Dodaj do ulubionych

Kto mi napisze piosenke?? Ja chce byc piosenkarka!

28.12.07, 21:21
Kto mi napisze piosenke?? Ja chce byc piosenkarka! JAk mam sie do
tego zabrac?? O czym pisac?? Jak zaistniec??
Edytor zaawansowany
  • 28.12.07, 21:26
    Musisz być ładna lub za mocno pomalowana, mieć męża piłkarza, chodzić prawie
    nago lub wystąpić w tańcu z gwiazdami. I wcale nie musisz śpiewać.
    --
    Bądź dobry - każdy, kogo spotykasz,
    prowadzi ciężki bój.
    /J.Watson/
  • Gość: martyna IP: *.retsat1.com.pl 07.10.10, 21:11
    byłam za granicą i im tak zaśpiewałam ref:otwurz oczy zostaw tam swoje złe momęty otwurz oczy. kiedyś byłam w czehach niemcach i co to to samo mruczałam pod nosem ref:otwurz oczy zostaw tam swoje złe momęty otwurz oczy . przyjechałam do domu a muj brat rozmyślał i mu tak powiedziałam ref:otwurz oczy oj otwurz zostaw tam swoje złe momęty otwurz oczy x2
    yeax1
  • Gość: gość IP: 77.252.237.* 25.11.11, 16:43
    szczerze zamiast siedzieć tutaj i wymyślać takie teksty lepiej zainwestuj w słownik..!
  • Gość: izuś IP: *.lukman.pl 09.05.12, 19:17
    Martyna nie znam nikogo innego kto by popełniał tyle błędów co Ty
  • Gość: abcd IP: *.adsl.inetia.pl 10.12.12, 18:30
    ja tez big_grin
  • Gość: Wera IP: *.siec.idealan.pl 19.08.12, 21:07
    Jako, że z ortografii jestem świetna Twoja pisownia mnie po prostu zabija i boli. Zamiast wypisywać głupoty zainwestuj w korepetycje z ortografii.
  • Gość: :P IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.06.14, 22:00
    Słuchajcie, te błędy ortograficzne to jeszcze ujdą, bo jak się śpiewa, to nie słychać czy jest 'otwórz' czy 'otwurz'. Najbardziej przeraża mnie to 'w niemcach'
  • Gość: MAciek18 IP: 91.227.80.* 15.04.14, 15:35
    słuchajcie bez ja naprawdę śpiewam i prosił bym kogoś kto mógł by mi napisać kilka tekstów za drobną opłatą ale normalne ludzkie a nie uliczne
  • Gość: gość IP: *.dynamic.chello.pl 26.05.15, 22:10
    Już się tu nie sadź, że z ortografii jesteś świetna. Koleżanko! Bo tym gorzej wychodzisz piszac,, czehy" ale wstyd! Współczuje
  • Gość: amplification IP: *.static.ip.netia.com.pl 27.05.15, 17:01
    Żeby to tylko były te nieszczęsne "czehy"...Na dobrą sprawę całość tego "tekstu" przyprawia o ból gałek ocznych i mózgu, zarówno pod względem ortograficznym jak i...hmmm...intelektualnym.
  • Gość: Wiktoria IP: *.dynamic.mm.pl 10.09.15, 14:54
    Ja ma taką piosenkę :Na niebie gwiazdy już świecą ty ze mną oglądasz je ooooo i szeptem wymawiasz kocham cię ref.Ty i ja razem zminimy świat ty i ja razem zatrzymamy czas. Każdy zna już nas i wie że wciąż kochamy się a to prawda prawdziwa jest o je je je ref. Ty i ja razem zmienimy świat ty i ja razem zatrzymamy czas!!!! to tyle jak będziesz coś chciała napisz na grze msp nazwa moja wiewiureczka4455 a i jak zobacze tą piosenke w necie to będe ci je pisała miłego czwartku
  • Gość: karolinaa IP: *.salwator.net 27.01.11, 13:52
    nie słuchaj tej driadei bo ona ci napisała gupoty po prostu musisz uwieżyć w siebie i troche pomyśleeć to napewno uda ci śię napisać piosenkę wierzę w ciebie ja mam już 3 piosenki wymyślone i wymyśliłam je bo uwieżyłam w siebie a jeżeli chcesz być sławna to poprostu ić do jakieś agęcji ialbo do redakcji czy coś w tym stylu no nt tyle pa pa życze powodzenia smile*
  • Gość: beata IP: *.147.204.155.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 05.04.14, 22:08
    1) TRZEBA MI WIĘCEJ SIŁ BY UWIERZYĆ W TO ŻE TY Z NIĄ NIGDY NIC
    SERCE NIE POSŁUCHA MNIE SŁÓW NIE POWSTRZYMAM JUŻ USTA KLEJĄ SIĘ DO UST
    REF.) . JUŻ NIE ZASNĘ W TWYCH RAMIONACH TERAZ TULIC CIĘ BĘDZIE ONA CZUŁYCH SŁÓW NIE POWIEM CI ONA BĘDZIE DLA CIEBIE TYM KIMŚ
    2) NIEWIERZE W ŻADNE SŁOWO TWE OSZUKAĆ MOŻESZ JOŁ NIE MNIE ONA KOCHA CIĘ I WIE ŻE JA PRZEZ CIEBIE SZLOCHAM WYLEWAM ŁZY TWOJE SŁOWA NIEZNACZOŁ JUŻ NIC PROSZĘ ODEJC WŁAŚNIE DZIŚ
    REF.) . JUŻ NIE ZASNĘ.........
    3) JA CHOĆ CIE KOCHAŁAM NIEPOTRZEBNIE CI UFAŁAM OSZUKUJESZ MNIE I KŁAMIESZ TYMI SŁOWAMI KOŃCZĘ MÓJ LIST
    REF. .JUŻ NIE ZASNĘ........
  • Gość: buziaczek IP: *.cdma.centertel.pl 25.04.11, 17:37
    wstałem dziś rano z głową zaspaną...
    zauważyłem cię stałaś przy łóżku i się śmiałaś
    dałaś mi śniadanie i powiedziałaś 'kocham cię'.


    Ref.
    wróciłaś tu by zemną być
    by kochać mnie
    by się całować zawsze



    teraz już cię niema jesteś z nim
    to mnie zdradziłaś
    nie wybaczę tego ci



    ref.




    a teraz idz do diabła i zamknji sieę
    maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam już inną♥♥cryingserca z ręki)
  • Gość: justina041094 IP: *.play-internet.pl 29.07.11, 14:34
    ja mogę Ci napisać jeśli jesteś zainteresowana napisz na email Brit543@wp.pl
  • Gość: iuggjhghgghhjjhj IP: *.ssp.dialog.net.pl 17.01.13, 19:07
    haha właśnie śpiwać nie musi ma być ładna sławnego mieć męża i śpiewać może z playbecku big_grin
  • 28.12.07, 21:36
    mam wpływy w branży
  • Gość: Wiki IP: 213.199.193.* 01.06.09, 17:26
    skoro masz jakieś wpływy w branży do pomożesz mi zostać piosenkarką?
  • 09.03.10, 19:14
    naprawde mi możesz pomóc????
  • Gość: wah IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.03.10, 22:09
    nocoty? tylko przelecieć
  • Gość: Patrycja IP: *.cdma.centertel.pl 27.12.10, 22:15
    pomoge ci mam słowa piosenki i to ile chyba gdzieś 10
  • Gość: oliwcia to ja IP: *.play-internet.pl 12.05.12, 17:04
    prosze mogła bys dalej napisac mi piosenke


    kiedy miałam 10 lat zakochałam sie w tym chłopaku bardzo podobał mi sie jednak on nie zwraca namnie uwagi

    pewnego dnia podeszłam do niego i zapytałam sie go czy chce zemną chodzić ale on niestety był zajenty


    kocham go w moim maym serduszku kiedy myśle mam motylki w brzuszku uwuesz mi on kocha cie nie mnie


    niewiem co dalej napisac plis pomusz pli
  • Gość: Raper wszech czasu IP: *.opera-mini.net 23.05.11, 16:37
    ta ja moge ci pomóc jak nadal chcesz pomocy to pisz na nr. gg 32307641
  • Gość: me IP: *.wroclaw.mm.pl 23.07.10, 22:16
    a mozesz tez pomoc mi?? znajomi mowia ze mam swietny glos( podobny do seleny
    gomez)ale nie umiem napisac sobie tekstu piosenki sad
  • Gość: bdfbd IP: *.ssp.dialog.net.pl 22.12.10, 19:36
    J pierdo*** dzieci do nauki się weźcie a nie marzycie o niebieskich migdałach jeśli macie naprawde takie świetne głosiki to wpie...i* się do mam talent .... może wygracie bo zapewne macie po 11 lat jak ta WELC
  • Gość: Pisarz487 IP: *.luksus.net.pl 30.03.11, 23:58
    Koniec tego mam dość wszystkiego
    wszystkich spraw na głowie monotonnych ludzi
    co ranek złość mnie nachodzi
    nic mnie już w moim życiu nie obchodzi
    lecz jest pewna sprawa o której nie mogę zapomnieć
    Proszę cie daj mi sobie przypomnieć
    no tak to ta jedyna na której mi zależy
    nie jeden by mi takie zadanie powierzył
    Jak wiatr i słońce padam na ciebie
    byś była piękna byś czuła sie jak w niebie
    to jest dla mnie cos nie do pojęcia
    Otworzyłaś i weszłaś głęboko do mojego serca
    Bez ciebie już nie daje rady
    proszę pozwól mi być z tobą bez żadnej zasady
    To Są moje słowa wyryte prosto z mojego serca
    to są moje słowa nie jakiegoś szaleńca

    REF
    Bo to do ciebie skierowane są moje słowa
    to jest moja mowa nie mam zamiaru sie dołować
    chce być tylko z tobą nikt cie nie zastąpi
    może za niedługo w moje ramiona wstąpisz

    2
    mam nadzieje choć nadzieja matką głupich
    nie chce od ciebie miłości do mnie kupic
    chcę aby to uczucie miało jakiś sens
    chce kochac cie właśnie pisze ten wers
    chciałbym ci to powiedziec lecz nie wiem jak
    chciałbym abyś na to pytanie odpowiedziała tak
    to dla ciebie utwór najszczersze słowa
    nie chce aby to uczucie lezało w odłogach
    Tylko ty wdarłaś sie w moje myśli
    co dzień gdy śpie właśnie mi sie to śni
    wyobrazam sobie wtedy ze jesteśmy razem
    i nie jest to tylko namalowane na pieknym obrazie
    to jest tylko uczucie którym darze ciebie
    gdy myslę o tobie czuje sie jak w niebie
    zegar tyka tik tak godzina za godzina
    senne marzenia nadal sobie powoli płyną

    REF
    Bo to do ciebie skierowane są moje słowa
    to jest moja mowa nie mam zamiaru sie dołować
    chce być tylko z tobą nikt cie nie zastąpi
    może za niedługo w moje ramiona wstąpisz
  • Gość: fryzjer IP: *.play-internet.pl 03.03.12, 00:24
    przepraszam czy moge skorzystac z tekstu bo mam pod niego podklad i mam zamiar nagrac oczywiscie jesli sie zgodzisz abym mogl skorzystac z tekstu bylbym bardzo wdzieczny
  • Gość: Dorian B. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.03.12, 19:37
    Witam , ta piosenka z ref. : To do ciebie skierowane ... jest super. i chcę abyś ty pisał / pisała mi piosenki bo ja chcę zostać piosenkarzem.I mam pytanie czy moge ta piosenkę sobie wziąć?Pozdrawiam - Dorian B. / odpowiedź wyślij na mój e-mail wink
  • Gość: fryzjer IP: *.play-internet.pl 06.03.12, 16:28
    sory ale ta piosenke ja biore mam do niej juz podklad a niedlugo ide nagrywac do kumpla
  • Gość: XXX IP: *.centertel.pl 14.05.12, 22:11
    hej koleżko mam pytanie do Ciebie ... Mogę pożyczyć tekst ??? mam bit do niego
  • Gość: Yellow IP: *.play-internet.pl 04.08.12, 19:25
    Ja niemogę !!!
    Ja bym w 20 lat nie napisała tak dobrej piosenki !!!
    Pomóż mi napisać a jak już będę sławna to przypomnę wszystkim komu to zawdzięczam !!! xd
  • Gość: domi IP: *.181.9.146.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 09.03.13, 19:25
    Mogłabym skorzystać z tego tekstu co napisałeś lub napialas ?
  • Gość: Patrycja IP: *.connectic.pl 04.06.13, 19:52
    Hej możesz napisać mi jedną piosenkę? Proszę odpisz na mój majl
  • Gość: gość IP: *.adsl.inetia.pl 21.04.14, 14:13
    WOW. Fajna piosenka .. Mam prośbę dałabyś/dałbyś radę mi napisać coś ?? Mój email : adasp111@o2.pl albo gg : 46107206 . Będę bardzo wdzięczny smile Mam taki problem, że teksty mi nie wychodzą a nuta nawet ok ... podkład już bym miał do takiej ale widzę, że bardzo dużo osób to chce wziąć także jakbyś dała/dał radę to napisz ... email : adasp1112@o2.pl albo gg : 46107206. Z góry dziękuję. wink
  • Gość: ....P..... IP: *.ssp.dialog.net.pl 04.12.11, 13:05
    Mogę napisać komuś piosenkę ...

  • Gość: gość IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 26.02.12, 17:30
    tak ,a mógłbyś/mogła napisać dla mnie .?
    moj e-mail: andzia1170@interia.eu
    Z Góry dzięki!
  • Gość: fryzjer IP: *.play-internet.pl 29.02.12, 19:27
    siemka napiszesz mi piosenke o zyciu?? jak cos to napisz na gg 35168203
    z góry dzięki
  • Gość: Mar.tyna. d-_-b IP: *.4web.pl 14.04.12, 17:39
    możesz mi napisać?? mam dużo podkładów, ale 0 piosenek. Bardzo lubię słuchac rocka i metalu ( jak coś smile ) .
  • Gość: sławek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.04.12, 10:00
    mi możesz napisać piosenkę
  • Gość: Yellow IP: *.play-internet.pl 05.08.12, 16:10
    Mi napisz piosenkę !!!!!! Z góry dzięki !!!!!
  • 28.01.13, 18:18
    Ja bym prosiła wink
    Jakby coś to masz email : nelka9808@interia.pl
    Z góry dziekuję ;D
  • Gość: wikma IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.13, 18:30
    Hej!
    Chciała bym być piosenkarką i czy byś mogła /mógł mi napisać piosenke?
    mój e-mile : matusiak.wiktoria13@onet.eu
    odezwij sie pliz
  • Gość: Tomo IP: 109.243.153.* 22.09.10, 11:21
    i dlatego do ciebie pisze zebyś mi w tym pomógł bo naprawdę może mi to wyjśc już mi to wychodzi po mału i potrzebuj piosenkarza i typa ktury dobrze składa piosenki ja je tylko pisze oszywiście rapera jakiegoś jak coś pisze na ten adres email. latarka-95@o2.pl i pisze pomusz mi w tym odwdziecze się tobie to wiadoma sprawa jest
  • Gość: wah IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.02.11, 18:57
    pogadaj z pejo, powiedz mu że cie przysłałem ale ostro inaczej cie zleje
  • 22.09.10, 12:17
    potrzebuje typa ktury daj podkład do muzyki zadzwon po ten numer 694308612
  • Gość: sunia xd IP: *.adsl.inetia.pl 05.02.11, 12:25
    Czesc..
    Mam problem ulozylam piosenki...i nie znam nikogo kto mogl by je nagrac a jak przeczytalam ze masz wplyw w braznzy to uznalam ze jakos moze pomrzesz.big_grin

    Licze na odpowiedz to moje gg: 31309078
  • Gość: wah IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.02.11, 18:53
    robię teraz w kurczakach
  • Gość: danio IP: *.89-22-36-3.matrix-net.pl 02.02.12, 07:34
    ty mam sprawe bys pomógł mi napisac piosenke o zyciu
  • 28.12.07, 21:41
    A ja napiszę Ci bezinteresownie!

    Proszę:

    Jedzie Grzesiu na motorze
    W bagażniku wiezie zboże
    Jak wywróci się - Ło, Boże!
    Nikt mu kruca nie pomoże!

    A poważnie to pisz o byle czym, co przychodzi Ci do głowy, tak będzie
    najlepiej... Oczywiście jeśli marzysz o karierze takiej Dody, to musisz
    dostosować się do wymagań przedmówców (polecam kontakt z tym wpływowym panem). smile
    --
    www.otwieramy.pl/?p=161748
  • Gość: Gozdzikowa IP: *.tomaszow.mm.pl 30.12.07, 17:26
    Tez chcialabym spiewac..Wiem co czujesz.I napisanie piosenki przezemne z
    "normlnym tekstem"( nie w rodzaju G.Andzejewicz oraz Cerekwickiej)to bardzo
    zadka sprawa...Z wymyslaniem muzyki na gitarze albo pianinie to dla mnie bulka z
    maslem.Siadam i wymyslam.Ale słowa piosenki to uuuuu ,,,,moze dlatego ze moja
    wyobraznia i mysli sa zamknieta i trudno mi ja wylac na papier.
    Jak chcesz kobieto spiewac to nagraj jakis covery acapella i porozsylaj,a noz
    widelec moze sie udacsmile To to sama co z grami,,,Zeby wygrac,trzeba gracbig_grinA wiec
    do dziela smile)
  • Gość: Mariolka IP: *.146.232.1.ip.airbites.pl 30.12.07, 22:24
    Ja też chce byś w przyszłości piosenkarką!!Już trochę mam napisanych piosenek!!!
  • 31.12.07, 12:51
    Ja też mam drugą:

    Chłopi mają sianokosy
    Siano koszą blisko szosy
    Czasem złym machnięciem kosy
    Ucinają sobie nosy
    Drą się wtedy wniebogłosy
    Wyrywając z uszu włosy

    Jak wam się podoba?
    --
    www.otwieramy.pl/?p=161748
  • 31.12.07, 13:34
    mlody-xxl napisał:

    > Ja też mam drugą:
    >
    > Chłopi mają sianokosy
    > Siano koszą blisko szosy
    > Czasem złym machnięciem kosy
    > Ucinają sobie nosy

    Mi się to podoba big_grin

    Ref. Ale ja takiego chłopa mam
    Który nie jest rolnikiem
    i nie jeżdzi ciągnikiem xD
    > Drą się wtedy wniebogłosy
    > Wyrywając z uszu włosy
    >
    > Jak wam się podoba?
  • 18.09.08, 22:11
    mlody-xxl napisał:

    > Ja też mam drugą:
    >
    > Chłopi mają sianokosy
    > Siano koszą blisko szosy
    > Czasem złym machnięciem kosy
    > Ucinają sobie nosy
    > Drą się wtedy wniebogłosy
    > Wyrywając z uszu włosy
    >
    > Jak wam się podoba?



    eeeeeeeeeeee to jest swietne ;p;p <lol2>
  • Gość: nicola IP: *.lanet.net.pl 31.10.08, 12:32
    ta piosenka moim zdaniem jest troche wieśniarska sory lol to moje zdanie
  • 26.06.10, 18:21
    my Polacy takie lubimy wink
    --
    www.enjoyparty.pl/
  • Gość: Izabela IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.02.08, 09:03
    Cześć!!!
    Ja bardzo bym chciała być piosenkarką!!!
    I nie wiem jaką piosenkę mam napisać.
    Chciała bym żebyś ty mi przysłała tekst i tytuł tej piosenki.
    Czekam na szybką odpowiedz.
  • Gość: Andzia9809 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 01.11.08, 12:36
    słuchajcie ja jestesm angelika piszcie do mnie teksty bede wdzieczna pozdrawiam
    smile) Angelika1122@poczta.onet.pl
  • 18.09.08, 22:02
    Ech wy macie przynajmniej jakąs muzyke ja nie mam instrumentu
    zadnego ani nie znam nikogo kto potrafi na czyms gracsmile
    piosenki mam tez bardzo liche co ja mam zrobic łeee.
    Ale dobra teraz trzeba pomuc tobie??? hmm poznajmy sie wszyscy i
    stwórzmy zespół dobraz zartowałam tongue_outtongue_out
    nie wiem napisz do mnie na gg to pomyslimy razem 2716700
    Dominika papatki
  • Gość: gość IP: *.cable-modem.tkk.net.pl 16.02.13, 17:11
    Super! Właśnie wygrałam bilet na koncert Justina Bibera!

    >> BiletyDarmowe.pl <<
  • Gość: Ktoś ktoś IP: *.cdma.centertel.pl 31.01.14, 13:04
    Ja gdybym wygrała bilet na jego koncert to bym go spaliła. He he! big_grin tongue_out smile
  • Gość: dorota IP: *.toya.net.pl 27.06.10, 11:09
    ja umiem pisasz piosenki
  • 31.12.07, 13:40
    1.Jedzie Grzesiu na motorze
    W bagażniku wiezie zboże
    Jak wywróci się - Ło, Boże!
    Nikt mu kruca nie pomoże!

    Ref. Ale ja takiego chłopa mam
    Który nie jest rolnikiem
    i nie jeżdzi ciągnikiem xD

    2.Chłopi mają sianokosy
    Siano koszą blisko szosy
    Czasem złym machnięciem kosy
    Ucinają sobie nosy


    Ref. Ale ja takiego chłopa mam
    Który nie jest rolnikiem
    i nie jeżdzi ciągnikiem xD


    text. mlody-xxl
    kasiuniaczek11
  • Gość: Norma IP: *.cdma.centertel.pl 31.01.14, 13:05
    Super fajne big_grin big_grin big_grin
  • 09.02.08, 22:24
    Jedzie Grzesiek na motorze
    W bagażniku leży zboże
    Jak wywróci się - Ło, Boże!
    Nikt mu k.urwa nie pomoże!

    tongue_out
  • 31.12.07, 16:58
    Z taka swietna piosenka podbije swiatbig_grinbig_grin
  • 06.01.08, 13:01
    Możesz być znana z takich śmiechowych textów xD
  • Gość: muzy IP: *.adsl.inetia.pl 06.01.08, 15:53
    Romuald Lipko
    ten człowiek to kopalnia przebojów
  • Gość: grzesiek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.12.10, 07:55
    Witam mam napisaną piosenke hip hopową...i potrzebuje żeby ktoś mi ja zaspiewał...no i podkład podłożył tekst jest zarabisty zapraszam gg 8613701 lub email grzesiek2014@wp.pl
  • Gość: anka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.01.08, 15:48
    ja ci moge napisac piosenke
  • 22.06.08, 19:10
    napisalas ze moglabys mi napisac piosenke??
    naprawde bys to zrobila ??
    a o czym??
    sorki ze tak poznobig_grin
  • Gość: natka1013 IP: 109.243.62.* 01.05.10, 16:13
    ja tez moge ci napisac piosenke , pisze od dwoch lat, sama chce zostac piosenkarka ale nie wiem jak to zrobic, powiedz tylko o czym mam byc ta piosenka napisz mi na adres e-mail natka1013@tlen.pl pozdrawiam
  • 09.03.10, 19:20
    mi tez napiszesz??
  • Gość: taki_jeden IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.02.08, 12:49
    tutaj jest doskonała instrukcja obsługi szoł-biznesu
    blog27.pl/index2.php?a=stuff
    wszystko po kolei napisane, co należy zrobić.

    Widzisz angelika - bo Ty innych rodziców musisz sobie znaleźć big_grin



    BTW - co to jest blog 27?
    chyba nie jestem na czasie ostatnio...


    --
    Vulture! wróć do nas!
    tęsknimy big_grin
  • Gość: agniesia IP: *.multimo.gtsenergis.pl 14.07.08, 21:12
    blog 27 to taki zespół z dwoma, gdzie wokalistkami są Tola i Ala,
    mające w tej chwili po 16 lat, ale już razem nie śpiewają. Ich
    piosenki - takie sobie, jak kto lubi smile Więcej na ten temat nie wiem.

    Też chciałabym być piosenkarką!! wink)) już w przedszkolu mnie
    zabierali na liczne występy i konkursy w śpiewaniu smile I jak jestem
    na weselach to też sobie kilka piosenek zaśpiewam smile więc kilka
    pierwszych występów przed publicznością am już za sobą wink
    Też nie przychodzi mi wena do pisania tekstów... muzyka to luzzz
    skomponuję coś na swoim pianinku, brat dorzuci jakieś sety (bo jest
    DJem od niedawna smile) i lux ;D ale te teksty... sad no cóż coś się
    wymyśli smile) ;D
  • 06.03.09, 17:01
    Witam. Uczynię Ci to. Napiszę Ci tekst nawet za free, bo lubię to co
    robię. Napisz mi tylko tematyke( o czym chcialabys
    zaspiewac?).Pozdrawiam.. Moj adres e-mail dj_jogmeno@wp.pl...mam na
    imie Dominik
  • Gość: dymixx IP: 195.136.30.* 08.02.08, 14:54
    musi byc fajna piosenka (jak ta o Grzesiu), ale tez trzeba dużo
    klaskać.
  • 24.06.08, 13:40
    na forum humorum rezyduje znany tekściarz(non profit!)
    Grzegorz Rymopis on ci na pewno napisze!
    pamiętaj ze TRENING CZYNI MISTRZA
    tak więc, juz dzis
    weź psa, kota, kurę czy co tam wokół ciebie biega
    posadź na fotelu,
    weź suszarkę,
    puść swoją ulubioną muzykę,
    stań przed lustrem i ĆWICZ!
    Look, to coś co się dzisiaj liczy w szołbiznesie
    a potem zawsze bedziesz mogła napisać w kórikólumwite,
    że występy przed publiką masz juz za sobą.

    Jeszcze jedno mnie ciekawi(rzecz istotna!)
    te cyferki przy nicku, to twoje AJKJU?
    czy obwód w klacie?
  • Gość: agniesia IP: *.multimo.gtsenergis.pl 14.07.08, 21:15
    blog 27 to taki zespół, gdzie wokalistkami są Tola i Ala,
    mające w tej chwili po 16 lat, ale już razem nie śpiewają. Ich
    piosenki - takie sobie, jak kto lubi smile Więcej na ten temat nie wiem.

    Też chciałabym być piosenkarką!! wink)) już w przedszkolu mnie
    zabierali na liczne występy i konkursy w śpiewaniu smile I jak jestem
    na weselach to też sobie kilka piosenek zaśpiewam smile więc kilka
    pierwszych występów przed publicznością mam już za sobą wink
    Też nie przychodzi mi wena do pisania tekstów... muzyka to luzzz
    skomponuję coś na swoim pianinku, brat dorzuci jakieś sety (bo jest
    DJem od niedawna smile) i lux ;D ale te teksty... sad no cóż coś się
    wymyśli smile) ;D
  • Gość: coolziuta IP: *.ztpnet.pl 17.08.08, 11:45
    Mam ten sam problem!!!Bardzo chce zabłysnąć na scenie...Ale tu nie
    chodzi o to żeby ktoś pisał piosenki za ciebie...Pisz o tym co
    czujesz ja tak robie...A jeśli napiszesz piosenke daj ją do
    ocenienia nauczycielowi od muzyki...Z czasem zacznom dzwonić do
    ciebie różnie menadżerowie tak jak miała to moja przyjaciółka...Ona
    niestety odrzuciła te propozycje...Nie popełniaj tego samego błędu
    Pozdrawiam;***
    Justyna
  • Gość: madzix IP: 77.20.229.* 18.09.08, 10:17
    hehbig_grin z przyjemnoscia wyslala bym kilka swoich wlasnych tekstow ale
    to couwery innych piosenek gdyz jeszcze nie potrafie sama czegos
    wymyslec...a tekstow mam okolo 20 jak cos to pisz na e-mail
    1992_madzia@wp.pl
  • Gość: wahmaster IP: *.multimo.gtsenergis.pl 18.09.08, 22:24
    ja rządzę na tej dzielni, a jak nie wierzysz, spytaj sie w spółdzielni,YO!
  • Gość: patryshya IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.02.09, 13:25
    pisz o czym chcesz.tylko zeby to niebyl gupi i rozflaczony temat...
  • Gość: h IP: *.dynamic.dsl.as9105.com 07.03.09, 22:00
    Hej najlepiej będzie gdy pójdzieszdo programu szansa na sukces i
    wygrasz.
  • Gość: Katia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.09, 23:00
    Cześć! Tak czytam wasze posty i coś mnie zastanawia. Od długiego
    czasu piszę teksty piosenek i mam ich już trochęsmile Każda z nich ma
    swoją melodię i te osoby co je czytały uznały że powinnam pisać dla
    jakiejś gwiazdy.smile Wiem brzmi to jakbym się przechwalała, ale fakt
    słowa układają mi się same. W jakis sposób chciałabym zaistnieć na
    rynku i nie koniecznie musiałabym śpiewac swoje teksty, bo w tej
    branży (śpiew) są lepsi ode mnie. Najlepiej by się gdzieś pokazać
    byłoby założyć zespół muzyczny. Wielu ludzi ma talent do różnych
    rzeczy i z takiego czegoś możnaby było stworzyć nie jeden hit.
    Kontakt: mikadeamorki@o2.pl
    pozdrawiam wszystkich!
  • Gość: Ktoś IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.08.10, 11:24
    hej, ja niedawno założyłam girlsband i szukam tekściary!
  • Gość: Aga IP: *.adsl.inetia.pl 15.04.09, 19:18
    1Ile gwiazd na niebie tyle łez wypłakałam wypłakałam .
    Miałam mętlik w głowie.
    Bo bez Ciiebie jestem nikim.
    Bez Ciebieeeeeee.
    Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    Ref. Chcę żebyś znowu przy mnie był
    Każdego wieczora do ucha szeptał kocham cię!
    Niezapomne cię 3 x
    2 Teraz odeszłeś sama zostałam zostałam
    Nie mogę się pozbierać
    Bo ty dałeś mi siłę
    Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    Ref…….
  • Gość: Julciaa IP: *.adsl.szeptel.net.pl 18.04.09, 15:39
    Ja też chce być piosenkarką tylko nie mam pomysłu na tekst. =(
    Jak by ktoś był tak miły i mi napisał jakiś fajny tekst piosenki
    byłabym wdzięczna =)
    Moj adres e-mail :
    buziaczek1310@vp.pl
    Pozdrawiam =)
  • Gość: klaudiasz1 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.11.15, 17:11
    ale ładna piosenka
  • Gość: Ideo IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.05.09, 15:34

    Napisałem ten tekst i nie wiem co z nim zrobić może ci się przyda

    Web Dance

    Każdego dnia komputerowy szał uczy nas ruchu ciał.
    Twój kurs tańca w sieci trwa pomagając rozruszać świat.

    Web dance, web dance, web dance opanował sieć,
    inernetowy parkiet przez cały czas zapełnia się

    Ćwiczę patrząc jak monitor mój zmienia się w wirujący rytm. Mażę, że, to właśnie
    ja poznam Cię zamieniając internetowy kurs w realny taniec dzięki web dance.

    Web dance, web dance, web dance zaczarował mnie, myślę o tobie przez cały czas.

    Nadszedł czas odważyć się, onieśmiela jednak mnie widok twój. Łatwiejszy był
    kontakt przez sieć, cały czas wierzyłam, że tańcem mogę oczarować Cię.

    Web dance, web dance, web dance siły wiele ma, to ten rytm pomógł przekonać Cię,
    że warto zaufać mi.

    Każdego dnia wolny czas spędzamy w ruchu roztańczonych ciał, pamiętając że to
    właśnie web dance połączył nas.

    Web dance, web dance, web dance zaczarował nas,
    Wirtualny świat zmienił nas lecz uczucia prawdziwe są, a web dance pomaga nam
    spędzać radosny czas.



  • Gość: Ideo IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.05.09, 15:37
    Jak ci się klimat tego tekstu spodoba WEB DANCE daj znać - info@mediaroll.pl,
    miał być tekstem promującym internetowy kurs tańca

    IDEO
  • Gość: hih IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.06.09, 12:24
    isz sobie sama a nie chcialabys chwalic sie tym co inni zrobia dla ciebiep
  • Gość: doda:) IP: *.tktelekom.pl 09.10.09, 19:41
    jesli chcesz na pisa piosenke to najpierw musisz pomislec o czum chcesz na pisac
    ja w mooim przupatku na pisalam swoja pierwsza piosenke na internecie w tedy
    zobaczyli ja na forum a tak sie zaczela moja kariera a, moja piosenka pierwsza
    piosenka byla o milosci
  • Gość: menka IP: *.tktelekom.pl 24.10.09, 12:07

    nie chce juz byc tak jak kolek,juz chce wrescie zebys do mnie wrocil!!!!!!!!!!!!!!

    ciebie nie nie wiem czy kochasz mnie to znak mam tylko ciebie eeeeeeee

    powiedz ze slyszysz mnie ze to nie koniec.
  • Gość: tuby6 IP: *.ssp.dialog.net.pl 05.11.09, 11:39
    napisz do mnie na gg pomoge ci 2937992
  • Gość: CoBo IP: 95.178.30.* 18.11.09, 19:36
    "O miłości"

    Wakacje gorące lato 2003
    Ja byłem przy Tobie, a koło mnie byłaś Ty
    Ty mnie kochasz, ja Cie kocham tak wspaniale mijał czas
    Najlepiej wspominam, najpiękniejszy pierwszy raz
    Rodzice wyjechali, chata była całkiem wolna
    Tej nocy nie zapomnę, była spokojna upojna
    To są marzenia wszystkich, każdego nastolatka
    Lecz to się nie sprawdzi, jedynie jakaś wpadka
    Balety, imprezy podrywasz jakąś laskę
    Bądź pewny, że stracisz całą swoja kaske
    Potańczysz, pogadasz nawet pocałujesz
    Jesteś w siódmym niebie, zajebiście się już czujesz
    Impreza się kończy, już po chwili się skończyła
    Ty patrzysz w lewo, w prawo a ona już się zmyła
    Spotykasz ją na mieście, co do diaska kurcze pana
    Ona słodko przytulona do jakiegoś chama
    Ref...
    O miłości HE HE to wy nic nie wiecie
    To są krótkie słowa, takie małe śmiecie
    Ja w miłość nie wieże tylko w zauroczenie
    W miłość tylko wieżą głupie psy, jelenie
    Każdy to powie, każdy też potwierdzi
    Że taka głupia miłość tylko zdradą tutaj śmierdzi

    Ona była całkiem sama, u kumpla się bawiła
    Podszedł do niej koleś, jesteś słodka i też miła
    Pogadali trochę, później już tańczyli
    Razem się bawili i ze sobą byli
    Powiedział że ją kocha, zrobił słodką minę
    Później poszli do łóżka, pod ciepłą pierzynę
    Gdy zrobiło się jasno, ona się zbudziła
    Już nie było wesoło, zrzedła już jej mina
    Koleś gdzieś spierdzielił, już nie było tak miło
    Gdy poszła do lekarza i aids'a jej wykryło
    Wiec uważaj stary, co wdepniesz se równo
    Czasem może być nic, czasem wielkie gó...
    Sądzi ktoś to samo, to niech ze mną śpiewa
    To jest prawdziwy rap, a nie żadna ściema
    ref...
    O miłości...............

    Ta piosenka jest na fakcie, smutna lecz prawdziwa
    W waszych duszach i też sercach będzie ciągle żyła
    Więc ja śpiewam tu o jednym, wszystkie strony rozpaczajcie
    I na miłość tą najgorszą com że mówił uważajcie
    A jak wpadniesz Ty w te gó..., to nierób głupoty
    Słuchać o samobójstwie już nie mam ochoty
    Życie jest najważniejsze, wszystko Ci też minie
    Za rok, może miesiąc będziesz z inną w kinie
    Pierwsza zwrotka Chodzi o mnie, widzisz, że przeżyłem
    W siłę swoją i muzyki słyszysz uwieżyłem
    Ref...
  • Gość: Wokalistka Jura IP: *.play-internet.pl 04.02.12, 16:48
    Cześć ja też pisze piosenki i zapisalam sie do zespolu i piszesz fajne piosenki
    Moge was napisać jakąś piosnkę
  • Gość: fryzjer IP: *.play-internet.pl 04.03.12, 11:41
    siemka czy moglbym skorzystac ze slow tej piosenki ? bylbym bardzo wdzieczny
  • Gość: justa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.10.12, 23:11
    bardzo fajny tekst piosenki
  • Gość: mary lu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.01.10, 16:45
    sama ją napisałma ta pieśń to moje uczucia i zostań piosenkarką

    Jak nikt przez życie sama szłam ale spotkałam go lecz on niby pierwszy promień
    świtu wolny promień zostawiając mnie uciekł dalej . zostały mi po nim tylko sny
    marzenia ból i zakrwawione serce , już nigdy nie powrócił odszedł i nie
    zobaczyliśmy się
    Czym jest życie bez niego czym są sny był jak płatek róży delikatny był
    .byłam tęczą a on był moim światłem i deszczem teraz jestem niczym sadzawka bez
    wody
    Jak nikt przez życie sama szłam ale spotkałam go lecz on niby pierwszy promień
    świtu wolny promień zostawiając mnie uciekł dalej . zostały mi po nim tylko sny
    marzenia ból i zakrwawione serce , już nigdy nie powrócił odszedł i nie
    zobaczyliśmy się
    Promień już nigdy niezwykły nie jest motyl to tylko motyl serce me uczuć nie
    wyznaje zranione zostało sztylet przebił je . Nikt już nie odbuduje go ani mego
    spokoju.
    Jak nikt przez życie sama szłam ale spotkałam go lecz on niby pierwszy promień
    świtu wolny promień zostawiając mnie uciekł dalej. zostały mi po nim tylko sny
    marzenia ból i zakrwawione serce już nigdy nie powrócił odszedł i nie
    zobaczyliśmy się
    A dziś nie wiem czemu zostawiłeś mnie z tą miłość zawsze będę czekać , lecz
    moje łzy zawsze bez ciebie się będą wylewać się ,a spokój mój zawsze zaburzony
    będzie , bez ciebie moja dusza jest pusta i nie mam po co żyć moje życie
    skończyło się gdy ty odeszłeś ty
    Jak nikt przez życie sama szłam ale spotkałam go lecz on niby pierwszy promień
    świtu wolny promień zostawiając mnie uciekł dalej. zostały mi po nim tylko sny
    marzenia ból i zakrwawione serce już nigdy nie powrócił odszedł i nie
    zobaczyliśmy się



    sama nadaj jej tytuł
  • Gość: Oliwa IP: *.chello.pl 02.02.10, 17:42
    sama chce byc piosenkarką lub aktorką.Od pierwszej klasy mam główne
    role.Sama pisze piosenki.Ostatnio zaśpiewałam jedną
    mamie,powiedziała,że fajna.Jest jeden problem.SWkąd będe miała
    podkład do piosenki.Tego nie wiem.

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.