Dodaj do ulubionych

transfer z lotniska Burgas do Sozopola

04.08.09, 12:43
Witam,
wybieram się końcem sierpnia do Sozopola. Lecę samolotem, do Burgas,
czy wiecie może jak dostać się do Sozopola, czy są jakieś autobusy
lub busy na tej trasie i ile kosztuje przejazd...

Z góry dziękuję za odpowiedź

przy okazji, gdyby ktoś z was mógł polecić jakieś fajne, czyste
kwatery dla 2 osób byłabym wdzięczna
Edytor zaawansowany
  • 04.08.09, 15:27
    mnysle ze z lotniska musisz pojechać do centrum burgas i stamtąd z dworca
    napewno coś jedzie do sozopolu,ew taxi, busy to chyba nie jeżdza - raczej na
    zamówienie, na miejscu - moim zdaniem znajdziesz coś bez problemu (kwaterkke) ,
    w SB i nessebarze caly czas są ogłoszenia odnosnie wynajmu
    --
    email: sloneczny-brzeg(malpa)wp.pl
  • 05.08.09, 15:44
    dzięki!
    a wiesz może, czy z lotniska sa jakies autobusy do centrum burgas?
  • 05.08.09, 15:50
    szczerze to nie wiem napewno bo sie poruszam autem ale wydaje się że spod mostu
    (rondo przy lotnisku ) odjeżdzają autobusy własnie, z 5min na nogach od hali
    przylotów,
    --
    email: sloneczny-brzeg(malpa)wp.pl
  • Gość: jw IP: 162.27.161.* 05.08.09, 15:53
    jest sporo postow o tym.
    Z lotniska Sarafovo jedziesz autobusem nr 15 (cena ok. 1 lv) do
    dworca autobusowego przy porcie w Burgas, wysiadasz, robisz kilka
    krokow do przodu i wsiadasz do autobusu Burgas-Sozopol, ktory
    odjezdza co 30 minut, pierwszy o 05:00, ostatni o 21:30. Bilet
    kosztuje kilka lv.
  • 05.08.09, 16:32
    wielkie dzieki!
    teraz nie bedziemy bladzic, przylatujemy rano po 9.00 wiec damy
    rade...
    mam tylko nadzieje, ze dobrze wybrallismy na pierwszy pobyt w
    bulgarii - sozopol a nie SB a w razie czego przeprowadzimy sie po
    tygdniu, w koncu jedziemy na zywiol:)
  • 05.08.09, 16:50
    bardzo dobrze zrobiliscie!!
    w te okolice (słonecznego) warto przyjechac tylko zeby zobacyc nessebar
    --
    email: sloneczny-brzeg(malpa)wp.pl
  • Gość: jw IP: *.multi-play.net.pl 05.08.09, 18:10
    SB/ZP - jesli lubisz zycie nocne, kluby, dyskoteki itd. Szeroka
    piaszczysta platna plaza. Hotel na hotelu i tlumy.
    Sozopol jak dla mnie ok, ladna starowka z typowymi domami, nie
    bedziecie nudzic sie. Obok Marina cos tam znajduje sie dluga plaza
    az do Czernomorca - kempingi Zlatna Rybka,Gradina, Czerwenka.
    Primorsko - cos pomiedzy SB a Sozopolem.
    Sinemorec - cicha wioska na koncu Bulgarii z ladnymi plazami, troche
    zakurzona z kilkoma sklepami, bez dzikich tlumow. Stad blisko do
    Rezovo - ostatniej miejscowosci na granicy z Turcja.
    Mozecie tez skoczyc na 2-3 dni do Stambulu.
    No i warto zobaczyc Nesseber (jak dla mnie za duzo komercji - za
    straganami i restauracjami nie widac architektury, ale i tak warto),
    z bagazami bedzie niezrecznie, ale mozecie wynajac taksowke lub
    samochod i podjechac tam z lotniska (kolejnosc miejscowosci:
    Nesseber-aerogara Sarafovo-Burgas-Czernomorec-Sozopol-Primorsko-
    Sinemorec).
  • Gość: bestia75 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.08.09, 21:15
    Dokładnie jak napisał kolega wczesniej z Burgas do Sozopola co 30 min kursują
    autobusy z dworca przy porcie(chyba stanowisko nr 2).Nie martwisz sie o
    bilet.Wsiadasz i jak autobus ruszy podejdzie do Ciebie konduktor który sprzedaje
    bilety.Bilet kosztuje 4 lv od osoby czyli około 9 złotych.Sozopol to ostatni
    przystanek wiec nie martwisz sie że przegapisz.Nie wiem czy kursuja busy ale
    wiem że przykładowo z okolic Czernomorca do Sozopolu koszt przejazdu busem jest
    dwa razy wyższy niz cena biletu autobusowego.I jeszcze jedno jak bedziesz
    korzystał z busów w bułgarii to jest jedna zasada.Kup wcześniej bilet powrotny
    na busa bo w innym wypadku jak bedziesz chcial wsiąśc to kierowca po prostu Cie
    nie zabierze bo nie beedzie miejsc.Taka swego rodzaju rezerwacja miejscówek:))I
    jest to praktykowane więc lepiej nie ryzykuj.
    Dobrze że bybrałeś Sozopol bo Słoneczny Brzeg by Was zmeczył po 3 dniach.Tak jak
    ktos wspomniał to kurort dla typowych imprezowiczów szukajacych wrażeń.Impreza
    na impezie,z kazdej strony inna muza,laski tańczące na barach i mnóstwo
    podchmielonych małolatów.Sozopol to cos innego.Staramiasto bardzo ładne i
    urokliwe i nowa częśc czyli miejsca gdzie tez sie mozna pobawuić i na pewno nie
    bedziecie sie nudzić.No i 30% taniej niz w Slonecznym Brzegu!!
  • 06.08.09, 12:47
    wszytskim Wam dziekuje za rady:)
    teraz jestem troche spokojniejsza. Dyskotek i wiecznego huku nie
    znosze, bylam w ubieglym roku na krecie w hersonissos i mialam dosyc
    po jednym dniu ja jade by wypoczac i pozwiedzac, by przy szumie fal
    poczytac fajna ksiazke a nie przeciskac sie pomiedzy skacowanymi
    mlodocianymi...
    jakie to sa odleglości miedzy tymi misateczkami, o ktorymi piszecie?
    jak wypozycze samochod to jestem w stanie zobaczyc chociaz 2-3
    jednego dnia? Ile kosztuje wynajem malego samochodu typu np corsa z
    klima?
    na stambul bardzo sie nastawiam - uwielbiam orient wiec na pewno go
    zalicze skoro juz tak blisko bede.
    I jeszcze ostatnie pytanie - do zamieszkania którą część Sozopola
    polecacie i która z dwoch plaz ladniejsza?
  • 06.08.09, 16:04
    wypożyczenie auta od ok 25euro / dzien + paliwo + 100 euro kaucja , to cena w SB
    , w sopolu może być taniej, w 2-3 dni można sporo zobaczyć, proponuje zaplanować
    sobie trase z google maps (podaje odleglosci i czas przejazdu),
    --
    email: sloneczny-brzeg(malpa)wp.pl
  • Gość: jw IP: 162.27.161.* 06.08.09, 16:19
    nie musisz wynajmowac samochodu, wszedzie dojedziesz autobusem lub
    busem, samochod to cena 25-40 EUR+kaucja (im wiecej dni tym taniej).
    Nesseber+70km-Burgas+35km-Chernomorets+10km-Sozopol+0km-
    Primorsko+30km-Sinemorets+55km

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.