Dodaj do ulubionych

Bilety z eventim.pl i sposób płatności

14.12.12, 22:20
Dzisiaj rano zamówiłam bilety na koncert, na stronie eventim i wybrałam zwykły przelew jako sposób zapłaty. Pieniądze przelałam około godziny 10, kilkadziesiąt minut potem pobrało mi pieniądze z konta, a informacji od eventim, że otrzymali wpłatę nie ma. Drugim problemem jest to, że na swojej stronie napisali że na wpłatę czekają 3 dni, potem anulują bilet, nie zaznaczyli jednak, czy są to dni robocze, a jak wiadomo przez weekend banki pieniędzy nie przesyłają, a jeśli pieniądze miały by dojść w poniedziałek, to będzie już 4 dni, i boje się że bilet przepadnie. Jak to w takim razie jest? i jeśli wszystko dobrze pójdzie, to przy przesyłce pocztą ile będę czekać na ten bilet?
Edytor zaawansowany
  • Gość: pani IP: *.um.wlocl.pl 04.01.14, 12:35
    zrobiłam tak samo: zamówiłam w czwartek wieczorek i w piątek około 12 poszłam wpłacić pieniądze na konto. Aktualnie jest soboto a do tej pory nie dostałam potwierdzenia o przelaniu pieniędzy jeżeli pieniądze do jutra nie dotrą to anuluja mi zamówienie, a na ten koncert bilety są już niedostepne.. więc nie wiem, moim zdaniem dziś KONIECZNIE powinno przyjśc potwierdzenie, jeżeli nie to ta stona jest jakimś kiepskim żartem
  • Gość: klient IP: *.dynamic-zab-06.vectranet.pl 03.02.17, 07:03
    Bo jest,ale tłumacza sie ,że kliknęłas akceptuję regulamin a tam maja termin do 2 tygodni.
  • Gość: Wkurzona IP: *.play-internet.pl 06.06.14, 18:30
    Nie zamawiajcie z tej strony. Jedno wielkie dziadostwo i same problemy
  • Gość: Magda IP: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl 10.06.14, 20:01
    Widzę, że eventim ma swoich klientów głęboko w d****.
    Zachęcona promocją trwającą od 06 do 09.06 ,zakupiłam bilet w dniu 08.06. Pieniądze z konta pobrano w odpowiedniej kwocie, ale nie dostałam żadnego potwierdzenia, żadnej informacji. Zaczęłam więc pisać na maila info@eventim.pl. Napisałam trzy wiadomości, chciałam już wysyłać im potwierdzenie przelewu. Dzwoniłam..zajęte przez trzy godziny, potem moje telefony były odrzucane już po pierwszym sygnale. Chciałam się zalogować, żeby sprawdzić status zamówienia, same problemy.. W końcu jedyne czego się dowiedziałam to, że pieniądze zostały mi zwrócone.. skąd? Z mojego konta w banku. Od eventimu nie spodziewam się już żadnego wytłumaczenia..Nie polecam u nich kupować, to jakaś ściema.
  • nomoreeven12 04.05.15, 11:06
    Proponuję rozważyć wszelkie inne możliwości nabycia jakichkolwiek biletów z pominięciem Eventim. Potwierdzam że ten "twór" do golenia klientów ma głęboko w poważaniu klientów. Ja od prawie 2 miesięcy nie mogę odzyskać pieniędzy za odwołane wydarzenie. Eventim nie robi sobie nic z zapisów w SWOIM regulaminie, nie dotrzymują terminów!!! Pomijam że straciłem opłaty manipulacyjne z nie mojej przyczyny. Poza tym w przypadku "awaryjnym" połączenie się z konsultantem Eventim graniczy z cudem. Ja będę unikał Eventim jak ognia.
  • Gość: anunia IP: *.uwoj.wroc.pl 29.05.15, 15:43
    Ja mam równie niemiłe przeżycia z ta firmą. Pieniądze za bilet na koncert, którego datę przełożono próbuje odzyskać już od prawie 2 miesięcy (odesłane bilety trafiły do nich 4 kwietnia a dziś mamy 29 maja). Najpierw po wielokrotnych próbach dodzwonienia się do nich o różnych porach dnia wreszcie dowiedziałam się na callcenter, że pieniądze zostały mi przelane na konto 21 kwietnia. Gdy powiedziałam, że pieniędzy na koncie nie mam "przemiła" Pani poleciła mi napisanie maila z numerem zamówienia i że oni mi przyślą potwierdzenie przelewu. Jednak w odpowiedzi na mój mail dostałam prośbę o podanie numeru konta. Podałam im ten numer odpowiednio komentując, że Pańcia mnie okłamała, a poza tym skoro zwracają na konto, z którego się płaciło to numer przecież mają. Następnie otrzymałam po kilku dniach odpowiedź (26 maja), że przekazano dyspozycję do realizacji. Dzisiaj do nich zadzwoniłam z pytaniem gdzie moja kasa a laska mi na to, że przelew poszedł wczoraj. Pytam co z odpowiedzią na mój mail a ona mi na to, że system im odrzucił ten pierwszy przelew i dlatego do mnie napisała o numer konta. No klękajcie narody, ja mam im w myślach czytać czemu ten pierwszy przelew mi nie przyszedł? A dodam tylko, że taką informację otrzymałam dopiero jak postraszyłam sądem. dziwne swoja drogą, że teraz na ten sam numer konta nagle przelew poszedł...
  • Gość: zdegustowana IP: *.212.129.157.getinternet.no 15.03.16, 12:15
    Odradzam każdemu korzystanie z serwisu Eventim.9.11.2015 zamówiłam bilety na interesujące mnie wydarzenie,przelew wykonany z poleceniem"ekspres"(dodatkowo płatny niemałe pieniądze)aby mieć pewność,że pieniądze dotrą na czas i bilety będę mieć.Następnego dnia dostałam info z banku iż pieniądze są już u adresata,a ze strony Eventimu po ok.tygodniu mam info iż kasa za późno wpłynęła i biletów już niestety nie ma.Na szczęście znalazłam inny serwis oferujący bilety na to samo wydarzenie ze znacznie lepszym i większym wyborem dostępności miejsc.Zakupiłam i w ciągu kilku minut miałam już bilet na e-mailu.
    Ale to nie koniec moich przepychanek z Eventimem.Do chwili obecnej nie mogę doczekać się zwrotu moich pieniędzy.Trwa między nimi i mną nieustanna korespondencja.Ciągle proszą mnie o mój numer konta aby dokonać zwrotu,ja im nieustannie podaję ten numer a pieniędzy jak nie było tak nie ma.Okazuje się,że przeszkodą nie do pokonania jest chyba fakt iż posiadam konto zagraniczne.Już sama nie wiem co można z tym zrobić?Zgłosić gdzieś np.UOKiK,założyć sprawę sądową?
    Jednym słowem Eventim dostaje pieniądze od klienta,obraca nimi,klienta informuje że biletów nie ma,oddać klientowi pieniądze to dla nich problem nie do przeskoczenia.
    LUDZIE OMIJAJCIE EVENTIM SZEROKIM ŁUKIEM !!!Szukajcie innych alternatywnych możliwości zakupu biletów.
  • Gość: padre IP: *.qumak.pl 04.01.16, 11:40
    Witam,
    moim zdaniem zdecydowanie odradzam zakupy w eventim.pl. Do takiej a nie innej opinii skłania mnie sytuacja jak niżej, a nadmieniam że jest to mój pierwszy kontakt z eventim (dobra statystyka jak na pojedynczą transakcję).

    1) kupiłem bilety przez stronę internetową, niestety mimo poprawnego wypełnienia wszystkich danych - jak powiedziała pani w infolinii "coś się nie podlinkowało i nic z tym nie może zrobić". Skutek - musiałem drugi raz przelewać niemałą kwotę za bilety. Pierwotnie przelana kwota została zwrócona następnego dnia.

    2) po przybyciu na miejscie ICE Kraków okazało się że z kilku sektorów nie widać wydarzeń na scenie (!!!). Pani prowadząca imprezę przeprosiła za sytuację z wyraźnym wskazaniem że bilety na te sektory nie powinny być wogóle w sprzedaży. Poszkodowani zostali zaproszeni do zajmowania "pustych" miejsc na widowni. Spóźniłeś się = nie masz miejsca. Na szybko dostawiono też krzesełka w różnych miejscach.

    3) po imprezie zostałem zaproszony przez eventim do oceny wydarzenia (!!!). Niestety, okazuje się że na stronie eventim.pl nie ma już śladów po Dzwonniku z Notre Dame. Nie ma po prostu czego skomentować ani gdzie - komentarz podpinasz pod zaisntniałe wydarzenie. Zakładam że w tej sytuacji komentarzy negatywnych nie będzie. Dość ciekawa metoda.

    Nie oceniam, przedstawiam fakty, oceńcie sami podejmując decyzję gdzie kupić bilet.
    Pozdrawiam.
  • Gość: APL IP: *.icpnet.pl 20.10.16, 09:52
    Od trzech tygodni czekam na bilety z eventim. Przelew został wysłany jeszcze przed upłynięciem terminu rezerwacji, ale jak okazałao się po tygodniu to dziwnym sposobem pieniądze nie trafiły na konto. Od dwóch dni próbuję dodzwonić się i skontaktować mailowo, ale bezskutecznie. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy i każdemu odradzam EVENTIM !!!!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka