Dodaj do ulubionych

Czy macie problemy z siecią PLAY?

IP: 94.230.24.* 30.05.09, 12:33
Czy macie problemy z siecią Play? To znaczy głównie z ich zasięgiem?
Przerywane rozmowy albo całkowicie urywane z komunikatem na
wyświetlaczu "błąd sieci", albo zrywane po 5 sekundach, albo telefon
długo się łączy z danym nr? Pytam, bo ja mam właśnie takie problemy
z siecią Play w ciągu 2 lat, nie cały czas, ale ciągle coś jest nie
tak, są okresy, że jest ok, a są okresy, że jest jeden problem, jak
go zgłoszę i niby potem go wyeliminowali, to zaraz pojawia się
następny problem. Kończy mi się umowa, a Play nadal ma najlepsze
oferty. Może po części jest to wina telefonu, a nie sieci?
Jesteście zadowolenie z tej sieci?
Edytor zaawansowany
  • Gość: kolo IP: *.chello.pl 30.05.09, 12:43
    Ewa ustaw w telefonie siec domyślna GSM zamiast UMTS wtedy nie bedziesz miała
    problemu z zasiegiem
  • Gość: Ewe IP: 94.230.24.* 30.05.09, 13:22
    Mam ustawione na GSM.
  • Gość: Gosc IP: *.slo.csk.pl 30.05.09, 14:23
    Ustaw recznie GSM Plusa i wtedy nie będzie problemu. GSM Playa w wielu
    przypadkach jest tragiczne; rwanie , trzaski , przerywanie rozmow . Ewentualnie
    zostaje ci UMTS Play , wtedy wszystko powinno byc okey , poza tym ze bateria w
    telefonie szybciej ci się rozładowuje.
  • Gość: Ewe IP: 94.230.24.* 30.05.09, 15:12
    I co Ty za bzdury opowiadasz z tym UMTS? UMTS nie ma wszędzie i jak
    się ma właśnie ustawiony UMTS, to mogą być problemy. Zresztą zobacz
    co napisał kolega powyżej. Zasięg musi być GSM, a nie UMTS. Ale ja
    mam GSM i nadal jest źle. A jak miałam ustawiony UMTS, to dopiero
    była masakra i non stop brak zasięgu.
  • Gość: ja IP: 198.36.86.* 30.05.09, 15:27
    Moze to problem z telefonem ???
  • Gość: Ewe IP: 94.230.24.* 30.05.09, 15:37
    Ale nikt z Was nie ma żadnych problemów z tą siecią?
  • Gość: ja IP: 198.36.86.* 30.05.09, 16:43
    Ja osobiscie nie mam czasem sie zdarza ale bardzo rzadko ze wyskakuje komunikat
    siec zajeta
  • Gość: kinga IP: 91.193.160.* 31.05.09, 22:51
    Gość portalu: Ewe napisał(a):
    > Ale nikt z Was nie ma żadnych problemów z tą siecią?

    Z Playem, nie. Problemy miałam w Erze(kiepski zasięg).
  • Gość: aa IP: 62.233.212.* 23.03.11, 09:39
    Ja też mam taki problem z tą siecią. Tak się składa, że mam teraz 3 telefony - dwa w sieci play - obie nowe komórki mają dokładnie takie problemy, o jakich piszecie, co chwilę przerywa mi rozmowę, co doprowadza mnie do szału, bo np. prowadzę rozmowę w kwestiach służbowych i muszę co chwilę oddzwaniać. Trzeci telefon mam w innej sieci i mimo, że jest tak samo stary nie mam w ogóle tutaj problemów. Coś ewidentnie jest z siecią.
  • 16.11.11, 21:54
    Hmmm w play jestem rok i nie miałem problemów z siecią jeszcze nigdy.
    --
    Aplikacje na androida
    Blog Części do samochodów grupy VAG
  • Gość: ak47 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.11.11, 17:56
    ja też mam problemy identyczne jednak po zadzwonieniu do biura obsługi klienta oni mają to gdzieś jak sie dowiedzą że nie jesteś z nimi związany umową
  • Gość: Gosc IP: *.slo.csk.pl 31.05.09, 20:35
    Przedstawiłem 2 możliwości ; 1. GSM Plusa, 2 jako ewentualność - UMTS Play.Z
    mojej wypowiedzi jednoznacznie wynika co polecam.

    Przeczytaj proszę jeszcze raz DOKŁADNIE mojego posta. Wierz mi wiem co napisałem:]
  • Gość: Dariusz2910 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.12.10, 17:08
    ja rozwiązałem ten problem bardzo prosto i szybko:) zmieniłem operatora
  • Gość: MOnika IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.11.13, 23:02
    PLAY to najbardziej dziadowska sieci jaka może być, non stop problemy z zasięgiem !!
  • Gość: taximen51 IP: *.chello.pl 30.10.10, 17:41
    Po przekroczeniu granicy moj telefon wybral automatycznie siec operatora niemieckiego jednak wybranie numeru abonenta z innego kraju bylo kwitowane -rozmowa niemozliwa do wykonania tak samo w Holandii,Belgii,Francji i Wielkiej Brytani niewiem co bylo przyczyna -uzywam tel od 12 lat i nigdy nie mialem problemu dopiero w play
    Dodam ze probowalem ustawien wyboru operatora recznie i tak samo bylo na wszystkich operataorach w tych krajach telefon mial zasieg,mozna bylo wyslac sms i dzwonic jedynie do Polski i to tez laczenie po kilku minitach a nie od razu. Pracuje w transporcie miedzynarodowym i dopiero po zmianie z plusa na play jest problem
  • 31.10.10, 09:24
    załącz roaming
    --
    Zobacz jak wyglądam
  • Gość: 7 IP: *.aster.pl 31.05.09, 08:55
    Miałem problemy. Od półtora roku może z 5 razy nie mogłem wysłać smsa bądź
    zadzwonić.
  • Gość:   IP: *.multimo.gtsenergis.pl 31.05.09, 10:17
    Mam Playa od kilkunastu dni, wykonałem parę rozmów. Raz mi tylko
    przerywało (musiałem dopytywać się ponownie, o co chodzi rozmówcy),
    ale to za mało bym mógł ocenić operatora, bo wcześniej w Erze też mi
    się takie rzeczy zdarzały (bardzo rzadko).
  • Gość: Adam IP: *.internetdsl.tpnet.pl 31.05.09, 20:03
    Ja nie mam absolutnie żadnych problemów. A opisywane problemy mogą występować ze
    złych ustawień w telefonie. Przede wszystkim trzeba ustawić tryb sieci na GSM, a
    nie UMTS który jest przydatny np do video rozmów. Ponadto wybrać logowanie się
    do sieci AUTOMATYCZNE a nie ręczne. Na automatycznym trybie telefon sam wybierze
    silniejszy sygnał, nie zależnie czy będzie to sygnał z nadajnika PLAY czy PLUS,
    telefon wybierze porostu silniejszy sygnał, a więc w przypadku braku zasięgu
    PLAY zaloguje się automatycznie do PLUSa.
  • Gość: Ewe IP: 94.230.24.* 31.05.09, 21:03
    To przeczytaj co napisałam wcześniej, a napisałam wyraźnie, że mam
    ustawione na GSM i sieć automatycznie. Więc może to coś z tel. jest
    nie tak.
  • 31.05.09, 21:16
    Mnie tez czasem rozlacza, uzywalam dwoch aparatow. Najgorsze jednak
    jest ze w godzinach szczytu czesto ukazuje sie komunikat siec
    zajeta. Ostatnio w piatek w Poznaniu w Erze pol wiele godzin byl
    problem z siecia, cos sie zawiesilo, ani w Playu ani w Plus nic
    takiego mi sie nie zdarza.
  • Gość: Adam IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.06.09, 16:39
    Gość portalu: Ewe napisał(a):

    > To przeczytaj co napisałam wcześniej, a napisałam wyraźnie, że mam
    > ustawione na GSM i sieć automatycznie. Więc może to coś z tel. jest
    > nie tak.

    Przeczytałem uważnie i nadal podtrzymuje swoją wersję, że nie mam żadnych
    problemów, nigdy mi nie przerwało rozmowy, a rozmawiam czasem i pół godz.
    jednorazowo, także w czasie jazdy samochodem. Może i masz coś ze swoim tel nie
    tak, ale tego na forum nie sprawdzisz tylko w serwisie.
  • Gość: mr IP: *.vlan246.dengo.lubman.net.pl 15.06.09, 14:37
    A czy ktoś z Was może mi napisać jak ustawić GSM?
  • Gość: jo IP: 198.36.87.* 15.06.09, 15:53
    Menu - ustawienia telefonu -Tryb sieci - GSM
  • Gość: marens IP: 89.108.203.* 16.06.09, 14:14
    Proponuje jeszcze ustawić wybieranie sieci - ręczne - i wybrać Plus.
  • Gość: www IP: *.kielce.vectranet.pl 11.10.10, 20:57
    arogancka baba jesteś i to tyle....
  • Gość: george IP: 78.8.107.* 16.11.09, 13:18
    z tym automatycznym wybieraniem sieci jest nie do konca tak..czesto telefony maja problem z tym własnie przełaczaniem..u mnie np na samsungu automatyczne szukanie sieci raczej nie działa,dlatego ustawiłem na sztywno plus gsm i jest ok
  • Gość: dolanko IP: 62.233.212.* 23.03.11, 09:48
    mam takie ustawienia i to nic nie daje. próbowałam różnych i cały czas jest tak samo - dodaję, że mam dwie komórki w play (0bie nowe) i obie mają taki sam problem
  • Gość: 123 IP: *.aster.pl 16.06.09, 15:59
    Mi tak samo zrywa podczas rozmów, muszę kilka razy prosić o powtórzenie.Teraz
    przestawiłem na Plus-a zobaczymy czy coś się polepszy.
  • Gość: lerek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.06.09, 10:57
    no właśnie, bo sieć play budowa na chińskim huawei jest tragiczna.kiedyś się
    skończy umowa z plusem i się ludzie zdziwią, że gadać nie mogą
  • Gość: szewc IP: *.chello.pl 17.06.09, 11:16
    jak sie skonczy umowa to beda mieli swoje nadajniki:D
  • Gość: bator IP: *.chello.pl 17.06.09, 19:42
    ja miałem to samo-duzo kombinacji i zostało w końcu na gsm Plus ale
    jest jeden problem przy takich ustawieniach,nie dochodzą mms-y.Czy u
    Was jest to samo?
  • 18.06.09, 09:59
    A mnie dziwi, że ktoś ma przez 2 lata problemy z telefonem lub
    siecią i zamiast pójść do operatora (salon, punkt sprzedaży) po
    poradę, to czeka dwa lata by napisać o tym na forum.Jestem abonentem
    Play prawie dwa lata i żadnych problemów.W ustawieniach sieci mam
    opcję GSM i UMTS.Dzięki temu telefon sam automatycznie wybiera
    rodzaj sieci i zawyczaj jest zalogowany do obydwu.Jedynie w podróży
    przełącza się między sieciami, bo nie wszędzie jest
    UMTS.Komunikat "sieć zajęta" widuję tylko w Sylwestra i przez 30
    minut nowego roku.Poza tym przez cały rok w Polsce i za granicą
    żadnych problemów.
  • Gość: dario IP: *.filehostserver.eu 18.06.09, 10:25
    andrzejtx napisał:
    > A mnie dziwi, że ktoś ma przez 2 lata problemy z telefonem lub
    > siecią i zamiast pójść do operatora (salon, punkt sprzedaży) po
    > poradę, to czeka dwa lata by napisać o tym na forum.

    Nie od dzisiaj wiadomo, że konkurencja Playa "działa" na forach. Sianie fermentu
    i robienie złej opinii Playowi, to ich cel.
    Tutaj trochę więcej na temat, jak się werbuje ludzi i ściemnia w necie:
    wyborcza.pl/1,75478,6333155,Falszywe_rekomendacje_zalewaja_siec.html
  • Gość: adas IP: *.witnet.pl 11.07.09, 21:26
    Może i sciema w niektórych przypadkach. Ja walcę z Play już około pół roku. Moja
    karta SIM nie działa z moim telefonem (Samsung L760 -kupionym w salonie Play
    wraz z abonamentem).
    Sprawę zgłaszałem wielokrotnie, łącznie z prośba o wymianę telefonu (telefon był
    w serwisie już pięć razy i zawsze wracał z informacją, że wszystko jest
    ok).Problemu nie ma np. z telefonem NOKIA. Niestety, za każdym razem Play
    odpisuje, żeby zrobić to lub tamto w telefonie, a na koniec odpisał, że wciąż
    pracuje nad udoskonaleniem sieci itp...czekam tylko do końca umowy i zamierzam
    zmienić sieć. Pozdrawiam
  • Gość: as IP: *.internetdsl.tpnet.pl 31.07.09, 11:07
    też mam aparat marki samsung (czyt. szajsung) tylko w orange. Aparat
    był 4 razy w serwisie i nadal rozbija połączenia, pomimo
    prawidłowych wyświetleń o zasięgu dzwoniący słyszy komunikat o
    wyłączonym tel. itp. Nigdy więcej telefonu tej firmy.
  • Gość: rbg000 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.08.10, 15:07
    miałem do tej pory dwa Samsungi i nie było żadnych problemów. teraz mam Nokię,
    ale Samsungi wspominam miło :)
  • Gość: Bret IP: *.dynamic.chello.pl 29.03.12, 01:26
    Głównym celem biznesowym Play'a jest zgromadzić jak najwiecej abonentów i się sprzedać !!! To wszystko to są ściemy biznesowe. Sieć pożal się Boże, wszyscy przekonani o LTE (4G) korzystają z UMTS (3G) aż uszy im się trzęsą i są zadowoleni, że jest lepiej niż w GSm (2G). Poczytaj fora - Play jest na sprzedaż.
  • Gość: gość IP: *.broker.com.pl 25.07.09, 11:09
    Tak mam problem umowa wygasa mi po 2-latach zgłosiłem wypowiedzenia a oni w dalszym ciągu oferują mi oferty- a ja nie chce, czy na siłe mogą zmuszać klientów ?i robią niesamowite problemy-kto tam pracuje jeśli na czas nie respektuję podań, czy celowo opóżniają chciałbym wiedzieć może ktoś mi powie co w tej sytuacji mogę zrobić , niemam zamiaru korzystać z tej sieci.
  • Gość: play to problem IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.11.09, 12:58
    czy macie problemy z siecią play? lepiej zapytaj kto nie ma z nimi
    problemów, bo ja takich osób nie znam!!
  • 18.11.09, 16:40
    Mam playa już dwa lata i nigdy nie zauważyłam żadnych problemów...
    Generalnie, nie widzę innego operatora na polskim rynku z tak
    atrakcyjną ofertą. Zasięgu zabrakło mi tylko raz, jak byłam na
    wyjeździe na maleńkiej wiosce w górach, ale z tego co kojarzę, inni
    operatorzy też tam nie odbierali.
  • 12.04.10, 01:27
    oczywiście , że mam problem, od jakiegoś czasu tracę zasięg i nie wiem
    co jest granę. nie mogę się połączyć przez odbiorniki plusa... telefon
    albo w ogóle się nie połączy, albo zajmuje mu to bardzo bardzo długo ..
    :/ czekam końca umowy !
  • 12.04.10, 07:11
    proponuje sie przeprowadzić do miasta:))
  • Gość: jgf IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.10, 08:23
    Nic to zmieni. Sam nadaje z wrocka i teraz przed sobą mam telefon który w ogóle
    się nie loguje do plusa, po ponad minucie wyskakuje komunikat brak dostępu i tak
    za każdym razem.
    A jakość playowego gsm w godzinach szczytu jest niestety słabiutka, rwanie słów,
    zakłócenia...
  • Gość: gacielacie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.04.10, 02:12
    no po prostu przełącz się RĘCZNIE na nadajniki Plusa :) wszystko wtedy
    działa poprawie, operacja trwa zaledwie 30 sekund a na prawdę skutkuje
    ;)
  • Gość: plusek IP: 198.36.86.* 16.04.10, 07:16
    Ja właśnie mam tak przełączone , ręcznie na PLUS i nawet z PLAY mi rachunki
    nie przychodzą i korzystam za free.
  • Gość: Jozzil IP: *.m4lt.com 17.04.10, 07:20
    Przecież Play to jeden wielki Problem nie sieć :))))
  • Gość: lakers IP: *.jmdi.pl 17.04.10, 12:56
    Gość portalu: Jozzil napisał(a):

    > Przecież Play to jeden wielki Problem nie sieć :))))

    Trzy numery + rodzice zero problemów kiedykolwiek .
    Jozzil a ty co masz do ukrycia że piszesz przez proxy ?
    Pracownik W3 ?

    pzdr.
    lakers

  • Gość: kluska IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.04.10, 01:21
    no świetnie, dzięki za podpowiedź. wreszcie problemy z zasięgiem
    zniknęły :)
  • Gość: proboszcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.04.10, 23:34
    to chyba jak narazie jedyne rozwiązanie. na szczęście zasięg Plusa jest
    bardzo dobry i zdecydowanie zdaje egzamin :)
  • Gość: jazzmatazz IP: *.171.92.66.static.crowley.pl 16.04.10, 09:29
    nie
  • Gość: kredens IP: *.3-2.cable.virginmedia.com 22.04.10, 17:07
    nie,nie mam problemow..bo nie uzywam.Tak z prostej ciekawosi
    jak tylko bede w polsce to sobie przetestuje starter z symoliczna
    kwota pieciu zlotych na koncie.
  • Gość: kredens IP: *.3-2.cable.virginmedia.com 21.05.10, 17:21
    witam ponownie.Otoz.., i tak jak sobie obiecalem podczas
    dwutygodniowego podrozowania po kraju przetestowalem karte startowa
    tego operatora.Wniosek jeden i krotki,bo tak samo krotko trwala
    watpliwa przyjemnosc obcowania z tym czyms co w zalozeniu mialo byc
    sprawna lacznoscia,tragedia od pierwszej chwili!Zrywane rozmowy,badz
    durne komunikaty,ze 'rozmowa z tego aparatu nie moze byc
    przeprowadzona' albo po prostu gluchy telefon.W tym samym czasie
    druga osoba w obok mnie swobodnie laczyla sie z tymi samymi numerami
    korzystajac z sieci plusa.Startowka pleya-fleya wyladowala w kuble
    na smieci..mieliscie racje ten operat. to nieszczescie na wlasne
    zyczenie.
  • Gość: janK IP: *.54.189.111.spray.net.pl 10.05.10, 22:19
    Hej. Z koncem kwietnia przenioslem nr do PLaya i niestety muszę to skwitować jednym zdaniem "masakra". Środek wawy, pełny zasięg (play,
    nie plus), a ludzie nie mogą się do mnie notorycznie dodzwonić. Albo
    "nie ma mnie w sieci", albo sekretarka się zgłasza. Po drugie problemy
    z łączeniem się z netem. Raz się da, raz nie - loteria. Wszystko w 2G i
    z telefonem, który jeszcze 3 tyg temu bez zarzutu chodził w innej
    sieci. Biuro obsługi klienta tylko odbija piłeczkę i nie jest w stanie
    w niczym pomóc. Zdecydowanie nie polecam.
  • Gość: janK IP: *.54.189.111.spray.net.pl 10.05.10, 22:21
    I żeby być fair, napiszę że miałem kiedyś Internet z Playa. Mucha nie
    siadała, serio. Ale tel. woła o pomstę...
  • Gość: konsultant IP: 198.36.87.* 11.05.10, 00:39
    Może trzeba zmienić telefon ????
  • Gość: janK IP: *.pg.com 11.05.10, 08:37
    To raczej nie telefon. Tak jak napisalem wyzej, jeszcze pare dni temu w
    innej sieci wszystko bylo w 100% OK.
  • Gość: Andrzej IP: *.adsl.inetia.pl 11.05.10, 14:56
    Play to same problemy, miałem to dwa lata więc dość czasu aby
    przetestować - ogólnie dno.
    Teraz mam telefon na kartę u innego operatora i zero problemów, a
    ,,tanio" jest bo zrezygnowałem z usług playa :)))))
  • Gość: derektor IP: 198.36.86.* 11.05.10, 22:05
    Możesz podać konkrety a nie pluć jadem a i zaprezentuj tą twoją cudownie
    tania sieć
  • Gość: pandi IP: *.home.aster.pl 14.05.10, 11:50
    Ej, to wytłumaczcie mi, po co jesteście w Playu, skoro i tak
    korzystacie z sieci Plusa? Tylko musicie sie przełączac, rozłączać,
    kombinować, tracić czas na takie manewry?
    Skoro Play jest taki awaryjny, to sie przenieście do Plusa!
  • Gość: zadowolony IP: *.chello.pl 14.05.10, 18:29
    Porównaj sobie ofertę Plusa i Play to zrozumiesz dlaczego wybierają Play ja mam
    3 abonamenty w PLAY od 2 lat nie mam żadnych problemów z zasięgiem jak
    twierdzą tu płatni trolle z Plusa

    Poszukaj sobie artykułu o ludziach co za kasę piszą na forach
  • Gość: niezadowlony IP: *.adsl.inetia.pl 17.05.10, 12:30
    porównałem i wybrałem plusa :)
    Play to dno i syf najgorszy
  • Gość: działkowiec IP: 198.36.87.* 17.05.10, 14:30
    Ale co porównałeś ???
    jakość??
    cenę ??
    obsługę klienta ??

    Podaj przykłady chętnie poczytam

  • Gość: Realy IP: 93.175.83.* 17.05.10, 23:33
    Play jest spoko ale to co zrobili w ostatnim czasie to ... szkoda słów ... chyba
    nikt by tego nie uniósł, nie chcę tu krytykować proszę tyko o pomoc, czy zna
    ktoś numery oprócz żenującego i do bólu nic nie dającego BOK? Błagam potrzebuję
    pomocy, najlepiej numer do analityków lub kogoś kto stoi nad BOK'iem, chcę tylko
    uzyskać jakiekolwiek informacje, bo pracownicy po drugiej stronie słuchawki
    rozkładają z bezradności ręce, jeżeli nie tu to proszę na gg10035698
  • Gość: niezadowolony IP: *.adsl.inetia.pl 21.05.10, 20:39
    Jakość dno - syn ma to badziewie i najczęściej muszę gadać do obrazu
    :(
    Cena - niby najniższa lecz częste przepadki, konfiskaty, błednie
    naliczane rachunki itp oszustwa.
    Obsługa klienta w play - to dopiero hardcor. Bez interwencji UKE i
    Rzeczników konsumentów ew. sądów nic się nie załatwi. Play się nigdy
    nie myli i ma zawsze rację ( hi,hi ).
    Miałem to przez dwa lata i nigdy więcej. Teraz gdy się od tego
    uwolniłem potrafię docenić jakość usług innego operatora, lecz syn w
    pomroczności jakiejś ( chyba ?) się skusił na ,, tanie połączenia w
    play " :) i widzę że w Play bez zmian - szkoda gadać.
  • Gość: vanillia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.06.10, 12:59
    Wcale nie jestem zadowolona. Mam to samo. Przed zmianą sieci /z Plusa na Play/ znajomi mnie ostrzegali o tym, że mogą być problemy. No, ale mądry Polak po szkodzie;(SIECI NIE POLECAM NIKOMU!
  • Gość: gość IP: *.ssp.dialog.net.pl 30.06.10, 14:45
    Z tego co wiem to sporo ludzi ma kłopoty z siecią Play..i to nie tylko z
    zasięgiem. Ja z kolei mam taki problem że nie dostaję sporej części SMS spod
    jednego numeru..ta osoba wysyła do mnie SMS czego byłem świadkiem i ona dostaje
    potwierdzenie dostarczenia a ja jednak tego SMS nie mam!! To bardzo dziwne bo
    dzieje się tak tylko z tym jednym numerem. I nie mam pojęcia dlaczego tak się
    dzieje,zgłaszałem to ale oni nie raczą nawet mi odpowiedzieć!! No i również mam
    problem z połączeniem się a jak już się dodzwonię to po chwili rozmowy słyszę
    trzaski i szum.
  • Gość: ewanie20@tlen.pl IP: 46.112.182.* 02.07.10, 19:48
    Witam! Ty masz problemy natury technicznej i to jestem w stanie
    jeszcze zrozumiec,ale mnie najnormalniej w swiecie oszukano.
    Rozmawialam z konsultantka Play na temat oferty z przeniesieniem nr
    do nich (zdecydowalam sie) a po miesiacu okazalo sie,ze mam zupelnie
    inne warunki niz te na ktore sie decydowalam. Czuje sie jak
    idiotka,bo jestem konsultantem innego operatora i wiem jak to
    wszystko wyglada i odrobina dobrej woli moze to naprawic,ale ta Pani
    smieje mi sie w oczy i bezczelnie odmawia nawet obsluzenia mnie a
    reklamacje do Play sa strata czasu,bo dostaje odp na zupelnie inny
    temat.... biuro obslugi telefoniczne to jakies nieporozumienie...
    jak juz wspomnialam znam sie troche na tym i z tego co widze to
    przewyzszam znajomoscia tematu kazdego z konsultantow z ktorymi
    rozmawialam,ale co z tego jak nie chca mi pomoc... ani prozba ani
    grozba nie pomaga a teraz to juz kwestia honoru... czy ktos z Was ma
    jakis pomysl co moge zrobic skoro nic na nich nie dziala...?
  • Gość: Andrzej IP: *.adsl.inetia.pl 13.07.10, 10:39
    Play to same problemy. Oprócz problemów z połączeniami, oszustwo na każdym
    kroku. Sam miałem ,,szczęście" :))) korzystać z ich ,,usług" :)) i dłuuugo
    zostanie mi to w pamięci. Radzę omijać szerokim łukiem !!!
  • Gość: aandzk IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.09.10, 20:05
    możesz powiedzieć co masz dokłanie na mysli ? na czym Cie przycieli :) ??
  • Gość: ona ona IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.09.10, 20:14
    co masz dokładnie za problem ?? może uda się coś załatwić. A swoją drogą skoro pracujesz na infolinii to nie pamiętałaś żeby przeczytac regulamin :)?? Pewnie nie raz nagiełaś prawdę :P
  • 13.07.10, 09:47
    Ja mam mnóstwo problemów z Play. Nie raz telefon w ogóle nie łączy, nie ma nawet
    sygnału, muszę więc przerwać połączenie i próbować ponownie i dopiero wtedy
    zaskakuje. Moi rodzice mieszkają na wsi i też są w Playu, to nie raz jak z nimi
    rozmawiam to coś trzeszczy i przerywa, albo w ogóle nic nie słychać. A już
    najgorsze, co mi się przytrafiło, to w momencie kiedy na telefonie widoczne są
    wszystkie kreski zasięgu i nazwa sieci, to ci, którzy próbują się do mnie
    dodzwonić słyszą 'abonent jest poza zasięgiem'. Zdarzyło mi się to już kilka
    razy i szczerze mówiąc, zwariować można. A do końca umowy daleko.
  • Gość: malija IP: *.197.90.2.edial.pl 03.08.12, 09:49
    hej. Mam teraz podobny problem. Co weekend przyjeżdżam do domu ze studiów i NIGDY nie miałam problemów z zasięgiem. Teraz w wakacje, w domu w ogóle nie można się do mnie dodzwonić. Mimo, że mam wszystkie kreski od zasięgu. Znajomi mówią, że cały czas jest komunikat "abonent jest chwilowo niedostepny". Nie mam kontaktu z ludźmi! Naczytałam się trochę o tym trybie sieci i sprawdziłam - miałam ustawiony na podwójny. Ale wcześniej nie miałam żadnych problemów z połączeniami będąc w domu (mieszkam w małym miasteczku). Jaki może byc powód? Ustawiłam na GSM i problem zniknął, ale nie za bardzo rozumiem na czym to wszystko polega i dlaczego lepiej nie ustawiać na UMTS? I dlaczego zaczął się tracić zasięg na podwójnym. Co jest grane? Czy mam cały czas mieć tak ustawione? Mam Nokię 5800 jeśli to ma jakieś znaczenie. Czy będąc w większych miastach mam zmienić z powrotem na tryb podwójny? A będąc za granicą? proszę o pomoc, konkretną i w miarę łatwą do przyswojenia dla laika odpowiedź z wyjaśnieniem. Pozdrawiam.
  • Gość: Ela IP: 213.25.24.* 15.08.10, 13:36
    Mam bardzo podobny problem z połączeniami - nową 2 miesieczną nokie
    dałam na gwarancji, dali mi zastępczy telefon i jest dokładnie tak
    samo. Wydaje mi sie że to problem z zasięgiem, kłopoty mam tylko w
    pracy, używam tego telefonu w domu i nie miałam takich problemów.
    Proponuje dać telefon na gwarancji - prawie zawsze jest to 2 lata.
  • 16.08.10, 23:18
    od miesiaca mam telefon myphone 8815 na 2 karty SIM. Jedna mam PLAY druga Plus i
    nie mam zadnych problemow, ustawienia na AUTO obydwie karty SIM.
  • Gość: marozolo IP: 80.48.17.* 20.08.10, 12:04
    filozofia jest taka, zaplacisz troche mniej, ale dostajesz gorszy towar.
    problemy z zasięgiem, nie dochodzace sms i meile z telefonu to norma.
  • Gość: zwierz IP: 188.33.110.* 20.08.10, 12:55
    Uwaga na oferty promocyjne w Play.To co pisze w ofercie nie pokrywa się z prawdą
    i np. pakiet bezpłatnych minut do wszystkich sieci jest tak naprawdę nie do
    wszystkich.
  • Gość: aandzka IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.09.10, 20:02
    Hej hej !! co Ty gadasz w ofertach Long Play ? na co mam patrzeć ? możesz powiedzieć co masz dokładnie na myśli ?
    pozdrawaimmmm
  • 24.09.10, 11:43
    No właśnie powielam pytanie poprzedniczki:

    Co jest nie tak w tych ofertach? Jakieś drobne druczki?

    Zamierzam przejść do Play i interesuje mnie szczególnie ten temat
  • Gość: kraska13 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.10.10, 23:13
    mam play od ok. 2 miesiecy i sadze, ze zalezy na czym komu zalezy. Np w play Mixtura jest za 5zl pakiet 200 smsow ale on jest wazny 15 dni. Nawet jesli go wypiszesz w 5 dni to i tak musisz czekac 15 zeby wykupic nastepny... od miesiaca mam problemy ze spr stanu konta, spr stanu sms i w ogole zeby sie polaczyc z play24menu. Jest to na tyle irytujace, ze nie moglam ost spr konta przez 4 dni... Tylko przez neta ale tez mam czesto problemy zeby sie laskawie polaczylo... Poszlam do salonu i jedyne co uslyszlalam to: "mamy problemy z systemem" -.- jak ma byc tak caly czas to naprawde nie wiem co zrobie bo nie po to place, zeby nie miec mozliwosci sprawdzenia W KAZDEJ CHWILI podstawowych informacji... No nic to tyle ;]
  • 17.12.10, 22:31
    Również zostałam oszukana!
    przeniosłam swój numer z orange do play.
    Doładowałam konto za 30 zł i włączyłam taryfę PLay Fresh Darmowe
    rozmowy i SMS-y w Play (umożliwiając sobie na miesięczne smsy i rozmowy w Play za darmo.) Korzystam, korzystam, aż tu nagle konczą mi się pieniądze na koncie, loguje się na play24 i widzę, że za wszzzzsytkie wykonane połączenia i wiadomosci do Play przez cały czas miałam pobierane pieniądze z konta. Wysyłam sms *111*33*2# by sprawdzić czy oby na pewno korzystam z tej opcji, okazuje się, ze owszem, na play24 tak samo. Więc o co chodzi? idę do salonu Baba rozkłada ręce, dokonuje "zgłoszenia", dzis dostałam odpowiedz od Beaty Bandoch:

    "(...) Kolejna zmiana taryfy miała miejsce 23 listopada 2010 roku z Play Fresh Darmowe SMS-y do wszystkich na PLay Fresh Darmowe rozmowy i SMS-y w Play.Wszystkie zmiany taryf zostały poprawnie przez nas zrealizowane. Wszystkie bonusy były prawidłowo aktywowane na Pani koncie abonenckim.
    Na podstawie powyższego Pani reklamacja została uznana za niezasadną. Tym samym Pani oczekiwania dotyczące ponownego przyznania bonusów uznane zostały za niezasadne (sic!)"

    PYTAM JAK TO DO CHOLERY MOŻLIWE? Naprawdę robią z ludzi idiotów i myślą, że ujdzie im to na sucho. Ale ja NIE PODARUJĘ. nie chodzi o głupie 30zł! Wmawia mi, ze mam włączoną usługę i , ze działa poprawnie!

    Odwołałam się od reklamacji, wysłałam historię kosztów i połączeń, gdzie jest czarno na białym, jakie koszty za jaki okres poniosłam. Doładowanie umożliwiające mi korzystanie z tej taryfy ważne było do 18.12.2010, ale doładowałam już dziś, także za 30 zł,(nie zmieniając już nic w taryfach) ku mojemu zdziwieniu nie pobrało za sms do play! I powiedzcie o co im chodzi? włączona cały czas, raz działa, raz nie, raz pisze za darmo, innym razem płace. P A R A N O J A
  • Gość: Paweł IP: *.internetia.net.pl 16.02.11, 23:45
    Jasne że mam zrywanie połączenia słaby zasięg lub jego brak.KOSZMAR
  • Gość: Gośc IP: *.play-internet.pl 18.02.11, 22:32
    Też miałam ciągłe problemy z siecią ale odkąd zmieniałam ustawienia sieci na tryb ręczny i wybrałam Plus G3 moj problem się skończył.
  • Gość: vivaldi IP: *.3-2.cable.virginmedia.com 19.02.11, 23:51
  • 20.02.11, 00:07
    jednym pasuje Play ,
    innym inny operator


    pozdrawiam
    A.
  • Gość: kkk IP: *.internetia.net.pl 26.03.11, 00:42

    zobacz: forum.gazeta.pl/forum/w,1115,122713907,122713907,Play_domowy_nie_dziala_prosba_o_pomoc.html

    to poprostu koszmar co się dzieje w tej sieci
  • 26.03.11, 09:42
    Ja też miałem problemy z tą siecią i przeszedłem do orange...
    --
    Forum kibicowskie
  • Gość: uzytkownik PLAY IP: *.dynamic.chello.pl 26.03.11, 15:30
    Jak wiadomo PLAY korzysta z nadajników Plusa wiec po pierwsze w telefonie ustawiamy siec PLUS co zdecydowanie poprawia zasięg a po drugie czy tak ciężko kupić zestaw startowy PLAY za 5 zł i sprawdzić jaki mamy zasięg w swojej okolicy .
    Polska mentalność to narzekanie zamiast najpierw ruszyć mózgiem a potem wylewać swoje żale na forum.
  • Gość: bolek89 IP: *.play-internet.pl 26.03.11, 19:37
    są problemy : systemy-telefonow.pl/index.php?topic=60.0

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.