Dodaj do ulubionych

Szukam teledysku

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.05.08, 17:07
Witam,

Widziałem kiedyś taki fajny teledysk i nie potrafię sobie przypomnieć jaki
tytuł nosił utwór wink

Fabuła teledysku to jeden facet który w lekarskim kitlu puszcza muzykę, i
trzech innych gości którzy tańczą każdy na swój sposób. Pierwszy wyglądał na
urzędnika, tańczył w garniturku, kolejny taki bardzo wysportowany w stylu
break dance, i trzeci taki normalny.

Gdyby ktoś kojarzył taki teledysk proszę o linka do youtuba albo wykonawce i
nazwe utworu
Edytor zaawansowany
  • Gość: lulu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.05.08, 20:36
    push the tempo

    fatboy slim
  • Gość: noe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.05.08, 08:11
    fajny, szkoda że nie ten którego szukam crying

    ale dzięki za chęci
  • Gość: noe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.06.08, 14:37
    naprawdę nikt nie kojarzy tego klipu crying
  • Gość: samsapeel IP: *.chello.pl 13.06.08, 15:35
    Nie musisz dziekowacsmile wystarczy, ze w ramach rewanzu podasz mi tytul teledysku
    ktory chodzi za mna od dobrych kilku latsmile
    youtube.com/watch?v=a4hFwJm41h4
    A wyglada to mniej wiecej tak:
    czarny lysy gostek w garniturze (granatowym w paski) idzie przez miasto z
    wielkim magnetofonem i w pewnym momencie zaczyna tanczyc robot dance albo
    break-a przed malym sklepikim w cenrum miasta, gatunek electro.
  • Gość: boris IP: 85.222.86.* 20.06.08, 16:03
    w ramach rewanżu za kogoś podam tytuł tej piosenki. dirty vegas "days go by" o
    nile się nie mylę.

    natomiast ja chętnie się dowiem jak się nazywa gość i jaki jest tytuł piosenki
    której teledysk jest kręcony na hawajach, charakterystyczne jest to że gość jest
    w kapeluszu. teledysk jest w miarę świerzy... nie starszy niż 3 miechy. help!
  • Gość: boris IP: 85.222.86.* 21.06.08, 08:45
    no to wszystko jasne, chodziło o jasona mraz'a.
  • 24.03.14, 15:52
    Dammmn - nieźle znaleźć film po kilku zdaniach opisu to sztuka a co dopiero teledysk .Nieźle ! ; )
  • Gość: Syben IP: *.dynamic.chello.pl 27.10.16, 16:06
    Dirty Vegas - Days Go By
    www.youtube.com/watch?v=M51rijkxa_4
  • Gość: pan w kitlu IP: *.oxfd.cable.ntl.com 22.06.08, 04:16
    drogi gosciu. masz racje to jest naprawde niesamowita piosenka a teledysk
    jeszcze lepszy a zwlaszcza pan w kitlu. co prawda nie jestem pewny tytulu ale
    przesylam Ci linka. pl.youtube.com/watch?v=eRZ5NcEJNLY
    pozdrawiam
    Sintetic
  • Gość: warhamster IP: *.multimo.gtsenergis.pl 22.06.08, 10:15
    ty się śmiejesz a ja mam nieodparte wrażenie, że blondas jednak śpiewa otwartą
    przeponą
  • 23.06.08, 13:31
    witam szukam teledusku... wydaj mi sei ze jest to teledysk r'n'b wyglada to
    mniej wiecej w ten sposob... dziewczyna tanczy w pomaranczowych gaciach, chłopak
    jezdzi na decsce pokonujac swiesznie ustawione przerozne rzeczynp pokrywy od
    koszy na smieci.. do tego jest jeszcze koszykarz ktory bawi sie piłka...

    bardzo prosze o pomoc z gory dzieki
  • Gość: john IP: *.netcorp.pl 27.06.08, 01:45
    szukam teledysku nie znam nazwy kapeli ale teledysk w klimacie disco gdzie goście w kombinezonach jeżdzą na wrotkach i w teledysku jest jedna dziewczyna tak z tajwanu ;P
  • Gość: renfre IP: *.adsl.inetia.pl 20.11.08, 19:02
    Szukam teledysku widziałam go ostatnio na vivie zwei czyli dość dawno. Chyba to
    było techno bo słów nie pamiętam. Sam teledysk utkwił mi bardzo w pamięci był
    utrzymany w konwencji telezakupów koleś w garniturze srebrnym chyba i 2 modelki
    w bikini. Najpierw pokazują mikrofalówki i dziewczyny dostają po parówce jedna
    super druga nie, później porównanie solarium wchodzą do nich - jedna wychodzi
    ładnie opalona druga spalona i czerwona, na koniec wręcza im po wibratorze.
    Wtedy kamera odjeżdża i pokazani są operatorzy w kombinezonach chroniących przed
    promieniowaniem. Chyba żółtych z tym charakterystycznym znaczkiem. Proszę o
    pomoc bo spać po nocach nie mogę.
  • Gość: wah IP: *.multimo.gtsenergis.pl 20.11.08, 19:23
    intrygująca fabuła, dołączę sie do prośby
  • Gość: pola IP: *.chello.pl 12.12.08, 17:40
    widzial ktos kiedys teledysk, w ktorym chlopak/facet wstaje z łozka i zaczyna
    isc, i idzie tak przez rozne miejca, ulice, jakies pola i łaki. kamera jest
    ciagle w tym samym miejscu, tzn chyba z tyły tego faceta. i dolaczony jest do
    tego taki efekt jakby ktos przewijal film na fast forward. jak ktos wie to niech
    sie podzieli informacja kto to i jaki tylul ;]
  • Gość: mariola IP: *.adsl.inetia.pl 27.04.12, 14:58
    www.youtube.com/watch?v=bSJQLCImV18
    kernkraft 400 zombie nation
    smile
  • Gość: emzag IP: *.dynamic.chello.pl 08.08.14, 20:28
    Wielkie dzięki szukałem tego lata. Serio ; ) Tx Tx
  • Gość: ;-) IP: *.chello.pl 13.09.09, 18:02
    Zombie Nation - Kernkraft 400
  • Gość: xyz IP: *.c193.msk.pl 29.11.10, 18:26
    Zombie Nation - Kernkraft 400 świetny teledysk, chociaż za techno nie przepadam wink
  • 19.12.08, 11:40
    kafere
    Szukam teledysku z tego roku chyba i zespół (też chyba) brytyjski,
    ciemnoskóry wokalista. Siedzi w klubie przy barze i obserwuje gości.
    I ma takie wizje, haluny, że oni jakby się rozmywają, roztapiają,
    przenikają jak topiąca się klisza ^^ jak dziewczyna np. tańczy to
    tak jakby cos z siebie rozchlapywala i to wlasnie topi innych...
    bede bardzo bardzo wdzięczna za pomoc, odp. na kafere@o2.pl dzieki
  • Gość: bartezik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.08.09, 01:56
    Bloc Party - The Prayer
  • Gość: aktefrems IP: *.tvk.torun.pl 08.01.09, 14:13
    Witam i proszę o pomoc

    Poszukuje teledysku/tytułu/wykonawcy utworu polskiego z lat 90' Teledysk jest
    czarno-biały, rysunkowy, a motywem przewodnim jest pojawiając się młoda kobieta
    w czerwonej sukience, która[chyba] chce odejść do aniołków... teledysk był
    emitowany na kanale 2 TVP między programami

    Z góry dziękuję za pomoc
  • 30.01.09, 18:11
    ja szukam teledysku, który często puszczano w muzycznych listach,
    ale ja byłam młoda bardzo nierozgarnięta smile teledysk wyglądał
    następująco : był mężczyzna w pomarańczowym więziennym stroju
    przebywał w celi i tęsknił za dziewczyną wziął tabletki i jadąc do
    lekarza uciekł do narzeczonej ale na koniec i tak ich złapali
    policjanci wykonywali piosenkę kobieta brunetka i blondyn prosze
    pomuszcie mi bo tęsknie za tą muzyką
  • Gość: WASKI IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.05.11, 19:53
    LIMP BIZKIT BREATHE WITHOUT YOU COS TAKIEGO MI SIE KOJARZY
  • Gość: gosc IP: *.warszawa.vectranet.pl 02.04.12, 22:15
    Udało się znaleźć ? smile Też tego szukam!
  • Gość: skinnywalker IP: *.243.stormmedia.pl 16.05.14, 15:10
    to bedzie chyba take me on aha
  • Gość: olka107 IP: *.static.espol.com.pl 30.03.09, 22:24
    witam, bardzo chcialabym odnalezc jeden teledysk który ostatnio chodzi mi po
    glowie. niestety nie pamietam zbyt duzo szczegolow. teledyst moze byc angielski
    choc niekoniecznie. w zasadzie przez wieksza czesc teledysku na planie jest
    jedna osoba, chlopak, brunet grajacy na perkusi, teledysk zachwany jest w czarno
    bialych koloraj, choc miejscami pojawiaja sie chyba inne kolory. jezeli komus
    cos przychodzi do glowy bede wdzieczna...
  • Gość: gość IP: *.dynamic.dsl.as9105.com 22.04.09, 16:32
    Niestety nie kojarze tego teledysku, ale jeżeli interesują cię Teledyski to
    zapraszam na odsiebie.com/profil/TowerEng
    tam znajdziesz coś dla siebie za free oczywiście!
  • 03.08.09, 00:37
    Wiev from the afternoon pewniesmile Arctic monkeys
    --
    you know that women never really faint
    and that villains always blink their eyes
  • Gość: olka IP: *.pz3-nat.espol.com.pl 01.02.10, 20:40
    Dziękuję, dziękuję jesteś Miszczeem smileJuż myślałam ze przy takiej skąpej liczbie
    szczegółów się nie uda. ktoś zasugerował Marlon 5 wink, pokój mojej duszy, a Tobie
    niech bóg wynagrodzi
  • Gość: yo yo IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.08.09, 02:03
    Arctic Monkeys - A view from the afternoon?
  • Gość: fanpolski IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.07.09, 12:19
    piosenki polskiego zespołu z końca lat 90ych: teledysk utrzymany w
    szarej kolorystyce, nawet nie pamiętam tekstu, chłopak coś śpiewa
    o "gwiazdach (drogach) które zna" , to ballada rockowa, w temacie
    przewodnim kamera filmuje go płynącego / sunącego do tyłu, on
    spogląda w górę co i raz. Dziękuję.
  • Gość: gg1 IP: *.polskieradio.pl 17.07.09, 12:44
    prawie na pewno Pivo "Słońce które znasz", niestety za cholerę nie
    mogę tego znaleźć - na youtube jest tylko wersja alternatywna clipu.
  • Gość: fanpolski IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.07.09, 17:40
    TO JEST PIVO NAPEWNO!! dzięki, już sobie ściągnąłem!
  • Gość: v IP: *.iwkd.net 27.04.10, 16:51
    Witam!

    Poszukuje teledysku animowanego komputerowo, podajze z polki polskiego hip-hopu,
    ale pewny nie jestem. Mniej wiecej fabula to taka, ze koles w maluchu (Fiat
    126p) sciga sie po miescie z kolesiem od mercedesa, pod koniec fiacik zamienia
    sie w rakiete, a koles ma rozpierdzoelonego merca. W teldysku przejawia sie tez
    babcia z balkonikiem i Ikarusy. Teledysk widzialem podajze na Viva Polska.
  • Gość: azr IP: *.chello.pl 08.06.10, 09:32
    azr

    Maluch i mercedes - Numer raz - zazdrosc
    www.youtube.com/watch?v=hhXh4AdzM_I
  • Gość: Carmilla IP: *.xdsl.centertel.pl 10.09.10, 20:40
    Szukam i nie mogę znaleźć.
    Przez długi czas myślałam, że to teledysk TITO & TARANTULA, być może pojawiali się tam w tle. Pamiętam tyle:
    1. Śpiewa artysta w typie Meksykanina, ciemne okulary, szczupły.
    2. Piosenka wpada w ucho, wesoła. Są jakieś TRĄBKI.
    3. W tle m.in. magazyn, pudła, wózek widłowy, potem BASEN, DZIEWCZYNY w kostiumach i WIELKA PIŁKA PLAŻOWA.
    4. Nawet już nie pamiętam czy śpiewali po hiszpańsku, bardzo możliwe.
    5. Widziałam ten teledysk około 5 lat temu na vivie lub 4fun.
    Wciąż nie daje mi to spokoju...
  • 30.09.10, 09:48
    Witam to Cypres Hill www.youtube.com/watch?v=tr-yOUwnuGY
  • Gość: marta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.10.10, 22:27
    Szukam teledysku jest para o ile dobrze pamietam facet i kobieta , pamiętam tylko koniec w pokoju latają piora jak po bitwie na poduszki i siedzą dwa pudle <psy>
  • Gość: one_slip IP: *.chello.pl 22.10.10, 23:12

    to to?
    www.youtube.com/watch?v=dQZ7JUhQR-c
  • Gość: Magda IP: *.icpnet.pl 31.10.10, 22:06
    Szukam teledysku z sezonu jesień/zima 2001. Pamiętam, że regularnie wtedy pojawiał się na pamiętnej viva zwei razem z "Hide U" Kosheen, którego nastrój bardzo mi przypominał.
    Teledysk utrzymany w kolorach szaro-niebieskich. Śpiewa facet, chyba ciemnoskóry, włosy zaczesane do tyłu, prowadzi samochód, jest wieczór albo noc. Ubrany jest w coś jakby kombinezon i z tego, co pamiętam śpiewa o kobiecie. Niektóre kadry pokazują go jakby w powietrzu robił jakieś salto.
    Poza tym niewiele pamiętam. Najbardziej utkwił mi w pamięci nastrój i kolorystyka tego obrazu: szarość, posępność, niepokój.
    Z góry dziękuję za pomoc, bo męczy mnie to od długiego już czasu.

    Pozdrawiam.
  • Gość: gość IP: *.toya.net.pl 07.12.10, 15:23
    Facet podobny do Justina Timberlake'a wchodzi na imprezę... nowy teledysk, leci często na Vivie... prosze o pomoc bo juz mnie to meczy big_grin
  • Gość: gosc IP: *.fbx.proxad.net 15.12.10, 18:08
    witam, ja mianowicie poszukje teledysku kobiety chyba czarnoskorej (nie jestem pewna) miala ktortkie blond krecone wlosy ubrana byla chyba w czarny placzsz i caly teledysk rozgrywal sie w knajpie, teledysk oczywiscie czarno-bialy oprocz tego pamietam jeszcze kolesia, ktory pod koniec teledysku dostaje kulke w brzuch a i jeszcze krew jest niewidzialna ,koles wychodzi z kajpy i kolo kosza na smieci upada i to by bylo na tyle co pamietam smile z gory wielkie dzieki za pomoc
  • Gość: fruwak84 IP: *.xdsl.centertel.pl 25.11.11, 15:51
    sam tego szukam od dawna!!! www.youtube.com/watch?v=z0W212af1uk
  • Gość: fas IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.01.11, 20:23
    Witam
    Szukam piosenki ale w pamięci utkwił mi tylko teledysk.
    Jest to Polski utwór z przed maksymalnie 3 lat.
    W tymże teledysku akcja toczy się w jakimś barze/pubie(gdzieś w jakichś piwnicach, podziemiach), ściany z czerwonej cegły...
    W teledysku śpiewa bodajże facet, pokazane są kobiety uwodzące facetów...
    Tak trochę chaotycznie to napisałem ale może ktoś pomoże, byłbym wdzięczny,,

    P.S. nie pamiętam słów piosenki ale utwór był w jakimś fajnym stylu śpiewany.
    Pozdrawiam
  • Gość: fas IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.01.11, 20:54
    a już sam wpadłem na tytuł, gdyż przypomniałem sobie fragment "krecic, uwidzic i necic" i tak odnalazlem reszte smile)


    tytul i wykonawa(y) to Waterpistols & Daisy ft. Łozo - Zły on smile)))))))))))0
  • Gość: kesia39 IP: 178.73.36.* 20.02.11, 23:10
    witam. szukam teledysku w ktorym chlopaki jada samochodem po miescie i podrywaja dziewczyny. w pewnym momencie blondynce w bialaym bikini wysypuja sie z saitki owoce na ulice, na chodnik. n ie pamietam czy to byl polski czy zagraniczny zespol.
  • Gość: tollat IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.03.11, 16:27
    Siemano wink
    Siedzi w głowie mojej pewien teledysk. Pamiętam że strasznie spodobała mi się piosenka...
    Koleś siedzi w barze/klubie/restauracji i jest na randce i chyba poszukuje odpowiedniej dla siebie dziewczyny. I te laski tak szybko się zmieniają a on cały czas śpiewał.... Pomocy.!
  • Gość: Pneumokok IP: *.infoeltech.com.pl 13.05.11, 19:46
    Kalwi $ Remi - Imagination
  • Gość: mariusz IP: *.146.98.170.nat.umts.dynamic.eranet.pl 29.04.11, 12:37
    Szukam tytułu piosenki która leciała na VIVIE i MTV.
    Pamiętam trochę jak wyglądał teledysk.
    Jest tam mały murzyn (karzeł) z brodą, obok którego tańczy murzynka.
    Dziewczyna czarna różowa bluzka, czarne spodnie, murzyn (karzełek) czerwona koszula. Na początku jest akcja w domu w pokoju. Są oni we dwoje i ona tańczy dookoła niego.
    Później idą przez jakieś slumsy. Coś się dzieję i jadą samochodem
    Pod koniec akcja przenosi się na plażę.
    Babeczki murzynki tańczą w stringach i przez jakiś czas pokazują tylko ich pupy, a faceci ich obserwują.
    Pełno ludzi się patrzy na tego karzełka.

    Jak dojechali na plaże to ten karzełek wydaje z siebie jakąś różnokolorową falę i wszyscy tańczą.

    Odpowiedzi proszę wysyłać na maila: mariuszd145@interia.pl
  • Gość: muza IP: 82.177.76.* 08.06.11, 11:26
    Cześć,

    a ja szukam teledysku (chyba z 8 lat ma) jak na jakiejś sali, chyba tanecznej tańczy sobie jakas dziewczyna i jakiś gościu tam sprząta (spodnie na szelki chyba czerowne lub pomarańczowe, takie grubszy, w roboczym ubraniu zamiata szczotką) i zaczyna później tańczyć z tą dziewczyną. Na koniec chyba któres z nich znika.

    Będe wdzięczny za pomocwink
    dragtur@op.pl
  • 08.06.11, 12:11
    Może to?

    www.youtube.com/watch?v=VfAuFAgHpzc

    The Avalanches - Since I Left You

    --
    Do you want to dance with me through one of those lonely nights?
  • Gość: muza IP: *.toya.net.pl 30.07.12, 21:59
    wszedłem tu po latach i widzę, że tak, to to!smile Dziękismile
  • Gość: aha IP: *.wroclaw.mm.pl 10.07.11, 23:21
    Hej : ) Poszukuję​ pewnej​ piosenki,​ która​ leciała​ na​ vivie​ w​ programie​ 10​ na​ 10,​ ale​ nie​ zdązyłam​ zobaczyć​ co​ to​ była​ za​ piosenka.​ Śpiewa​ to​ facet​ w​ chyba​ takiej​ granatowej​ koszuli​ i​ pod​ koniec​ na​ pewno​ jest​ na​ planie​ jakiegoś​ programu​ i​ potem​ kilka​ ludzi​ tańczy​ przed​ kamerami,​ a​ on​ ciągnie​ do​ tańca​ taką​ blondynkę​ ze​ słuchawkami​ na​ uszach​ (ktoś​ z​ reżyserów​ czy​ cos​ ;p​ )​ i​ w​ pewnym​ momencie​ odciąga​ go​ ochrona,​ ale​ za​ chwile​ wraca​ i​ dalej​ tańczą​ razem. Tam się jeszcze jakiś łysy gościu denerwuje - jakiś szef chyba.​ I​ wydaje​ mi​ się,​ że​ on​ śpiewa​ po​ hiszpańsku​ albo​ w​ jakimś​ podobnym​ języku.​ Bardzo prosze o pomoc! I z​ góry​ wielkie​ dzięki​ : )
  • Gość: Julia IP: *.lukman.pl 15.07.11, 23:24
    HEJsmile
    Szukam teledysku z lat 90. Spiewał w nim facet w bardzo wielkim kapeluszu. tylko tyle pamiętam bo miałam wtedy jakieś 3 może 4 lata.Prosze o pomocsmile
  • Gość: kingalbert IP: *.16-4.cable.virginm.net 11.06.14, 03:20
    Trizziano Ferro - Perdono
  • Gość: hej IP: *.play-internet.pl 26.08.11, 18:05
    Mark Knight & Funkagenda - Good Times - Missspelt Music na 100 procent
  • 01.09.11, 01:06
    Ratujcie. Przypomniał mi się teledysk (a teraz drugi, ale o tym zaraz), którego akcja rozgrywa się w willi z basenem na wzgórzu, a na koniec jest ujęcie "po" z całym bałaganem. Myślałem, że to R. Williams, ale chyba nie indifferent

    A drugi teledysk: najpierw małżeństwo się kłóci, ona mu m.in. rozbija kolekcję win kulą do kręgli, wplątuje włosy z szczoteczkę do zębów, a on jej rozrywa korale, rozbija wazony, potem biją się poduszkami, a na sam koniec się godzą wink

    Byłbym dozgonnie wdzięczny za pomoc smile
    --
    08/11/11, Atlas Arena - Łódź: 30 Seconds To Mars
    11/11/11, Atlas Arena - Łódź: Sade
    06/12/11, Atlas Arena - Łódź: Rihanna
  • Gość: owca. IP: *.olsztyn.mm.pl 09.10.11, 01:48
    Drugi teledysk to Jennifer Lopez - all i have.
  • Gość: shecat IP: 193.105.122.* 10.10.11, 12:14
    numer 1 to prawdopodobnie "come undone" r. williamsa. ewentualnie chyba w tej samej willi toczy się akcja "eternity" też robbiego

    numer 2 to zespół zero 7, piosenka wydaje mi sie ze sie nazywa 'distractions'
  • 21.11.11, 00:10
    Tak i tak! Dzięki! : -)
    --
    06/12/11, Atlas Arena - Łódź: Rihanna
  • Gość: kasia IP: *.dsl.dynamic.simnet.is 28.12.13, 00:32
    Witam. szukam teledysku ktorego akcja toczy sie w lesie. Ludzie lataja w takich bańkach i wokal jest kobiet . z lat 80-90. więcej nie pamietam. super byloby ją sobie znaleźć wink
  • Gość: Jess IP: *.static.espol.com.pl 14.01.14, 16:11
    Może to nie bańki, ale o tym pomyślałam od razu, jak opisałaś teledysk (a pamięć potrafi płatać figle wink ):
    www.youtube.com/watch?v=3wkuqRFXNvI
  • Gość: monia IP: *.bielskobiala.vectranet.pl 08.02.14, 23:47
    www.youtube.com/watch?v=3wkuqRFXNvI
    to nie to przypadkiem ? wink
  • Gość: kulo IP: *.warszawa.vectranet.pl 12.05.14, 22:41
    Nie jestem pewna ,ale może to spice girls Viva forever?
  • Gość: okrzemkowa IP: *.suwalki.vectranet.pl 09.10.11, 20:51
    Witam. Szukam teledysku z lat 90, był czarno biały, rysunkowy, śpiewali mężczyzna z kobietą, a w teledysku rozgrywała się historia jakiegoś faceta, który zginał i miał iśc do nieba - w chórkach występowały anioły, a facet chyba tęsknił za tą kobietą, bo została na ziemi...szukam tego utworu od paru lat, uwielbiałam go jak byłam mała, ale za nic nie moge go znalezć. Często leciał w telewizji, prawdopodobnie na vivie. Kojarzę też, że w tekście piosenki występowało nawiązanie do "breathe" - oddychać, ale nie wiem czy dobrze kojarzę.
    Gdyby ktoś skojarzył, proszę o nazwe utworu i wykonawcy albo link do youtube.
  • Gość: aska IP: 178.212.127.* 15.06.12, 23:53
    One T + cool T - magic key
  • Gość: Unity IP: *.home.aster.pl 10.10.11, 20:11
    UNITY TOUR startuje już w połowie października, mocny skład szukajcie informacjismile

    www.facebook.com/pages/UNITY-TOUR-2011/263978163636010
  • Gość: Mart IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.10.11, 22:01
    przejrzałam wątek i nie spostrzegłam nikogo kto by napisał bądź poszukiwał. Może ktoś mnie wspomoże...
    Zauroczyła mnie muzyka tej reklamy DHL
    www.youtube.com/user/DHLExpressPoland#p/a/u/0/S...
    ale nie mam pojęcia skąd pochodzi, jeśli ktoś ma pomysł albo wie , będę baaaardzo wdzięczna smile
  • 18.10.11, 18:56
    MARVIN GAYE & TAMMI TERRELL Aint no Mountain High Enough

    troche przerobione w reklamie
  • 18.10.11, 21:01
    Fajnie że wpadłam na ten wątek. od jakiegoś czasu ta piosenka z reklamy żółtego DHL chodzi mi po głowie... szukałam właśnie oryginału ale nic. No ale już nie muszę szukać big_grin zaraz ściągnę na komórkę big_grin
  • 23.10.11, 22:23
    haha, też tego szukałam big_grin na komórkę też sobie załaduje, idealnie się nadaje do słuchania podczas chodzenia, bo takie energetyczne jest smile

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.