• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Najlepsze solarium w Zielonej Górze Dodaj do ulubionych

  • IP: *.zgora.dialog.net.pl 15.06.05, 14:14
    Jak myślicie, które solarium jest najlepsze w ZG?
    Edytor zaawansowany
    • Gość: Suza IP: *.server.ntli.net 15.06.05, 16:36
      Uwazam,ze najlepszym solarium jest " Twoje solarium", kolo dyskoteki Studio.
      Mila obsluga, bardzo dobre lampy, nowoczesny sprzet i nowoczesnie urzadzone.
      Gwarantowana szybka opalenizna. Zawsze tam chodzilam. Teraz nie ma mnie w
      Polsce,ale jak przyjade na wakacje to na pewno nie raz tam zajrze na sesje
      opalania.

    • Gość: Remik IP: *.zgora.dialog.net.pl 18.06.05, 18:50
      Podoba mi sie solarium U Baśki,lampy słabe, ale obsługa fajna
      • Gość: irness IP: *.dip0.t-ipconnect.de 11.12.05, 18:56
        chyba bylas na krotko, bo lampy so naprawde 1wsza klasa!! obsluga na 5+. i maja
        ekstra promocje!! szczegolnie teraz!!POLECAM POLECAM
    • Gość: papaja IP: *.ztpnet.pl 18.06.05, 20:27
      Dalibyście sobie spokój z solariami. Szczególnie Wy, dziewczyny. Szkodzicie
      swojemu zdrowiu, postarzacie się na własne życzenie. W dodatku wyglądacie z
      taką podczernioną spieczoną skórą fatalnie i tandetnie. Zastanówcie się czasem
      nad swoim zdrowiem i wyglądem. Naprawdę.
      • Gość: Suza IP: *.server.ntli.net 19.06.05, 13:16
        Papajo...w jednym napisalas racje: Robimy to na wlasne zyczenie. Wiec po co
        takie wypowiedzi. ciebie nikt nie zmusza, ani nas. Wiec jesli nie masz ochoty
        opalac sie w solarium to nie rob tego. A jesli my mamy ochote to robimy. Wiec
        zajmij sie soba, bo takimi moralistycznymi tekastami jeszcze nikt za bardzo
        nikogo nie przekonal.
        • Gość: ziutek IP: *.ztpnet.pl 19.06.05, 17:58
          Opalenizna po solarium jest do dupy. Moze tekst niemoralizujacy Cie przekona. :)
          • Gość: Suza IP: *.server.ntli.net 19.06.05, 18:04
            Jakos wiekszosci sie podoba taka opalenizna.Lepsza taka niz zadna. Bo zauwaz,ze
            niektorzy na sloncu nie opala sie wcale lub na czerwono, a potem ta czerwonosc
            nie zmienia sie w braz. A solarium jest w takim wypadku najlepsze. Bo niektorzy
            lubia byc opaleni. a jesli Twoim zdaniem opalenizna z solarium jest do dupy
            to....hmmm?....nie opalaj sie w solarium. Proste. Prawda?
            • Gość: ziutek IP: *.ztpnet.pl 19.06.05, 20:53
              > Jakos wiekszosci sie podoba taka opalenizna.Lepsza taka niz zadna. Bo zauwaz,ze

              Moze powinnas zaznaczyc, ze wiekszosci w Twoim otoczeniu. Masz wyniki jakichs
              badan robionych na ten temat?
              I nie zgodze sie, ze lepsza taka niz zadna. Solarowa opalenizna wyglada po
              prostu sztucznie i o wiele gorzej niz ta naturalna.

              > niektorzy na sloncu nie opala sie wcale lub na czerwono, a potem ta czerwonosc

              Wiesz, opalac sie trzeba tez umiec. W solarium tez da rade sie spalic na buraka.

              > nie zmienia sie w braz. A solarium jest w takim wypadku najlepsze. Bo niektorzy

              A w co sie zmienia ta czerwonosc?

              > lubia byc opaleni. a jesli Twoim zdaniem opalenizna z solarium jest do dupy
              > to....hmmm?....nie opalaj sie w solarium. Proste. Prawda?

              Jasne, ze proste. Nie robie tego i nie zamierzam.

            • 25.06.05, 02:03
              "Lepsza taka niz zadna" no nie wiem, mam raczej ciemniejsza karnacje i sie
              szybko opalam i nie ukrywam ze to mi sie podoba ale to jest fakt ze opalenizna
              nie jest modna na zachodzie ludzie odchodza od tej mody a u nas to jak sie
              ludzie na cos rzuca to przesadzaja ze wszystkim i nie znaja umiaru i mysla ze
              sa tacy cool, dla wielu ludzi opalanizna [szczegolnie mocniejsza]kojarzy sie z
              tandeta i prostota
              niech kazdy robi co i jak chce jesli idzie o opalanie aby byl szczesliwy:P
              jesli ktos lubi byc opalony to fajnie a jesli robi to bo mysli ze przez to jest
              taki atrakcyjny i modny to ...to jego zdanie, wg mnie to jest smieszne ale
              jeszcze smieszniejsze jest mowienie ze cos jest modne bo jesli chodzi o
              opalenizne to akurat ona jest niemodna w wielu krajach ale zanim to do nas
              przyjdzie to jeszcze pare lat uplynie

              pozdrawiam opalonych i tych bladych ;)

              --
              ~* öfkeyle kalkan zararla oturur *~
              'u taste like honey honey tell me,can i be ur honey?'
      • Gość: tq IP: *.zgora.dialog.net.pl 08.11.05, 08:50
        Ja kiedys uwarzalem, ze solarium to masakra, ze zbednie wydane pieniadze
        Ale w koncu mowie - nie! ide sprobuje :-)
        co prawda poszedlem pierwszy raz i kolejny w Gorzowie, ale efekt nie jest taki
        straszny. Owszem aby cieszyć sie opalenizna musialem zaliczyc 3 sesje po 5 minut
        w ciagu 2 tyg. ale nic mi sie nie stalo, poza ładną opalenizną i o wiele lepszym
        samopoczuciem :-)
        Jak ze wszystkim trzeba znać umiar :-)
    • Gość: papaja IP: *.ztpnet.pl 19.06.05, 18:07
      Suza, ja chyba aż tak bardzo nie moralizuję. Masz rację, każdy robi to, co
      uważa za stosowne. Ale wiesz, ja w okrutny sposób sama przekonałam się jak
      bardzo szkodzi słońce. Naprawdę lepiej się przed nim chować, chronić skórę. A
      tu jeszcze to smażenie się w solarium. No ale racja, każdy robi to na własny
      rachunek. Dopiero za kilka lat wiele dziewczyn zrozumie, jak ten rachunek może
      być wysoki. A poza względem zdrowotnym jest też jeszcze wzgląd estetyczny. I tu
      w stu procentach zgadzam się z Ziutkiem. Pozdrowienia dla Ziutka. I dla Suzy.
      :-)
    • 19.06.05, 23:14
      Gość portalu: Kora napisał(a):

      > Jak myślicie, które solarium jest najlepsze w ZG?


      A tam piepszycie ...Jedni mowia , tak drudzy tak...masakra..Jedni lubia sie
      opalac , drudzy natomiast nie ..i potem chodza takie , blade kury po miescie...
      Ja lubie sie opalac....a ze na sloncu nie lubie lezec (zdychac) , wole isc do
      solarium...10 min i po wszystkim...W moim przypadku nie ma czerwonej skóry...
      Wszystko zalezy pd karnacji, i przyzwyczajenia....Jak ktos sie nie opalal(
      latem , wychodzil z domu po zmroku, bojąc się wystawić buzke na 5 min), to sory
      nie ma o czym mowic..NORMALNE , BEDZIE WYGLADAL JAK BURAK... to jest brzydki,
      ale brąz..nikomu jeszcze nie zaszkodzil....

      ZRESZTA "DZIEWCZYNY LUBIA BRĄZ...KAZDY O TYM WIE....."
      • Gość: ziutek IP: *.ztpnet.pl 20.06.05, 06:51
        > latem , wychodzil z domu po zmroku, bojąc się wystawić buzke na 5 min), to sory
        > nie ma o czym mowic..NORMALNE , BEDZIE WYGLADAL JAK BURAK... to jest brzydki,

        A ten co sie bal wystwic nosa w dzien i sie posolarzy zeby to zatuszsowac nie
        bedzie wygladal jak burak.

        > ZRESZTA "DZIEWCZYNY LUBIA BRĄZ...KAZDY O TYM WIE....."

        Myslalem, ze w braz. ;)
        • Gość: konik IP: *.zgora.dialog.net.pl 20.06.05, 11:00
          ja tam lubie czasami wskoczyć na wyrko i posmazyc sie troche. A nalepsze
          solarium w ZG to Athon
          • Gość: Jaśka IP: *.ztpnet.pl 20.06.05, 15:53
            Najlepsze, wystrój świetny, atmosfera i obsługa także.
    • Gość: Aśka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.06.05, 08:38
      Chodze na solarium systematycznie od 7 lat i stwierdzam ze w tej chwili
      zdecydowanie ATHON na ul. Rzeźniczaka koło Intermarche. Najmocniejsze lampy w
      mieście, super klimat, wystrój i obsługa. Ceny umiarkowane i wystarczy 8-10 min.
      • 22.06.05, 09:39
        Zdecydowanie ATHON. Mi podoba się wystrój. Szczególnie freski na ścianie i
        mumia w sarkofagu :)
        • Gość: zainteresowana IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.06.05, 14:51
          • Gość: Olga IP: *.zgora.dialog.net.pl 22.06.05, 15:19
            Athon jest na ul. Rzeźniczaka, jadąc w kierunku Auchan, po prawej stronie jest
            komis MaxMar. Za tym komisem od razu w prawo jakieś 30 metrów jest ATHON
            • Gość: Karolina IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.06.05, 14:25
              Byłam tam w weekend. Naprawdę warto :)
              • Gość: Milo IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.06.05, 12:58
                Mi też się podoba :)
                • Gość: stachu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 01.07.05, 21:46
                  super solar wystruj i klimat najnowszy sprzęt super obsługa tylko athon
      • Gość: Asia IP: *.walbrzych.dialog.net.pl 07.11.05, 23:22
        Chciałabym się dowiedzieć jakie są lampy na tym solarium czy ktoś mi może
        napisać?
    • Gość: kojak IP: *.zgora.dialog.net.pl 24.06.05, 13:11
    • Gość: sss IP: *.zgora.dialog.net.pl 03.07.05, 18:24
      • Gość: lerek IP: *.zgora.dialog.net.pl 03.07.05, 20:29
        Mnie nieraz bawią te wszystkie laski ze sztuczną opalenizną prosto z łóżka z
        solarium,ale to kwestia gustu.Szczerze mówiąc nie chciałbym być za kilka lat
        mężem takiej frytki,pewnie co miesiąc musiałbym wykładac duże przez wielkie D
        pieniądze na kremy przeciwzmarsczkowe i kosmetyki francuskich
        marek...Dziękuje,ale nie:)
    • Gość: kurczak IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.11.05, 08:27
      Najlepsze solarium to ROŻNO - szybko , sprawnie a i pokręcić się trochę
      można . Polecam!!!!!!!!
    • Gość: liza IP: *.dip0.t-ipconnect.de 11.12.05, 18:42
      hejka!! no wiec jeslli juz mam polecic jakies solarium w zielonce to tylko "u
      baski" !! naprawde symaptyczna obsuga a lampy wcale nie sa slabe!! teraz nowy
      lokal na ulicy tylnej! PIERWSZA KLASA! a najwazniejsze wcale nie drogo!
      • Gość: jaaa IP: *.dip0.t-ipconnect.de 11.12.05, 18:49
        to prawda!bylam juz w niejednym solarium! i u baski jest naprwde milutka
        atmosfera i lampy bardzo dobre! obsluga cie nie sciemnia i na pewno nie
        wyjdziesz z bialym paskiem na plecach bo ktos tam oszczedza na lamapch!! drogo
        tez nie maja, wiec ja przed sylwestrem to tylko tam!!
        • Gość: ewka IP: *.dip0.t-ipconnect.de 11.12.05, 18:52
          a teraz maja nowy lokal na tylnej! tez bylam !! elegancko !! i widac ze dla
          ludzi a nie dla brudnych pieniedzy jak to gdzie indziej bywa. a poza tym
          obsluga mila i przynajmniej nie jest sie "mierzonym" jak wchodzisz pierwszy raz!
          • Gość: klamla IP: *.dip0.t-ipconnect.de 11.12.05, 18:54
            FAKT FAKT!! no . i nie siedzi ci fryta z dwoma big facetami co czekaja kiedy
            ona ich wpusci za friko! bardzo przyjemnie!!
            • Gość: ewelina IP: *.dip0.t-ipconnect.de 11.12.05, 18:55
              noo!!!!!!!!!! a teraz maja dobre promocje!!! oplaca sie!!!
              • Gość: kirkor IP: *.zgora.dialog.net.pl 11.12.05, 20:21
                Byłem w kilku solariach w Zielonce. Stwierdzam, że najlepiej w Athonie, lampy
                I-klasa, polecam
                • Gość: ewka IP: *.dip0.t-ipconnect.de 12.12.05, 23:55
                  a ja tam nadal wole baske! bylam i tam i tu. baska na 5+.
        • Gość: ONA IP: *.zgora.dialog.net.pl 10.02.06, 20:36
          ZGODZE SIE Z TA MILUTKA ATMOSFERA, ALE EFEKT OPALENIZNY KICZOWATY
    • Gość: Johnny_Boy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.12.05, 22:05
      Przed wizytą najlepiej odwiedziź strone athon.pl ;-).
    • Gość: Bladzina IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.02.06, 03:41
      www.athon.pl
      Solarium ATHON ma wreszcie swoją stronę internetową. Kto nie widział niech
      wejdzie i zobaczy ... www.athon.pl - POLECAM !
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.