Dodaj do ulubionych

Mrożony bażant - cuchnie

26.08.17, 21:09
Hej, kupiłam dzisiaj w Lidlu mrożonego bażanta. Wcześniej z tym ptakiem nie miałam do czynienia :) taki eksperyment. No i po rozmrożeniu ptaszek zalatuje... nie wiem czy to urok tego mięsa, czy może felerny egzemplarz. W sieci nie trafiłam na żadne informacje, poza tym, że ma specyficzny zapach...
Macie jakieś doświadczenie w materii dzikiego ptactwa?

--
Edytor zaawansowany
  • 27.08.17, 00:45
    Zakładam, że odróżniasz "cuchnięcie" od zapachu dziczyzny. Mogli tego bażanta mrozić / rozmrozić - niewłaściwy transport / znów zamrozić. Jeśli naprawdę cuchnie, wywal. A raczej zanieś do Lidla i zażądaj zwrotu kasy.

--
    Wydawnictwa i ich obyczaje
  • 27.08.17, 09:38
    Moj mąż twierdzi, ze to zapach krwi... Jest taki trochę kwaśny ten zapach... Mnie trochę odrzuca... Niestety nie mam doświadczenia z dziczyzną i nie wiem czy tak powinna pachnieć.

--
  • 27.08.17, 13:54
    Wrócił do sklepu. To nie byl zapach dziczyzny... Myślałam, ze jak poleży w solance to będzie ok, a to jest zapach dziczyzny, ale po wyjęciu ten zapach był nadal okropny.

--
  • Gość: Amator IP: *.dynamic-ww-07.vectranet.pl 07.09.17, 19:57
    Po czym poznać "zapach dziczyzny"? Bo też kupiłem bażanta i szynkę z dzika z lidla. Dzik po wyjęciu nie śmierdział, upiekłem go był dobry, bażant po wyjęciu śmierdział czymś, co nie przypomina zapachu kurzej krwi (nie wiem jak powinna pachnieć krew bażanta). Bażanta lekko opłukałem z krwi, która mocno ciekła, osuszyłem i wstawiłem do lodówki by skruszał.
  • Gość: x IP: *.hsi06.unitymediagroup.de 08.09.17, 13:30
    Dolali i zamrozili?
    Ludzie, pomyślcie trochę i nie piszcie bzdur :D
  • 08.09.17, 21:32
    Moj tez bardzo krwawil. Ten zapach jak dla mnie był kwasny, nieprzyjemny. Bardziej cuchnął w czesci kupra.

--
  • 27.08.17, 08:42
    Tez się przymierzałam do mrożonego bażanta w Lidlu. Czy traktuje się go jak zwykłego kurczaka?
  • 27.08.17, 09:41