Dodaj do ulubionych

Problem z reklamacją w warsztacie samochodowm.

IP: *.pke.pl 14.05.08, 10:32
Moje pytanie dotyczy kwestii warsztatu samochodowego wraz ze
sklepem, w którym równocześnie wykonywana jest naprawa samochodu jak
i nabywa się niezbędne do naprawy części samochodowe.
W lipcu 2007 roku właśnie w takim warsztato-sklepie wymieniłam
kompleksowo zawieszenie tj. amortyzatory oraz wahacze. Jedynym
dowodem jaki posiadam jest paragon wystawiony w 2007r (brak karty
gwarancyjnej oraz jakiejkolwiek informacji nt. gwarancji). Po 8 m-
cach wyraźnie odczuwało się dyskomfort jazdy, przy 3 wizycie w
warsztacie wreszcie mechanicy przejrzeli samochód i stwierdzili, że
wahacz musi być wymieniony. Ponieważ samochód jest mi niezbędny,
żeby dotrzeć do pracy, zapłaciłam w owym warsztacie-sklepie za nowy
wahacz. W związku z tym czy mam prawo domagać się uznania wymiany za
wymianę "gwarancyjną" i żądać zwrotu pieniędzy za wymieniony wahacz
lub skorzystać z innej ochrony prawnej? W jaki sposób po wykonaniu
usługi sprawdzić jej poprawność (za każdym razem udawać sie do
stacji diagnostycznej) - nie ukrywam, że taka częstotliwość wymiany
wzbudziła podejrzenie co do faktycznej wymiany wahacza w 2007r.?
Edytor zaawansowany
  • prawnik-skp 14.05.08, 16:14
    - to jest kwestia dochodzenia odszkodowania (na podst. art. 471 KC) od tego, kto
    nienależycie wykonał zobowiązanie, jeżeli tu jest przyczyna tego stanu rzeczy;
    - będzie to albo sprzedawca - montażysta - jeżeli to u niego towar był nabyty i
    przez niego montowany, albo:
    - sprzedawca jeżeli szkoda jest spowodowana wadliwością rzeczy, albo
    - zakład, który wykonywał montaż (jeżeli nie był jednocześnie sprzedawcą),
    jeżeli to jest wina wadliwego wykonania tej naprawy;


    --
    Iura scripta vigilantibus sunt

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka