Dodaj do ulubionych

czy naprawde w Bułgari jest najwiecej pań toples?

IP: *.who.vectranet.pl 03.03.08, 22:07
prosze odpowiedzcie bo takie opinie słyszaalm ,chcialam w tym roku pojechac
ale mi sie odechciewa z tego względu
Edytor zaawansowany
  • Gość: dziaberoo IP: *.toya.net.pl 03.03.08, 22:24
    co za bzdura w2idzialam jedna stara niemke
  • bulgarofilus 26.03.08, 09:47
    > co za bzdura w2idzialam jedna stara niemke

    A ja na moim odcinku plaży widziałem w toplessie osiem Polek z
    naszego hotelu i kilkanaście pań innych nacji. A jak chodziliśmy z
    żoną i koleżanką na spacery po plaży w kierunku Nesseberu (obie
    oczywiście w samych majtkach) to nie było 30 metrów, żeby się nie
    spotkało jakiejś kobiety bez stanika. Nawet w jednej knajpie na
    plaży barmanka obsługiwała w toplessie, moje panie przysiadły się
    tam żeby wypić po piwie, ale szybko stamtąd odeszliśmy, gdyż
    dosiadło się do nas czterech gości z Polski, którzy podczas rozmowy
    z nami (usłyszeli j. polski) nie mogli wprost opanować zwroku i
    nachalnie gapili się na piersi mojej żony i jej koleżanki...
  • Gość: Simon IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.05.08, 16:05
    Uważam że powinno być więcej takich facetów jak Pan!!! To fakt Polek opala sie
    topless nie dużo ale ten trend z roku rok sie zmienia, dzięki taki właśnie
    ludziom jak Pan i Pana żona, którzy dają przykład innym. Mi najbardziej podoba
    się gdy razem opalają sie tak matki z córkami.
    Pozdrawiam i gratuluje pięknie opalonej żony.

    Proszę o kontakt na maila szymon-81@tlen.pl
  • Gość: bartek IP: *.dream.net.pl 04.03.08, 08:31
    zdarzają sie panie w toples, coprawda nie za dużo ale conajmniej kilka zawsze
    możesz spotkać.
  • Gość: DaV IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.03.08, 08:59
    Bułgaria to wolny kraj i każdy robi to co chce. Nikt nikogo nie
    zmusza do topless i do biustonosza. Tam na plażach topless nie robi
    takiej sensacji jak w Polsce. Nikt się nie gapi. To jest naturalne.
    Nikt również nie będzie Cię wytykał palcami za siedzenie w
    jednoczęściowym stroju kąpielowym.
  • Gość: patysia00 IP: *.globalconnect.pl 05.03.08, 14:07
    Dlaczego Ci się odechciewa jechać? Bo kobiety chodzą po plaży
    topless?? a co to ma za znaczenie dla Ciebie? Ja tam się cieszę!!
    Będę mogła sprawdzić jak to jest :P
  • Gość: hmmm IP: *.who.vectranet.pl 05.03.08, 15:08
    a nie jesteście zazdrosne o waszych partnerów?
    jak pomysle że mój bedzie sie gapil na inne gołe babki i ja mam sie denerwowac
    to wole siedziec w domu
  • Gość: 123jeger IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 05.03.08, 15:25
    Wbrew temu co o Bułgarii myśli większość polaków jest to
    cywilizowany kraj.Ludzie tam są kulturalni i uprzejmi.A także
    tolerancyjni.Stroje toples nie wzbudzają niezdrowej sensacji,są
    przyjmowane zwyczajnie.To raczej w Polsce jest dziwacznie.
    Polecam wakacje w Bułgarii.Wielu zdziwi się że jest tam normalnie i
    z przyjemnością spędzą tam miłe chwile.
    Pozdrawiam!
  • Gość: abocijawiem IP: 80.30.210.* 05.03.08, 21:46
    Dziaberoo ma racje. Generalnie toplesuje sie Niemki, Holenderki i
    Angielki raczej sredniej urody. Ale nie topless straszny, a
    mlodziutkie Bulgarki, co to ksztaltne pieronsko i urodziwe (troszku
    egzotyki), co zaden stroj kapielowy nie zamaskuje:))) Chyba, ze Twoj
    maz nie lubi przesadnie "zrobionych". Niestety, Bulgarki maja take
    tendencje. Choc czasem wyglada to smiesznie a nie wyzywajaco.
  • patysia00 05.03.08, 22:07
    a o co mam być zazdrosna? Niech sobie popatrzy.. co mu więcej
    zostało..? Mamy zamiar też przejść się raz na plażę nudystów,
    zobaczyć jak to jest... chociaż wątpię, żebym odważyła się
    rozebrać:P Nie rozumiem czemu jesteś zła, że Twój facet lubi
    popatrzeć... niech patrzy... Ty nie lubisz czasami sobie zerknąć na
    jakiegoś przystojniaczka??:D
  • Gość: hmmm IP: *.who.vectranet.pl 05.03.08, 22:43
    moze ia racja samo patrzenie to nie zdrada prawda?
    ale jakos tak nieswojo sie bede czula wśród pań bez stanika w Polsce nie ma tego
    problemu
  • patysia00 05.03.08, 22:48
    Ja pewnie też będę czuła się nieswojo.. ale jak tam nie spróbuje to
    nie wiem czy kiedyś się odważę, bo w Polsce pewnie bym tego nie
    zrobiła. A tam skoro to jest takie normalne, to nikt nie będzie się
    na mnie gapił jak na idiotkę :P
  • Gość: QkamCoSieDzieje IP: *.elgrom.laz.digi.pl 06.03.08, 01:33
    E tam, topless to jeszcze nic. Najlepsze sa plaze dla naturystow/nudystow. Nie
    sa one oznaczone zadnymi znakami, nie sa ogrodzone krzakami. Poprostu idziesz
    sobie wzdluz plazy, caly czas sa "normalni" (w strojach kapielowych) plazowicze,
    az tu nagle zaczyna sie plaza z samymi golasami.
    Jesli ktos ma ochote odwiedzic taka plaze w SB, to znajduje sie ona jakies
    100-150m za hotelem Burgas, idac od strony centrum. Czyli na samym poludniu SB.
  • Gość: piter IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.03.08, 07:15
    hahaha!czy nie bedziecie zazdrosne o facetow...to sie usmialem:))nawet nie wiesz
    co ten twoj facet robi na boku:) a chcesz mu zabronic patrzec na piekne kobiece
    cialo.kazdy facet lubi popatrzec jesli cialo jest sliczne.niestety w bulgarii
    toples mozna zobaczyc co najwyzej 60 letnie kobitki...:/
  • turx01 12.03.08, 23:58
    Gość portalu: piter napisał(a):

    > kazdy facet lubi popatrzec jesli cialo jest sliczne.niestety w
    > bulgarii toples mozna zobaczyc co najwyzej 60 letnie kobitki...:/

    Zauwazyłem taka prawidowidłowośc:
    Do 4 lat dziewczyny chodzą bez niczego, 5-10 lat topless,
    11-40 lat w kompletnych kostiumach, 41-60 znów w topless,
    a powyzej 61 znów bez niczego :-)
  • bulgarofilus 26.03.08, 09:32
    > niestety w bulgarii
    > toples mozna zobaczyc co najwyzej 60 letnie
    kobitki...:/

    Nie wiem, gdzie byłeś w Bułgarii, ale ja co roku jeżdżę w okolice
    Rawdy i Nesseberu i z moich obserwacji wynika, że w toplessie (w
    zależności od odcinka plaży) opala się od 30 do 60% pań. I w
    wiekszości są to jednak młode dziewczyny, chociaż kobiety "w sile
    wieku" też się zdarzają. Rozróżniać panie bez staników można
    wyłącznie po kryterium etnicznym, mianowicie najwięcej w toplessie
    opala się Czeszek, Rosjanek, Niemek oraz Bułgarek, a najmniej
    oczywiście Polek...

  • Gość: gość magda IP: *.adsl.inetia.pl 15.03.08, 16:11
    Ja byłam w ZP i topless był normalka, i głownie młode kobiety.Sporo
    tez polek odwazyła sie opalac w ten sposób,
  • Gość: mr j IP: *.lanet.net.pl 16.03.08, 23:22
    nie wiem jak to ejst w bulgari, sam ejstem ciekawy bo jade w te wakacje ale w
    rumuni wyglada to tak :D krupnik.pl/zdjecie/113.Opalanie.i.naturyzm
  • Gość: pet IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.03.08, 18:45
    zdjecie niezle:) w bulgarii zapomnij o takich babeczkach - srednia wieku pan
    opalajacych sie toples to 50 lat....
  • bulgarofilus 24.03.08, 15:03
    Jeżdżę z rodziną do Bułgarii co roku od kilku dobrych już lat i mam
    parę spostrzeżeń na temat toplessu. Wydawało mi się, że skoro nasi
    rodacy jeżdżą swobodnie od kilkunastu lat za granicę i stykają się
    na plażach z tym zjawiskiem, problemu nie powinno już dawno być.
    Niestety nasz fałszywy wstyd, wynikający z pseudokatolickiej
    mentalności powoduje, że na plażach całej Europy (w tym również
    Bułgarii) wiekszość naszych pań jest jak średniowieczny relikt w
    muzeum sztuki nowoczesnej. Na szczęście zaczyna się to już powoli
    zmieniać, w zeszłym roku w Rawdzie oprócz mojej żony i naszej
    koleżanki opalały się bez biustonoszów trzy młode dziewczyny z
    naszego hotelu, a po dwóch dniach dołączyła do nich jedna pani koło
    czterdziestki z dwoma nastoletnimi córkami. Moja żona i nasza
    znajoma do tego zaś stopnia zapomniały, że mają odkryte piersi, że
    chodziły tak na długie spacery brzegiem morza, a nawet siadały, za
    przykładem Bułgarek, w plażowych knajpach przy barze, żeby napić się
    piwa. I nikt ich nie wytykał palcami, ani nie rzucał natrętnych
    spojrzeń. Także drogie panie, naprawdę nie ma się czego wstydzić,
    topless w Bułgarii jest zjawiskiem normalnym i nikt (może oprócz
    panów z Polski) nie będzie się za wami specjalnie oglądał. A wasi
    mężowie będą mieli pięknie i równomiernie opalone żony. Naprawdę
    czas już porzucić naszą zaściankową mentalność i dołączyć do
    Europy...
  • bulgarofilus 24.03.08, 15:33
    ...zapomniałem dodać, że byłem świadkiem komicznego incydentu
    związanego z toplessem. Otóż w naszym hotelu mieszkali również Czesi
    oraz Czeszki, które (wszystkie!) opalały się i pływały w hotelowym
    basenie bez góry od stroju. Mało tego, chodziły z odkrytym biustem
    do toalety wewnątrz hotelu, a nawet do sklepiku przed nim. No i
    jedna z pań z naszego turnusu zrobiła z tego powodu niezłą aferę,
    wezwała rezydenta i próbowała ściągnąć właściciela hotelu. Niestety,
    na jej nieszczęście, nikt nie potraktował jej poważnie, a Bułgarzy i
    Czesi kompletnie nie rozumieli, o co jej w ogóle chodzi. Także
    kobiecina przeżyła niezły szok i więcej już chyba do Bułgarii nie
    przyjedzie...
  • Gość: FIN IP: *.multimo.gtsenergis.pl 24.03.08, 17:24
    I proszę...dla wszystkich którzy szukają czegokolwiek byle tanio lub
    darmo..możecie pogapić sie na toplesiki całkowicie bezpłatnie
    FIN
  • bulgarofilus 26.03.08, 07:47
    > I proszę...dla wszystkich którzy szukają czegokolwiek byle tanio
    lub
    > darmo..możecie pogapić sie na toplesiki całkowicie bezpłatnie

    Żeby "pogapić się" na kobiety w samych majtkach nie musisz jechać
    aż do Bułgarii. Nie wiem, w jakiej części naszego pięknego kraju
    mieszkasz, ale uwierz mi, wystarczy że przekroczysz granicę czeską
    lub niemiecką, udasz się na najbliższe kapielisko bądź odkryty
    basen, a natkniesz się tam na sporo pań z odkrytym biustem. Mało
    tego, zdarzało mi się widywać w Karkonoszach po czeskiej stronie
    dziewczyny, które podczas letniego upału chodziły po górskich
    szlakach w dżinsach, traperach, ale z kompletnie odkrytą górą. Można
    byłoby powiedzieć, co kraj to obyczaj, ale mimo wszystko cały czas
    się dziwię, że nasi rodacy od paru już dobrych lat jeżdżą na wczasy
    za granicę, w tym nad Morze Czarne, powinni być już zaznajomieni z
    tamtejszą obyczajowością, a jednak temat toplessu co rok wraca na
    forum jak bumerang...
  • Gość: SIMON IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.06.08, 22:05
    Doklanie. Polecam basen w Ostrawie. Swietne miejsce. Czeszki opalaja sie
    topless. Co ciekawe wszystkie maja duże i jędrne biusty!
  • Gość: Simon IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.07.08, 09:24
    Byłbym zapomniał gdy byłem na basenie w Ostrawie pewna pani ok 40 opalała sie
    topless, była wraz z mężem, bardzo mili ludzie zapomniałem olejka więc spytałem
    czy moga mi pozyczyc, nie bylo problemu, potem spytałem o ulice Stodolni w
    Ostrawie, wszystko mi wytłumaczyli, na koniec spytałem Pania czy nie ma problemu
    z opalaniem topless w czechach, odpowiedziala ze slicznym usmiechem problem ma
    ten kto sie dziwi.
  • Gość: agata IP: *.adsl.inetia.pl 21.01.09, 19:32
    ta polka jakaś niepowazna zeby afere robić o byle co tam ludzie
    wypoczywają i robia co chcą ja tam jestem fanka toples i naturyzmu
  • Gość: mala IP: *.85-237-175.tkchopin.pl 27.03.08, 14:42
    hm nie wiem jak w Bułgarii ale jak nie chcesz tam jechac z tego powodu to
    nigdzie nie pojedziesz,musze cie zmartwic bylam w Tunezji,na majorce i tam
    toples jest normalna sprawą tak samo jak i w niemczech
    Zostaje ci wybrac sie na polskie morze lub sie przełamac i pozwiedzac inne kraje:)
  • gosze 29.03.08, 12:41
    Witam.
    Chyba naj lepiej bęzie jak pojedziesz do Arabii Saudiiskiej lub
    innego podobnego kraju.Tam na pewno kobiety się kąpoą w czadorach.Co
    ci przeszkadza w naj normalnieszej części ludzkiego ciała ?
  • Gość: hmmm IP: *.85-237-175.tkchopin.pl 04.04.08, 19:48
    widze ze są rozne opinie jedni pisza ze tylko starsze panie inni ze mlode
    czekam dalej na komentarze ,z góry dziekuje
  • Gość: Misiek IP: *.net.euron.pl 05.04.08, 18:23
    A jak wygląda sytuacja z plażami naturystycznymi??
  • Gość: RomantycznyRoman IP: 82.177.48.* 24.06.08, 09:32
    cud świata czemu Polki za kazdym razem jak pada hasło toples to
    robią wielki krzyk och, ach, kawałek piersi na wierzchu czają sie
    niczym dziewice z Orleanu a tak naprawdę bzykają się na ary i
    hektary.Niektóre miały w sobie wiecej pe...sów niż włosów na głowie
    ale jak jakaś kolezanka z ładnymi piersiami leży w toplesie to juz
    koneic świata a jaescz jak mąż patrzy to już tragedia, to że puscza
    się z jego kolegą jest dobre ale cudze piersi tragedia trzeba meżowi
    opieprz zrobić.

  • Gość: zzzz IP: *.metronet.pl 25.06.08, 20:44
    Kolega nademna (romantyczny roman ) ma racje !
  • Gość: trawa_morska IP: *.eranet.pl 10.07.08, 21:50
    ale w czym problem
    ja sie w Polsce zawsze opalam toples wiec tym bardziej w Bulgarii
    biale miejsca od kostiumu wygladaja potem okropnie
    i dawno sie juz tak nie usmialam jak z "maz bedzie sie patrzyl na
    inne cycki" :)))
  • Gość: syniu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.07.08, 23:39
    Od patrzenia na inne cycki jeszcze nikt nie umarł-a wręcz
    przeciwnie...
  • Gość: Miftea IP: *.dsl.opol.bdi.inetia.pl 16.12.08, 18:47
    Moja, żona (30l) zawsze opala się topless nawet w Polsce nad naszym
    morzem, co prawda staramy się wybierać ustronne miejsca ale tylko ze
    względu na to, że na nich niema tłoku i nawału ludzi, jednak bywało,
    że na "normalnej" plaży zdjęła stanik i niestety wzbudzała sensacje.
    Taka mentalność polaków. Tak się składa, że mieszkamy blisko Czech i
    bywa, że jedziemy nad jeziorko do Czech (dobre czeskie piwo i
    smażyny syr przy okazji)i faktycznie tam topless na nikim nie robi
    wrażenia - ba 100m dalej jest wydzielona plaża nudystów, która jest
    często pełna.
    Jeśli chodzi o patrzenie na inne kobiety - to i owszem zerkam
    czasami, ale dla mnie i tak moja żona jest najpiękniejsza. Zresztą
    ona sama patrzy na babeczki topless i niejednokrotnie wstawia
    kometarz typu: "fajne ma cycuchy..."
  • Gość: heh IP: *.adsl.inetia.pl 16.12.08, 19:58
    znowu ten temat ktos poruszyl
    a wiec tak: w polsce poprostu nasze prawo zabrania opalania sie topless nie
    slyszeliscie o 2 dziewczynach co sie rozebraly i dostaly mandat? nie zaplacily i
    sprawa trafila do sadu
    dlatego ludzie w polsce uwazaja takie babki za nienormalne
  • piotr9090 15.07.08, 19:14
    od Rydzyka
  • Gość: bynio IP: 94.196.255.* 26.12.08, 21:43
    ale wydaje mi sie że niektóre kobiety jednak zapominają się, albo ja
    jestem jakiś dziwny.... staneła jedna Bułgarka w toples w barowej
    kolejce przy plaży, prawie dotykala mnie cyckami, poczulem sie
    troche nieswojo, choc tak jakoś nawet fajnie ;) a tak swoją drogą
    to skoro na plaży według niektórych to normalka, to dlaczego na
    ulicy nie jest to normalne?
  • emy81 28.12.08, 00:21
    ludzie ogłupieliście kompletnie..
    piersi nie powinno sie w ogóle opalac - mozna nabawic sie raka....
    a wogóle to co to za głupia gadka o standardach europejskich??pewnie latajmy
    wszyscy nago...rozumiem plaze nudystów jeśli ktos chce prosze bardzo a co z
    ludzmi którzy sobie po prostu nie zyczą na normalnej plazy ogladania gołych pań?
    bardzo sie ciesze ze Polki maja jeszcze tą odrobine wstydu i nie chca sie
    pokazywac topless... w koncu wstyd jest dobra cecha o czym wszyscy
    zapominaja...i niedziwie sie Pani ze sie Pani obawia tzn. ja bym sie moze nie
    obawiala o meza bo wiem ze raczej nie spogląda na inne...a w mojej obecnosci to
    juz w ogóle..ale to nie jest przyjemne gdy wokolo jest tyle golych babek...nie
    zycze sobie równiez oglądania innych...
  • bulgarofilus 29.12.08, 14:44
    > ludzie ogłupieliście kompletnie..
    > piersi nie powinno sie w ogóle opalac - mozna nabawic sie
    raka....

    Bez opalania też można się go nabawić. Najwięcej przypadków raka
    piersi występuje w USA, które są krajem purytańskim i z wyjątkiem
    niektórych plaż w Kalifornii i na Florydzie opalanie się topless
    jest tam surowo
    zakazane...

    > a wogóle to co to za głupia gadka o standardach europejskich??
    pewnie latajmy
    > wszyscy nago...rozumiem plaze nudystów jeśli ktos chce prosze
    bardzo a co z
    > ludzmi którzy sobie po prostu nie zyczą na normalnej plazy
    ogladania gołych
    pań

    Bo w normalnych, cywilizowanych krajach europejskich topless jest
    normą od wielu już lat i nie ma to nic wspólnego z "lataniem nago".
    Plaże nudystów są wszędzie na świecie mniej lub bardziej odosobnione
    od plaż zwykłych. A jak komuś się nie podoba oglądanie "gołych pań"
    (cóż za eufemizm!) to niech jeździ na wczasy do Zjednoczonych
    Emiratów
    Arabskich...

    > bardzo sie ciesze ze Polki maja jeszcze tą odrobine wstydu i nie
    chca sie
    > pokazywac topless... w koncu wstyd jest dobra cecha o czym wszyscy
    >
    zapominaja...

    "Wstyd to kraść" - mówił mój dziadek, a Polki coraz chętniej opalają
    się na zagranicznych plażach bez górnej części stroju kapielowego i
    żadne "moherowe" apele i opinie tego nie
    zmienią...

    ja bym sie moze nie
    > obawiala o meza bo wiem ze raczej nie spogląda na inne...a w mojej
    obecnosci to
    > juz w ogóle..ale to nie jest przyjemne gdy wokolo jest tyle golych
    babek...nie
    > zycze sobie równiez oglądania innych...

    I tak go pani nie dopilnuje. Normalny, zdrowy facet lubi popatrzeć
    na kobiece piersi, także jak obróci pani głowę to i tak będzie się
    gapił. I jeszcze raz powtarzam - jeśli oburza panią widok kobiet w
    toplessie to niech pani nie jeździ do Bułgarii albo radzę wyleczyć
    się z chorych kompleksów i samej zacząć się opalać jak dziewczyny w
    Bułgarii, Czechach, Niemczech, Węgrzech, Francji, Hiszpanii,
    Chorwacji, a nawet na Ukrainie (Krym)...
  • emy81 29.12.08, 16:33
    moherowe apele??toe słowa świadczą o człowieku który je napisał...
    nie mam nic przeciwko ludziom którzy opalają sie nago ale niech to robią na
    plazach dla nudystów
    kazdy ma prawo odpoczywac tak jak lubi i to normalne ze jedni lubia takie widoki
    nagosci a inni nie i dajmy tym drugim równiez szanse na spedzenie milego urlopu
    bez koniecznosci ogladania gołych piersi..
    leze na plazy nawet sama bez faceta a tu nagle obok rozwala sie jakas sarsza
    pani z obwisłymi piersiami no masakra nie zycze sobie bo jest mi niedobrze i w
    ogóle jak ktokolwiek zbyt blisko mnie lezy zez stanika czuje sie nieswojo, bo
    dla mnie piersi to strefa intymna podobnie jak genitalia i nie czuje sie
    swobodnie i zupelnie normalnie gdy patrze na kobiece nagie piersi...ale rozumiem
    ludzi którzy chca sie tak opalac wiec nie wchodzmy sobie w droge i dajmy sobie
    szanse na udany odpoczynek fajnie by było gdyby tacy ludzie opalali tylko na
    plazach wyznaczonych do tego....
  • czechofil 30.12.08, 10:21
    jak ktokolwiek zbyt blisko mnie lezy zez stanika czuje sie
    nieswojo, bo
    > dla mnie piersi to strefa intymna podobnie jak genitalia i nie
    czuje sie
    > swobodnie i zupelnie normalnie gdy patrze na kobiece nagie
    piersi...ale rozumie
    > m
    > ludzi którzy chca sie tak opalac wiec nie wchodzmy sobie w droge i
    dajmy sobie
    > szanse na udany odpoczynek fajnie by było gdyby tacy ludzie
    opalali tylko na
    > plazach wyznaczonych do
    tego....

    Powtarzam - są kraje, np. arabskie, gdzie można spędzić bardzo
    przyjemny urlop bez oglądania dziewoj w toplessie. Nikt pani nie
    zmusza do wypoczynku w Bułgarii...
  • Gość: inka IP: *.tvgawex.pl 30.12.08, 11:04
    nie wierzcie tym co twierdzą że w Bułgarii toples to absolutny standard z moich
    obserwacji wynika że max 1 na 30 pań tak się opala, przynajmniej tak jest w
    Złotych piaskach i Czajce.Dlatego jak się jedzie z całą rodziną to raczej ciężko
    było by tak się opalać i być jedną z nielicznych.........
  • Gość: bulgarofilus IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.12.08, 15:31
    > nie wierzcie tym co twierdzą że w Bułgarii toples to absolutny
    standard

    Tu nie chodzi o standardy, tylko o fakt, że panie w toplessie nikogo
    tam nie szokują i nikt im nie wystawi za brak stanika na plaży
    mandatu. Normalnym jest, że na jednych odcinkach plaży będzie więcej
    pań się tak opalało, a na innych mniej albo nawet wcale. Szczególnie
    tam, gdzie są nasi kochani rodacy...
  • Gość: Simon IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.01.09, 14:40
    Chciałbym pogratulować panu aktywności na forum i promocji topless, wśród Polek
    już 2 raz popieram Pańskie zdanie, jeżeli Pan może prosze sie ze mna
    skontaktować simon81@interia.eu, Pozdrawiam
  • Gość: bynio IP: 94.196.55.* 05.01.09, 22:05
    faceci żenujący jesteście, tak bardzo wam zależy na gapieniu się na
    gole piersi, ciekawe to, nikt tam podobno nie zwraca uwagi na gołe
    piersi, nawet wy - przecież tam to normalka, ale tak bardzo wam
    toples się podoba, tak bardzo... musicie go w tym nawet właśnie
    miejscu propagować..... a mi podoba się prawo we Włoszech, tam w
    wielu miastach nie wolno facetom chodzić bez koszulek, grozi za to
    mandat, i bardzo słuszne....
  • Gość: bulgarofilus IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.01.09, 08:52
    > faceci żenujący jesteście, tak bardzo wam zależy na gapieniu się
    na
    > gole piersi, ciekawe to, nikt tam podobno nie zwraca uwagi na gołe
    > piersi, nawet
    wy

    Przecież w jednym z postów napisałem, że każdy zdrowy facet lubi
    popatrzeć na ładne piersi. Jeśli ktoś ci mówi, że jest inaczej, to
    albo jest gejem albo impotentem. Skończmy wreszcie z tą fałszywą
    pruderią...

    > przecież tam to normalka, ale tak bardzo wam
    > toples się podoba, tak bardzo... musicie go w tym nawet właśnie
    > miejscu
    propagować.....

    Nie mam takiej mocy sprawczej, żebym mógł topless rozpropagować w
    Polsce. Dziwi mnie tylko ta histeria związana z istnieniem toplessu
    w innych krajach. W związku z tym staram się tłumaczyć różnym
    dziwnym ludziom (także tobie), że nikt cię nie zmusza do jeżdżenia
    do krajów gdzie mógłbyś zobaczyć na plaży panie bez staników. A
    jeśli już tam pojedziesz, to przestań się dziwić i pisać potem
    jakieś histeryczne posty na forum, bo i tak nic w ten sposób nie
    zmienisz. Świat ma różne oblicza, Pruderyjna Polska nie jest jego
    pępkiem...

    > a mi podoba się prawo we Włoszech, tam w
    > wielu miastach nie wolno facetom chodzić bez koszulek, grozi za to
    > mandat, i bardzo
    słuszne....

    Nie wiem wprawdzie, co to ma wspólnego z tematem, ale wydaje mi się,
    że panie też nie mogą w większości krajów na świecie paradować po
    ulicy bez górnej części odzienia...
  • Gość: babka IP: *.adsl.inetia.pl 06.01.09, 13:28
    faceci maja lepiej! bo jada relaksuja sie popatrza tu i tam a taka żona czasem
    ma wczasy do bani bo sie musi denerwowac ze jej facet sie gapi
  • Gość: inka IP: *.tvgawex.pl 12.01.09, 00:43
    bulgarofilus wielokrotnie wypowiadał się na temat topless na forum jest wielkim
    entuzjastom i propagatorem toples.......... nie ma nic w tym złego ale........
    jak piszesz że w Bułgarii bywają plaże na których jest więcej toples niż kobiet
    w kostiumach to już przeginasz na maxa......... chciałabym zobaczyć na własne
    oczy taką plaże.......
  • Gość: AAAps IP: *.axa.pl 12.01.09, 15:19
    SV Vlas - połowa czerwca 2006 byłem widziałem potwierdzam nie wiem czy było 60/40 czy też 70/30 w każdym razie większość.
  • Gość: Simon IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.01.09, 11:33
    w 100% się z Panem zgadzam, zostawiłem swojego maila, jeżeli mogę prosić o kontakt będe wdzięczny. Pozdrawiam
  • Gość: gonia IP: *.nj.pl 20.01.09, 18:18
    w tym roku wybieram się do Bułgarii. Mam zamiar cieszyć się pięknym słońcem i
    cudownymi plażami. Panie-toplesowe, które tam na mnie "czekają", wzbudzać pewnie
    będą w moim mężu podziw ( bo on lubi popatrzeć).Sama pewnie nie odważę się zdjąć
    stanika, bo w moim przekonaniu pokazywanie swojego biustu to pewna forma
    ekshibicjonizmu. Mam ładny biust, nie mam kompleków, ale toples to nie dla mnie.
    A jeśli te Panie mają ochotę chwalić się i nie przeszkadza im uczepiony wzrok
    obcych zaślinionych mężczyzn na tejże części ciała,to ich sprawa.
    Miłego urlopu życzę wszystkim
  • gosze 20.01.09, 20:35
    Byłem w Obzoru w sierpniu 2008.Panie toples jak na lekarstwo i to w
    bardzo oddałonich miejscach.Nie przeszkadza mi ich obecnośc i
    nie "wsciepiam wzrok w tej ich cześci ciała " ani sie na ich wydok
    nie ślinię.Nie uważam też odkriwanie biustu za formą
    eksibicionizmu.Przeciez biusti my mążciżni też mamy,tylko mniejsze i
    nikogo oni nie interesują.Więc nie pokazujecie mile Panie nic
    specialnego.Ale każdi ma prawo pokazywać i nikt nie ma obowiązku się
    patrzecz.
    A jeżeli Pani nie ma jeście wybranej formie podruży lub
    miejsca ,gorąco polecam miasto Obzor i pensionat "Villa
    Reni".Sprewdziłem i jestem bardzo zadowolony.Służe pełną informację
    ze zdięciami.Proszę pisacz na adres gdonczew@wp.pl.
    Pozdrawiam.
  • Gość: lady IP: *.adsl.inetia.pl 07.06.09, 11:31
    emy81 całkowicie się z Tobą zgadzam,
    ludzie szanujmy swoją prywatność! Chcesz biegać nago to znajdz sobie
    miejsce wyznaczone właśnie dla tej rozkapryszonej mniejszości
    narodowej. Ja nie życzę sobie oglądania nagich Pań w miejscu
    publicznym ogólnodostępnym! Gdyby było miejsce-plaża przeznaczona
    tylko dla ludzi bez takich odchyłów od normy to pewnie bym tam
    pojechała, mam nadzieję ze wytępi się zwyczaj tych nielicznych
    którzy chcą wprowadzić nam nowy porządek!!!
  • Gość: norm IP: *.man.bydgoszcz.pl 12.07.09, 23:17
    popieram w 100% tak samo uważam i ja i myślę że to normalne rozumowanie gdyby
    każdy miał choć odrobinę własnej godności to pewnie większość z nas miała by
    lepsze wakacje i mogła by bez problemu pojechać na nie z dziećmi czy
    nastolatkami i dobrze się bawić. Poza tym jeżeli Panie chcą takiej wolności to
    czemu na ulicy nie latają z piersiami na wierzchu ??? to tez miejsce publiczne
    takie jak plaża
  • hipolit4 21.01.09, 13:14
    hehehehhehe :)
    bylam w miejscowosci primorsko i tam byla plaza naturystow , wiec nie tylko
    topless byl ;) niewiem jak w innych miejscowosciach ale z tego co sie orientuje
    to tam jest to powszechne :) ja sama kozystalam z takiej plazy z mezem i
    9-letnim synem , - tam calymi rodzinami opalaja sie na golaska i nikogo to nie
    dziwi :) szkoda ze u nas nawet topless zabroniony :/ pozdrawiam
  • Gość: aga IP: *.adsl.inetia.pl 21.01.09, 19:43
    pozdrawiam rodzine z 9-letnim synkiem my tez całą rodzina się
    opalamy nawet moja siostra z mężem sie do tego przekonali
  • hipolit4 23.07.09, 02:10
    Najwiecej Pan opalajacych sie toples jest na plazy polnocnej , nie widzialam na plazy poludniowej zadnej , wiec wystarczy odpiwiedni wybor plazy .
    zycze udanego pobytu

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka