Dodaj do ulubionych

Developerzy Poznań - chce kupic mieszkanie

22.01.07, 10:17
chcę kupić mieszkanie około 50 metrów w kredycie, szukam developera, a
szczerze mówiąc jestem w tym temacie zielony. Możecie podać mi developerów
działających w Poznaniu oraz jakieś dogodne kredyty o ile wiecie o takowych
Edytor zaawansowany
  • kamika76 01.02.07, 17:02
  • Gość: izaaaaa IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.02.07, 14:05
    forbud development
  • Gość: Patryk IP: 82.177.0.* 14.02.07, 15:50
    Jesli chodzi o kredyty to zapraszam do mnie:
    Patryk Mazurkiewicz
    patryk.mazurkiewicz@polbankefg.pl
    502 501 473

Pozdrawiam
  • Gość: katia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.02.07, 14:08
    Jeśli chodzi o preferencyjny kredyt hipoteczny to proszę sprawdzić ofertę Fiolet
    S.A. na ulicy Garbary 56.
    Z deweloperów polcam ai.poznan.pl lub właśnie agrobex. Miałam do czynienia z
    obydwoma. Solidne firmy.
  • green61 17.02.07, 22:14
    Polecam-warto:

www.dabrowka.com.pl/kontakt.htm
    na wiosnę mają ruszyć z ofertą mieszkań-pytaj pod nr telefonu w biurze LINEI.

Powodzenia.
  • Gość: megan IP: *.gprspla.plusgsm.pl 20.07.07, 22:49
    Tylko nie bierz HAUSNERA zostawi Cię z niedokończoną budową a kasę zabierze.
  • Gość: marcin30 IP: *.echostar.pl 24.04.08, 19:57
    A ja nie polecam Nickla tak wybudowali blok w którym mieszkam na os. Lotnictwa
    Pol. ze przecieka woda do hali garażowej i nie wiedzą co z tym zrobic poza tym
    wiele innych usterek.
  • Gość: a IP: 195.14.4.* 07.07.08, 11:55
    Ataner, UWI, Forbud...

Jeśli chodzi o kredyty polecam również Polbank, mogę podać namiary
    do osoby która załatwia szybko i fachowo.
  • Gość: jaro IP: *.gprs.plus.pl 07.07.08, 15:35
    Myśle że Mak Dom może być niezły - działa w kilku miastach w Polsce
    makdom.com.pl/oferta.php?item=1&miasto=2&inwest=49
    obecnie buduje na Górczynie
  • kredyty.hipoteka01 28.01.12, 18:32
    Witam Państwa,