Rozkład PKP sprawdź na stronie Deutsche Bahn Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • strona deutsch bahn (www.db.de) oferuje informacje na temat polaczen dla calej
    europy, niemcy, francja, polska, wegry, wlochy itd. Jest niezwykle
    profesjonalna w tresci i elegancka w wygladzie. PKP to jeszcze poprzednia
    epoka... wiadomo jak powinno dzialac tylko ze "jakos" nie dziala. z
    niecierpliwoscia czekam na calkowite uwolnienie rynku i wprowadzenie
    przewoznikow zagranicznych do polski. PKP skoro nie dorasta swoim europejskim
    konkurentom (nawet tym srodokowoeuropejskim) to powinno upasc bo po co
    utrzymywac cos co przynosci tylko wstyd, nezadowolenie i straty: PKP jest dla
    podroznych; nei dla swoich pracownikow!
    • Gość: Majka IP: 199.67.203.* 17.06.08, 11:10
      Tez mi nowina. Od chyba dziesieciu lat polegam na niemieckiej
      stronie www z rozkladami jazdy bo nie dosc ze szybciej smiga to
      jeszcze jest po prostu dokladna (kilka lat temu byl okres, gdzie
      strona PKP ladowala sie przez 30 minut!)
      Ponadto niemiecka strona posiada informacje nt. rozkladow jazdy w
      wiekszosci krajow europejskich, wiec generalnie jest o wiele
      bardziej uzyteczna od PKP.
      bahn.hafas.de
    • witają nas nawet po polsku i faktycznie są tam różne cudeńka,
      wszelkie polskie pipidówki i nawet zdaje się, że tam ludzie do kas
      nie muszą chodzić, bo mogą sobie wydrukować bilecik w domu, ot
      Europa a u nas panie EŁropa.

      „PKP tłumaczy też, że pospieszne są "z natury" wolniejsze od
      osobowych, bo składy tych pierwszych pociągów są zwykle dłuższe, a
      więc cięższe. Wolniej hamują, wolniej przyspieszają.” – to chyba
      cytat z Mrożka, aż tak absurdalna rzeczywistość być nie może. Nawet
      w Polsce (?). Rozumiem, że w expresach planuje się
      tabliczki „zbieranie grzybów podczas jazdy zabronione”. Taki expres
      to dopiero zanim się rozpędzi... to mu zajmie więcej czasu niż
      pieszo dojść do celu. A może tam w PKP też wolniej myślą?

      Jednak między bajki należy włożyć informacje o szybkim zaistnieniu w
      Polsce kolei dużych prędkości i podróżami takimi pociągami za parę
      lat. Nie ma na to środków, podobnie jak na bieżące utrzymanie sieci
      kolejowej. Dlatego w ponad 6,5 tys. miejsc (słownie: sześć i pół
      tysiąca) pociągi muszą zwalniać do 20- 40 km na godz. (słownie:
      dwadzieścia do czterdziestu), żeby się nie wykoleić. Pomysłu na
      rozwiązanie tego problemu brak.

      • Gość: paul IP: *.ssp.dialog.net.pl 17.06.08, 13:33
        toja3003 napisał:
        "Pomysłu na rozwiązanie tego problemu brak"

        Nie pomyslu brak tylko brak pieniedzy a takze zle ich
        zagospodarowanie. Okazuje sie ze lepiej po raz drugi i nawet potem
        trzeci zmodernizowac linie Rzepin-Poznan-Warszawa gdzie jest prawie
        na calym odcinku 160km/h niz wkoncu zrobic Odrzanke (Wroclaw-Zielona
        Góra-Szczecin) po raz pierwszy od ... piedziesieciu? ... stu?? lat!!!
        I... tak dlugo jak to Poznan decyduje o modernizacji i pociagach na
        terenie lubuskiego, tak dlugo Zielona Gora bedzie dostawac gowno w
        zeby....
        • Gość: tk IP: *.backiel.com.pl 17.06.08, 13:48
          zacytuje ele ! - buahaha - na co komu odrzanka ?
          wprowadziłem w wyszukiwarkę Żagań - Szczecin i co wyskoczyło jako
          pierwsze 2 wyniki:
          - połączenie Żagań-Wrocław-Szczecin (przez Poznań, a więc z
          ominięciem ZG)
          - połączenie Żagań-Berlin-Szczecin (z ominięciem.... taaaak - ZG)
          rozklad-pkp.pl/bin/query.exe/pn?ld=pkp&seqnr=2&ident=h9.0449329.1213702887&OK#focus


          Żagań 17.06.08 12:55 EC 241
          EuroCity

          Wrocław Główny 15:34

          Wrocław Główny 16:35 P 38101
          Pospieszny
          przewóz rowerów, w pociągu wagon dla niepełnosprawnych, przesyłki
          konduktorskie za opłatą
          Szczecin Główny 21:49


          i


          Żagań 17.06.08 14:26 EC 240
          EuroCity

          Berlin Hbf (tief) 17:39

          Berlin Hbf (tief) 17:51 IC 2157
          InterCity
          przewóz rowerów z obowiązkiem rezerwacji, bistro pokładowe,
          Pasewalk 19:20


          Pasewalk 20:02 RE 5315
          RegionalExpress

          Szczecin Główny 20:42

          nie czarujmy się odrzanka nie jest nikomu na nic (poza ZG) potrzebna

          • Gość: tk IP: *.backiel.com.pl 17.06.08, 13:51
            tak więc postuluję wsparcie apelu o modernizację linii Wrocław -
            Berlin przez ŻAGAŃ :) - projekt ma szansę powodzenia bo jest
            wieloregionalny - dolnośląskie + lubuskie + Brandenburgia

            (do Żagania możecie dojechać szynobusem)
          • Gość: tk IP: *.backiel.com.pl 17.06.08, 13:57
            aha - Wrocław wybiera połączenie ze Szczecinem przez Leszno/Poznań
            a do Berlina przez Żagań-Żary z pewnością też by chciał szybszego
            połączenia.
            • ty jesteś jednak idiotą
            • Gość: paul IP: *.ssp.dialog.net.pl 17.06.08, 14:37
              Nie ciesz sie czlowieczku bo linia Wroclaw-Zary-Berlin tez stoi u
              swojego kresu. Pociagi miedzynarodowe przejmie linia E-30 z
              Wroclawia do Zgorzelca, ale... w Weglincu jest juz zrobione jej
              rozwidlenie na Drezno i Berlin. Tory z Weglinca do granicy w strone
              Berlina juz stoja (zbudowane przez SkanSka). Teraz brakuje tylko
              mostu na Nysie. O moscie pisala juz GW Zielona Gora. Predkosc na
              calej trasie to 160km/h. A ile czlowieczku jest na tej Twojej trasie
              przez Zary?? 50km/h??
              Poczytaj sobie chlopczyku i placz:
              miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35754,5308046,Wroclaw_zyska_na_nowym_berlinskim_lotnisku.html
              Mowa o planach nowego polaczenia dotyczna wlasnie linii E30 z
              pomicieniem i ZG i Zagan/Zary. Tylko jeszcze Niemcy opieraja sie
              modernizacji swojego odcinka do Cottbus, ale to problem tylko
              dogadania sie wladz Dolnoslaskiego z niemcami...
              • Buahaha prawie sie posikałem ... z żalu

                tk ma racje:
                www.zachod.pl/articles/view/wroclaw-berlin-pociagiem-w-3-godziny-dlaczego-nie
                "Wrocław - Berlin pociągiem w 3 godziny? Dlaczego nie?

                17.06.2008 14:28 Autor: Magdalena Piekarz
                Koleją z Wrocławia do Berlina w trzy godziny? Niemożliwe? Dzisiaj nie, ale być
                może do końca 2012 roku uda się to zrealizować.


                Dziś w Urzędzie Marszałkowskim podpisano list intencyjny w sprawie współpracy
                polsko-niemieckiej przy rewitalizacji połączenia kolejowego Wrocław-Berlin przez
                Cottbus - Forst - Żary - Żagań. Według wicemarszałka województwa Sebastiana
                Ciemnoczołowskiego, to połączenie jest strategiczne dla naszego regionu

                Burmistrz Forst Jurgen Goldschmidt docenia znaczenie dawnego połączenia
                Wrocław-Berlin.


                Główni beneficjenci przy realizacji projektu to miasto Forst, Urząd
                Marszałkowski woj. lubuskiego i PKP, które zadeklarowały wkład własny. Koszt
                rewitalizacji połączenia po polskiej stronie to 30 mln zł, po stronie
                niemieckiej ok 5 mln euro".
              • Gość portalu: paul napisał(a):

                > Nie ciesz sie czlowieczku bo linia Wroclaw-Zary-Berlin tez stoi u
                > swojego kresu. Pociagi miedzynarodowe przejmie linia E-30 z
                > Wroclawia do Zgorzelca, ale... w Weglincu jest juz zrobione jej
                > rozwidlenie na Drezno i Berlin.

                > Poczytaj sobie chlopczyku i placz:
                > miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35754,5308046,Wroclaw_zyska_na_nowym_berlinskim_lotnisku.html
                > Mowa o planach nowego polaczenia dotyczna wlasnie linii E30 z
                > pomicieniem i ZG i Zagan/Zary.

                W podanym przez Ciebie artykule nie ma słowa o przebiegu trasy do Berlina. E30
                prowadzi do Drezna, poza tym od Horki linia będzie modernizowana w kierunku
                Hoyerswerdy a nie Berlina. Niemcy mają inne priorytety niż Horka.
                • Gość: tk IP: *.backiel.com.pl 17.06.08, 18:37
                  dizlu nie udawaj że nie widzisz postu przed twoim:
                  www.zachod.pl/articles/view/wroclaw-berlin-pociagiem-w-3-godziny-dlaczego-nie

                  • Gość: paul IP: *.ssp.dialog.net.pl 17.06.08, 19:03
                    Jezeli Wroclaw bedzie mial lepsze polaczenie z Berlinem to super,
                    mnie to cieszy, wszystko jedno ktoredy. Poki co E30 jest gotowa.
                    Jesli lubuskiemu urzedowi marszalkowskiego sie oplaca robic
                    modernizacje to niech robia, byle zdrzazyli na czas zanim pociagow z
                    Wrocka do Berlina nie przekieruja na Poznan - bo juz byly i takie
                    zamiary. Uwazaj tk jednak, bo pociagi rangi IC/EC "lubia" sie nie
                    zatrzymywac na wiochach wiec po modernizacji linii mozesz sobie
                    tylko przyjsc i pomachac. No chyba ze wywalczycie tam sobie jakas
                    osobowke lub pospiecha. Poza tym ja pisalem wlasnie o polaczeniu
                    przez Horke dla pociagow EC. Bo wlasnie tam moga rozwijac duze
                    predkosci. Linia przez Zagan/Zary zapewni predkosc 100km/h, max
                    120km/h i do tego trza jeszcze dolozyc trakcje elektryczna.
                    Prawda ze Niemcy nie sa zainteresowani modernizacja linii przez
                    Horke ale do tego wlasnie wladze Dolnego Slaska beda ich namawiac.
                    Nie jest to wspomniane w artykule o ktora trase chodzi, bo bylo juz
                    to opisywane wczesniej.
              • Gość: łuzyczanin IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.06.08, 20:47
                > Nie ciesz sie czlowieczku bo linia Wroclaw-Zary-Berlin tez stoi u
                > swojego kresu.

                miasta.gazeta.pl/zielonagora/1,35161,5326327,Kolejowa_Berlinka_pojdzie_do_liftingu.html
                I co pajacyku?
                • Gość: paul IP: *.ssp.dialog.net.pl 18.06.08, 23:16
                  A czytaj uwaznie buraku:
                  "- Pojawiło się zagrożenie, że ta trasa zostanie zupełnie
                  zlikwidowana, a połączenie do Wrocławia będzie przebiegało tylko
                  przez Dolny Śląsk" !!!!!!!!!!!!
                  Teraz dopiero zaczeli trzasc dupami.
        • jak Czesi z Niemcami proponowali nam niedawno zrobienie w Polsce, za
          ich pieniądze(!), autostrady w rejonie tzw. worka żytawskiego to w
          Sejmie krzyczano o „zdradzie”, bo niby jakieś ciężarówki wybierałyby
          wtedy porty w Hamburgu czy Rostoku zamiast polskich. Tylko nikt nie
          umiał tego konkretnie wyjaśnić o jakie trasy niby miałoby chodzić.
          Jasne, za dużo mamy w III RP autostrad, olać współpracę z Zachodem.
          A oni i tak sobie to połączenie autostradowe zbudowali, tyle że bez
          nas i nie w Polsce, po drugiej stronie Odry a u nas nawet w planach
          nie ma autostrady na „ścianie zachodniej”, po polskiej stronie Odry.
          Polak potrafi. 20 lat po socjaliźmie nadal mamy polskie drogi
          zamiast autostrad i przedwojenne PKP.

          Lepiej niech PKP zrobi konferencję i powie kiedy wreszcie w III RP
          pociągi będą jeździć tak szybko jak przed wojną. Tak jest, w latach
          1930-tych, bo takie są fakty. Francuzi mają swoje TGV, Włosi
          Pendolino, Niemcy trzepią ICE nawet ponad 300 km/h a my co? Prędkość
          podróżna polskich pociągów wynosi kilkadziesiąt km/h i nie
          przekracza 100 km/h to o czym jest rozmowa? O przystankach w każdej
          wsi?

          Przykład: pociąg pośpieszny z Gdańska do Torunia przez Bydgoszcz
          jest w Bydgoszczy o 14:52 a w Toruniu o 16:27 czyli potrzebuje ponad
          półtora godziny na 50 km! Zymczasem osobowy na tej trasie
          jedzie „tylko” godzinę (też skandal). „PKP tłumaczy też, że
          pospieszne są "z natury" wolniejsze od osobowych, bo składy tych
          pierwszych pociągów są zwykle dłuższe, a więc cięższe. Wolniej
          hamują, wolniej przyspieszają.” – to chyba cytat z Mrożka, aż tak
          absurdalna rzeczywistość być nie może. Nawet w Polsce (?). Rozumiem,
          że w expresach planuje się tabliczki „zbieranie grzybów podczas
          jazdy zabronione”. Taki expres to dopiero zanim się rozpędzi... to
          mu zajmie więcej czasu niż pieszo dojść do celu. A może tam w PKP
          też wolniej myślą?
          • Gość: paul IP: *.ssp.dialog.net.pl 18.06.08, 12:01
            Ale z Torunia do Kutna i w druga strone jedzie sie juz godzine, a to
            jest 3 razy dluzszy odcinek na tej samej trasie.
            Pociagi TGV czy jakiekolwiek inne to pociagi najwyzszej rangi,
            jezdza szybko, owszem. Ale juz nie udawajmy ze wsystkie pociagi we
            Francji jada z predkoscia 300km/h. Wszystkie inne, czyli zwykle
            pociagi jada max 160km/h tak jak i u nas.
            • "nie udawajmy ze wsystkie pociagi we Francji jada z predkoscia
              300km/h. Wszystkie inne, czyli zwykle pociagi jada max 160km/h tak
              jak i u nas". U nas czyli gdzie? W Japonii, Niemczech czy Włoszech?
              Bo na pewno nie w Polsce.

              Między bajki należy włożyć informacje o szybkim zaistnieniu w Polsce
              kolei dużych prędkości i podróżami takimi pociągami za parę lat. Nie
              ma na to środków, podobnie jak na bieżące utrzymanie sieci
              kolejowej. Dlatego w ponad 6,5 tys. miejsc (słownie: sześć i pół
              tysiąca) pociągi muszą zwalniać do 20- 40 km na godz. (słownie:
              dwadzieścia do czterdziestu), żeby się nie wykoleić. Pomysłu na
              rozwiązanie tego problemu brak. Jaki pociąg w Polsce jedzie 160
              km/h? Samolot tak. A pociąg to tylko 60 km/h.
      • Gość: Bartek IP: *.multimo.gtsenergis.pl 18.06.08, 12:52
        toja3003 napisał:

        > witają nas nawet po polsku i faktycznie są tam różne cudeńka,
        > wszelkie polskie pipidówki i nawet zdaje się, że tam ludzie do kas
        > nie muszą chodzić, bo mogą sobie wydrukować bilecik w domu, ot
        > Europa a u nas panie EŁropa.

        Kolejny ignorant. Ja już od dłuższego czasu kupuję bilety przez internet i płacę
        przelewem/kartą na www.intercity.pl
    • to państwowa firma!! ..i monopolista!!
      niby-ruchy demonopolistyczne wprowadziły jedynie bajzel-jak widać w
      artykule; rozkład to porażka.. koleje regionalne nie konkurują z PKP
      Intercity, w związku z czym zapomnij obywatelu o fachowej obsłudze..
      normalnych cenach czy punktualności.. a spróbuj dochodzić
      odszkodowania za spóźnienie-nawet dwugodzinne.. to nie wina PKP
      Intercity-to PLK.. albo policja.. albo koklusz.. i do sądu możesz
      pójść.. o 100 zł. fajnie!! Nie??!!
      Z powodu braku dróg i autostrad PKP nie doczeka się konkurenta
      drogowego.. z powodu bezsensu w LOT-także powietrznego.. może więc
      swobodnie windować ceny bez dbałości o jakość.. ostatnio-w kwietniu-
      pogrzebało ideę biletu łykendowego zmieniając jego ważność 'od' z
      18ej na 20ą w piątek. Fajnie.. tyle, że automatycznie nie ma to
      sensu w 4 z 6 kierunków do/z Warszawy, bo po 20ej żaden pociąg PKP
      Intercity nie odjeżdża z dużych ośrodków :(. Teraz-nawet w dobie
      szalejących cen ropy i benzyny-taniej jedzie się autem w pojedynkę
      niż pociągiem!! Horror!!
      proponuję z każdym przypadkiem do UOKIK i Rzecznika Praw Konsumenta-
      bez oglądania się na PKP..
    • Polska wersja językowa: reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/pn
      Używam niemieckiej strony od czasu studiów, bo zawsze była dokładna
      i wiarygodna, w przeciwieństwie do polskiej wersji. Nawet kilka dni
      po zmianie rozkładu w polskiej wersji nie było nowych danych,
      podczas gdy Deutsche Bahn uaktualniał połączenia praktycznie
      natychmiast, nie wspominając już o wyglądzie i funkcjonalności
      portalu. Nigdy nie było problemu ze szczegółowymi danymi o
      najmniejszych nawet stacjach w Polsce, jak również o trasie i
      terminach kursowania pociągów.
      • Polski i niemiecki system to to samo, a raczej polski, to niemiecki:
        Software/Dane: HAFAS 5.02.PKP.4.5 - 17.06.08 © 2003 HaCon Ingenieurgesellschaft
        mbH
        Kwestia aktualności danych i ich prezentacji. Jak dla mnie strona niemiecka
        wcale nie jest lepsza pod względem funkcnonalnym od polskiej, czyli problem
        rozbija się o aktualność danych.
        Swoją drogą ciekawe, dlaczego Niemcy mogą mieć świeższe dane nić Polacy?
    • Na szczęście od jakichś 20 lat nie musiałem jechać pociągiem PKP!
    • Może niech jeszcze jakąś organizację związkową utworzą.

      A poważniej - szkoda, że rozkład internetowy nie jest uaktualniany na bieżąco,
      bo wiele osób właśnie ten rozkład traktuje jako najbardziej aktualny i wierzy,
      że tego typu zmiany (związane z np, remontami) są tam nanoszone.
      • Gość: gulcia77 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.06.08, 14:29
        No ale z drugiej strony jest w Internecie pociąg ze Skarżyska-Kamiennej do
        Katowic o 9 z czymś, a nie ma go na rozkładzie w... Skarżysku :)) no ale Pani z
        informacji potwierdziła, ze jest takowy :))) VIVAT POLONIA!!!
    • Gość: Vlad.H. IP: 80.53.41.* 18.06.08, 00:27
      ze PKP i DB korzystaja z tej samej bazy... niedawno jeszcze wejscie do
      zaawansowanej kwerendy zwracalo wynik w jezyku niemieckim.
    • Gość: podróżny IP: 91.189.24.* 11.08.08, 15:42
      najgorsze jest to że nic do powiedzenia nie mają ludzie którzy znają
      się na robocie a zza biurka to wszystko ładnie wygląda pani
      Chibowska i inni jej podobni nie mają bladego pojęcia co się dzieje
      w pociągach i piep...... głupoty jakie to piękne jest IC a naprawdę
      to bagno zero szacunku do klienta nie wspomnę o pracownikach OBÓZ
      PRACY

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Zadaj pytanie na Forum

Za darmo

Na każdy temat

Tysiącom użytkowników

Zapytaj

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.