Dodaj do ulubionych

Bezpieczeństwo we Lwowie.

01.01.15, 21:32

Napiszcie proszę, zorientowani jak jest obecnie z bezpieczeństwem we Lwowie. Pytam bo znajomy starszy pan był służbowo we Lwowie, wrócił przed terminem zaniepokojony tym co widział. Jak odbieracie Lwów obecnie Jest gorzej niż dawniej? M
Edytor zaawansowany
  • portalcudia 05.01.15, 16:39
    dołaczam sie do pytania. Plus ceny kto wie jak teraz cenki wygladają? Powiedzmy wystarczy 100 euro zeby sie ze 3 dni pobawic we Lwowie?
  • bozka_ekotel 10.01.15, 10:13
    jest spokonie. Trochę się pozmieniało, ale nie ma obawy, jest bezpiecznie. Mieszkam tu, zresztą :)
  • bozka_ekotel 10.01.15, 10:17
    100 euro starczy. Złoty teraz kosztuje około 5 hrn. Obiad dobry da się zjeść za około 50-80 hrn. Wejściówki na dyskoteki są od 50 hrn. Koncerty, teatry też.
    Przy okazji polecam hotel Ekotel. Blisko centrum, od 75 hrn z osoby, czysto i przyjemnie.
    hotel-ekotel.lviv.ua/o-hotelu-lwow/
  • Gość: sledziszprotka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.01.15, 03:42
    100 euro w zupełności. Ja byłem 8 dni: Odessa, Kijów, Lwów i całkowity koszt pociągów z polski, na Ukrainie, noclegów, zwiedzania i jedzenia wyniósł mnie 360 zł. Relację z podróży możesz zobaczyć na: sledziszprotkawpodrozy.blogspot.com/2015/01/nowy-god-w-odessie.html
    wkrótce kolejne posty
  • portalcudia 12.01.15, 11:20
    dzieki skorzystam, pozdrawiam
  • ortpol 26.01.15, 17:02
    Jest bezpiecznie, przynajmniej w okolicach centrum, ani przez moment nie czułem zagrożenia czy to w dzień czy tez w środku nocy. 100 euro to aż za dużo na weekend.
    --
    Pozdrawiam serdecznie

    O.
    Siatkarskie koszulki i takie tam ;)
  • portalcudia 31.01.15, 23:31
    ok dzieki, a poza centrum to mam rozumiec ze moze byc problem? duzo wojska we Lwowie na ulicach w ogóle?
  • bozka_ekotel 01.02.15, 09:31
    nie ma tu żadnych wojsk. Poza centrum też nie ma problemu. Jest wiosennie, słonecznie i bezpiecznie. Pracuję w hotelu, do 19 mamy full, wszstko polacy. Dajcie spokój z tą wojną... Wojna jest tam, na Wschodzie. A Lwów nigdy nie był pod okupacją i nie będzie.
  • portalcudia 01.02.15, 14:12
    ok dzieki za informacje. Pytanie do Pana bozka ekotel. Jesli chodzi o wymoiane pieniedzy to prawdą jest ze na ulicy kurs wymiany jest lepszy od tego oficlanego w punkcie wymiany czy banku? jeski jest wyzszt jest bezpiecznie tak wymieniac kase? czy trzeba uwazac na fałszywki stare banktoty itp? dzieki
  • bozka_ekotel 01.02.15, 18:17
    jak Pan sobie wyobraża wymianę na ulicy? :)) W kantorach i bankach jest po 5, 15 hrn za złotówkę. Na granicy dają do 5,50 właśnie na ulicy. Ale to tylko ci co tam zarabiają. A we Lwowie kogoś na ulicy z kasą do wymieniania znaleźć, to się jeszcze trzeba postarać. Normalnie w kantorach się pieniądze wymienia.

    Był Pan kiedyś w Krakowie? To u nas jest tak samo. Nawet jazzman Muniak ostatnio to podtwierdził.
  • slavko2 01.02.15, 21:15
    no zgadza sie w Krakowie własnie wymieniam u cinkciarza odpowiadając na Pana pytanie. We Lwowie to po europejsku, prawdziwa Europa ten Lwów, palce lizać
  • aniaewi 20.07.16, 13:58
    Nie kpij, ponieważ bozka_ekotel ma rację. A przy wymianie na ulicy wszędzie się trzeba liczyć z kłopotami.
  • ortpol 04.03.15, 19:20
    portalcudia napisała:

    > ok dzieki, a poza centrum to mam rozumiec ze moze byc problem? duzo wojska we L
    > wowie na ulicach w ogóle?

    Nie, nie - źle mnie zrozumiałeś, poza centrum się nie kręciłem jakoś dłużej, ale zatrzymywałem się np. do sklepu czy na stacji i było normalnie, bezpiecznie. Nie masz sie czego obawiać.

    Jeśli chodzi o wymiane pieniedzy to ja zawsze wymieniam (i tam mają najlepsze kursy) na stacji benzynowej OKKO zaraz po przekroczeniu granicy w Korczowej. Tam w budynku stacji jest kantor.
    --
    Pozdrawiam serdecznie

    O.
    Siatkarskie koszulki i takie tam ;)
  • jedker20 04.02.15, 08:58
    fajny artykuł o bezpieczeństwie na co dzień w Kijowie jest na http//www.kyiv-ukraine.eu
  • pawelec47 12.03.15, 09:00
    uważać, szczególnie na paszport i pieniądze .Kilka lat temu na uliczkach Lwowa zostałem
    napadnięty przez miejscowych "batiarow" wprawdzie poradziłem sobie lecz inna osoba może wolałaby wszystko oddać.Z pomocy miejscowej milicji w takiej sytuacji wolę nie korzystać.
  • Gość: gg IP: 194.181.139.* 12.03.15, 22:42
    miejscowych "batiarow" a co to takiego , bo kiedyś byli to ludzie skocznie i wesoło grający na akordeonie , rozbawiający mieszczan . Ciekawe że wypowiadasz się tak jakoś z perspektywy , czy we Włoszech Francji , u nas na bazarach nie trzeba uważać na kieszonkowców czy łobuzów ,
    byłem w styczniu na wernisażu w Lwowie , przechadzałem się ciasnymi uliczkami serca się kroi jak zostały zaniedbane i zniszczone , ale dalej pełne uroku i niepowtarzalnej atmosfery
  • bozka_ekotel 12.03.15, 23:48
    nie batiary, tylko dresiarze!
  • bard333 07.06.15, 02:24
    teraz to banderowskie gooofno
  • vabank4 08.06.15, 09:30
    Od czterech lat jeździmy do Lwowa na 3 dniowe weekendy w czerwcu.Jest super.Jest co zwiedzać,jest gdzie się zabawić.Na przestrzeni tych lat nie zauważyłem żadnej zmiany na gorsze,mimo,że na wschodzie trwają jakieś walki.Wbrew temu co się u nas mówi Ukraińcy nastawieni są do nas przyjaźnie.W restauracjach można usłyszeć "hej sokoły" i zaspiewać razem z orkiestrą.Wybór knajpek w centrum...że hoho.Kraków wysiada.A w ciepłe wieczory ogródki przed knajpkami zapełnione tłumem turystów.No i piękne dziewczyny.Ceny dla nas bardzo,bardzo korzystne.Mimo,że sporo jest we Lwowie do poprawienia atmosfera niezapomniana.W czerwcu znów jedziemy.
  • ortpol 26.10.15, 17:30
    Polecam wszystkim wypad na Cmentarz Łyczakowski 1 listopada po zmroku. Robi wrażenie, szczególnie te biało czerwone znicze na polskich grobach - mega!

    --
    Pozdrawiam serdecznie

    O.
    Siatkarskie koszulki i takie tam ;)
  • Gość: d IP: 213.77.117.* 07.02.16, 16:49
    www.onet.pl
  • affne 31.03.16, 22:23
    Rozważamy wyjazd na weekend w maju lub czerwcu. Był ktoś ostatnio? Jak teraz jest?
  • tutka13 19.04.16, 17:09
    Na początku czerwca, w dniach 3-5 czerwca odbędą się we Lwowie wyścigi zabytkowych samochodów. Będzie około 50 samochodów zabytkowych z Polski. Wszyscy jadący chwalą, że Lwów jest bardzo bezpieczny dla NORMALNYCH. Idiocie stanie się krzywda nawet w izolatce.
  • ewaneska34 17.06.16, 22:17
    Słyszałam, że jest ok. Ale nie wiem czy to aktualne...
  • ortpol 18.07.16, 18:43
    Jest bezpiecznie chociaż jak nasze oszolomy będą burdy robić w Przemyślu, to nie zdziwię się jak Bogu ducha winny turysta we Lwowie dostanie w czapę...

    --
    Pozdrawiam serdecznie

    O.
    Wylatujesz na wakacje? Bądź niezależny - wypożycz sobie samochód. Taniej nie znajdziesz! Sprawdź ceny i zarezerwuj już dziś!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka