Dodaj do ulubionych

Lublin do Slowacki Raj?+kilka innych pytan

30.07.07, 13:18
Witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczow.We wrzesniu wybieram sie na 4-5dni
do Slowackiego Raju.Oto kilka pytan dotyczacych owego wyjazdu :).1.Ktoredy
najlepiej dojechac z Lublina?2.Nocleg w Hrabusice lub okolice czy Dedinky?
Duzo osob poleca Dedinky,ale na mapie z Hrabusic wydaje sie lepszy dostep do
szlakow.Oczywiscie wieczorami wypady na piwko i regionalne jedzonko,wiec
gdzie sie zatrzymac zeby bylo blisko do szlakow i bylo co robic wieczorem?
3.O co chodzi ze specjalnym wyposazeniem samochodu na Slowacji i gdzie mozna
wykupic winiety na korzystanie z ich autostrad? 4.Wybieram sie w ciemno,tzn.
bez uprzedniej rezerwacji pokoju bo nie znam konkretnej daty wyjazdu.Czy nie
bedzie problemu ze znalezieniem pokoju(zaznaczam to juz bedzie koncowka
wrzesnia,poczatek pazdziernika)? To na razie chyba tyle.Z gory dzieki za
pomoc.
Edytor zaawansowany
  • Gość: kazio IP: *.telpol.net.pl 30.07.07, 20:30
    dam ci namiary w hrabusicach pewne ladisław mizera,hlavna
    238,tel.00421/53/4490292
    mobil;+421908024314
    dobra baza wypadowa,samochod zaparkujesz na podworku ale wczesniej podjedź do
    wejscia na słowacki raj sa tam domki caqmpingowe i dalej troszke hotel bys miał
    blizej ale to centrum hrabusic knajpy irestauracje gdzie mozesz zjesc,od
    ladisława to ok 2 km drogi do raju
  • gallardo26 31.07.07, 23:22
    wielkie dzieki.pomocna informacja
  • gallardo26 01.08.07, 09:43
    Ktoro przejscie graniczne najlepiej wybrac?
  • gallardo26 05.08.07, 09:49
    HELP!!! :)
  • bah77 07.08.07, 11:01
    > 1.Ktoredy najlepiej dojechac z Lublina?

    Przez Przełęcz Dukielską.

    > 2.Nocleg w Hrabusice lub okolice czy Dedinky?

    Po stronie północnej SR.

    > z Hrabusic wydaje sie lepszy dostep do szlakow.

    Tak.

    > Oczywiscie wieczorami wypady na piwko i regionalne jedzonko,wiec
    > gdzie sie zatrzymac zeby bylo blisko do szlakow i bylo co robic
    > wieczorem?

    W Popradzie.

    > gdzie mozna wykupic winiety na korzystanie z ich autostrad?

    Np. na stacjach benzynowych.

    > Czy nie bedzie problemu ze znalezieniem pokoju.

    Nie.

    Pzdr

    bah77
  • gallardo26 07.08.07, 12:40
    :)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka