Dodaj do ulubionych

Prezent na rocznice slubu rodzicow

10.04.09, 15:06
Witam,

w związku z okrągłą, 25. rocznicą ślubu rodziców chciałbym wysłać ich na wycieczkę-niespodziankę do „ciepłych krajów”. Podróż ta miałaby się odbyć pomiędzy 25.05, a 13.06 tego roku (długość samego pobytu nie ma znaczenia). Chciałbym przeznaczyć na ten cel to do ok. 2000 zł/os.

Przeglądałem oferty biur podróży i mam nie lada problem z wyborem miejsca wycieczki. Rodzice nie podróżowali nigdy zagranicę, możliwości jest więc wiele.

Ze względu na termin odrzucam raczej Europę (nie za zimno?). Interesowałby mnie wyjazd do Afryki z nastawieniem wybitnie romantycznym (hotel tego typu). Ponadto rodzice są osobami, które lubią coś zobaczyć i spędzenie tygodnia w hotelu byłoby dla nich męczące. Niestety nie znają języków.

Myślałem o Egipcie – Hurgadzie (ciepło i do znanych zabytków niedaleko) w opcji AI. Kusi mnie jednak coś bardziej oryginalnego (nawet byłbym w stanie dołożyć więcej pieniędzy dla czegoś ciekawego) smile

Czy macie może jakieś propozycje, sugestie, pomysły? Moze byliscie w hotelu, ktory wybitnie by sie na taki wyjazd nadawal?

Proszę o pomoc w wyborze stosownej oferty na ten pierwszy, rocznicowy i mam nadzieję romantyczny wyjazd. Chciałbym żeby było to coś specjalnego smile

Aha, i jeszcze pytanie techniczne – lepiej kupować już teraz czy czekać do samego końca (początek maja)?

Pozdrawiam,
mrcat
Edytor zaawansowany
  • Gość: agata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.04.09, 17:11
    Po pierwsze chwali Ci sie ze chcesz zrobic rodzicom niespodzianke
    ale pamietaj ze nie mozna uszczesliwiac nikogo na sile. Pomysl czy
    nie beda obawiali sie np. lotu samolotem skoro nigdy nie latali. Po
    drugie Europa w tym okresie nie musi byc wcale zimna. Jest tak
    zroznicowany klimat ze moze byc w wielu miejscach bardzo cieplo. Po
    trzecie dobrze zastanow sie nad Egiptem.Czy ten okres na napewno
    odpowiedni ze wzgledu na temperatury tam panujace. Jezeli rodzice
    maja np.nadcisnienie i chore serce to odradzam. Pieknym miejscem sa
    Wlochy - Rzym i okolice. Dla wielu osob w tym wieku wycieczka do
    Rzymu jest tym o czym marza. Moze byc tez Paryz z calym jego
    pieknem. Wg mnie 2 tys.na osobe to wypad na 7 dni.Trzeba doliczyc
    jeszcze koszty wycieczek na miejscu. W Europie jest tyle pieknych
    mioejsc . Musisz pomyslec czy rodzice aktywnie wypoczywaja czy
    raczej wola lezenie na plazy. Dobrze sie zastanow abys nie
    zaskoczyl ich czym co bedzie dla nich raczej udreka niz
    przyjemnoscia.
  • Gość: mrcat IP: *.adsl.inetia.pl 10.04.09, 18:07
    Dzieki za odpowiedz.

    Na szczescie nie musze sie martwic o sprawy zdrowotne. Rodzice maja
    sie dobrze, sa w klasycznym wieku srednim, a 48 i 50 lat to jeszcze
    nie starosc jak sadze smile Choc wycieczki w stylu "Stolice Europy"
    chcialbym uniknac ze wzgledu na ciagle podroze autokarem i
    niedogodnosci (w tym zdrowotne) z tym zwiazane. Ponadto chcialem im
    dac troche luksusu (ladny hotel, all inclusive), a ten wystepuje
    raczej w wycieczkach typowo stacjonarnych.

    Dodatkowym plusem dla Afryki jest jej wieksza egoztycznosc (mama jest
    geografem).

    Piszac o kwocie 2000 zl/os. myslalem tylko o wykupie wycieczki, nie
    wliczam w ta kwote wycieczek fakultatywnych.
  • Gość: agata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.04.09, 18:50
    Masz racje taki wiek to jeszcze nie starosc.My z mezem jestesmy w
    tym wieku i ani nam myslec o starosci.Tez w tym roku obchodzimy 25
    lecie. Bedziemy swietowac w Paryzu. Jako ze piszesz ze Stolice
    Europy odpadaja to mam inna propozycje. Co powiesz na Krete z
    wypadem na Santorini. Bylismy na takiej wycieczce i wrocilismy
    zachwyceni. Jest tam i gdzie pochodzic i mozna zobaczyc piekne
    miejsca.Szczegolnie Santorini. Ciekawa jest tez Turcja tylko nie ta
    popularna Alanya tylko ta dawniejsza grecka. Egipt nadal bym
    odradzala ze wzgledu na upal. Dla nas najlepszym okresem do wyjazdu
    jest luty.Zwiedzanie w 40stopniowym upale to zadna przyjemnosc.
    Powiem szczerze i to nie tylko moja opinia ze jest to miejsce dla
    ludzi lubiacych lezec przy basenie i popijac co opcja All daje.
    Hotele sa na pustyni i samodzielne wyjscie jest czasem nie mozliwe,
    a zdarza sie ze przy hotelu stoja uzbrojeni zolnierze. To samo
    dot.wycieczek do Luksoru itp. Jest to zlepek autokarow z roznych
    hoteli pod eskorta wojska. Ja akurat takich widokow nie lubie .I
    dlatego Egipt mnie nie pociaga . Jezeli zainteresowaly by Cie wyspy
    greckie wejdz na stronke www.ocenyhoteli. Jest tam bardzo duzo
    informacji a Marcin ktory to prowadzi zawsze podpowie i
    doradzi .Pozdrawiam
  • Gość: Basia IP: *.lubin.dialog.net.pl 11.04.09, 13:51
    Mozesz rozważyc jeszcze Tunezję (pobyt+objazd lub pobyt z
    wycieczkami fakultat., a nawet 'na własną rękę'). Jest Afryka (z
    pustynią)+ świat muzułmański (w werji 'light') + piękne plaze.
    Temperatury do wytrzymania (jestem w wieku rodziców - byłam w
    Tunezji po koniec maja). Ofertę dobrych hoteli mają wszystkie biura
    czyli konkurencja i mozna znalezc niskie ceny (i lasy). Są loty z
    lotnisk lokalnych.
  • Gość: JJ IP: *.streamcn.pl 10.04.09, 18:41
    Ja z pozycji rodzica. Bardzo dobra rada Agaty, asolutnie nie Afryka
    a pomysł na rocznicę Slubu do Rzymu doskonały ale delikatnie można
    podpytać. Możmna znależć coś co połączy wypoczynek ze zwiedzaniem
    wiele biur ma taką opcje.
  • Gość: mix IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.04.09, 07:40
    Podaj adres mailowy chętnie cos Ci podpowiem
  • Gość: alunia12 IP: *.33.28.78.cable.petrus.pl 15.04.09, 10:39
    a ja bym wybrala Grecje. piekne widoku, pogoda bedzie w sam raz,
    duuuzo do zobaczenia, wspaniale jedzenie, blekitna woda, bujna
    roslinnosc no i ten klimat ahhh smile
    moze kreta? albo santorini? albo zakynthos? ewentualnie chalkidiki.
    wybor zalezy od ciebie i od prefernecji rodzicow. moja mama marzy np
    o wyjezdzie do Peru. jesli twoi rodzice nigdy nie jezdzili, mysle ze
    Grecja bedzie dobrym rozwiazaniem. a co do Egiptu tez nie polecam.
    nie dosc ze strasznie goraco, to jeszcze hotele sa czesto na
    odludziach plus slynna klatwa faraona. powodzenia
  • Gość: iza IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.04.09, 12:53
    z tym egiptem to naprawdę przesadziłas, tysiace ludzi tam jeździ, zwiedza
    zabytki i wracają cali i zdrowi. Ja byłam z małym dzieckiem, większych bzdur to
    już nie mogłaś nagadć
  • Gość: alunia12 IP: *.33.28.78.cable.petrus.pl 15.04.09, 17:10
    ohh wybacz, ze napisalam tak strasznie razace cie bzdury. wybacz, ze
    mialam na wzgledzie wiek jego rodzicow, fakt, ze nigdzie nie
    podrozuja oraz to, ze jak wywioza cie do hotelu egipskiego na
    pipidowie dolnym, to nie ma co robic procz lezenia plackiem na
    plazy. a przeciez jego rodzice lubia wypoczywac czynnie.
    alez ja bzdury plote.
    i super, ze bylas tam z dzieckiem. wszystkim sie bardzo przydala ta
    informacja - bardzo pasuje do tego watkuuncertain
    no ludzie! ehh
  • kasia_p45 15.04.09, 19:24
    Gość portalu: alunia12 napisał(a):

    > ohh wybacz, ze napisalam tak strasznie razace cie bzdury. wybacz,
    ze
    > mialam na wzgledzie wiek jego rodzicow, fakt, ze nigdzie nie
    > podrozuja oraz to, ze jak wywioza cie do hotelu egipskiego na
    > pipidowie dolnym, to nie ma co robic procz lezenia plackiem na
    > plazy. a przeciez jego rodzice lubia wypoczywac czynnie.
    > alez ja bzdury plote.
    > i super, ze bylas tam z dzieckiem. wszystkim sie bardzo przydala
    ta
    > informacja - bardzo pasuje do tego watkuuncertain
    > no ludzie! ehh


    Byłas w Egipcie, ze tak gadasz?
    --
    <Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe>
  • Gość: alunia12 IP: *.33.28.78.cable.petrus.pl 15.04.09, 19:37
    bylam, ze tak "gadam". hmm wyczuwam wrogosc. obiektywnie biorac pod
    uwage informacje podane przez zalozyciela watku - nie mam racji?

    do Egiptu nic nie mam. zeby nie bylo zaraz zbiorowego ataku. w koncu
    nie czynmy drugiemu co nam niemile ;]

  • kasia_p45 15.04.09, 22:29

    sorrki nie mialam nic zlego na mysli smile)

    --
    <Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe>
  • Gość: alunia12 IP: *.33.28.78.cable.petrus.pl 15.04.09, 17:15
    poza ty nie powiedzialam, ze nie warto jechac do Egiptu. po prostu
    nie wybralabym takiej opcji dla ludzi, ktorzy wyruszaja w swoja
    pierwsza "wielka" podroz. ot co. i tyle.
    pozdrawiam Izunie i innych megaprzychylnych forumowiczow.
  • Gość: JJ IP: *.streamcn.pl 15.04.09, 13:15
    dlaczego nie nauczycie się napisać swoją opinię bez krytyki innych.
    Izuniu Ty jesteś młoda piekna i mądra co nie znaczy ze młode są
    zawsze tak piękne i madre i o to chodzi. Więcej tolerancji i
    kultury dyskusji
  • Gość: mimi IP: *.sta.asta-net.com.pl 15.04.09, 19:27
    Jesli wolno mi cos podpowiedziec to to, ze ja na swoja 25-ta
    rocznice slubu polecialam z mężem na wyspy Kanaryjskie. Bylo super i
    moge polecic z czystym sumieniem smile)
  • Gość: iza IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.04.09, 08:21
    aluniu kochana cz ty byłaś kiedykolwiek w Egipcie?? Jeżeli tak to faktycznie
    leżałaś tylko plackiem i nosa spoza hotelu nie wytknęłaś. Poczytaj sobie na
    temat zabytków starożytnego Egiptu. A potem komuś radź.Ty uważasz ze ludzie koło
    pięćdziesiątki to staruszkowie?? I nie dadzą sobie rady w pokonywaniu
    trudności?? A języka wcale nie muszą znać, pewnie że wygodnie umieć ale nie
    zginą, przewodnika będą mieli mówiącego w języku polskim. Dadzą radę.
  • Gość: JJ IP: *.streamcn.pl 16.04.09, 15:10
    Izuniu a gdzie Ty byłas w tym dwudziestokilkuletnim zyciu. Pozwol
    ze w tym watku zabiorą głos osoby ktore nie jada na urlop z kilku
    miesiecznym lub kilkulatkiem tylko takie ktore mogą podpowiedzieć
    coś dorosłemu dziecku ktore chce zrobić niespodziankę swoim
    Rodzicom . Zapytaj co wybraliby Twoi rodzice z tych 20 czy 30 ich
    wyjazdow biorac pod uwagę warunki np finase pytajacego autora
    watku.
  • Gość: Jj IP: *.streamcn.pl 16.04.09, 15:46
    Zobacz na forum Turystyka zorganizowana a tam w watku Rzym i
    Watykan -dla seniorow . Ktos podpowaiada z Rainbow Tour Rzym
    Watykan plus pobyt na Sycylii to moze być ciekawa propozycja
  • kasia_p45 16.04.09, 16:34
    Dlaczego zaraz seniorow? Mi sie to kojarzy z ludzmi po 70-ce.
    Ludzie, ktorzy obchodza 25-ta rocznice slubu sa w wieku ok 45 lat..
    Wiec w takim powiedzialabym jeszcze "rozrywkowym" smile)
    --
    <Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe>
  • Gość: Jj IP: *.streamcn.pl 16.04.09, 17:47
    Tak jest nazwany watek wiec trzba zacytować tak jak brzmi aby
    wiedziec jak szukac hasła. Trzeba prześledzić tresc bo w ofercie nie
    ma granicy wieku a tylko program i kazdy albo zaakceptuje albo nie .
    50 lat to średnia 30 i 70 wiec jak kto liczy i do ktorego wieku
    jest mu bliżej.
  • Gość: iza IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.04.09, 20:56
    kobieto,a skad przypuszczenie że ma 20 lat, jestem juz sporo po trzydziestce więc daj spokój ze swoimi wymysłami wssanymi z palca, sama moim rodzicom na trzydziestą rocznicę ślubu coś takiego zafundowałysmy z siostrą. Uwierz byli zachwyceni. W tym roku wybrali Jordanie z Izraelem.
  • Gość: JJ IP: *.streamcn.pl 16.04.09, 23:59
    Absolutnie wierzę ze Rodzice byli zachwyceni Egiptem i na pewno
    beda Izraelem , ale ja do Egiptu na pewno nie pojadę a Izrael
    uważam ze ciekawy chociaz nie jest to nr 1 na mojej liscie miejsc
    ktore zwiedziłam. To jest tak jak z moją Synową -wszyscy Nia
    zachwyceni a ja wredna tesciowa niekoniecznie,. I na tym to
    wszystko polega ze mnie podobają się synowe moich kolezanek ale im
    niekoniecznie. w jedne i drugiej sprawie każdy pozostanie przy swoim
    stanowisku i dobrze. Pojedzie tam gdzie sam zdecyduje bo to jego
    pieniadze i jego wybor.
  • Gość: iza IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.04.09, 07:48
    I co z tego wynika?? Ze ja byłam na Hawajach, a ty może na Polinezji Francuskiej.
    Powodzenia. Pisz więcej.
  • Gość: JJ IP: *.streamcn.pl 17.04.09, 10:09
    Widac ze nie masz poczucia humoru i nie odpowiada mi prymitywny
    sposob dyskusji , zamykam tę dyskusję.Nie odpowiadaj bo nie będe
    czytać co piszesz. Wyrazy wspólczuciea dla rodziców ze nie udało
    sie im dobrze wychowac dziecka .
  • Gość: alunia12 IP: *.33.28.78.cable.petrus.pl 17.04.09, 14:04
    hmm, droga, szanowna podrozniczko Izo. troche cie nie rozumiem.
    przeciez to moje zdanie i moja rada dla zalozyciela watku. wiec
    wlasciwie co ci do tego? ja nie wybralalabym Egiptu dla ludzi,
    ktorzy jada pierwszy raz. ale juz to pisalam. wiedzialabys, gdybys
    uwaznie przeczytala moje wypowiedzi.
    troche rozsadku. pojechalas do Egiptu i uwazasz sie za speca w
    dziedzinie podrozowanie. ok. badz wiec nam przewodniczka po cieplych
    krajach. lol

    ah to polsko -szlacheckie zacietrzewienie ! wink
    cheers!
  • Gość: mrcat IP: *.adsl.inetia.pl 17.04.09, 12:54
    Dziekuje za wszystkie odpowiedzi. Mam jeszcze ponad tydzien, wiec
    przeanalizuje je wszystkie i wybiore cos ciekawego, choc przyznam ze
    najblizszy jest mi pomysl z Rzymem. Sam bylem tam w listopadzie na
    wlasna reke i bardzo mi sie podobalo, z tym ze czasem brakowalo jednak
    tego przewodnika zeby opowiedzial cos wiecej o odwiedzanym miejscu.
    Widzialem gdzies juz oferte podrozy samolotem + autokar na miejscu za
    ok. 2000 zl.

    A tak na marginesie - dwie uwagi:
    1. 50. latkowie to naprawde nie staruszkowie - wierzcie mi smile
    2. Nie trzeba za wszelka cene udowadniac wlasnej racji - i tak nie
    sprawdzicie czy ktos byl tam gdzie pisze czy nie, wiec po co te posty o
    "udowadnianiu wyzszosci Świąt Wielkiej Nocy nad Świętami Bożego
    Narodzenia"? Ludzie, troche dystansu. Kazdy ma prawo do wypowiedzi i
    nawet jak nie byl to moze cos tam wie.

    Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam!
  • kalmarka 18.04.09, 23:53
    To ja Ci spróbuje podpowiedzieć z pozycji pracownika biura podróży.
    Często zdaża mi sie doradzać dzieciom podróże w prezencie. Włochy,
    Rzym, Paryż itp wybieraja ludzie dużo starsi do Twoich rodziców. 48
    i 50 to ludzie w sile wieku, pewnie w związku z tym że dziecieki juz
    samodzielne przezywają teraz druga młodość. Ja bym Ci polecała
    zastanowić się nad Wyspami Kanaryskimi, np Gran Canaria, Teneryfa.
    Majorka teraz też mogłaby być. Ten Egipt to tez nie jest głupi
    pomysł. Uważam że nalezy czasami popatrzec gdzieś dalej niż "palma-
    leżak-palma-lezak" a w Egipcie do zwiedzania jest sporo, taki np
    Luksor powala poprostu.
    A najlepiej może podpytaj rodziców czy wogóle marzą o podróży gdzieś
    daleko. Jeżeli tak to np o jakim kraju marzą i miec nadzieje że nie
    powiedza ze marzą do zawsze o Tajlandii wink
    Pozdrawiam
  • Gość: JJ IP: *.streamcn.pl 17.04.09, 14:43
    Do autora wątku, Jesli skłaniasz sie do Rzymu to samolot i
    autokar /tydzien/ ale nieco drożej niz 2000 ma biuro specjalizujace
    sie w ofercie 'Italia"www.orkatravel.pl. Sadze ze Orbis ma podobną
    ofertęale u nich na pewno jeszcze drożej.
    Rodzicom dużo serdeczności z okazji rocznicy ślubu, życzę miłego
    pobytu i gratuluję takiego syna.
  • Gość: iza IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.04.09, 18:37
    i sama sprzedaj tą ofertę!mądralo wielka- wszechwiedzaco-doradzająca. A ja twoim rodzicom wcale nie gratuluję tylko współczuję.
  • Gość: Natalia IP: 213.199.238.* 06.08.09, 11:04
    Proponuje hotel aqua blue w Hurgadzie
    byłam tam z rodziną i byliśmy z tego hotelu bradzo zadowoleni ..
    Piękne widoki ..
    ładna plaża
    hotel niesamowity czujesz sie jak w królestwie wink

    Pozdrawiam ;]

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka