• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Oszukany miod "Blawat"? Dodaj do ulubionych

• IP: *.pool.mediaWays.net 10.09.13, 19:24
    Witam,

chcialem prosic o pomoc, a mianowicie interesuje mnie czy ten miod "Blawat" jest oszukany:

Zdjecie

Z gory bardzo dziekuje za odpowiedzi.

Pozdrawiam
    Marek
    Edytor zaawansowany
    • Gość: kasaia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.09.13, 20:12
      moze wejdz na jakies forum pszczelarskie? Albo napisz do włascicieli pasieki, powinni ci pomoc. Sama nie potrafilam udowodnic znajomej, takiej,. ktora wszystko wie najlepiej, ze scukrzanie miodu to normalny proces. Wiem, ze czasami pylki zawieraja w sobie wilgoć, ktora tworzy dodatkowa warstwę ale ta tutaj na zdj. jest rzeczywiscie dosc dziwna.
    • 10.09.13, 23:48
      Ta warstwa powyżej płynnego (jak widzę) miodu, może być niepokojąca... O ile scukrzony miód poniżej jest (zwykle) ok, to ta górna "rzecz" jest, jak dla mnie dziwna...
      Nie znam się na miodach - może któryś tak się "zachowuje" przy przechowywaniu... Lepiej więc zapytać na odpowiednim forum lub u producenta, jak radzi poprzedniczka...

--
      Nigdy...!
    • 11.09.13, 08:34
      Nie jest sfermentowany? Na to chyba wyglada. Jesli przy otwarciu sloika wystepuje efekt otwarcia puszki z napojem gazowanym, to jest.
      • 11.09.13, 10:12
        Co to znaczy "Bławat"? czy to nazwa miodu czy tez Twoja transformacja nazwy "Miód bławatkowy" nadanej przez producenta na nalepce? Wiem ze dobre miody bławatkowe produkuje pan Wojciech Zajkowski czyli "Bartnik Sokólski" z Sokólki - dostepne są latwo na Podlasiu; nasza koleżanka forumowa "Krasnowo" ma pasieke i zna sie na miodach - sprobuj do niej napisac na adres gazetowy <krasnowo@gazeta.pl> :-)
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się