Dodaj do ulubionych

problem z modemem GSM

IP: *.solidex.com.pl 02.10.08, 16:36
W kwietniu 2008 podpisałem umowę na internet w Plusie (iPlus prywatnie 60) i
kupiłem razem z umową w promocji modem ExpressCard Huawei E800 z przejściówką
PCMCIA. Wszystko było ok. dopóki wykorzystywałem modem sporadycznie (pierwsze
2 mce). Potem skonczyl mi sie internet stacjonarny i zacząłem używać iPlusa
regularnie (ale bez przekraczania limitów z umowy). Okazało się że modem się
strasznie nagrzewa po około 1h pracy i rozłącza połączenie. Potem już tylko
można się połączyć na kilka sekund i tak w "kółko". Myślałem że problem jest u
mnie. Przeinstalowałem prywatnego laptopa, testowałem na swoim firmowym
sprzęcie. Usterka cały czas występuje. Reklamowałem modem. Dostałem zastępczy
(inny model) działał OK. Serwis stwierdził że brak usterki. Nie odebrałem
modemu z naprawy. W salonie plusa nie chcieli ponownie zareklamować sprzętu.
Pożyczyłem taki sam model (E800) od kolegi i testowałem przez 2 tygodnie na
prywatnym i firmowym laptopie ze swoją kartą SIM - działa OK. Poszedłem
ponownie do salonu plusa i przekazałem im informację, że taki sam model działa
u mnie OK. Powiedzieli że nic nie mogą zrobić - serwis nie uznał usterki.
Odebrałem sprzęt i nie wiem jak dalej postąpić aby im udowodnić usterkę. Czy
mogę się nie zgodzić z opinią serwisu. Pewnie ponowna reklamacja nic nie da,
skoro raz wydali opinię że działa.
Obserwuj wątek
    • prawnik-skp Re: problem z modemem GSM 03.10.08, 12:19
      "Odebrałem sprzęt i nie wiem jak dalej postąpić aby im udowodnić
      usterkę."

      Dowodzenie czegokolwiek poza postępowaniem spornym w sądzie może być
      jałowe. Z tym trzeba się liczyć, bo jeśli ktoś nie ma odpowiedniej
      woli, to nic go nie przekona, że coś zostało udowodnione. A przed
      sądem strony sporu są związane przepisami o postepowaniu dowodowym.
      Wówczas można coś udowodnić i to w sposób wiążący.

      Niemniej jednak może Pan spróbować argumentować opinią powołanego
      przez siebie rzeczoznawcy.


      "Czy mogę się nie zgodzić z opinią serwisu."
      Oczywiście. Tak samo serwisant czy ktokolwiek inny może się nie
      zgodzić z opinią rzeczoznawcy. Opinia sprzedawcy, serwisanta,
      konsumenta, rzeczoznawcy lub kogokolwiek innego nie jest wiążąca.
      Natomiast opinia sądu ma moc wiążącą, jeśli inny sąd w ramach
      kontroli nie postanowi inaczej.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka