz 4 tyg bez odzewu . NEVER!!!!!!!
  • Gość: nigdy więcej brw IP: *.adsl.inetia.pl 06.11.15, 20:03
    Przestrzegam przed zakupem mebli brw wrocław bielany - szkoda czasu, nerwów i pieniędzy. porażka na całej linii
  • malgorzata0702 02.12.15, 20:15
    Kupiłam meble kuchenne - b. drogie. Umawiałam się na montaż już w chwili złożenia zamówienia. Poinformowano mnie, że jak najbardziej, można umówić się na montaż - cena montażu - 10% wartości mebli. Zapłaciłam montażyście. Ten rozpoczął montaż i zostawił "w pół drogi". Nie odbiera telefonów. Zniknął. W sklepie umywają ręce. Nikt inny nie chce podjąć się montażu mebli BRW. Od trzech miesięcy mieszkam na kartonach. Co robić? Czy to, jak zostałam potraktowana jako klient jest zgodne z prawem? Jestem bezradna!
  • malgorzata0702 02.12.15, 20:25
    Kupiłam na swoje nieszczęście meble kuchenne. O tym, co było źle i co reklamowałam nie wspomnę. Teraz mam większy problem - gdy podpisywałam umowę na meble zastrzegłam, że chcę z montażem. Poinformowano mnie, że oczywiście taka usługa wchodzi w grę i kosztuje 10% wartości mebli. Zapłaciłam montażyście, który przystąpił do montażu, wykonał część pracy i zniknął! Od trzech miesięcy mieszkam na kartonach ze sprzętem kuchennym, na niezamontowanych częściach itp. W sklepie rozkładają bezradnie ręce. Czy to jest zgodne z prawem? Czy można tak potraktować klienta? Pytałam różnych "prywaciarzy" produkujących meble o możliwość dokończenia montażu, ale jak dotąd nikt nie chce się tego podjąć. Nie wiem, co robić. Pomocy. Nigdy więcej nie kupię nic w BRW!
  • Gość: elżbieta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.06.16, 14:16
    Również mamy z mężem niemiłe doświadczenia po zakupie dość drogich foteli w BRW.
    Po niedługim czasie materiał, ekoskóra na oparciu, po prostu się rozpadła. Zrobiła się siateczka, jakby materiał był za słaby i nie wytrzymał. Złożyliśmy reklamację w sklepie i czekaliśmy miesiąc na reakcję. BRW odesłał nas do producenta, z którym wojujemy do dzisiaj, a sam umył ręce. Taki sposób traktowania klienta jest niedopuszczalny i krzywdzący. Do tego wszystkiego producent wciska nam kit, że materiał się rozpadł z naszej winy, niewłaściwa konserwacja! A to po prostu bubel!
    BRW jest pośrednikiem w sprzedaży produktów i tak naprawdę nie ponosi żadnej odpowiedzialności za sprzedawane towary. Odradzamy zakupy w BRW, bo są niekompetentni i nieodpowiedzialni.
    Ostrzegamy!!! Elżbieta.
  • olga12 10.02.19, 22:54
    Przyznam racje co do BRW zakup mebli kuchennych w 2018 roku firma nie godna polecenia a towar kiepskiej jakosci niekompletny z uszkodzeniami dotarł do mnie za dość wysoka cenę klienta mają w dupie i na realizację reklamacji trzeba czekać do 3 miesięcy obłęd najlepiej jak się da to zgłaszać takie problemy do Praw konsumenta i ciagac gnoji po sądach.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.