Szukam osób, których rodziny pochodzą z Wołynia Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
      • Gość: Anna IP: *.devs.futuro.pl 04.02.05, 04:29
        Mój dziadek miał na nazwisko Feret, moja babcia z domu Ostrówka, wiem że
        pochodziło któreś z nich z Tuszkowa, jeśli jesteś w stanie mi pomóc proszę o
        wiadomość arzewnicka@poczta.onet.pl
      • Gość: Joanna Gieroba IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.02.05, 22:16
        Dodam jeszcze - GÓRSKI, Zabłoćce, Grzybowica, Włodzimierz i GMYTROWSKA,
        Skobełka, Horochów. Czy ktoś z Was spotkał się z nazwiskiem GMYTROWSKI (może
        Gmitrowski)? Moja prababcia Jadwiga Gmytrowska urodziła się w 1883 r. w
        Skobełce k/Horochowa. Przez pewien czas mieszkała w Chołoniowie i tam w 1899 r.
        poślubiła Bronisława Górskiego, z którym zamieszkała w Zabłoćcach. Miała
        rodzeństwo, siostrę i brata, z którymi nie wiadomo co się stało podczas wojny.
        Pozdrawiam!
        • Gość: Сергей Д. IP: *.hsd1.ma.comcast.net 11.04.05, 19:10
          Из архива рода Dermanowski: "Копия трём метрикам (metriki) Ивана , Доминика и
          Гавриила ,Людовиковых сыновей, Дермановских .
          По Указу ЕИВ , выпись из метрической крестоприводной Полонского приходского
          костёла книги , в архиве ЛЖРКДК хранящейся - с польского - Лета господня 1831 2
          мая , в Барановицкой каплице Полонского прихода окрещено дитя с наричением
          оному имени Иван , его приподобием ксёндзом капилляном Романом Верек...? дворян
          Людовика и Анастасии (из Свенцицких) Дермановских законных супругов сына , того
          ж дня в селении Йозефовки Полонского прихода рождённого .К сему восприемниками
          св.крещения были дворяне Гаспр Гурковский (Gaspar GÓRSKI) Елисаветою Барковскою-
          девицею. ........26 ноября 1843г."
      • Gość: Tadeusz G. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.04.05, 18:59
        Jestem dobrze zorientowany o rodzinie Gniteckich z Kudranki (Budki Kudranskie),
        gmina Ludwipol , powiat Kostopol. Nestorem rodu bul Rafal Gnitecki ur. okolo
        1860 r. zm. w 1916 r. Ozeniony z Elzbieta zd. Konsewicz ur. 7.0.1866r. zm.
        30.12.1951 r. Mieli 13-cioro dzieci.
        • Gość: agnieszka w IP: *.lubin.dialog.net.pl 23.11.06, 22:27
          Witam.
          Moj pradziadek nazywał się Apolinary Gnitecki zamieszkiwał w miejscowosci
          Cecylówka żona Helena ,jego córka a moja babcia to Janina ,po wojnie zamieszkali
          na Dolnym Sląsku.Mamy dalekich krewnych o nazwisku Konsewicz ,rowniez z tamtych
          stron.Proszę o kontakt.Moj mail agus-72@o2.pl pozdrawiam.
      • Gość: Krzysztof Florczyk IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.10.06, 23:33
        Paweł Florczyk zamordowany w Hurbach to stryj mojego dziadka Antoniego Florczyka
        i ojciec Mietka Florczyka mieszkającego w Kętrzynie. Mój tato (Piotr Florczyk
        ur. 4.10.1936 r.) mieszkał we wsi Zastawie. Teraz mieszka w Radziejach
        (warmińsko - mazurskie). Moja babcia Zofia Florczyk (z domu Gotlieb) zm. w 1985
        r.. Brat taty Adam Florczyk już nieżyje, drugi brat Władysław też niestety już
        zmarł. Siostra taty Genowefa nieżyje bodajże od 1950 r. Jeśli ktokolwiek ich
        znał i mógłby napisać mi parę słów będę wdzięczny.
        krzysztof@najlepszy.pl
        • Gość: Czesław Gotlib IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 07.02.14, 15:33
          Odpowiedz dla Krzysztofa Florczyka.
          Nazywam się Czesław Gotlib (ur.1950r). Dopiero teraz przeczytałem wpis na Forum Gazeta pl o rodzinie z Wołynia ( z 2006r).
          Posiadam sporą wiedzę o rodzinie pana babki Zofii z d. Gotlib. Zofia i mój dziadek Ignacy byli rodzeństwem. Mój ojciec Jan (ur 1922 - żyje)
          znał dzieci swojej ciotki Zofii i Antoniego: - Władysława (ur,1922- rówieśnik), Adama i Piotra. Powiedział mi nieco o okolicznościach śmierci Genowefy.
          Rodzina mojego dziadka Ignacego Gotliba mieszkała w Annowoli. Paweł Florczyk (zamordowany przez Ukraińców) to ojciec mojej babki Stanisławy Florczyk żony Ignacego.
          Posiadam orginalny paszport z 1903 r Jana Gotliba (pradziadka) gdzie Ignacy i Zofia są wpisane jako dzieci a z niego wynika pochodzenie rodziny.
          Więcej informacji można pozyskać od mojego ojca Jana. Jeżeli jest pan zainteresowany proszę o kontakt e-mail (biltogzc@poczta.onet.pl) podam wtedy mój telefon. E-mail podany w post-cie
          nie aktualny - próbowałem przesłać e-maila.
      • Gość: 48adam@neostrada.p IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.01.07, 17:20
        GORZKIEWICZ - NOWINY, Ludwipol, Kostopol
        Witam.Moja babcia mieszkała w Kostopolu przy ul.Adamówka 27-?????
        ale nazwisko to Małecka-Wiśniewska Bronisława z domu GORZTKIEWICZ nieco inaczej
        niż w wykazie.Poszukuję informacji na temat jej pierwszego mężą nauczyciela
        wiejskiego z Annowala zm.1922-1925,lub informacji gdzie szukać aktów zgonu lub
        ślubów z Annowali.
        Informacje 48adam@neostrada.pl
        Pozdrawiam.
      • Gość: IMAK IP: *.net.pulawy.pl 29.10.07, 09:50
        Jestem przodkiem Konstantego Gładkowskiego i Marii Gładkowskiej ur.
        w 1848 r. zmarłej w 1928 r.Grób w Solcu n/Wisłą. Szukam
        potwierdzenia pokrewieństwa z Konstancja Gładkowską, znajomą
        Szopena. I. Mak.
        • Gość: Krzysztof Gładkows IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.08.08, 16:51
          Mój ojciec Jan Gładkowski ur. się 18.04.1923 w Aleksandrówce, pod
          Kiwercami w pow. Równe na Wołyniu. Trudno mówić o pokrewieństwie z
          Marią.
          gladkowski@poczta.onet.pl
          • Gość: Anitka7600 IP: *.play-internet.pl 30.01.11, 15:16
            Z akt metrykalnych doczytałam się,że Jan Gładkowski był moim kuzynem w drugiej linii.Miejsce urodzenia mogło by się zgadzać,ponieważ z tamtych stron pochodzi większość moich przodków.
            Z moich źródeł Jan Gładkowski ur.26.03.1923r.Zastanawiam się czy to ta sama osoba.
        • Gość: Miśka IP: *.elk.mm.pl 10.07.11, 19:15
          Moja babcia z domu była Gładkowska . Miała liczne rodzeństwo. Pozostała tylko jedna siostra, Zofia. Moja prababcia miała na imię Maria, ale nie z domu.
      • Gość: henryk.filinski@ne IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.02.08, 14:22
        rodzina mojej matki zJanówki pow Sarny Feliński Adam Piotr Jan
        Antoni .Aniela. a z Boroskich Budek .ur a zamieszkali pow Sarny to
        Adam Benedykt Rafał Aniela po mężu Walas. Januszkiewicze,
        Ostrowskie Cybulskie
      • Gość: Stefan IP: 81.15.156.* 05.04.08, 23:29
        Anna z Gorajewskich,zona Michała Chmielnickiego/Podole/koniec XIx
        wieku.
        Moze posiada Pan jakies inf.na temat tej Anny?
        Stefan
        plisst@poczta.onet.pl
      • Gość: grazyna IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.06.08, 18:06
        jestem wnuczka Heleny Rosińskiej z domu Galla ,ktora pochodzi ze wsi
        Hołodnica ,niestety babcia już nie żyje ale posiadam dużo wiadomości
        na temat rodziny
        • Gość: Andrzej IP: *.korbank.pl 29.06.08, 00:20
          Podaję miejsce dla wiadomości o rodzinach z Wołynia
          www.wolyn.ovh.org -> FORMULARZ

          > jestem wnuczka Heleny Rosińskiej z domu Galla ,ktora pochodzi ze wsi
          > Hołodnica ,niestety babcia już nie żyje ale posiadam dużo wiadomości
          > na temat rodziny
          • Gość: misipko IP: *.fn.pl 18.06.09, 15:59
            Witam, a ja jestem wnukiem Anny Olszewskiej z Rudni koło Kołek i oczywiście Hołodnicy, jej ojciec czyli mój pradziadek Stanisław Olszewski to syn Wincentego Olszewskiego i Anieli z d. Rosińska, żona Bronisława z d. Kazimierska - c. Wiktora, dzieci: Aniela 1910, Jadwiga 1914, Maria, Anna (Hania) 1925, Krystyna, Franciszek. Jestem przekonany w 99%że jesteśmy spokrewnieni. Pozdrawiam Wojtek Stefanowicz e-mail stefanowicz(a)fornet.com.pl (a)=@
        • Gość: Wojtek IP: *.fn.pl 06.08.08, 20:43
          Witam, a ja jestem wnukiem Anny Olszewskiej z Rudni koło Kołek i oczywiście Hołodnicy, jej ojciec czyli mój pradziadek Stanisław Olszewski to syn Wincentego Olszewskiego i Anieli z d. Rosińska, żona Bronisława z d. Kazimierska - c. Wiktora, dzieci: Aniela 1910, Jadwiga 1914, Maria, Anna (Hania) 1925, Krystyna, Franciszek. Jestem przekonany w 99%że jesteśmy spokrewnieni. Pozdrawiam Wojtek Stefanowicz e-mail stefanowicz(a)fornet.com.pl (a)=@
        • Witam, a ja jestem wnukiem Anny Olszewskiej z Rudni koło Kołek i oczywiście Hołodnicy, jej ojciec czyli mój pradziadek Stanisław Olszewski to syn Wincentego Olszewskiego i Anieli z d. Rosińska, żona Bronisława z d. Kazimierska - c. Wiktora, dzieci: Aniela 1910, Jadwiga 1914, Maria, Anna (Hania) 1925, Krystyna, Franciszek. Jestem przekonany w 99%że jesteśmy spokrewnieni. Pozdrawiam Wojtek Stefanowicz e-mail stefanowicz(a)fornet.com.pl (a)=@
          • Gość: M.Dolewa IP: *.147.106.166.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 27.12.11, 17:32
            Bronisława Kazimierska to twoja prababcia jej ojcem był Kazimierski Wiktoryn a matką Karolina kazimierska z domu kobylańska.Mieli dzieci :Konstantyn,Jadwiga,Stanisław,Maria i Bronisława.Mojego męża prababcią była Maria Markowska z domu Kazimierska. Chyba jesteśmy dalekimi krewnymi
        • Moja prababka Helena Rzeplińska,córka Aleksandra i Anny Rosińskich ur.25.12.1868 w Krzemieńcu,zm.20.10.1951 w Warszawie.To chyba jedynie zbieżność nazwisk.
          Róża
        • Gość portalu: grazyna napisał(a):

          > jestem wnuczka Heleny Rosińskiej z domu Galla ,ktora pochodzi ze wsi
          > Hołodnica ,niestety babcia już nie żyje ale posiadam dużo wiadomości
          > na temat rodziny

          Moja prababka Helena Rzeplińska,córka Aleksandra i Anny Rosińskich ur.25.12.1868 w Krzemieńcu,zm.20.10.1951 w Warszawie.To chyba jedynie zbieżność nazwisk.
          Róża
      • Gość: Stefan IP: 81.15.156.* 27.06.08, 19:37
        Poszukuje inf.na temat podolskiej linii rodziny Górajewskich.
        Prosze o list na
        plisst@poczta.onet.pl

        Stefan
      • Gość: Stefan IP: 81.15.156.* 19.09.08, 22:56
        Prosze o list na plisst@poczta.onet.pl
        odnośnie rodu Górajewskich.
        Takie nazwisko przewija się w dokumentach mojej rodziny po stronie
        mamy na Podolu w okolicach Kamieńca Podolskiego.

        Stefan
      • Gość: marmagmi@wp.pl IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.11.08, 14:50
        Antoni Fasowicz był przyrodnim bratem mojej babci. Jego Ojciec (nie
        znam imienia) zginął w czasie I wojny światowej, lub wkrótce po jej
        zakonczeniu.

      • Świecie/Swietje
        gm. Aleksandria, pow. Rowne, woj. wolynskie

        • Gość: Jerzy guzowski IP: *.cust.tele2.pl 09.01.09, 20:53
          Mój dziadek miał na imię Konstanty babka Emilia z domu Urbanowicz.Mój adres to
          Stara Kraśnica17 tel.0757135869.E-mail.Kolbuch17.
        • Gość: Jerzy guzowski IP: *.cust.tele2.pl 11.01.09, 16:45
          Nie wiem kiedy to przeczytasz.Moim ojcem był Jan,miał
          brata:Antoni,Józef,Władysław,Stanisław.Siostry:Helena,Irena,Janina.Ja jestem już
          z drugiej tury,bo pierwsza żona Antosia [Kosińska]zmarła na Wołyniu.Proszę o
          szybki kontakt!!!!!.Masz na Dolnym Sląsku pełno krewniaków.Adres m-eil;jerzy
          guzowski kolbuch_17.GG[10920084].SK kolbuch17
        • Gość: Jerzy Guzowski IP: *.adsl.inetia.pl 26.01.11, 11:44
          Nie wiem od kogo dostałem posta,ale się zgadza !!!Szukaj na facebuku ,zwróć uwagę na na moje foto !!!
          • Gość: bogda252 IP: *.dynamic.mm.pl 26.01.12, 21:48
            Witam
            Moja prababcia nzwała się Urszula Guzowska - wyszła za mąż za Władysąłwa Stawskiego w 1864r. w Aleksandrii- pow. Równe.
            Pozdrawiam Bogusława
            bogda252@wp.pl
        • Gość: Jerzy Guzowski IP: *.adsl.inetia.pl 07.11.11, 08:20
          Witam .Jestem wnukiem.Wysyłam powtórnie namiary.
      • Gość: Paweł Grudzień IP: *.schulstad.com.pl 22.12.08, 10:28
        Moja mama pochodzi z Lubomirki, jej panieńskie nazwisko to
        Furdanowicz. Babcia Izabela była w Lubomirce nauczycielką a dziadek
        Paweł był podoficerem KOP
        • Gość: Sophia IP: *.CWRU.Edu 26.04.12, 21:11
          Hi, I think we might be cousins. My great grandmother was Izabella Furdanowicz and my great grandfather was Pawel. She was a school teacher in Lubomirki. Is Your mother by chance Alicja?
          My great grandfather Pawel worked for the as a border protection corps sergeant between Ukraine and Poland, until he was arrested in about 1941 and was sent to Siberia.

          Witam, myślę, że możemy być kuzynami. Moja prababcia była Izabella Furdanowicz i mój pradziadek był Paweł. Była nauczycielką w Lubomirki. Czy Twoja matka przez Alicję przypadek?
          Mój wielki Paweł dziadek pracował jako sierżanta Korpusu Ochrony Pogranicza między Ukrainą i Polską, aż został aresztowany w około 1941 i został zesłany na Syberię.
      • Gość: E. Stecka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.01.09, 16:17
        Gromczyński Julian / Bielsk / w zasadzie to mieszkał w Nowinach -
        to mój dziadek. W 1945 zostali przesiedleni na ziemie
        odzyskane ,zamieszkal z zoną Julianna i i 6 dzieci w
        Dzietrzychowicach pod Zaganiem woj Lubuskie . Zginął w 1965
        tragicznie. jego dzieci mieszkają W zIELONEJ gORZE , Zaganiu i
        SZCZECINKU . Spokrewnieni z rodziną Gadowskich .
      • Gość: Henryk IP: *.dynamic.chello.pl 15.06.12, 00:08
        Witam.
        FOINT z fut. Lubomirka, Sudobicze, Dubno to moja rodzina, proszę o informacje i kontakt
        hprzewl@poczta.fm
    • witam a ja szukam ludzi z miasteczka Osówska.
      --
      ...nie bedę nigdy dla samego siebie przeszkodą...
      • Gość: Andrzej IP: *.ks.k.pl / 80.53.160.* 05.03.05, 13:13
        > witam a ja szukam ludzi z miasteczka Osówska.

        Takie ogłoszenie najczęściej jest niezauważone.
        Myślę, że będzie lepiej jak utworzę stronę opisującą miejscowość (w okresie przedwojennym).
        Żeby utworzyć stronę muszą być spełnione warunki:
        - miejscowość położona na Wołyniu. Należy podać nazwę powiatu i gminy,
        - znana przynajmniej z nazwiska jedna rodzina z tej miejscowości (wskazane podanie imion i do którego roku rodzina tam mieszkała),
        - źródło (przynajmniej email do osoby informujacej).
        W celu przekazania danych, proszę posłużyć się formularzem lub adresem email podanym na stronach o Wołyniu stronyowolyniu.prv.pl

    • Gość: papuga2@gazeta.pl IP: *.interraw.net.pl 25.02.05, 19:13
      A co to znaczy ze ktos posiadal herb Wołyński wiem ze to troche wczesniejsze
      czasy bo 18.. ktorys rok ale znalazlam nazwisko Badowski i bardzo mnie
      interesuje to nazwosko moze tam pozniej tez mieszkal ktps o takim nazwisku .
      Pozdrawiam Was serdecznie
    • Gość: up IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.03.05, 22:48

      Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

      Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

      lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Okazje.info.pl

Bestsellery

  • Kategorie tematyczne
  • Najnowsze wątki
  • Więcej forów
  • Więcej wątków na ten temat
  • Tagi
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.