Dodaj do ulubionych

Wilno dojazd i noclegi!Prosze o pomoc!

02.02.07, 15:18
Witam!
Sluchajcie mam zamiar odwiedzic kraje nadbaltyckie.Jedna ze stacji bedzie
Wilno.Chce dostac sie po jak najnizszych koszta. Macie moze jakies
informacje, moze orientujecie sie jak to zrobic nie uszczuplajac zbytnio
portfela?
Nie chce jechac pociagiem czy autobusem miedzynarodowym ani autobusem
miedzynarodowym.Myslalem zeby dostac sie np. do granicy i tam lapac cos
taniego.
A jak z zakwaterowaniem? Wlasciwie jest nas dwojka. Chcemy wynajac jakies
lokum.Jak to wyglada cenowo?Moze znacie jakies fajne i tanie miejsca gdzie
mozna sie zakwaterowac?Akademiki lub tanie hoteliki?
Wiem, duzo pytan:) ale z gory dziekuje za pomoc.
CZekam na informacje ludzie!
Dzieki raz jeszcze
Edytor zaawansowany
  • krowi_cycek 02.02.07, 18:54


    Hej,

    Z Wilna kursuja autobusy do Daugavpils, koszt
    to ok 50 zl. W te wakacje jechalem z Rygi do Wilna
    i zaplacilem za autobus 10 latow, czyli okolo 60 zl.

    Co do taniego noclegu w Wilnie to:
    Akademik Akademii Sztuk Pieknych, znajduje sie przy Latko 2
    swietna lokalizacja, serce Starego Miasta. Dwojka kosztowala
    w te wakacje 75 litow za pokoj, warunki typowe jak w akademiku

    z innych tanich nolegow to Centrum Mlodych na Polocko 7
    w dzielnicy Uzupio, dwojka ok 25 litow/os.

    m
  • mauero 03.02.07, 21:14
    Dzieki wielkie za zaintersowanie.
    Sluchaj mam kilka pytan:
    1)autobus do Daugavpilska wymaga rezerwacji czy na zasadzie: kupuje bilet w
    kasie i jade?mozesz powiedzec skad dokladnie odjezdzaja?
    2)Wilno: ceny przystepne, tylko jest szansa ze bez uprzedniej rezerwacji cos
    dostane?
    3)jechales z Rygi..wiec prawdopodobnie spedzieles tak kilka dni...moze cos
    wiesz na temat noclegow??
    Naprawde dzieki za pomoc!
  • krowi_cycek 05.02.07, 11:03

    1) Autobus odjezdza codziennie z Wilenskiego Dworca Aut.
    (obok dworca kolejowego, blisko Starego Miasta), linie obsluguje
    Ecolines, wyjazd o 17.00 na miejscu o 21.00. Koszt
    biletu to 10 euro, dla studentow sa znizki. Mysle ze mozesz
    kupic bilet dzien przed

    2) Zapewne chodzi Ci o nocleg.. mysle ze znajdziesz cos bez
    rezerwacji, ostatnio nie rezerwowalem. Ewentualnie za Centrum Mlodych,
    na ulicy Filaretu jest jeszcze jeden Hostel (calkiem ok)

    3) Noclegi w Rydze: osobiscie moge Ci polecic:
    Hostelu Amber www.amberhostel.com, ostatnio 12 euro/os
    z dworca mozna dojechac tramwajem 3,typowy budynek blokowy,
    jak akademik.
    Z drozszych w centrum spalem kiedys w Riga Hostel,
    Marstalu Iela, 12, Stare Miasto super atmosfera.

    Tanim rozwiazaniem jest tez Hotel Balta Kaza, Eveles 2
    jednak nie mialem przyjemnosci sprawdzic osobiscie :)

    M.
  • mauero 06.02.07, 14:00
    Czesc,
    Wielkie dzieki za informacje. Problem z dojazdem rozwiazny. Jedziemy autobusem
    do Wilna. Bilety po atrakcyjnych cenach niecale 100.takze fajnie.
    Teraz skupiamy sie na wynajeciu czegos w Wilnie.Szukam szukam w tej sieci i
    naprawde..ceny sa jak dla nas oszalamiajace!nie chcemy uszczuplac naszego
    budzetu az tak bardzo.hmm zreszta i tak jest naprawde
    ograniczony:)..studenckie zycie nie jest latwe:))
    Moze macie jakis namiar na pokoj dwoosobowy w Wilne maksymalnie do 40 zl za
    dobe?Moze znacie jakies strony nie wiem macie info.Dajcie znac!ja przeszukuje
    siec i naprawde slabo to widze:) no i jeszcze nikt nie odpowiada na majle.
    Dzieki z gory.
    Pozdrawiam
    Ma
  • Gość: sylwia IP: *.jgora.dialog.net.pl 06.02.07, 19:03
    Cześć. Ja tez sie wybieram w tym roku do Wilna (w sierpniu) i tez szukam taniego
    transportu. Jakim autobusem jedziecie do Wilna za 100zł, bo ja znalazłam w
    obydwie strony Wrocław-Wilno-Wrocałw za 270.
  • mauero 06.02.07, 23:57
    Jedziemy z olsztyna.Bilet w dwie strony 110 zl. ze znizka do 26 roku zycia.
    Wyjazd z Olsztyna przed 22 w wilnie na 9 rano. O ile dobrze pamietam. Prawde
    mowiac jeszcze nie mamy biletow bo ciagle jestesy na etapie poszukiwan noclegu.
    A wiesz moze cos o noclegach,jakies tanie i fajne opcje? Widze ze mozna
    przenocowac tanio w Akademikach tylko jakos nie moge trafic na ich strony.
    Moze ktos kto byl podrzuci jakas informacje?Sprawa pilna:))
    Dzieki
  • Gość: sylwia IP: *.jgora.dialog.net.pl 07.02.07, 07:40
    A z jakim przewoźnikiem jedziecie (np Eulolines)? Ja jadę do rodziny więc nie
    mogę Wam pomóc w sprawie tanich noclegów, no chyba, że jedziecie we wrzesniu, to
    mogłabym zdać relacje. Pozdrawiam :-))
  • mauero 07.02.07, 11:23
    Sylwia nie pamietam tego przewoznika.Nie mamy jeszcze biletu bo nie wiemy co z
    noclegami.Wylecial mi z glowy:)..hmm Ecolines?Ale oni nie jezdza z
    Olsztyna..kurcze nie pamietam.Ale na dniach bedziemy kupowac to napisze.
    Wrzesien:)pozno,my chcemy jechac pod koniec lutego.Ale dziekie wielkie za dobre
    checi!
    Prosze ponownie!Kto ma jakies info o noclegach niech sie wypowie!

    MA
  • mauero 08.02.07, 20:09
    Przewoznik-PKS.
    Bilet z olsztyna w dwie strony-110 zl
    Z Gdanska-220!
    To jedna z najtanszych opcji jakie udalo nam sie znalezc.
  • Gość: sylwia IP: *.jgora.dialog.net.pl 09.02.07, 16:16
    Dzieki za informację. Ja chyba wybiorę opcję - dojazd do Olsztyna PKP a potem
    autobus miedzynarodowy Eurolines. Widze, że mało nas ty na tym forum, a to
    przecież taki piekny kraj.
  • Gość: ela IP: *.chello.pl 11.02.07, 16:57
    wejdź na stronę www.studentnews.pl wybierz z turystyki Wilno a później
    schroniska młodzieżowe jest tam pełno adresów -możesz po polsku zarezerwować
    sobie noclegi cena ok 6-7 dolarów - rozmawiałam z nimi są bardzo uprzejmi
  • Gość: Sacha IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.04.07, 21:13
    Witam
    Po pierwsze chcialam poinformować że ceny na stronie PKS Gdańsk są nie aktualne. Sama sie nie miło zdziwilam, wiec wolę was uprzedzić. Od 1-go marca cena autobusu z Olsztyn-Wilno w dwie strony to 199zł. natomiast taka sama opcja z Gdańska 249.
    Odnosnie noclegów to obdzwoniłam wszystkie schroniska ze strony student news i aktualne ceny mają sie następująco: schronisko na zarzeczu www.lithuanianhostels.org/vilnius/filaretai/?id=4&lang=_ennieco taniej w Old Tawn Hostel Vilnius. Nic tańszego nie znalazłam.
    Jadę na długi weekend, wiec jak wrócę napiszę czy coś tańszego widziałam.
    Pozdrawiam
  • Gość: gosc IP: *.elblag.dialog.net.pl 02.05.07, 12:16
    niemozeliwe w marcu jechalem za 110:) pozdrawiam.
    ps.w dwie strony:)
  • Gość: Tomek IP: *.spcentras.lt 01.09.15, 11:53
    Super noclegi tu: www.noclegwilno.lt
  • kome-ta.2 23.06.19, 18:16
    Wilno dojazd i noclegi 2019 Mama aż 79 lat i syn 42 jadą do Wilna w pażdzierniku proszą o rady dot. dojazdu i noclegu na 2 doby, może u Polaków? Dobrze by było ze śniadaniem. Marta dziękuję
  • papusniper 17.07.19, 20:05
    Polecam zobaczyć zamek w Trokach, który znajduje się niedaleko Wilna www.oniontrip.pl/cieply-letni-dluzszy-weekend-wilno/

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka