Dodaj do ulubionych

wakacje gdzie?

06.07.10, 01:40
Czy ktos ma pomysl na fajne, niedrogie wakacje w drugiej polowie
sierpnia? Chodzi o 3-osobowa rodzine z 16-latkiem. Chcemy jechac
samochodem, troche pozwiedzac ale rowniez troche pobyc nad
woda.(morze, jezioro, rzeka - nie ma znaczenia) Nie mamy zbyt
wielkiego budzetu wiec ze wzgledu na cene benzyny raczej odpadaja
dalsze kraje typu hiszpania lub portugalia. Nie lubimy zatloczonych
plaz z rowno ustawionymi parasolami. Chodzi nam o jakies kameralne
miejsca, spokojne, bez duzej ilosci turystow.Ale 2 tygodnie samej
plazy odpada. Nudno. Cos chetnie zwiedzimy - ale nie Wenecje ani Rzym
czy Paryz.Chodziloby o cos spokojniejszego i mniej ogolnie znanego.
Skandynawia za droga, choc kusi.Ale druga polowa sierpnia to chyba
tez juz tam za zimno. No nie wiemy - liczymy na pomoc. Moga byc tez
ciekawe pomysly na Polske. Ale tez nic podobnego do Mielna ani
Zakopanego - za duzo ludzi. Mazury, Kaszuby, Suwalszczyzna, Chorwacja
- byly. Moze cos fajnego ktos zasugeruje. A moze czekac na lasta i
leciec gdzies po prostu. Ale do wydania mamy ok 4 tys, wiec chyba
troche malo na 2 tygodnie na 3 osoby.
Edytor zaawansowany
  • nothing.at.all 06.07.10, 08:27
    A ja proponuję Mazury jeszcze raz, plus wypad do Wilna na do
    Druskiennik - ekstra aquapark.
  • Gość: bajka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.07.10, 09:01
    ja proponuję okolice Salzburga. Piękne jeziora, piękne krajobrazy, niedrogie noclegi, można przy okazji zwiedzić Salzburg.
  • mazinka 06.07.10, 18:37
    2 lata temu zrobiliśmy taką wycieczkę (4 osoby, 7 dni, 1200 km, druga połowa
    sierpnia):
    Jaskinia Macocha w Czechach (bilety bukowane miesiąc wcześniej) - Bratysława -
    Wiedeń - Betliar koło Rożniawy na Słowacji(pałac, założenie ogrodowe wpisane na
    listę UNESCO)- Bieszczady - Beskidy.

    W ub. roku (4 osoby, 14 dni, 3000km) Węgry (Gyor,baseny,- Budapeszt 20 sierpnia
    w ich święto narodowe (impreza ekstra, fajerwerki rewelacja)- Balaton i Muzeum
    Afrykańskie - Godollo i pałac Sissi, Eger - urokliwe, stare miasto i twierdza, -
    Miszkolc - baseny termalne w jaskiniach, jaskinia św. Anny w Lillafured w tufie
    i jaskinia św Jana obok) - Polska - Zamość, Łańcut, Roztocze, Bałtów i park
    jurajski, spływ tratwami (ale to chyba już nie dla Waszego syna wink.
    Noclegi bukowaliśmy przez bookinghotels.com

    A może Góry Stołowe, Izerskie, twierdze pogranicza, zabytkowe kopalnie, huty
    szkła, pałace wokół Jeleniej Góry, Skalne Miasta w Czechach, zoo-safari w Dvur
    Kralowe - połączenie Polski i Czech? W tamtych okolicach jest dobra baza
    noclegowa i wypadowa na zwiedzanie i wędrówki.
    Pozdrawiam,
    Mazinka
    polskadladzieci.pl
    Nie wiem, skąd jesteście - my z Wrocławia, więc i trasy podałam takie, jak my
    jechaliśmy.
  • Gość: ziurych IP: *.aster.pl 07.07.10, 09:55
    Dziekuje bardzo za te pomysly.Sa niezle i nietuzinkowe, godne
    zastanowienia. A moze jeszcze ktos cos dorzuci?
  • holidayservice 07.07.10, 13:51
    Proponuję wypad na Rugię - piękne plaże i klify, można dowolnie połączyć z
    zwiedzaniem wysp Wolin czy Uznam lub wypadem do Rostocka lub Straslund....
    Miłych wakacji
    --
    info@holidayservice.pl
    www.holidayservice.pl
  • Gość: Mazinka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.07.10, 17:28
    A może całkiem "egzotycznie" - "pribałtika" czyli Litwa, Łotwa, Estonia? Mało
    znane, mało zwiedzane przez Polaków (oprócz Druskienników, oczywiście wink a do
    tego Mazury, Kanał Augustowski, bo po drodze, albo wschodnia część Polski i
    Szlak Tatarski, rozlewiska Biebrzy i Narwi ewentualnie . Na wschodnią Polskę
    warto wybrać sie z rowerami - jest co oglądać.
    Pozdrawiam,
    Mazinka
    polskadladzieci.pl
  • Gość: zenith700 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.07.10, 09:36
    tylko nie wiem, czy Wasz budżet to wytrzyma...

    A tam Zatoka Kotorska, Budva, Bar, muzułmański Ulcinj, jezioro Szkoderskie,
    monastyr Ostrog, rafting na Tarze. Coś wspaniałego! Byłem tam w zeszłym roku i
    wiem, że pojadę tam jeszcze raz.
  • Gość: Misiak IP: *.digicon.3s.pl 19.12.12, 21:27
    Też mogę polecić Czarnogórę - piękny kraj i w miarę tani jeszcze, a przynajmniej w porównaniu do Chorwacji. Plaże żwirkowe, ale z klifami i skałami za plecami, na prawdę robią wrażenie. Ludzie przyjaźni, można też wybrać się na wycieczkę w góry. Piękne malownicze starodawne miasteczka z wąskimi uliczkami wplecione w góry jak Kotor, czy w morze jak stara Budva. Jest co obejrzeć.

    www.poradniki.zgora.pl/czarnogora-montenegro/

    Także zdecydowanie Warto.
  • Gość: bgf IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.07.10, 15:43
    Hejwink
    mam do Was pytanie, czy korzystaliście kiedykolwiek z tego portalu przy
    zamawianiu przejazdów nad morze??? chodzi mi o to czy jest wiarygodny , czy
    warto u nich rezerwować miejsce, itp.
    to jest link do stronki :
    www.gdzienadmorze.pl/
  • Gość: ziurych IP: *.aster.pl 27.07.10, 18:15
    nie, nigdy nie korzystalismy. nie znam tej strony.
  • Gość: Cetniewo IP: *.adsl.inetia.pl 09.04.11, 10:41
    A może nad morze do Władysławowa noclegi Cetniewo
  • Gość: Martucha IP: *.home.aster.pl 03.02.13, 10:03
    Mając dwa tygodnie czasu i niewielki budżet raczej skłaniałabym się do wyjazdu do któregoś z naszych sąsiadów. Piszecie, że chcecie uniknąć dzikich tłumów i nie kręci Was plaża z parasolami - może objazdówka po krajach nadbałtyckich? Litwa, Łotwa i Estonia są niewielkimi krajami, nie będziecie więc pędzić od jednej atrakcji do drugiej i stresować się, że nie zobaczycie wszystkiego. Poza tym w tych krajach, tylko pozornie podobnych do siebie, można znaleźć i stare miasta z zabytkami wpisanymi na listę UNESCO, i świetne parki narodowe (np. Laheema w Estonii), i wybrzeże bałtyckie (warto wybrać się na Mierzeję Kurońską, natomiast nie warto pchać się do miejscowości typu Jurmala w Łotwie, no chyba że ktoś jest wielkim fanem kurortów). Trasę spokojnie można zaplanować tak by zwiedzić stolice republik - Wilno, Rygę, Tallin, ważniejsze miasta (np. Kowno, Troki, Parnu), odpoczywając w międzyczasie na łonie natury (np. Łotwa ma jeden z większych i lepszych parków narodowych w regionie - Gauja). Ceny są porównywalne do polskich. Nie jest to wyjazd, który spustoszy kieszeń. Poza tym kraje mocno dbają o infrastrukturę turystyczną, a więc jest sporo udogodnień (sporo hosteli w miastach, pola kempingowe etc.), dobre oznaczenia szlaków. W każdym razie rzecz do rozważeniasmile
  • ta_ruda_666 05.03.16, 12:31
    Zapraszam do przejrzenia serwisu www.travelovo.com.pl/ - opisy ciekawych miejscowości turystycznych w Polsce, zarówno nad morzem, w górach, jak i na mazurach. Co prawda jeszcze nie wszystkie miejscowości są opisane, ale za to można sprawdzić, jak prezentuje się dana miejscowość przed wyjazdem. dowiedzieć się więcej o samej miejscowości, oraz sprawdzić, jakie w pobliżu znajdują się atrakcje turystyczne.
  • Gość: ALBERTO IP: 94.162.80.* 20.03.16, 00:08
    Witam, a moze na Slowacje, gdzie jezdzilem przez wiele lat, ale tam noclegi nie sa takie tanie, lepiej samemu moze do Bulgari? Jest duzo do zwiedzania w zwiazku z otwarciem klasztor?w, z tym, ze w Bugari radzilbym zaczac od Plowdiw, mam tam znajomego wlasciciela dw?ch hoteli, ladnych czystych i niezbyt drogich, chcialbym polecic pobyt u nas na wybrzezu Amalfi w spokojnym mieszkaniu prywatnym ale choc tam ceny sa nie wysokie to zmiescic sie w cenie 4 tys zlotych nie jest mozliwe, o ile interesuja moje propozycje prosze napisac prywatnie albertosponza@yahoo.it
  • ametystowa.pani 22.03.16, 12:18
    z 16 latkiem to może Grecja. Nie samochodem ale autokarem lub samolotem Rozważaliśmy takie z dojazdem studia za ok. 1400/os na tydzień nawet(samolotem), autokarem to już cena spada poniżej 1000. Wyżywienie jest tam we własnym zakresie plus wybór wycieczek np. do meteorów itd. Już prawie się na to zdecydowaliśmy. To oferty biur, samolot to było z rainbow, a autokarem to fun club-takie opcje rozważaliśmy. Studia były na riwierze najtańsze (kokkino nero i paralia)Jako punkt wypadowy bardzo spoko. Tak samo są miejsca w Chorwacji, taniej chyba niż Grecja, jest co zwiedzać. Można sobie darować swój transport, wygodniej i konkurencyjnie cenowo. Robiliśmy dość szczegółowe kalkulacje.

    My mamy niestety jeszcze małe dzieci bo 6 i 9, to musimy brać pod uwagę dziecięce preferencje- jedziemy do Legolandu w Danii-Kopenhaga- Rostock-Łeba(park dinozaurów fajny ale dla młodszych, jest jednak tam muzeum motyli, port i wydmy-dla każdego fajne)- wcale nie wychodzi nam fortuna-grunt to znaleźć noclegi.Mamy też samochód dość ekonomiczny.
    W zeszłym roku byliśmy tak w Sudetach po Polskiej i Czeskiej stronie plus Praga-na prawdę nie wydaliśmy za dużo.
    Sami jeszcze jedziemy na Czechy(noclegi tańsze niż dalej) i Praga plus wypad na trasy widokowe alpejskie min. Pooglądałam sobie tych widoczków w google i nabrałam ochoty.

    --
    "Życie nie jest lepsze ani gorsze od naszych marzeń, jest tylko zupełnie inne." William Shake­speare
  • pod_rozniczka99 25.03.16, 00:18
    Ta strona powinna pomóc: www.noclegowo.pl/ Możesz ustawić parametry co do ceny, lokalizacji. Poza tym są opinie oraz zdjęcia. Jest także możliwość napisania ogłoszenia, a osoba z noclegiem spełniającym wymagania, sama się odezwie.
  • szogun223 26.03.16, 22:05
    Szukajcie na portalach z rabatami na noclegi oraz całe wyjazdy, zbyt wiele się tam nie płaci wink Kuptravel.pl to jeden z nich, chyba bardziej popularny
  • halina.wu 18.11.16, 12:26
    Myślę, że na wakacje zawsze jest dobra pora, bez względu na miesiąc. Jeśli szukasz inspiracji co do tego, jaki kierunek obrać to mogę Ci polecić blog Ecolines. Czytam regularnie i dzięki ich wpisowi wybrałam się w zeszły weekend do Pragi smile
  • robcio102 25.12.16, 18:26
    Rumunia piękny kraj bez tłoku przesymparyczni ludzie ceny 10 % taniej niż w marketach nocleg dla 3 osobowej rodziny max 100zł/dzień wyżywienie 60 zł/dzień i wszędzie dojedziesz samochodem

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka