Dodaj do ulubionych

UKE: Telekomunikacja Polska dyskryminuje innych...

IP: 212.160.172.* 17.12.08, 20:41
Pewnie, lepiej zapłacić wielomilionowe kary niż dać zarobić
pracownikom...
Edytor zaawansowany
  • Gość: grgr_sw IP: *.gprs.plus.pl 17.12.08, 21:09
    30.11 podpisalem umowe na oranz fridom.
    6.12 mnie oklamano, ze linia jest juz skonfigurowa i mam sie logowac
    Po monitach, telefonach, wizytach w oddziale wyznaczono termin wizyty technika.
    "Z powodow zewnetrznych" technik nie dotarl. Upil sie po drodze czy co.
    Kolejne telefony, wyslemy drugiego technika.
    Dzisiaj (17.12) Pani zauwazyla w systemie ze nie ma umowionego technika i
    uzgodnilismy ze dotrze w piatek. Jak bede mial szczescie to minie 30 dni od
    podpisania umowy i bede mogl zerwac umowe bez kary...
  • Gość: matt IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.12.08, 21:11
    Czy wogóle kiedykolwiek TPSA zapłaciła jakąś nałożoną na nią karę?
  • ot_byt 17.12.08, 21:34
    zapłaciła

    --
    nikt nie wie skąd się wziął - fakt, że ma coś wspólnego z GWnem :)))
    ROTFL :)))
    Wspólnota mieszkaniowa - wszystko o wspólnotach mieszkaniowych oraz
    prawach i obowiązkach właścicieli lokali
  • Gość: Pawel IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.12.08, 23:50
    Nie. Od kazdej sie odwolala i wygrywala sprawe w sadzie. Ale o tym nikt juz nie
    napisze....
  • Gość: sirius IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.12.08, 23:58
    znaczy ktoś kto ją nałożył często się myli
  • nroht 18.12.08, 07:32
    nie kłam.
  • jurek7 18.12.08, 07:41
    Gość portalu: Pawel napisał(a):

    > Nie. Od kazdej sie odwolala i wygrywala sprawe w sadzie. Ale o tym nikt juz nie
    > napisze....

    Tak między Bogiem a prawdą, była jakaś kara sprzed wielu lat (jeszcze zanim
    urząd się nazywał UKE), chyba milion złotych, którą tepsa ostatecznie przegrała
    (i zapewne zapłaciła).

    --
    HOWGH!
  • Gość: lolo IP: 81.219.42.* 17.12.08, 22:13
    prosty sposób na tpsa bierzecie radiowke i zakladajcie telefon bez abonamentu
    przez internet,wypowiadajcie umowe o swiadczenie usług przez tpsa i robią pod
    siebie
  • rmiechowicz 17.12.08, 22:38
    Juz jestem w Netii. I telefon i Internet.
    Niestety, na mojej wsi nie ma radiówki i muszę po kablu TP :(
    --
    "różnica między PiS, a PO jest taka, że PO nie zrobiła liberalizacji, a PiS nie
    zrobił lustracji..." - Korwin Mikke
  • tofik321 17.12.08, 23:31
    Przecież na radiówce nie pójdzie internet szerokopasmowy, a tylko
    na takim można sobie zamówić VOIP-a
  • Gość: Polak z w-wy IP: *.winn.cable.ntl.com 17.12.08, 23:50
    TPsa to robią nagonkę a ty Steżyńska do której gminy żydowskiej
    należysz ?
  • Gość: sirius IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.12.08, 23:56
    żygać mi się chce jak UKE oblewa pomyjami firmę tworzoną przez
    polaków przez lata
    mi tez się nie podoba że jest ona teraz bardziej francuska niż polska
    ale dzwine że jedna firma w ramach której wchodzi orange i tp nie
    mogą planować razem strategii
    firmy telekomunikacyjne typu krzak (np. byly tele2 - pojawiam się i
    znikam) mają bez żadnego oporu wchodzić na sieć firm tworzących ją
    przez lata
    może niech przez podobną ilośc lat stworzą swoją lub chociaż cześć a
    następnie każdy każdemu będzie ją udostępniał

    steżynska naprawde ma na celu udupić tp
    chyba to dawne uprzedzenia z poprzedniej pracy
    i jaki ma byc w tym cel dla polaków?
    chyba 0 rozwoju sieci w polsce
    bo kto da na to kase: netia, dialog ???
    przeciez to są kurdupeki które nie mają na to kasy
    tylko żerują na kimś innym
    a ten inny nie będzie miał kasy na rozwój

    ha ha ha
    niedługo bedzie aktualne jak znalazł przysłowie
    mądry polak po szkodzie
    kiedy żaden operator komórkowy ani stacjonarny nie będzie polski

  • Gość: Freezee IP: *.116.203.2.kutno203.tnp.pl 07.01.09, 10:55
    A Ty kolego może pracownikiem TP jesteś? Jeżeli strategia TP ma polegać na
    tworzeniu ofert cenowych z myślą o najbogatszych Polakach to ja dziękuję! Bardzo
    dobrze, że na polskim rynku pojawiła się silna konkurencja która chociaż trochę
    utrze nosa temu monopoliście! Dzięki tym "kurdupelkom" przeciętny Kowalski może
    pozwolić sobie na zakup coraz szybszego internetu co w dobie dzisiejszych
    standardów jest nie bez znaczenia.
  • Gość: Anty-telekomuna IP: *.adsl.inetia.pl 18.12.08, 00:48
    Miałem iść spać ale wykrzeszę z siebie odrobinę sił i napiszę to i owo o "Telekomunie". Ten telekomunikacyjny moloch zarządzany metodami z późnego, schyłkowego PRL za nic ma klienta. Niekompetencja szerzy się już na szczeblu pracowników "saloników TP".

    Po 4 letniej przygodzie z neostradą (byłem zadowolony z jakości usługi) postanowiłem zrezygnować i wykupić Orange Freedom, wówczas w promocji, do końca sierpnia. Chciałem wybrać pakiet socjalny w tp i neta w orange. Proste - tymbardziej, że Orange = TP.SA.

    Nic bardziej mylnego. Najpierw pracownica TP.SA okłamała mnie, że nie mogę podpisać umowy z Orange przed wygaśnięciem starej na Neostradę. Straciłem przez to możliwość skorzystania z oferty promocyjnej Orange.

    Po tym czasie udałem się do Orange gdzie spisałem umowę o neta, podając adres, który widniał na fakturze za neostradę (czyli mój prawdziwy adres). Pani się pomyliła w adresie, więc powtórzyliśmy procedurę jeszcze raz. Za drugim razem się okazało, że TP.SA odrzuca wniosek o zainstalowanie usługi z orange bo nie zgadza się adres podany na wniosku.

    TP.SA posiadała błędny adres od początku istnienia linni telefonicznej, i taki widniał na fakturach za neostradę i telefon (nie przeszkadzało to w pobieraniu opłat za neostradę, mimo, że faktury przychodziły na de facto nie istniejący adres). Okazało się, że muszę pisać wnioski o poprawę adresu do Warszawy, żeby jakaś biurwa z centrali to poprawiła w "bliżej nieokreślonym terminie".

    Na tym etapie nie miałem neta juz 2 miesiące. Pracownicy Orange wykazali się kompletnym brakiem zainsteresowania sprawą, ja musiałem wydzwaniać, dowiadywać się, dopraszać itd. Trzeci wniosek nie został w ogóle wysłany z salonu i mój numer identyfikacyjny klienta został przyporządkowany w tym czasie komuś innemu. Na moje pytanie czemu się tak stało dostałem odpowiedź - bez cienia zażenowania - "nie wiemy".

    Teraz zaprzysięgłem sobie, że nawet jeśli by mi dopłacali do neta z TP.SA/Orange to nie skorzystam już NIGDY z ŻADNEJ ich usługi.

    Pozdrawiam,
    szczęśliwy klient Netii (nowy net założony w 1.5 tyg., pan na infolinii skonfigurował mi w 3 min. router i voila, technik sam dzwonil i sie dopytywal, czy juz jest sygnał)
  • Gość: Anty-telekomuna IP: *.adsl.inetia.pl 18.12.08, 00:51
    Ps. komiczne jest, że TP.SA wydaje grubą kasiorę na reklamowanie usługi a masę klientów jej ucieka bo na poziomie pracownik TP.SA - klient panuje paleolit.
  • Gość: Kris IP: *.chello.pl 18.12.08, 01:15
    Wszystko o czym piszesz to błedy w zarządzaniu w grupie TP.
    Konsultanci z reguły są mili i kompetentni a problem leży gdzieś
    wyżej. Kolejne działy w firmie nie współpracują ze sobą jak nalezy i
    tam panuje ogólny chaos organizacyjny. Nikt nic nie wie....
  • Gość: TPclient IP: *.wroclaw.mm.pl 18.12.08, 02:35
    Konsultanci na 9393 w zasadzie są OK. Pracownicy w salonikach za to to jakaś
    prowokacja.
  • Gość: grgr_sw IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.12.08, 08:45
    Owszem sa mili, przepraszaja, obiecuja ze tym razem na pewno sie uda
    i nic.
    Wole byc obsluzony przez chama ktory w jeden dzien zalozy mi
    internet.
  • nroht 18.12.08, 07:40
    niezłe banialuki :)
    a poza tym skoro tak ładnie ciebie okłamywali i straciłeś na tym to dlaczego nie
    poszedłeś do sądu?
    dlaczego odbierałeś faktury "od początku istnienia linii" skoro był na nich
    błędny adres?
    dlaczego "od początku istnienia linii" nie zgłosiłeś do tepsy poprawki SWOJEGO
    adresu ?

    zanim zaczniesz od innych wymagać, powymagaj trochę od siebie.

    ps: taki szczęśliwy jesteś w netii, ale infrastruktura i tak jest tepsy więc nie
    tak całkiem się od tej tepsy uwolniłeś :)
  • Gość: lemur IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.12.08, 10:10
    Proste, że dyskryminuje. Wy opisujecie inne sprawy, tu chodzi o zawyżanie cen
    hurtowych i sztuczne kierowanie rynkiem takich usług - a to zakazny przez UE monopol
  • nroht 18.12.08, 10:15
    czyli trzeba zaorac UKE bo to UKE te ceny teraz ustala :)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka