Dodaj do ulubionych

watrobka w pomidorach

12.10.03, 12:26
Dostalam od mojej mamy przepis na watrobke w pomidorach.Drobiowa watrobke.
Lubie ja i postanowilam sprobowac.Mhmmm,miod w gebie,pycha !!
Dziele sie wiec tym przepisem z wami:

skl:
50dkg watrobki drobiowej
2 cebule
4-5 pomidorow
maslo,ok.2lyzek

Cenule pokroic na polksiezyce i usmazyc na masle(zeszklic).Zebrac cebulke do
jakiegos naczynia ,a na pozostalym na patelni masle usmazyc pokrojone w grube
plastry pomidory bez skory(pomidory spazyc i sciagnac skorke).Zebrac pomidory
z patelni i usmazyc(na oleju,ale nie za duzo) pokrojona w paski
watrobke.Watrobke,aby nie byla sucha smazy sie intensywnie i krotko.Soli czy
ogolnie przprawia na samym koncu.
Gdy mamy wszystko usmazone to przyprawiamy kto czym lubi.Napewno bedzie to
sol i pieprz:) Kladziemy watrobke na talerz, na nia pomidory ,a na koniec
cebulke.
I zjadamy :)
Smacznego!
--
-----
"Jutro mozna zaczac wszystko od nowa.
Jutro jest wolne od bledow"

Dethy
Edytor zaawansowany
  • b.jaga 14.10.03, 15:46
    Ciekawee.. Zrobie.
    Ja najbardziej kocham w jablkach, nawet bez cebulki.. Mniam! Rozmarzylam sie.
    ____________________________
    Najlepsza ze wszystkich strategii to.. wygrac bez walki
  • j_u 14.10.03, 19:00
    Ojej, jaka jestem strrrrasznie glodna!!!!!!!
    --
    Ju Venerabilis

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka