Serwis PLAY Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Popsuła mi się Nokia w PLAY... dalej Sztuka Przetrwania...

    W lutym 2012 roku nabyłem wraz zawarciem Umowy Abonenckiej (przedłużenie – 3 umowa 2-letnia) telefon GSM marki NOKIA C6. Telefon ten po ok. 4 miesiącach użytkowania (czerwiec 2012 r.) przestał właściwie funkcjonować, (telefon się zawieszał i przestał działać ekran dotykowy). Od tego czasu w/w wada wystąpiła czterokrotnie, w tym trzykrotnie telefon był naprawiany gwarancyjnie. Ostatni, czwarty przypadek wystąpił 20 lutego 2013 roku.
    W dniu 21 lutego telefon został oddany po raz kolejny do salonu Operatora w C.H. Port Łódź, ul. Pabianicka 245, z zastrzeżeniem żądania wymiany telefonu na nowy egzemplarz. W dniu 1 marca zostałem poinformowany przez pracownika salonu, że serwis stwierdził niemożność naprawy telefonu i zaproponował mi wymianę na nowy, inny model firmy NOKIA tzn. NOKIA Lumia 610, w związku z brakiem nowych telefonów typu NOKIA C6. Wyraziłem zgodę na takie rozwiązanie. Okres oczekiwania na dostarczenie telefonu przedłużał się i w okolicach 13 lutego skontaktowałem się z Salonem uzyskać informację co do rozwoju sytuacji. Pominę tutaj zachowanie Konsultanta, który zlekceważył moją sprawę zrzucając na mnie obowiązek przypomnienia Mu załatwienia tej sprawy z serwisem, bo wykracza to poza zakres tego zażalenia, stosowna skarga została złożona przeze mnie na infolinii Operatora.
    Kilka dni później otrzymałem informację, że mam do odebrania telefon NOKIA C6. Na miejscu, w salonie okazało się, że nie jest to nowy egzemplarz, tylko telefon używany, w gorszym stanie wizualnym od oddanego do serwisu ( mocno porysowany ekran dotykowy) odmówiłem odebrania tego telefonu. Tego samego dnia złożyłem na infolinii skargę na zachowanie się serwisu wobec mego żądania.
    Dzień później skontaktowała się ze mną Konsultantka BOK PLAY i wypytywała o szczegóły sprawy.
    Po raz kolejny byłem zmuszony do jej przedstawienia, mimo odnotowania moich uwag we wcześniejszej rozmowie.
    W tej rozmowie byłem wielokrotnie przepraszany za zaistniałą sytuację, zaproponowano mi bonifikatę w kolejnym rachunku w wysokości 30 zł (!) i poproszono o kontakt w przypadku dalszych problemów ze sprawą.
    W dniu 28 marca 2013 roku ponownie otrzymałem informację, że mogę odebrać telefon NOKIA C6, fabrycznie nowy, Konsultant Salonu PLAY zapewnił mnie telefonicznie, że sprzęt jest nowy i sprawdzony. Tego samego dnia udałem się do Salonu, by odebrać telefon.
    Niestety, telefon nie działał, nie działał ekran dotykowy. Będąc jeszcze w Salonie skontaktowałem się z BOK PLAY i złożyłem zażalenie na całą sytuację.
    Konsultant BOK PLAY nie był całkowicie zainteresowany pozytywnym załatwieniem sprawy, odmówił mi nawet kontaktu z Osobą o wyższych uprawnieniach od Niego i odesłał mnie do salonu.
    Reasumując realizacja naprawy gwarancyjnej trwa już ponad 5 tygodni co stanowi naruszenie Warunków gwarancji i przepisów o rękojmi, na które również się powoływałem, podnosząc zarzut niezgodności towaru z Umową.

    Serwis Nokii w Play to jakaś masakra, NOKIA to upadająca firma.
    • Gość: 4234 IP: *.dynamic.mm.pl 29.03.13, 10:01
      Plej nie serwisuje telefonów nokii tylko wysyła je do regenersis czy innego oficjalnego serwisu nokii. A to, że oni takie szopki odstawiają, no cóż witamy w polsce.
      • Gość: Partyzant IP: *.toya.net.pl 29.03.13, 12:47
        To całkowicie mnie nie interesuje, sprzedawcą telefonu jest PLAY. Obsługa serwisowa jest w Salonie PLAY. Proponuję PLAYowi zmienić serwisanta, przecież to takie proste. Wysłałem skargę do UOKiK, do wiadomości PLAY i NOKIA Polska. Zobaczymy co dalej. Jeszcze jest Sąd.
        • Sugerowałbym od początku kontaktować się z działem technicznym NOKIA i zamiast do punktu sprzedaży udać się do serwisu. Operator nie jest gwarantem w zakresie telefonów, tylko pośrednikiem. Mówiąc krótko - bawicie się w głuchy telefon.
          --
          gsm.wrocław.pl
    • Gość: ZAPRASZAM IP: *.adsl.inetia.pl 01.04.13, 17:53
      WITAM SERDECZNIE
      ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA STRONY
      telefoniadlaciebie.blogspot.com/
      NAJLEPSZE AKTUALNE OFERTY MOŻNA WYBIERAĆ! POLECAM NAPRAWDĘ WARTO!!!
      PLUS
      PLAY
      ORANGE
      UPS
      JEŻELI POTRZEBUJESZ DOBREJ UMOWY WEJDZ I ZŁÓŻ WNIOSEK!!

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.