Dodaj do ulubionych

Nokia 6600 i Nec E616

24.02.06, 10:23
Proszę właścicieli właśnie tych fonków o wypowiedzenie się na ich temat,
chodzi o wady i zalety w trakcie użytkowania ale nie te "książkowe" lub
"katalogowe".
Z góry dziękuję za opinie.
Pozdrawiam !
Edytor zaawansowany
  • blq 24.02.06, 11:00
    oba są za duże a mp3 brzydko gra (w nokii wręcz fatalnie).





    --
    DURISAZ
  • maniek112 24.02.06, 11:19
    blq napisał:

    > oba są za duże a mp3 brzydko gra (w nokii wręcz fatalnie).



    Dzięki ci za szybki odzew.
    Ale poza tymi juz wyzej wymienionymi wadami co dalej ??
    czy te fony mają jakieś zalety ?? czy tylko same wady.
    Dla osoby juz "wiekowej" moze te duze są w sam raz.
  • blq 24.02.06, 11:30
    osoba wiekowa chyba nie potrzebuje tego typu telefonów. zwłaszcza symbianowej
    nokii, gdzie bateria trzyma 3 dni.

    NEC - w wersji z baterią 1800mAh, to telefon całkiem niezły. bateryjka potrafi
    trzymać tydzien. niestety menu dla mnie troche dziwne.

    ogolnie były to telefony, ktore poznalem dość "przelotnie". NECa polecam
    głównie, jak "wyhaczony" w dobrej cenie do 300zł. Nokię, hm... raczej nie.


    --
    DURISAZ
  • Gość: maniek112 IP: *.34.pl / 80.51.236.* 24.02.06, 11:35
    dzieki ci, zajrzyj do poczty !
    Pozdr.
  • Gość: maniek112 IP: *.34.pl / 80.51.236.* 24.02.06, 13:10
    Czy jeszcze ktos się wypowie ??
    Pozdrawiam wszystkich obecnych i czekam na wypowiedzi.
  • Gość: bartek IP: *.multifox.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 24.02.06, 13:36
    Jestem uzytkownikiem Nokii 6600. Nec raczej odadzam, sami sobie odpowiedzcie,
    co to za telefon - Nec - Nokia to Nokia:D

    A teraz cos konkretów: Nokia ma bardzo proste menu, jak zreszta kazdy telefon
    oparty na Symbianie. Menu mozna sobie konfigurowac dowolnie jak sie chce, czyli
    np kolejnosc ikonek, ich kolor, ksztalt, wszystko - jest to tak zwany
    Interfejs, który jest bardzo rozbudowany. Telefon ma wszystko czego dusza
    zapragnie, a jesli nie ma to mozna sobie oczywiscie dograc, sciagajac aplikacje
    a internetu. Mozliwosci takiego telefonu są niemalze nieograniczone:) Wiecej
    moge jeszcze zainteresowanym odpowiedziec pozniej:) pozdrawiam
  • Gość: Aga IP: *.atman.pl / *.atman.pl 24.02.06, 16:20
    Ja tez mam nokie juz dwa lata i jestem bardzo zadowolona. Jak dla mnie nie ma
    wad. Moze jedynie krotko trzyma bateria.
  • Gość: bartek IP: *.multifox.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 28.02.06, 15:07
    No coz telefon nie moze miec samych zalet Aga :))) A zreszta, to ze bateria
    krocej trzyma mozna tez uzanc za zalete, bo jesli by Ci bateria trzymala 2
    tygodnie, to bys pozniej zapomniala gdzie lezy ladowarka - stres zwiazany z
    poszukiwaniem jej - a po co sie denerwowac hehe:)))
    Pozdrawiam
  • Gość: Gość IP: *.wlb.vectranet.pl / *.unregistered.net.telenergo.pl 11.03.06, 21:14
    tu jest duzo o necu zapraszam nec.phorum.pl/
  • Gość: http://nec.phorum. IP: *.wlb.vectranet.pl / *.unregistered.net.telenergo.pl 11.03.06, 21:15
    na tym forum dowiesz sie wszytskiego dopiero sie zozkreca ale warto
    nec.phorum.pl/

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka