Dodaj do ulubionych

Jak wgrac gre do telefonu????

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.09.05, 15:02
Mam telefon se k700i i nie wiem jak wgrac darmowe gry.Mógłby mi ktos napisac
jak to sie robi?? Pozdrawiam all :)
Edytor zaawansowany
  • Gość: wafel23 IP: *.crowley.pl 12.09.05, 19:58
    programik + kablek i juz
  • blq 12.09.05, 20:01
    gre (w formacie *.jar) po prostu przerzucasz (via irda, bt lub kabel) do
    glownego katalogu telefonu. ona sie sama zacznie instalowac (tzn potwierdzasz na
    wyswietlaczu komórki) i to wszystko.


    --
    ---
  • Gość: madzia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.09.05, 21:59
    Dzieki blq, wlasnie cicho liczylam ze ty mi odpowiwesz i pomozesz, bo twoje
    rady sa naprawde dobre, widze ze kazdemu pomagasz tutaj na forum. Jestes git
    gosciem. Pozdrawiam Cię Sserdecznie :)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka