Dodaj do ulubionych

Zwrot towaru zakupionego przez internet

IP: *.telpol.net.pl 04.02.08, 13:13
Witam! Na portalu allegro zakupiłam wózek dziecięcy. Pierwszy przyszedł w
innym niż zamawianym kolorze, sprzedawca wymienił na swój koszt, ale drugi
wózek okazał się wadliwy, ponownie na swój koszt sprzedawca wymienił wózek,
ale i ten trzeci miał defekty, które ujawniły się na jeździe próbnej.
Odesłałam wózek do sprzedawcy na własny koszt i chciałabym zwrot pieniędzy, a
nie kolejny wózek. Czy mam do tego prawo? Sprzedawca twierdzi, że powinnam
sama zareklamować wózek u producenta, a nie u niego, a ponieważ wózek był
używany nie ma mowy o zwrocie. Czy mogę domagać się mimo wszystko pieniędzy,
zwłaszcza, że wymiany wózków zajęły sporo czasu, a sprzedawca nie sprawdził
wózków zanim je do mnie wysłał? Dziękuję.
Obserwuj wątek
    • prawnik-skp Re: Zwrot towaru zakupionego przez internet 05.02.08, 12:23
      Odstąpienie od umowy (żądanie zwrotu pieniędzy) wydaje się tu uzasadnione w
      świetle art. 8 ust. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczegolnych warunkach
      sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw Nr
      141, pozycja 1176). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno być złożone pod
      adresem sprzedawcy. Angażowanie do sprawy producenta nie jest konieczne, a
      wręcz byłoby błędem.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka