Dodaj do ulubionych

Przekonajcie mnie :)

09.10.07, 09:31
No dobrze. Jestem juz duza i swoj rozum mam, ale mimo to jestem
otwarta na madre argumenty. Czy ktos potrafi mnie przekonac, ze
trzeba i ze WARTO glosowac? :)
--
Pienso luego existo :)
Edytor zaawansowany
  • mobb 09.10.07, 09:43
    nie warto, przecież Twoj głos wobec całej masy i tak nic nie
    znaczy :)
  • luego 09.10.07, 10:24
    Aaa... To prowokacyjna proba zlapania mnie na "poczucie sie
    indywidualista", ktory zrobi na przekor i pojdzie zaglosowac? :)
    :PPPPPPPPPPPPPPPP
    --
    Pienso luego existo :)
  • mobb 09.10.07, 10:31
    nie to głos tej części mojego ja której nie chce się iść na wybory.
    Ta druga część już miała swój czas i próbowała Cię przekonać.

    Niestety czas antenowy ma już tylko to gorsza inszość ... i
    nieopatrznie wywołałaś ją :)))
  • luego 09.10.07, 10:37
    Bardzo sie ciesze. :) Oto mroczna strona Mobba pokazala swe mroczne
    oblicze... A jakies ciagatki anarchistyczne kiedys byly? :)
    --
    Pienso luego existo :)
  • mobb 09.10.07, 11:26
    no cóż, powiedziałbym jestem "pantoflarzem-zakamuflowanym-
    anarchistą".
    W tłumaczeniu wygląda to tak - w prawie każdej dyskusji z matką
    moich dzieci staram się jej unaocznić dyskutowany tematu "od drugiej
    strony".
    Doprowadzam ją tym nierzadko i skutecznie do pasji...
    po czym oczywiście pokornie kieruję sprawy tak, aby realizowały się
    zgodnie z wizją prezentowaną na początku przez szanowną małżonkę...
  • luego 09.10.07, 11:31
    Hmmm... Po takim dictum naszla mnie mysl: "a moze zaglosowac na
    Partie Kobiet?" :)
    P.S. "Matka moich dzieci" brzmi jakos oschle. Stac Cie na wiecej! :P
    --
    Pienso luego existo :)
  • mobb 09.10.07, 11:43
    eee tam, oschle. zle po prostu odbierasz intencje
    jakoś niezbyt lubię określenia "moja kobieta, żona, małżonka".
    użyłem tego określenia tylko w celu identyfikacji osoby, a nie do
    jakiegokolwiek ograniczania jej znaczenia w moim życiu

    no, ale chyba nieco odbiegamy od tematu wątku, proszę zatem o nie
    zsyłanie mnie na szowinistyczne manowce
  • luego 09.10.07, 11:53
    :)))))))))))) No dobrze, zsylka zostala odwolana. A ja nadal nie
    jestem przekonana... Czlowiek nie czuje, jak mu sie...
    --
    Pienso luego existo :)
  • manio15 09.10.07, 12:58
    luego napisała:

    > :)))))))))))) No dobrze, zsylka zostala odwolana. A ja nadal nie
    > jestem przekonana... Czlowiek nie czuje, jak mu sie...
    nikt chyba nie jest przekonany po primo z powodu artykułowanego juz
    przez Przedpiszącego nikłego wpływu jednostki , a po drugo że
    zawsze może się okazać że nasz wybór jest jeszcze gorszy niż to
    przeciw czemu głosowaliśmy, i tak można wyliczać do usranej ...
    Ale ... iść trzeba , tak jak trzeba kupic los aby dać szansę
    szczęściu - bez tego marzenia o wygranej to idiotyzm. Choć nikt nie
    gwarantuje wygranej. Pójdę tak jak chodze np. do stomatologa (
    pozdrowienia dla p. Eugeniusza) czy innego fryzjera, ale i Ciebie
    Droga Lu serdecznie zachęcam . Razem łatwiej to zniesiemy , w każdym
    znaczeniu tego słowa .
    agitator manio
  • ralston 09.10.07, 13:53
    Idź, idź - nie będziesz potem mówić, że to przez nas, bo myśmy tak
    wybrali. Ja nawet do urny nie idę jak do dentysty, bo w przypadku
    dentysty mam dużo większe szanse, że będę miał z tej wizyty pożytek.
    Chyba wezmę ze sobą gumowe rękawice, żeby karty do głosowania nie
    dotykać...
  • manio15 09.10.07, 14:04
    a ja z tym fryzjerem (w zasadzie sympatyczną fryzjerką) to sie
    jednak zagalopowałem - lubie jak mnie ktoś czasem pogłaszcze po
    głowie. Może i wybory kiedys polubię? Tylko kto pogłaszcze?

    lubieżny manio
  • mobb 09.10.07, 16:17
    Lu,

    polecam glosowanie na Romana G.
    Dzis w radiu ktos powiedzial ze tylko on mowi w kampanii o
    konkretnym programie i po chwili zastanowienia musialem przyznac
    racje. Inni zajmuja sie raczej przeciaganiem liny

    Albo zaglosuj i pomoz wypromowac Partie Kobiet, trudno posadzac je o
    nieczyste intencje
  • ralston 09.10.07, 16:33
    To chyba pierwsza kampania w której główne siły w ogóle nie mówią o
    programie. Czuję, że robi się ze mnie przygłupa, zmuszając do
    wyboru - nie wiem koloru koszuli lidera, czy błękitnych oczu. Ale
    zaraz zaraz, zachęcać przecież miałem...
  • moniamm 09.10.07, 18:26
    mamy glosowac a ja nawet nie znam wszystkich kandydatow z listy
    warszawskiej :( za to widzialam na plakatach ziobre z naszym
    lokalnym zagrabanicznym pisowczykiem.
    --
    I ty mozesz pomoc:
    www.wiktor.netoh.pl/historia.html
    www.zuzannaszkudlarek.jms.pl/
  • luego 10.10.07, 10:55
    Niesamowici jestescie! :) Niby zachecacie, ale robicie to w taki
    sposob, ze ja sie czuje coraz bardziej zniechecona. :) Raczej nie
    probujcie zawodu przedstawiciela handlowego. :P
    --
    Pienso luego existo :)
  • ralston 10.10.07, 12:24

    Przedstawiciel handlowy? W życiu! To ja już wolę na wybory iść.
    Grzecznie pójdę i nie będę już marudził. (ale gumowe rękawice mogę
    zabrać ze sobą prawda?)
  • manio15 10.10.07, 12:33
    Kto nie gra nie wygra ! Zagłosujcie ze strachu bo dzis straszą , że
    pis będzie miał wiekszość !
    Akwizytorem nie będę bo mam wstręt do wszelkiego nagabywania to i
    namawianie na stomatologa idzie mi opornie. Każdy jednak wie, że
    niektóre czynnosci należy wykonywać bez zastanowienia i dogłębnej
    analizy. Ot tak. Idę . Głosuje i już . Niech sie dzieje co
    chce.Zrobiłem wszystko co mogłem. Nie miejcie do mnie pretensji że
    znowu wyszło jak zwykle.
    Tak właśnie będę sobie myślał rano przy goleniu ( tego też nie lubie
    bo wraźliwy skórnie jezdem)

    wrażliwy manio
  • mobb 10.10.07, 12:57
    eee tam, życie zmusi to i trzeba może kiedyś będzie pohandlować.

    LLLLLLUUUUUUUUUUUUUDZIEEEE PROOOOOMOOOOOCJAAAAAAAAAAAAAAA
    WWWWWWWWWWWWBOOOOOOOOOOOOOOOORCZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

    kto pójdzie na wybory i odda honorowo głos, otrzyma odpust zupełny z
    anteny Radia M. !

    Głosujcie, ludzie głosujcie, tylko się tak nie pchajcie...

    PS. głos powinien zostać oddany zgodnie z sumieniem (ojca R.)
  • andrzejwuzel 12.10.07, 10:31
    znowu jako cyklista (choc ostatnio mało praktykujacy) uzyskałem
    wynik niezadowalajacy politycznie
    ale to przez wpływ srodowiska - kolega z pracy został ogłoszony w
    dzisiejszym wydaniu GW jako współautor hasła "Głosuj Dziadu" wiec
    sami rozumiecie :)))))
    ba, jak mówi inny kolega po wyborach napewno nie bedzie lepiej ale
    inaczej.
    .... mam swoje zdanie ale się z nim nie zgadzam :))))
  • ralston 11.10.07, 10:50
    Lu - w ostateczności możesz przecież pójść na wybory bez przekonania.
  • ralston 12.10.07, 09:07
    Podobno następny list Dorna ma być do złodzieja. Czy aby nie stawia
    w ten sposób wykształciuchów i złodziei w jednym szeregu?
  • andrzejwuzel 12.10.07, 10:15
    juz po tym pierwszym czuję sie ustawiony w złym w szeregu ale
    ponieważ lubie literature fantasy i opowiadania alternatywne chetnie
    poczytam nastepne :)))
  • skory1 12.10.07, 12:45
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • ralston 12.10.07, 13:17
    Lue,

    zawsze możesz się też przy okazji wyborów rozerwać. Musisz tylko
    pamiętać, żeby zabrać ze sobą kredki...

    www.youtube.com/watch?v=AGbCawf03J0
  • manio15 12.10.07, 22:57
    Lu jeśli nie głosujesz , tez wplywasz na wynik wyborczy. Nie
    głosujesz to wspierasz wyborców Putry i "sympatycznych" kolegów .
    WARTO zagłosować aby utrudnić wybór takich menżuf stanu. WARTO
    zagłosować aby nie wypowiadali się w imieniu całego narodu .
    Lu ! Głosuj ! Białystok zasługuje na lepszych posłów.

    w imieniu narodu ełckiego
    nieudolny agitator manio

  • moniamm 13.10.07, 15:01
    Lu obejrzyj sobie ten filmik :)

    www.21pazdziernika.pl/materialy/spot6.wmv
    slyszalam, ze w U.K. ponad 30 tys ludzi zarejestrowalo sie do
    wyborow. nie mam pojecia ile osob bedzie glosowalo w Chicago.
    wiekszosc moich znajomych ma zamiar zaglosowac w tych wyborach. ja
    tez i mam wyrzuty sumienia, ze nie glosowalam w 2005r.
    i mysle sobie, ze skoro my tu, na obczyznie potrafimy spiac sie i
    pokazac, ze los Polski lezy nam na sercu,to Wy na miejscu, a
    szczegolnie Ty Luego powinnas pojsc i zaglosowac. bo to jest nasz
    obowiazek, obowiazek kazdego Polaka.

    wow :)
    pozdrawiam
    m.
    --
    I ty mozesz pomoc:
    www.wiktor.netoh.pl/historia.html
    pancho2006.googlepages.com/malagosia
  • narew71 13.10.07, 17:11
    mano- ja na pewno nie zagłosuje na Putrę ( przydupasa )
    Zniszczył laptop i aparat fotograficzny po roku użytkowania
    Jako senator moze kupić 10 takich aparatów
    poświadczył nieprawdę co do oczyszczalni ścieków -która nie działa
    prokurator "bada" od 2002 roku
    pozdrawiam
  • luego 16.10.07, 13:33
    Zaczynam sie lamac. Tylko pewnie juz nie zdaze sobie na odleglosc
    zalatwic potrzebnego papieru. :(
    --
    Pienso luego existo :)
  • moniamm 16.10.07, 14:52
    ja juz zarejestrowalam sie w konsulacie :) jeszcze wykombinowac
    musze sobie jakas agitacyjna koszulke antykacza i moge isc na
    wybory. morda mi sie usmiechnela dzis rano jak uslyszalam
    antyreklame piss-u w jednej z polonijnych rozglosni - jednk chicago
    nie jest do konca propisowskie :)
    --
    I ty mozesz pomoc:
    www.wiktor.netoh.pl/historia.html
    pancho2006.googlepages.com/malagosia
  • jofin 16.10.07, 14:58
    www.polishconsulate.co.uk/wybory/komisje.html
    Dzisiaj masz ostatni dzien na podjecie decyzji i zarejestrowanie
    sie. Jesli jestes w Uk lub w Irlandii, to na gorze masz zalaczony
    link. Do glosowania wystarczy paszport lub dowod osobisty. komisji
    wyborczych na wyspach jest sporo, wiec raczej nie powinnas miec
    problemu ze znalezieniem jakiejs blisko siebie .
    I nie ma co sie wachac, tylko szybko sie rejestruj. Jezeli masz
    watpliwosci, to wyobraz sobie Polske pod obecnymi rzadami za kolejne
    5 lat, jezeli jeszcze cos i ktos w niej zostanie.

    Pozdrawiam i zycze rozsadnej decyzji
  • manio15 16.10.07, 18:51
    luego napisała:

    > Zaczynam sie lamac. Tylko pewnie juz nie zdaze sobie na odleglosc
    > zalatwic potrzebnego papieru. :(
    Czeba było czytać instrunkcję zamiejszczoną przez mobba ! Wyraźnie
    napisał że do 11października jest ostateczny termin dopisania sie do
    listy w miejscu pobytu czasowego i nijakiego świstka z rodowej gminy
    nie trza. Teraz nic nie załatwisz. Ale nic to ! Odwiedź nas , jesień
    taka piękna tego roku ... Dla zachęty zrobiłem parę fotek , jak
    tylko "zduszę" synka to pokaże jaki piękny Ełk był dzisiaj :)
    Wykaż się postawą obywatelską i odwiedź swoje miasto .

    miastowy manio
  • mobb 18.10.07, 22:35
    tak poza zawiasem mowiac to jestes Lu prowokatorka i karzel reakcji.
    Ludzie sie tu naprodukowali, a Ty w zasadzie od momemntu zalozenia watku wiedzialas ze nie pojdziesz, bo sie nie da...
  • luego 22.10.07, 09:23
    A wlasnie ze nie! Nie masz racji, Mobb. :) Jestem otoz jednym z
    wiekszych "sukcesow" (moim skromnym zdaniem) tej wielkiej kampanii,
    promujacej glosowanie w wyborach. Ostatnim rzutem na tasme, moja
    Mama zalatwila mi w piatek rano zaswiadczenie (jak sie okazalo,
    mozna to zalatwic do ostatniej chwili), dala mi je w Warszawie,
    gdzie sie spotkalysmy na uroczystosci rodzinnej, bym mogla
    zaglosowac w niedzielne popoludnie w Bialymstoku. Zaglosowalam i
    jakos bardzo dobrze sie z tym czuje. :) I tak sobie patrze na wyniki
    i widze, ze bylo warto. :)
    Dzieki za wszystkie argumenty, daly mi do myslenia. :)))
    --
    Pienso luego existo :)
  • andrzejwuzel 22.10.07, 10:58
    gratulacje dla Ciebie ...no i Twojej mamy :)))))


    POzdrawiam :))
  • mobb 22.10.07, 11:11
    no dobrze, wobec tego cieszę się, wymazuję prowokację i karła !
  • ralston 22.10.07, 12:43
    luego napisała:

    Zaglosowalam i
    > jakos bardzo dobrze sie z tym czuje. :) I tak sobie patrze na
    wyniki
    > i widze, ze bylo warto. :)



    Hmmm... w Białymstoku zdaje się wygrał PiS...
  • luego 22.10.07, 13:39
    Hmmm... Na Podlasiu, owszem, ale w Bialymstoku chyba jednak PO. No w
    kazdym razie chodzilo mi raczej o globalna satysfakcje. :)
    --
    Pienso luego existo :)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka