Czy macie problemy z siecią PLAY? Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Czy macie problemy z siecią Play? To znaczy głównie z ich zasięgiem?
    Przerywane rozmowy albo całkowicie urywane z komunikatem na
    wyświetlaczu "błąd sieci", albo zrywane po 5 sekundach, albo telefon
    długo się łączy z danym nr? Pytam, bo ja mam właśnie takie problemy
    z siecią Play w ciągu 2 lat, nie cały czas, ale ciągle coś jest nie
    tak, są okresy, że jest ok, a są okresy, że jest jeden problem, jak
    go zgłoszę i niby potem go wyeliminowali, to zaraz pojawia się
    następny problem. Kończy mi się umowa, a Play nadal ma najlepsze
    oferty. Może po części jest to wina telefonu, a nie sieci?
    Jesteście zadowolenie z tej sieci?
    • Gość: kolo IP: *.chello.pl 30.05.09, 12:43
      Ewa ustaw w telefonie siec domyślna GSM zamiast UMTS wtedy nie bedziesz miała
      problemu z zasiegiem
    • Gość: 7 IP: *.aster.pl 31.05.09, 08:55
      Miałem problemy. Od półtora roku może z 5 razy nie mogłem wysłać smsa bądź
      zadzwonić.
    • Gość:   IP: *.multimo.gtsenergis.pl 31.05.09, 10:17
      Mam Playa od kilkunastu dni, wykonałem parę rozmów. Raz mi tylko
      przerywało (musiałem dopytywać się ponownie, o co chodzi rozmówcy),
      ale to za mało bym mógł ocenić operatora, bo wcześniej w Erze też mi
      się takie rzeczy zdarzały (bardzo rzadko).
    • Gość: Adam IP: *.internetdsl.tpnet.pl 31.05.09, 20:03
      Ja nie mam absolutnie żadnych problemów. A opisywane problemy mogą występować ze
      złych ustawień w telefonie. Przede wszystkim trzeba ustawić tryb sieci na GSM, a
      nie UMTS który jest przydatny np do video rozmów. Ponadto wybrać logowanie się
      do sieci AUTOMATYCZNE a nie ręczne. Na automatycznym trybie telefon sam wybierze
      silniejszy sygnał, nie zależnie czy będzie to sygnał z nadajnika PLAY czy PLUS,
      telefon wybierze porostu silniejszy sygnał, a więc w przypadku braku zasięgu
      PLAY zaloguje się automatycznie do PLUSa.
    • Gość: 123 IP: *.aster.pl 16.06.09, 15:59
      Mi tak samo zrywa podczas rozmów, muszę kilka razy prosić o powtórzenie.Teraz
      przestawiłem na Plus-a zobaczymy czy coś się polepszy.
    • A mnie dziwi, że ktoś ma przez 2 lata problemy z telefonem lub
      siecią i zamiast pójść do operatora (salon, punkt sprzedaży) po
      poradę, to czeka dwa lata by napisać o tym na forum.Jestem abonentem
      Play prawie dwa lata i żadnych problemów.W ustawieniach sieci mam
      opcję GSM i UMTS.Dzięki temu telefon sam automatycznie wybiera
      rodzaj sieci i zawyczaj jest zalogowany do obydwu.Jedynie w podróży
      przełącza się między sieciami, bo nie wszędzie jest
      UMTS.Komunikat "sieć zajęta" widuję tylko w Sylwestra i przez 30
      minut nowego roku.Poza tym przez cały rok w Polsce i za granicą
      żadnych problemów.
      • Gość: dario IP: *.filehostserver.eu 18.06.09, 10:25
        andrzejtx napisał:
        > A mnie dziwi, że ktoś ma przez 2 lata problemy z telefonem lub
        > siecią i zamiast pójść do operatora (salon, punkt sprzedaży) po
        > poradę, to czeka dwa lata by napisać o tym na forum.

        Nie od dzisiaj wiadomo, że konkurencja Playa "działa" na forach. Sianie fermentu
        i robienie złej opinii Playowi, to ich cel.
        Tutaj trochę więcej na temat, jak się werbuje ludzi i ściemnia w necie:
        wyborcza.pl/1,75478,6333155,Falszywe_rekomendacje_zalewaja_siec.html
        • Gość: adas IP: *.witnet.pl 11.07.09, 21:26
          Może i sciema w niektórych przypadkach. Ja walcę z Play już około pół roku. Moja
          karta SIM nie działa z moim telefonem (Samsung L760 -kupionym w salonie Play
          wraz z abonamentem).
          Sprawę zgłaszałem wielokrotnie, łącznie z prośba o wymianę telefonu (telefon był
          w serwisie już pięć razy i zawsze wracał z informacją, że wszystko jest
          ok).Problemu nie ma np. z telefonem NOKIA. Niestety, za każdym razem Play
          odpisuje, żeby zrobić to lub tamto w telefonie, a na koniec odpisał, że wciąż
          pracuje nad udoskonaleniem sieci itp...czekam tylko do końca umowy i zamierzam
          zmienić sieć. Pozdrawiam
        • Gość: Bret IP: *.dynamic.chello.pl 29.03.12, 01:26
          Głównym celem biznesowym Play'a jest zgromadzić jak najwiecej abonentów i się sprzedać !!! To wszystko to są ściemy biznesowe. Sieć pożal się Boże, wszyscy przekonani o LTE (4G) korzystają z UMTS (3G) aż uszy im się trzęsą i są zadowoleni, że jest lepiej niż w GSm (2G). Poczytaj fora - Play jest na sprzedaż.
    • Gość: gość IP: *.broker.com.pl 25.07.09, 11:09
      Tak mam problem umowa wygasa mi po 2-latach zgłosiłem wypowiedzenia a oni w dalszym ciągu oferują mi oferty- a ja nie chce, czy na siłe mogą zmuszać klientów ?i robią niesamowite problemy-kto tam pracuje jeśli na czas nie respektuję podań, czy celowo opóżniają chciałbym wiedzieć może ktoś mi powie co w tej sytuacji mogę zrobić , niemam zamiaru korzystać z tej sieci.
    • Gość: play to problem IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.11.09, 12:58
      czy macie problemy z siecią play? lepiej zapytaj kto nie ma z nimi
      problemów, bo ja takich osób nie znam!!
    • Mam playa już dwa lata i nigdy nie zauważyłam żadnych problemów...
      Generalnie, nie widzę innego operatora na polskim rynku z tak
      atrakcyjną ofertą. Zasięgu zabrakło mi tylko raz, jak byłam na
      wyjeździe na maleńkiej wiosce w górach, ale z tego co kojarzę, inni
      operatorzy też tam nie odbierali.
    • oczywiście , że mam problem, od jakiegoś czasu tracę zasięg i nie wiem
      co jest granę. nie mogę się połączyć przez odbiorniki plusa... telefon
      albo w ogóle się nie połączy, albo zajmuje mu to bardzo bardzo długo ..
      :/ czekam końca umowy !
    • Gość: jazzmatazz IP: *.171.92.66.static.crowley.pl 16.04.10, 09:29
      nie
    • Gość: kredens IP: *.3-2.cable.virginmedia.com 22.04.10, 17:07
      nie,nie mam problemow..bo nie uzywam.Tak z prostej ciekawosi
      jak tylko bede w polsce to sobie przetestuje starter z symoliczna
      kwota pieciu zlotych na koncie.
      • Gość: kredens IP: *.3-2.cable.virginmedia.com 21.05.10, 17:21
        witam ponownie.Otoz.., i tak jak sobie obiecalem podczas
        dwutygodniowego podrozowania po kraju przetestowalem karte startowa
        tego operatora.Wniosek jeden i krotki,bo tak samo krotko trwala
        watpliwa przyjemnosc obcowania z tym czyms co w zalozeniu mialo byc
        sprawna lacznoscia,tragedia od pierwszej chwili!Zrywane rozmowy,badz
        durne komunikaty,ze 'rozmowa z tego aparatu nie moze byc
        przeprowadzona' albo po prostu gluchy telefon.W tym samym czasie
        druga osoba w obok mnie swobodnie laczyla sie z tymi samymi numerami
        korzystajac z sieci plusa.Startowka pleya-fleya wyladowala w kuble
        na smieci..mieliscie racje ten operat. to nieszczescie na wlasne
        zyczenie.
    • Gość: janK IP: *.54.189.111.spray.net.pl 10.05.10, 22:19
      Hej. Z koncem kwietnia przenioslem nr do PLaya i niestety muszę to skwitować jednym zdaniem "masakra". Środek wawy, pełny zasięg (play,
      nie plus), a ludzie nie mogą się do mnie notorycznie dodzwonić. Albo
      "nie ma mnie w sieci", albo sekretarka się zgłasza. Po drugie problemy
      z łączeniem się z netem. Raz się da, raz nie - loteria. Wszystko w 2G i
      z telefonem, który jeszcze 3 tyg temu bez zarzutu chodził w innej
      sieci. Biuro obsługi klienta tylko odbija piłeczkę i nie jest w stanie
      w niczym pomóc. Zdecydowanie nie polecam.
    • Gość: pandi IP: *.home.aster.pl 14.05.10, 11:50
      Ej, to wytłumaczcie mi, po co jesteście w Playu, skoro i tak
      korzystacie z sieci Plusa? Tylko musicie sie przełączac, rozłączać,
      kombinować, tracić czas na takie manewry?
      Skoro Play jest taki awaryjny, to sie przenieście do Plusa!
      • Gość: zadowolony IP: *.chello.pl 14.05.10, 18:29
        Porównaj sobie ofertę Plusa i Play to zrozumiesz dlaczego wybierają Play ja mam
        3 abonamenty w PLAY od 2 lat nie mam żadnych problemów z zasięgiem jak
        twierdzą tu płatni trolle z Plusa

        Poszukaj sobie artykułu o ludziach co za kasę piszą na forach
        • Gość: niezadowlony IP: *.adsl.inetia.pl 17.05.10, 12:30
          porównałem i wybrałem plusa :)
          Play to dno i syf najgorszy
          • Gość: działkowiec IP: 198.36.87.* 17.05.10, 14:30
            Ale co porównałeś ???
            jakość??
            cenę ??
            obsługę klienta ??

            Podaj przykłady chętnie poczytam

            • Gość: Realy IP: 93.175.83.* 17.05.10, 23:33
              Play jest spoko ale to co zrobili w ostatnim czasie to ... szkoda słów ... chyba
              nikt by tego nie uniósł, nie chcę tu krytykować proszę tyko o pomoc, czy zna
              ktoś numery oprócz żenującego i do bólu nic nie dającego BOK? Błagam potrzebuję
              pomocy, najlepiej numer do analityków lub kogoś kto stoi nad BOK'iem, chcę tylko
              uzyskać jakiekolwiek informacje, bo pracownicy po drugiej stronie słuchawki
              rozkładają z bezradności ręce, jeżeli nie tu to proszę na gg10035698
            • Gość: niezadowolony IP: *.adsl.inetia.pl 21.05.10, 20:39
              Jakość dno - syn ma to badziewie i najczęściej muszę gadać do obrazu
              :(
              Cena - niby najniższa lecz częste przepadki, konfiskaty, błednie
              naliczane rachunki itp oszustwa.
              Obsługa klienta w play - to dopiero hardcor. Bez interwencji UKE i
              Rzeczników konsumentów ew. sądów nic się nie załatwi. Play się nigdy
              nie myli i ma zawsze rację ( hi,hi ).
              Miałem to przez dwa lata i nigdy więcej. Teraz gdy się od tego
              uwolniłem potrafię docenić jakość usług innego operatora, lecz syn w
              pomroczności jakiejś ( chyba ?) się skusił na ,, tanie połączenia w
              play " :) i widzę że w Play bez zmian - szkoda gadać.
    • Gość: vanillia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.06.10, 12:59
      Wcale nie jestem zadowolona. Mam to samo. Przed zmianą sieci /z Plusa na Play/ znajomi mnie ostrzegali o tym, że mogą być problemy. No, ale mądry Polak po szkodzie;(SIECI NIE POLECAM NIKOMU!
    • Gość: gość IP: *.ssp.dialog.net.pl 30.06.10, 14:45
      Z tego co wiem to sporo ludzi ma kłopoty z siecią Play..i to nie tylko z
      zasięgiem. Ja z kolei mam taki problem że nie dostaję sporej części SMS spod
      jednego numeru..ta osoba wysyła do mnie SMS czego byłem świadkiem i ona dostaje
      potwierdzenie dostarczenia a ja jednak tego SMS nie mam!! To bardzo dziwne bo
      dzieje się tak tylko z tym jednym numerem. I nie mam pojęcia dlaczego tak się
      dzieje,zgłaszałem to ale oni nie raczą nawet mi odpowiedzieć!! No i również mam
      problem z połączeniem się a jak już się dodzwonię to po chwili rozmowy słyszę
      trzaski i szum.
      • Gość: ewanie20@tlen.pl IP: 46.112.182.* 02.07.10, 19:48
        Witam! Ty masz problemy natury technicznej i to jestem w stanie
        jeszcze zrozumiec,ale mnie najnormalniej w swiecie oszukano.
        Rozmawialam z konsultantka Play na temat oferty z przeniesieniem nr
        do nich (zdecydowalam sie) a po miesiacu okazalo sie,ze mam zupelnie
        inne warunki niz te na ktore sie decydowalam. Czuje sie jak
        idiotka,bo jestem konsultantem innego operatora i wiem jak to
        wszystko wyglada i odrobina dobrej woli moze to naprawic,ale ta Pani
        smieje mi sie w oczy i bezczelnie odmawia nawet obsluzenia mnie a
        reklamacje do Play sa strata czasu,bo dostaje odp na zupelnie inny
        temat.... biuro obslugi telefoniczne to jakies nieporozumienie...
        jak juz wspomnialam znam sie troche na tym i z tego co widze to
        przewyzszam znajomoscia tematu kazdego z konsultantow z ktorymi
        rozmawialam,ale co z tego jak nie chca mi pomoc... ani prozba ani
        grozba nie pomaga a teraz to juz kwestia honoru... czy ktos z Was ma
        jakis pomysl co moge zrobic skoro nic na nich nie dziala...?
    • Ja mam mnóstwo problemów z Play. Nie raz telefon w ogóle nie łączy, nie ma nawet
      sygnału, muszę więc przerwać połączenie i próbować ponownie i dopiero wtedy
      zaskakuje. Moi rodzice mieszkają na wsi i też są w Playu, to nie raz jak z nimi
      rozmawiam to coś trzeszczy i przerywa, albo w ogóle nic nie słychać. A już
      najgorsze, co mi się przytrafiło, to w momencie kiedy na telefonie widoczne są
      wszystkie kreski zasięgu i nazwa sieci, to ci, którzy próbują się do mnie
      dodzwonić słyszą 'abonent jest poza zasięgiem'. Zdarzyło mi się to już kilka
      razy i szczerze mówiąc, zwariować można. A do końca umowy daleko.
      • Gość: malija IP: *.197.90.2.edial.pl 03.08.12, 09:49
        hej. Mam teraz podobny problem. Co weekend przyjeżdżam do domu ze studiów i NIGDY nie miałam problemów z zasięgiem. Teraz w wakacje, w domu w ogóle nie można się do mnie dodzwonić. Mimo, że mam wszystkie kreski od zasięgu. Znajomi mówią, że cały czas jest komunikat "abonent jest chwilowo niedostepny". Nie mam kontaktu z ludźmi! Naczytałam się trochę o tym trybie sieci i sprawdziłam - miałam ustawiony na podwójny. Ale wcześniej nie miałam żadnych problemów z połączeniami będąc w domu (mieszkam w małym miasteczku). Jaki może byc powód? Ustawiłam na GSM i problem zniknął, ale nie za bardzo rozumiem na czym to wszystko polega i dlaczego lepiej nie ustawiać na UMTS? I dlaczego zaczął się tracić zasięg na podwójnym. Co jest grane? Czy mam cały czas mieć tak ustawione? Mam Nokię 5800 jeśli to ma jakieś znaczenie. Czy będąc w większych miastach mam zmienić z powrotem na tryb podwójny? A będąc za granicą? proszę o pomoc, konkretną i w miarę łatwą do przyswojenia dla laika odpowiedź z wyjaśnieniem. Pozdrawiam.
    • Gość: Ela IP: 213.25.24.* 15.08.10, 13:36
      Mam bardzo podobny problem z połączeniami - nową 2 miesieczną nokie
      dałam na gwarancji, dali mi zastępczy telefon i jest dokładnie tak
      samo. Wydaje mi sie że to problem z zasięgiem, kłopoty mam tylko w
      pracy, używam tego telefonu w domu i nie miałam takich problemów.
      Proponuje dać telefon na gwarancji - prawie zawsze jest to 2 lata.
    • Gość: marozolo IP: 80.48.17.* 20.08.10, 12:04
      filozofia jest taka, zaplacisz troche mniej, ale dostajesz gorszy towar.
      problemy z zasięgiem, nie dochodzace sms i meile z telefonu to norma.
      • Gość: zwierz IP: 188.33.110.* 20.08.10, 12:55
        Uwaga na oferty promocyjne w Play.To co pisze w ofercie nie pokrywa się z prawdą
        i np. pakiet bezpłatnych minut do wszystkich sieci jest tak naprawdę nie do
        wszystkich.
        • Gość: aandzka IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.09.10, 20:02
          Hej hej !! co Ty gadasz w ofertach Long Play ? na co mam patrzeć ? możesz powiedzieć co masz dokładnie na myśli ?
          pozdrawaimmmm
        • No właśnie powielam pytanie poprzedniczki:

          Co jest nie tak w tych ofertach? Jakieś drobne druczki?

          Zamierzam przejść do Play i interesuje mnie szczególnie ten temat
          • Gość: kraska13 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.10.10, 23:13
            mam play od ok. 2 miesiecy i sadze, ze zalezy na czym komu zalezy. Np w play Mixtura jest za 5zl pakiet 200 smsow ale on jest wazny 15 dni. Nawet jesli go wypiszesz w 5 dni to i tak musisz czekac 15 zeby wykupic nastepny... od miesiaca mam problemy ze spr stanu konta, spr stanu sms i w ogole zeby sie polaczyc z play24menu. Jest to na tyle irytujace, ze nie moglam ost spr konta przez 4 dni... Tylko przez neta ale tez mam czesto problemy zeby sie laskawie polaczylo... Poszlam do salonu i jedyne co uslyszlalam to: "mamy problemy z systemem" -.- jak ma byc tak caly czas to naprawde nie wiem co zrobie bo nie po to place, zeby nie miec mozliwosci sprawdzenia W KAZDEJ CHWILI podstawowych informacji... No nic to tyle ;]
            • Również zostałam oszukana!
              przeniosłam swój numer z orange do play.
              Doładowałam konto za 30 zł i włączyłam taryfę PLay Fresh Darmowe
              rozmowy i SMS-y w Play (umożliwiając sobie na miesięczne smsy i rozmowy w Play za darmo.) Korzystam, korzystam, aż tu nagle konczą mi się pieniądze na koncie, loguje się na play24 i widzę, że za wszzzzsytkie wykonane połączenia i wiadomosci do Play przez cały czas miałam pobierane pieniądze z konta. Wysyłam sms *111*33*2# by sprawdzić czy oby na pewno korzystam z tej opcji, okazuje się, ze owszem, na play24 tak samo. Więc o co chodzi? idę do salonu Baba rozkłada ręce, dokonuje "zgłoszenia", dzis dostałam odpowiedz od Beaty Bandoch:

              "(...) Kolejna zmiana taryfy miała miejsce 23 listopada 2010 roku z Play Fresh Darmowe SMS-y do wszystkich na PLay Fresh Darmowe rozmowy i SMS-y w Play.Wszystkie zmiany taryf zostały poprawnie przez nas zrealizowane. Wszystkie bonusy były prawidłowo aktywowane na Pani koncie abonenckim.
              Na podstawie powyższego Pani reklamacja została uznana za niezasadną. Tym samym Pani oczekiwania dotyczące ponownego przyznania bonusów uznane zostały za niezasadne (sic!)"

              PYTAM JAK TO DO CHOLERY MOŻLIWE? Naprawdę robią z ludzi idiotów i myślą, że ujdzie im to na sucho. Ale ja NIE PODARUJĘ. nie chodzi o głupie 30zł! Wmawia mi, ze mam włączoną usługę i , ze działa poprawnie!

              Odwołałam się od reklamacji, wysłałam historię kosztów i połączeń, gdzie jest czarno na białym, jakie koszty za jaki okres poniosłam. Doładowanie umożliwiające mi korzystanie z tej taryfy ważne było do 18.12.2010, ale doładowałam już dziś, także za 30 zł,(nie zmieniając już nic w taryfach) ku mojemu zdziwieniu nie pobrało za sms do play! I powiedzcie o co im chodzi? włączona cały czas, raz działa, raz nie, raz pisze za darmo, innym razem płace. P A R A N O J A
    • Gość: Paweł IP: *.internetia.net.pl 16.02.11, 23:45
      Jasne że mam zrywanie połączenia słaby zasięg lub jego brak.KOSZMAR
    • Gość: kkk IP: *.internetia.net.pl 26.03.11, 00:42
    • Ja też miałem problemy z tą siecią i przeszedłem do orange...
      --
      Forum kibicowskie
    • Gość: uzytkownik PLAY IP: *.dynamic.chello.pl 26.03.11, 15:30
      Jak wiadomo PLAY korzysta z nadajników Plusa wiec po pierwsze w telefonie ustawiamy siec PLUS co zdecydowanie poprawia zasięg a po drugie czy tak ciężko kupić zestaw startowy PLAY za 5 zł i sprawdzić jaki mamy zasięg w swojej okolicy .
      Polska mentalność to narzekanie zamiast najpierw ruszyć mózgiem a potem wylewać swoje żale na forum.
    • Gość: bolek89 IP: *.play-internet.pl 26.03.11, 19:37
    • Gość: boleo1 IP: *.adsl.inetia.pl 01.04.11, 20:45
    • Gość: malwkaa IP: *.tvk.torun.pl 13.04.11, 00:40
      Jeżeli ktoś z Państwa zawarł z siecią PLAY umowę na odległość to bardzo proszę, aby mi seskanował i wysłał na email: malwkaa@o2.pl taką kartkę dotycząca odstapienia od umowy zawartej na odleglość. Było tam wyszczególnione na jaki adres trzeba odesłać paczkę. Wysłałam na adres tam wskazany paczkę, a oni teraz uparcie twierdzą, że na inny adres trzeba wysłać. Ja jednak jestem pewna tego co czytałam, potrzebuję dowodu. To bardzo pilna sprawa. Pozdrawiam
    • Gość: mamba IP: *.play-internet.pl 20.04.11, 21:36
      ustawiony na sztywno na plusa sieć gsm, do tej pory było ok i głupi namówiłem kupę znajomych na play, warunki i zasięg plusa.chodzi o ustawienie telefonu i naprawde było dobrze(telefony różne) od pewnego czasu jest duży problem: nie można w ogóle rozmawiać, trzeba inicjować rozmowę po kilka razy, albo ja nie słyszę (jakby z daleka)albo rozmówca. myślałem że telefon, ale ten problem mają i inni wszyscy play. nie wiem czy to nie podchodzi pod rozwiązanie umowy z powodu niewywiązywania się operatora.
      • Gość: asia IP: *.inowroclaw.mm.pl 01.05.11, 15:07
        wymieńcie karty sim na nowe, powinno pomóc
        • Gość: piesza_beuty IP: *.internetia.net.pl 02.05.11, 20:48
          Wszyscy chcecie rezygnować z operatora? A czy nie zależy wam na kontaktach, na ludziach, którzy mogą do was dzwonić?? To jest bez sensu tak po prostu zrezygnować z sieci. Razem z waszą rezygnacją rezygnujecie z częścią kontaktów do ludzi, z którymi rozmawialiście do tej pory przez telefon. Ja rozumiem, że potrzebujecie zmienić operatora, ale nie tak od razu do kosza - najpierw warto powysyłać choćby wizytówki znajomym o nowym telefonie. Inaczej wezmą was za złośliwych, pogniewanych, i obrażonych na cały świat ludzi. A przecież oni nie są winni. Nie pozwólcie im cierpieć z powodu swoich nieudanych kiedyś zakupów...
          • Gość: Macio IP: 194.181.187.* 12.05.11, 16:27
            Ja byłem w Playu od samego początku, najpierw jako klient testowy Nadchodzi 4, potem Play, przez 4 lata, problemy zaczęły się po mniej więcej 1,5 roku, myślałem, że to wina telefonu, telefon wymieniałem 3 razy, kartę SIM 2 razy, zmieniałem ustawienia UMTS/GSM zmieniałem sieć Play/Plus absolutnie nic nie pomagało, w zasadzie nie wyjeżdżam z Warszawy, mimo to, telefon przez mniej więcej 90% czasu był poza zasięgiem, co sprawiało, że był bezużyteczny, korzystałem tylko ze służbowego, właśnie skończyła mi się umowa i wiem, że na bank już nigdy więcej nie wybiorę sieci Play, pomimo całkiem dobrej oferty
    • Gość: Josh IP: *.play-internet.pl 16.05.11, 22:38
    • Gość: gosc IP: *.elektrosat.pl 17.05.11, 18:18
      @ewe, wiesz, pogubiłem się w Twoich wypowiediach mówisz o problemach
      w sieci a póżniej piszesz "Kończy mi się umowa, a Play nadal ma
      najlepsze oferty." Zaczynam zastanawiać czemu nie zauważasz oferty innych
      operatorów, napisz sobie na kartce na czym Tobie najabardziej załeży, a z
      czego możesz zrezygnować, póżniej przejrzyj oferty opów. W
      praktyce wygląda to tak: załóżmy zależy mi na dobrym ale nie drogim
      sprzęcie przy czym też jestem zainteresowany ofertą mobilnego internetu.
      to wybieram sobię jakie modele mnie interesują (a właściwie
      konfiguracja), kto ma w miarę dobry zasięg w mojej lokalizacji i
      sprawdzam czy mogę dostać rabaty na usługi łączone. Jeżeli tak to moją
      sieć i idę do salonu, czy w Play jest to możliwe? bo w Erze i Orange tak.
    • Mam telefon w tej sieci praktycznie od początku i zero problemów. Czasami się zdarzy, że w jakimś miejscu nie ma zasięgu ale po przejściu kilku kroków jest wszystko okej :)
      --
      www.necikowo.pl - z nami nie będziesz się nudził
    • Gość: monique IP: *.cable.net-inotel.pl 04.06.11, 17:51
      Ja od trzech dni nigdzie nie mogę się dodzwonić bo "sieć jest zajęta" i postąpiłam zgodnie z poradą z tego forum czyli ustawilam sobie reczne wybieranie sieci - plus i działa :):):) EUREKA!!!
przejdź do: 1-100 101-140
(101-140)

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.