Dodaj do ulubionych

ostrzeżenie przed Clubhotel - HMC Poland

26.01.10, 19:52
Uwaga, ostrzegam przed firmą HMC Poland, która sprzedaje karty członkowskie
CLUBHOTEL. Do karty dołączają darmowy bon na nocleg zagraniczny. Niby wszystko
w porządku, ale tego bonu...nie można zrealizować! Niby w hotelach w
wybranych terminach...brak miejsc! Sprawdzałem - hotele świecą pustkami.
Ponadto obsługa telefoniczna wybitnie niezaangażowana i nieprzyjemna, są mili
tylko do czasu sprzedaży karty. Potem jest się dla nich tylko intruzem.
Występuję na drogę prawną, domagając się od HMC zwrotu pieniędzy.
Ostrzegam innych.
Edytor zaawansowany
  • Gość: marinavlady IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.05.10, 20:52
    A ja zdecydowanie ODRADZAM korzystanie z ich usług. Proponują hotele po cenach
    znacznie większych, niż cena oferowana przez dany hotel bezpośrednio. A
    realizacja bonu na bezpłatny nocleg za granicą- praktycznie niemożliwa.
    O kulturze i kompetencjach pań z działu rezerwacji nie będę pisać; porażka. A
    już bezpośrednie przełożone "szeregowych pracownic infolinii" - koszmar.
  • Gość: kuba IP: *.204.65.16.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 20.09.11, 21:34
    ja rowniez ostrzegam!!!Bonow na bezplatne noclegi nie mozna zrealizowac, ani w kraju, ani za granica. Oszustwo na duza skale. Pewnie duzo jest naiwnych ludzi, ktorzy wykupili karte z mysla o realizacji bonow. Stanowczo odradzam.
  • Gość: Feliks IP: *.aster.pl 04.11.12, 15:51
    Proszę państwa, otóż miałem okazję kilka miesięcy temu osobiście odebrać pakiet członkowski w siedzibie firmy. Okazało się, że to zwykłe mieszkanie prywatne, gdzie nie ma żadnej tabliczki, że jest tam jakakolwiek firma. W tym mieszkaniu zatrudnione jest kilka panienek, które dzwonią do ludzi i na siłę próbują wydostać numer karty kredytowej, dlatego osobiście odwiedziłem tą firmę. Zakupiłem pakiet z ciekawości, minęło kilka miesięcy a ja nigdzie nie mogę wykorzystać bonu na bezpłatny nocleg, nie wspominając o zniżkach w restauracjach. Totalna porażka. Obsługujące tam panie są bardzo nieprzyjemne. Starsza pani podająca się za kierowniczkę jest nienaturalna, ze sztucznym przyklejonym uśmiechem, ogólnie rzecz mówiąc niesympatyczna, próbowała wcisnąć mi kit, że to będzie mój najlepszy zakup życia i że zwiążę się z nimi na kilka lat. Chcę odradzić zakup takiej karty, jest to po prostu naciągane i wyciąganie przez telefon pieniędzy.
  • Gość: Krystek IP: *.aster.pl 04.11.12, 21:32
    Dokładnie, ja też byłem w tej firmie osobiście, żeby zapłacić za tą cholerną kartą kredytową i miałem przyjemność, czekać pod toaletą, między ścianą a kuchnią, stertą kartonów, na panią kierownik. Okropieństwo, więcej tego nie kupię. Nigdzie nie można tego wykorzystać. Intercontinental nie ma możliwości wykorzystania bez płatnego noclegu. WYCIĄGANIE OD LUDZI PIENIĘDZY!!! Odradzam kupno takiej karty.
  • Gość: hesus IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.05.10, 14:48
    Ja nie mogę zrealizować bonu na nocleg za granicą. Oni coś kręcą, mówią że nie
    ma wolnych miejsc, a hotel temu zaprzecza! I tak z jednym, drugim, trzecim
    hotelem, z kolejnymi terminami także. Prosiłem nawet o nocleg w innym kraju,
    taka sama odpowiedź: niemożliwe! I faktycznie, mi też zaproponowali nocleg "za
    pieniądze" po cenie wyższej niż cena w hotelu bezpośrednio.
    Odradzam, źle wydałem pieniądze, jakie poszły na ich kartę.
  • Gość: Madaga IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 15.05.10, 19:58
    Wyraźnie mają problem od kiedy nie współpracują z Orbisem.Przez kilka lat
    korzystałam było tak sobiewinkteraz to jest totalny syf, nigdy więcej.Też myślałam
    o sądzie ale za dużo zachodu a zysk...?
    Na tym to polega....
  • Gość: uroczy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.06.10, 19:32
    ja usiłowałem zarezerwowac nocleg po raz pierwszy, mając ich kartę
    od lutego, to kompletna porażka. Panienki z rezerwacji nie orientują
    się jakie mają hotele, nawet dokładne określenie hotelu, łącznie z
    ulicą też nastręcza im olbrzymii problem( sukces za 3ecim
    podejsciem).
    Mogę wam powiedzieć jak rezerwują dla członków hotel: otóż panienka
    dzwoni do hotelu, do rezerwacji, pyta o cene na dany dzień, a potem
    dają ci rabat 10%. W Berlinie podobno nie posiadają zadnych hoteli,
    w hotelach w Polsce przedł€żenie doby poza godzinę12to problem.
    Rozmowa z Panią, która wcisnęła mitę kartę,ogranicza się do
    monologu, bo panienka na pytanie jakie są korzysci z posiadania
    tej "cudownej karty" zapomina języka w gębie. Jednym słowem
    tonajbardziejmnie zezłościł, ze dalem sie takw konia zrobić. Myślęze
    zadowolonych sa jednostki, zdecydowana wiekszosc to maxymalnie
    rozczarowani
  • Gość: Mania IP: 188.33.6.* 27.07.10, 17:57
    Witam,

    Ja zakupiłam kartę 3 miesiące temu , jestem bardzo zadowolona!!!!!!
  • Gość: Mario IP: *.147.236.147.nat.umts.dynamic.eranet.pl 16.08.10, 23:10
    Potwierdzam, tak jest faktycznie ! Nigdy więcej !!!
  • Gość: Włodek IP: *.icpnet.pl 23.08.10, 23:58
    Kiedyś mieli w ofercie bardzo dobre hotele w Krakowie i nad morzem.Teraz w Krakowie tylko marny hotel 3 km od centrum a nad morzem tylko 1 hotel i aby tam skorzystać z bezpłatnego noclegu trzeba być minimum 3 doby. Nie jest to jednak wina dziewczyn, które są miłe, ale cóż mogą poradzić skoro płacą im za szukanie FRAJERÓW !!!Dobre hotele nie chcą mieć z tą firmą nic wspólnego a nawiasem mówiąc za 640 zł można spędzić 2 noce bez problemu w super hotelach gdzie się chce...
  • Gość: karol IP: 213.241.11.* 02.11.10, 11:39
    ja mam ich kartę od 6 miesięcy , byłem gościem hotelu Intercontinental już 5 razy ze zniżką na kartę i tam też wykorzystałem swój bon , super hotel serdecznie polecam
  • Gość: iwona IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.11.10, 17:56
    ja swój bon zrealizowałam w Portugali co prawda za drugim podejściem , a w Polsce byłam w Ossie pod Warszawą . jestem bardzo zadowolona z ich usług
  • tik-tak1 12.11.10, 15:01
    Gość portalu: iwona napisał(a):

    > ja swój bon zrealizowałam w Portugali co prawda za drugim podejściem , a w Pol
    > sce byłam w Ossie pod Warszawą . jestem bardzo zadowolona z ich usług

    Ciekawe...???
    A w jakim hotelu w Portugalii?? A w Ossie dali zniżkę ?? Ile procent?? Bo z tego co mi wiadomo to ten hotel nie współpracuje z tą firmą.


  • Gość: iwona IP: 213.241.11.* 15.11.10, 15:56
    w Ossie wykorzystałam swój bon na bezpłatny nocleg we wrześniu więc napewno ten hotel współpracuje z ClubHotelem.
  • traveladvisor 15.11.10, 16:45
    Czy mogę prosić o kontakt osoby, które korzystały z ofert HMC Poland i chciałyby podzielić się swoimi spostrzeżeniami (negatywnymi bądź pozytywnymi) i przyczynić się do powstania artykułu na ten temat? Czekam na kontakt.
    alert@traveladvisor.pl
    --
    Test i recenzja wyszukiwarek turystycznych. Która najlepsza?
  • Gość: Ninka IP: 213.241.11.* 17.11.10, 10:17
    oczywiście, że Ossa współpracuje - proponuję sprawdzić sobie najpierw, a nie pisać jakieś nie prawdziwe informacje !!!
  • Gość: mateo IP: *.wycz.spidernet.pl 06.05.11, 21:05
    Witam. Jestem zdziwiony. Korzystam od wielu lat z karty i nigdy nie miałem problemów. Zawsze była bardzo miła obsługa. Zarówno poprzez Orbis jak i Clubhotel
  • Gość: viktoria IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.11.10, 14:36
    Przez wiele lat jako firma wspólpracowaliśmy z HMC, jeszcze jak promowali inne hotele. Przez kilka lat z rzedu nie mieliśmy ich kart, ale od roku szefowie posługują się kartami Clubhotel. Osobiście przynajmniej 2 razy w miesiącu kontaktuję się z działem rezerwacji HMC, gdzie mam kontakt z przesympatyczną Panią i w imieniu szefów dokonuje za ich pośrednictwem rezerwacji. Nocleg darmowy jeden z szefów wykorzystał w hotelu InterContinental, a drugi ma już zrobioną rezerwację na grudzień w Zakopanem. Szczerze mówiąc nie sądzę, żeby było coś nie tak. Czasem, rzeczywiście się zdarza się, że dzwoniąc na ostatnią chwilę ciężko z miejscami, ale zawsze starają się doradzić jakąś alternatywę i nie zostawiają na lodzie. Myślę, że najlepiej przekonać się na własnej skórze.
  • Gość: Stanisław IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.11.10, 19:22
    Witam
    Czytając wszystkich Państwa wypowiedzi na temat istniejącego CLUBHOTELU chciałem dopisać swoje doświadczenia z "kartą ". Otóż dziwię się bardzo,że nie można wykorzystać vouchera czy to w kraju ,czy poza. Ja na jeden taki pobyt wyjechałem z żoną do Poznania do hotelu ANDERSIA i sam sobie ten pobyt tam rezerwowałem-voucher przyjęli. Tak więc, nie rozumiem o co to całe zamieszanie.
    A nawiasem kartę kupiłem ,bo namówił mnie kolega,który korzysta z ich usług .
  • Gość: Ninka IP: 213.241.11.* 17.11.10, 09:51
    Osobiście nie rozumiem o co chodzi .... Firma działa, obsługa jest miła, bon zarówno na nocleg w Polsce jak i za zagranicą wykorzystałam, kartę mam już po raz kolejny - WSZYSTKO JEST OK , a oferta firmy jest co raz lepsza i mają co raz więcej bardzo sympatycznych hoteli.
  • traveladvisor 17.11.10, 14:56
    Z wielką chęcią posłuchamy wszystkich, którzy mają w tej kwestii coś do powiedzenia (wyłącznie na bazie własnych i faktycznych doświadczeń). Zapewniamy pełną anonimowość.
    alert@traveladvisor.pl
    --
    Test i recenzja wyszukiwarek turystycznych. Która najlepsza?
  • Gość: darek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.11.10, 20:18
    Mnie do zakupu karty Clubhotel namówiła koleżanka, która od lat korzysta z usług HMC. Na razie udało mi się wykorzystać bezpłatny nocleg w Polsce, w hotelu Marriott przy lotnisku, który jest SUPER (miła obsługa, niewiarygodnie cicho jak na taką lokalizację). Rezerwacje zrobiłem przez biuro HMC, obsługa bez zastrzeżeń, wszystko sprawnie załatwione.
  • Gość: darek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.11.10, 20:25
    Nocleg wykorzystałem w hotelu Marriott w Warszawie (przy lotnisku).
  • tik-tak1 02.02.11, 22:28
    Ludzie o czym WY tutaj piszecie?????
    To jest firma która prowadzi Arab, wkręca ludzi w te Karty , większości hotele jej nie honorują... Proszę Was...
    Pracowałam w tej firmie jak to była jeszcze firma HMC i jak kazali wciskać ludziom kit to się zwolniłam w błyskawicznym tempie.
  • Gość: lkjhg IP: 81.26.28.* 07.02.11, 13:02
    Uwaga! Na ich stronach jest lista hoteli gdzie można uzyskać zniżki. We wszystkich przypadkach jakie mnie interesowały, były to drogie hotele, gdzie nocleg i tak kosztowałby majątek. Aby dowiedzieć się, gdzie można wykorzystać (przynajmniej teoretycznie) bon na bezpłatny nocleg, trzeba wysłać maila i wtedy może się okazać, że ani jeden z wymienionych hoteli w kraju do którego się wybieramy bonów na bezpłatny nocleg nie honoruje. Właśnie sam się o tym dowiedziałem (za darmo się nie da, ale ze zniżką to będzie tylko ok. 200 € za noc).

    Karta ma, moim zdaniem, cień sensu w przypadku prezesa, który wiele podróżuje, nocując w najdroższych hotelach i te zniżki w ciągu roku mogą zrównoważyć koszt karty.
  • Gość: Maciek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.09.11, 10:49
    Mi sie na szczescie udało > polecam pieciogwiazdkowy PESTANA PALACE w Lizbonie gdzie wykorzystałem taki bon. Nocleg w pokoju do którego trafiłem kosztuje 300 EUR... w tym przypadku karta się zwróciła smile
  • Gość: NIGDY.WIĘCEJ. IP: *.146.242.184.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 22.09.11, 10:04
    potwierdzam. Brak kompetentnych osób przy próbie rezerwacji. Samemu można zarezerwować ale hotele nie chcą honorować voucherów jeśli się nie dokupi kolejnych noclegów. Przy namawianiu do zakupu kłamią. Potem okazuje się że "nikt tak na pewno panu nie mówił. Musiał pan nas źle zrozumieć. W regulaminie karty jest inaczej i może pan sobie przeczytać". ODRADZAM I TEŻ PRZESTRZEGAM.
  • patryk_patrykmajewski 21.10.11, 15:17
    Ja również korzystam z usług firmy HMC Poland i jestem bardzo zadowolony. Niedawno gościłem w Hotelu Biały Kamień, poleconym przez tę firmę. Hotel pięknie położony, tuz przy wyciągu Kamieniec. Pokoje urządzone niezwykle gustownie z pięknym widokiem na góry. Obsługa w recepcji bardzo miła i konkretna.
    Hotel ma ogromne możliwości by stać się perełką hotelarską Świeradowa.
  • Gość: Aleksander IP: *.warszawa.vectranet.pl 29.09.11, 10:56
    Szanowni Panstwo
    nie zgadzam sie z przedmowcami, jestem posiadaczem karty ClubHotel i jestem bardzo zadowolony z obslugi. Ja i moi przyjaciele bylismy goscmi hotelu Ossa , super resort SPA, wypoczelismy i wspaniale sie bawilismy , napewno tam wrocimy, inne hotele ktore polecaja tez sa swietne.
  • Gość: Gość IP: *.warszawa.vectranet.pl 21.11.11, 15:21
    Ja również nie mogę zgodzić się z tą negatywną opinią. Szybka i fachowa obsługa. Spędziłam bardzo miły weekend w hotelu Diament, który poleciła mi Firma HMC Poland.
  • krystyna.raczynska 08.12.11, 14:08
    Firma poleciła mi Hotel Olandia. Absolutnie nie żałuję tego pobytu. Piękny krajobraz, architektura oraz wystrój hotelu również cieszy oko. Jest to miejsce bardzo przyjazne rodzinom z małymi dziećmi. Polecam!
  • Gość: Krysia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.12.11, 20:27
    Popieram. Ta Firma to zlodzieje. To samo mialam za granica hotele swiecily pustkami a nam nie mogli wynajac pokoju. Oszusci. Tylko polacy tak potafia. Zycze im wszystkiego co zlego z Nowym rokiem.
  • Gość: Joanna IP: *.warszawa.vectranet.pl 30.01.12, 10:12
    Moim zdaniem firma HMC jest warta polecenia. Spedziłam cudowny tydzień w Hotelu Litwor. Wszystko odbywało się zgodnie z planem!
  • Gość: tf IP: *.kielce.net.pl 28.03.12, 11:26
    na stronie podają tylko 1 klubowy hotel w Polsce w jakieś wsi smile
  • Gość: pati IP: *.ssp.dialog.net.pl 17.05.12, 13:52
    Mam te same doświadczenia z firmą Clubhotel. Chciałam nocować w hotelu w Wiedniu, zaproponowano mi najbliższy....w Lizbonie!
    Jakoś nigdy nie można zarezerwować akurat tego terminu i miejsca, które nam odpowiada. Odradzam kupno karty. Rozczarowanie za własne pieniądze.
  • Gość: WinMe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.05.12, 12:52
    Nie tylko byłem zły, ale wręcz wściekły. Rezerwacja przez HMC - niemożliwa. Sam zarezerwowałem pokój a bony wyjąłem na miejscu i zrealizowano je, ale byłem przygotowany na odmowę. Obiecywano ekstra bon po wykorzystaniu poprzedniego. Nie otrzymałem go, mimo telefonów ponaglających. Wkurzony pojechałem do tzw "biura" - szumna nazwa... zadymione papierosami mieszkanie, bez klimatyzacji, ponastawianych kartonów z papierami i biurek, panie wiszą na telefonach przed ekranami komputerów w warunkach koszmarnych - Azja jakaś. Bon wszakże wówczas dostałem. Porada dla nabranych: Sami rezerwujcie pobyt a bon realizować na miejscu, warto się dopytać wcześniej czy hotel honoruje voucher.
  • Gość: jedi IP: *.chrobry.pl 27.09.12, 13:54
    masakra. unikajcie tej firmy. zero .kompletne
  • Gość: piotrtarnow IP: *.is.net.pl 11.02.13, 12:03
    Tak faktycznie najlepiej. Sami rezerwujcie pytając czy można zapłacić bonem. U mnie tak było - przez clubhotel nie ma miejsc a sam zarezerwowałem.
  • Gość: piotrtarow IP: *.is.net.pl 11.02.13, 12:06
    W sumie byłem w Warszawie w intercontinental i było ok.
    Uwaga na hotel Orle Gniazdo w Szczyrku -późny gierek bez remontu !
  • Gość: Krystyna IP: *.ip.netia.com.pl 29.10.13, 13:41
    Clubhotel _ NAJWIEKSZA ZŁODZIEJSKA FIRMA W POLSCE>PANSTWO POLSKIE POWINNO SIE ZAJAC TYMI NACIAGACZAMI. JESZCZE RAZ ZLODZIEJE DO POTĘGI.
  • Gość: DL IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.10.13, 13:01
    Zgadzam się z poprzednikiem męczą telefonami nadskakują do momentu podpisania umowy i zapłacenia za kartę potem radź sobie człowieku sam NIGDY WIĘCEJ Z TĄ FIRMĄ
  • Gość: Adalbert IP: *.adsl.inetia.pl 06.11.13, 09:12
    Zastanawiasz się nad zakupem karty? Nie wiesz czy się zdecydować? Weź telefon i zadzwoń do hotelu np. InterContinental i zapytaj w centrum rezerwacyjnym o HMC Poland. Ja tak zrobiłem. HMC Poland jest znana hotelowi, hotel współpracuje, jednak pani z rezerwacji dyplomatycznie "woli się nie wypowiadać na temat tej firmy" dając do zrozumienia co o nich myśli. Na najważniejsze pytanie, czy można w wybranym terminie wykorzystać bon na bezpłatny nocleg w hotelu odpowiada: "w tygodniu szanse są równe zeru", w weekendy owszem ale nie wtedy gdy odpowiada to klientowi. Nawet jak hotel ma wolne pokoje, rezerwacja na bon możliwa jest bardzo rzadko. Wniosek, jeśli chcesz nocować np. w Warszawie w terminie zaproponowanym przez hotel i pod warunkiem, że jest to weekend to można spróbować. Rabaty, są np. w restauracji pana Okrasy, gdzie na obiad dla dwojga trzeba wydać jakieś 1200 zł dostaniemy do 10% zniżki. Rabat jest ale zawsze od cen nierealnych, mocno wygórowanych. Sens posiadania karty jest jedynie dla krezusów goszczących bardzo często w bardzo drogich hotelach. Dla mnie lepsze są portale rezerwacyjne typu booking. HMC dla mnie to tele-cwaniactwo.
  • Gość: Maro IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 22.11.13, 16:14
    Jestem posiadaczem karty już od kilku ładnych lat i jak do tej pory mam same pozytywne odczucia .Nigdy nie spotkałam się z odmową rezerwacji .W tym roku wykorzystałam kartę w pażdzierniku w Warszawie w Intercontinental ,chociaż nie chciano nam wydać butelki wina tłumacząc ,że mają problemy w rozliczeniu się z HMC,poza tym było wszystko ok. Drugim hotelem był Diament w Ustroniu ,tam też dostaliśmy powitalnego drinka i butelkę wina. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni . Wszystkie nasze wyjazdy realizowaliśmy w weekend.Prawdą jest natomiast to ,że wcześniej był większy wybór hoteli w Warszawie,Krakowie...Zawsze rezerwacji dokonywałam osobiście .
  • Gość: Mk IP: *.play-internet.pl 05.08.14, 08:39
    Potwierdzam!!!
  • Gość: kasiak0369 IP: *.promax.media.pl 08.10.14, 15:59
    Witam. Ja tez ostrzegam przed tą firmą! !! Mam taką samą sytuacje co pan.Tez chce wystąpić na drogę prawną. Złodziejstwo! !!
  • Gość: Oszukana IP: *.147.32.176.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 07.09.18, 10:00
    Witam,czy ktoś z Was skierował sprawę do sądu i ma w tym jakieś doświadczenie,czy jest szansa wygrać z nimi?Bardzo proszę o pomoc .Cztery miesiące temu namówili mnie na tą kartę sad a teraz podobno już nie istnieją,jedna z tych Pań wydzwania teraz do mnie i proponuje wykupienie w innym clubie podobnej karty bo tamten club przestał istnieć,oczywiście jest znowu opłata i to duzo wyższa ale dają dodatkowe dni.Kolejne naciągactwo .Ciekawa jestem czy jest szansa oddzyskać od Nich wpłacone pieniądze.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka