• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Reklamacja- PLUS GSM Dodaj do ulubionych

  • IP: *.DWUDZIESTOLATKA.ds.uni.wroc.pl 10.10.08, 16:33
    Dnia 27.09.2007 roku podpisałam umowę na 12 m-cy na telefon. Dnia 27/08/2008
    roku zlozylam w salonie PLUS GSM wypowiedzenie umowy, na ktorej jest wyraznie
    napisane, ze "okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i jest liczony od pierwszego
    dnia okresu rozliczeniowego nastepujacego po okresie rozliczeniowym, w ktorym
    zlozono wypowiedzenie umowy" .
    Pierwszy dzien okresu rozliczeniowego był 1.09.2008 r.
    Rózwnież napisane jest, że data rozwiazania umowy to 1/10/2008.
    W salonie poinformowano mnie, ze telefon zostanie tego dnia wylaczony. Tego
    dnia jednak telefon mialam aktywny do samego wieczora. Udalam sie do salonu
    PLUS, zeby sprawe wyjasnic, jednak kazano mi zaczekac do dnia nastepngo i
    jesli nie zostanie wylaczony pisac reklamacje. W systemie byla informacja, ze
    telefon powinien byc juz nieaktywny.
    Telefon wylaczono 1/10/2008 ale okolo godziny 22. Natomiast dzis PLUS GSM
    przyslal mi rachunek za dzien 1/10 (uwzgladniajacy dzienny koszt abonamentu
    jaki placilam za telefon- polaczen zadnych z niego nie wykonywalam).
    Czy mam prawo skladac w takim przypadku reklamacje i na jakie przepisy mozna
    sie powolywac?
    Edytor zaawansowany
    • 13.10.08, 12:22
      "Telefon wylaczono 1/10/2008 ale okolo godziny 22". "Ale" ma tu sens
      zastrzeżenia, że za późno wyłączono telefon. Nie sądzę.

      "okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i jest liczony od pierwszego dnia okresu
      rozliczeniowego nastepujacego po okresie rozliczeniowym, w ktorym zlozono
      wypowiedzenie umowy".

      Termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia (Art. 111 § 1
      kodeksu cywilnego). Jeśli ostatnim dniem miał być 1.10.2008 r., to z UPŁYWEM
      1.10.2008 r. umowa ulegała rozwiązaniu (o godz. 23.59).





      • Gość: Spec IP: *.toya.net.pl 20.04.09, 18:27
        Dokładnie tak jak prawnik-skp napisał. Nie jest określone w kodeksie cywilnym o
        której godzinie. Zarówno w regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych
        Polkomtel S.A nie podana jest godzina, natomiast dezaktywacji stałej mogliby
        dokonać nawet 1s przed północą, tj.z upływem dnia 1/10/08, w tym przypadku jak
        najbardziej Plus ma prawo naliczyć opłatę abonamentową za dzień korzystania z
        abonamentu. Jeśli poszłaby reklamacja i tak byłaby uznana, ponieważ koszty
        zaksięgowania kwoty i rozliczenie zamknięcia konta klienta przy wpłacie paru
        złotych i tak jest niekorzystne dla samego Plusa, w najczęstszych przypadkach
        takie kwoty mogą sobie darować.
        • Gość: Inna reklamacja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.09.09, 14:52
          Dzień dobry:) Właściwie nie jestem w plusie ale w Samych swoich..
          jednak to jest chybaa pod Plusem.
          Ostatnio była promocja ważna do 16.09.09 mówiąca o tym że przy
          doładowaniu otrzymuje się 20% kasy więcej.. Załadowałam za 80 zł.. (
          było to 15.09.09) a bonusa 20% nie otrzymałam.. czy może ktoś wie
          gdzie i jak mogę złożyć reklamację aby jednak otrzymać te
          pieniądze ?
          • Gość: Inna reklamacja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.09.09, 15:06

            www.samiswoi.pl/u235/navi/32215
            czy może to być tym spowodowane, że zasiliłam konto przez internet
            ale nie z podanej strony internetowej ale z konkretnego banku (
            jednego z wymienionych tam) ???

            PS. Pomylałam się.. to nie było 20% a 15%
        • Gość: asassin IP: *.cable-modem.tkk.net.pl 30.07.11, 20:16
          mam prozbe prosze o odpowiedz na forum kto zostal oszukany przez plus GSM wijaki kolwiek sposob prosze wiadomosc na maila tralaluszy@op.pl . szukam ludzi aby zlozyc do sadu akt oskarzenia o nagminne okradanie swoich klijentow przez a korporacje . pozdrawiam
          • Gość: Atorod4 IP: *.7.226.91.jim-satnet.pl 22.09.14, 12:25
            Witam bardzo chętnie dołącza się do tego zbiorowego pozwu
          • Gość: djc IP: *.satfilm.net.pl 15.10.14, 06:50
            też się chętnie zgłoszę, w moim przypadku umowa została aktywowana przed upływem 10 dni na wypowiedzenie umowy (umowa zawarta na odległosc tj. przez telefon), niedość że nie wyraziłem zgody na wcześniejszą jej aktywację to nikogo do takich decyzji nie upoważniłem... a teraz straszą mnie karą umowną... piep@#%ni oszuści...
    • Gość: oxana IP: *.chello.pl 10.12.09, 11:31
      Witam, chciałabym podzielić się moim przykrym doświadczeniem z siecią Plus,
      Polkomtel S.A. Przede wszystkim padłam ofiarą naciągacza, którym okazał się p.
      Artur Komorowski, który wydzwaniał do mnie natarczywie oferując przeniesienie
      mojego numeru w Orange, oraz kolejnego - w Simplusie na abonament. Człowiek ten
      przedstawił mi zupełnie nieprawdziwe informacje na temat stawki za abonament
      oraz pakietu bezpłatnych minut wymiennych na sms-y. Pan ten był tak konsekwentny
      w swych obietnicach, że zgodziłam się na zaproponowane przez tego Pana warunki.
      Zapewniał mnie (bo nalegałam na tę informację), że przy kurierze będę mogła
      spokojnie przeczytać umowę, zanim ją podpiszę (bo niby kurierzy biorą to pod
      uwagę, że klient potrzebuje czasu na zapoznanie się z umową). Na TAKICH
      warunkach zgodziłam się na podpisanie umowy. Okazało się jednak, że kurier
      poinformował mnie telefonicznie, iż nie będę miała możliwości zapoznania się
      przy nim z umową i jej warunkami , bo "nie ma na to czasu i on nie będzie
      czekał". W związku z tym skontaktowałam się z Polkomtelem nalegając na
      przesłanie mi umowy mailem. Umowę tę wysłano do mnie (tu kolejne zaangażowane w
      ten pokrętny proceder osoby - p. Kacper Kimon, p. Natalia Kędzielewska oraz p.
      Karina Perda) w wersji - jak się okazało niestety już po podpisaniu przeze mnie
      umowy - SKRÓCONEJ, nie podając faktycznej wysokości abonamentu i wielu innych
      informacji, które okazały sie dla mnie bardzo niekorzystne i niepokrywające się
      ze stanem faktycznym. Umowę w wersji ostatecznej dowiózł wreszcie kurier -umowa
      była dużo dłuższa i kurier powiedział, że nie ma podstaw do obaw, bo to tylko
      "załączniki które nie zawierają niczego nowego", a on nie będzie czekał, aż się
      z nimi zapoznam. Umowę "dla świętego spokoju" podpisałam, po czym, po uważnym
      jej przestudiowaniu na spokojnie okazało się, że abonament, jaki na mnie
      nałożono jest dużo wyższy niż mnie o tym zapewniano! Nawet model telefonu jaki
      do mnie dostarczono nie zgadzał sie z wymienionym w tej "skróconej" umowie!
      Dodatkowo płatne okazały się być sms-y -wbrew zapewnieniom "życzliwego" pana
      Artura Komorowskiego- co naraziło mnie na ponoszenie jeszcze większych kosztów
      całej tej farsy, której ofiarą padłam. Napisałam reklamację do Polkomtel S.A.
      opisując szczegółowo cały ich nieuczciwy proceder. Odpowiedź otrzymałam po
      obowiązującym ich terminie rozstrzygnięcia reklamacji, odpowiedź ta była
      zdawkowa, zupełnie nie na temat, zwyczajnie powielony "gotowiec" zawierający
      zwrot do mnie to "Pani", to znów "Pan" i lakonicznie wyjaśniająca, że nie ma
      podstawa do reklamacji i umowa jest wiążąca, gdyż złożyłam na niej swój podpis.
      Zupełnie zlekceważono fakt zaistnienia tak niesprzyjających dla mnie
      okoliczności, w jakich CELOWO mnie postawiono, aby nie dopuścić do poznania
      przeze mnie faktycznej stawki abonamentu PRZED podpisaniem umowy. Ostrzegam
      wszystkich przed tymi nieuczciwymi praktykami Polkomtela, pana Artura
      Komorowskiego i szeregu osób zamieszanych w tę farsę i "nabijanie klienta w
      butelkę". Chciałabym też zaznaczyć, że zanim "dałam się nabrać" przeszukałam
      internet w poszukiwaniu wzmianek o panu A. Komorowskim, niestety nikt nie
      zamieścił jeszcze bliższych informacji na temat praktyk tego osobnika. Mam
      nadzieję, że od tego momentu każda nowa potencjalna ofiara Polkomtela będzie
      miała możliwość dowiedzenia się z opinii klienta sieci Plus o "uczciwości" jej
      praktyk oraz jej pracowników.
      • Gość: mn IP: *.static.ip.netia.com.pl 07.05.15, 09:27
        Firma Polkomtel kłamie i naciaga klientów w moim przypadku jest to na pograniczu okradania.- pracownicy wykonuja to co im każe pracodawca. Mój przypadek : nie przyjęłam telefonu i umowy od kuriera 13 IV 2015. 23 IV zadzwoniłam czy przesyłaka dotarła i otrzymałam wiadość, że tak, a ja moge rozpocząć proces przeniesienia numeru do innego operatora. Proces rozpoczełam ale okazało sie, że nowemu operatorowi odmówiono przeniesienia mojego numer z datą czerwcową (koniec dotychczasowej umowy). Zadzwonilismy z punktu Plus GSm i otrzymałam wiadomość, że przesyłka nie dotarła (30.04.2015). Złozyłam reklamację i zadzoniłam powtórnie 6 maja: znowu otrzymałam wiadomość, że przesyłka nie dotarła. poprosiłam o dane firmy kurierskiej i numer przesyłki (mała uwaga: pierwszy raz numer ten był błedny - byc może pomyłka, po drugim telefonie otrzymałam numer prawidłowy). Od firmy kurierskiej otrzymałam informację, że przesyłka została zwrócona 16 kwietnia 2015. Otrzymałam tez skan potwierdzenia odbioru przesyłki przez Polkomtel. Poszłam do punktu plusa, gdzie pracownik punktu zadzwonił w mojej sprawie - otrzymał wiadomość, że nie może nic mi pomóc - sama powinnam zadzwonic do obsługi klienta. zadzwoniłam i dowiedziałam sie od pracownika polkomtelu że nic mu nie wiadomo aby przesyłak dotarła, ale tez nic mu nie wiadomo aby przesyłka nie dotarła. Po miesiacu od złożenia reklamacj dowiem sie. Obecnie uaktywnili noway abonament (odesłana umowa) pomimo, że nie mam telefonu. Dodatkowo umawiałam sie, że to będzie abonament obnizony (e-faktura) - niestety jnie jest. Obecnie w moim odczuciu i z szacunkiem do firmy POLKOMTEL - jestem przez potentata bezczelnie okradana.
    • Gość: Mi IP: *.chello.pl 11.02.10, 19:18
      Najpierw wcisnęli mi usługę bez pakietu SMS (a miał być taki pakiet
      jak poprzednio)
      Kolejne to od 4 miesięcy z nimi walczę by wyłączyli mi nękanie
      SMSami. Konsultanci w BOK bezczelnie co rusz powiadamiają mnie że
      mam wysłać to inny SMS na inny numer. Jak się kończy jedna promocja
      to zaraz zaczyna się inna i tak w koło Macieju nic tylko musze
      wysyłać jakieś SMSY i dezaktywować nigdy nie zamawiane usługi
      (reklamy SMS).
      Wmawiają mi że sie zgodziłem na wysyłanie reklamowych SMS - niemy
      nie wyrażałem takiej zgody i nigdy nie brałem udziału w żadnych
      konkursach.
      Konsultanci blokują dostęp do przełożonych, uniemożliwiając podjecie
      jakichkolwiek kroków. Sami sugerują ze oni nie są w stanie nic w
      sprawie zrobić.

      NIGDY WIĘCEJ PLUSA !!!!!
      • 22.02.10, 21:13
        Podzielam uwagi krytyczne na temat trybu i sposobu naciągania
        klientów przez telefonie komórkową plus GSM. Mam dokładnie taką
        sytuację jaka tu jest opisana przez osoby , które zostały naciągnięte
        na dodatkowe płatności przez samoczynne nabijanie na komórke non stop
        nieuruchomionego internetu na łączną kwotę 1400 zł a moja reklamacja
        została bezczelnie odrzucona przysyłając mi sztampowe typowo
        powtarzalne uzasadnienie. Uważam iż najwyższy czas aby natychmiast z
        urzędu wkroczył w to generalny prokurator naszego kraju oraz rzecznik
        praw obywatelskich, jest to nieprawdopodobny skandal, który jak
        wynika z zamieszczonych w internecie wielu informacji zatacza coraz
        szersze kęgi.
        • Gość: Dominika IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.06.10, 12:28
          Witam zgadzam sie z ta sprawą. Miałam taka sama sytuacje. Plus to
          oszuści !!!! Telefon miałam zakupiony w plusie który mi łączył sie z
          internetem samoczynnie nabił mi kwote na 800zł. Plus na bezczela nie
          uzał reklamacji. Twierdza ze ja musiałam sama włączyc sobie internet
          w telefonie. A oni gwaranji na telefon nie dawają. Bezczelni na maxa
          oszusci naciągaja ludzi!!!!
          • Gość: anna IP: *.play-internet.pl 02.03.11, 14:15
            zgadzam sie ze robia ludzi w konia bo ja wlasnie dostalam rachunek na ktorym widnieje ze podobno wyslalam 31 smsow na gry mt ct czy jakos tak w sumie musze dodatkowo zaplacic 93 zlote plus abonament i teraz jak mam im udowodnic ze nie wysylalam zadnych smsow skoro wlepili mi to na fakture????!!!!i to nie pierwszy raz mnie tak oszukali na rachunku kiedys skrupulatnie przez caly mieisac zapisywalam gdzie dzwonie i jak dlugo rozmawiam i niestety faktura roznila sie od moich zapiskow znacznie no rece opadaja przeciez na szczescie zmienilam operatora i tym razem bede na karcie.
            • 04.05.11, 12:42
              Mam problem z rachunkami. Od 3 miesięcy otrzymuję zawyżone rachunki o SMS-y Premium po 9zł za jeden, których nigdy nie wysyłałam i nie wysyłam ( zresztą ja nie piszę żadnych SMS-ów, bo mnie denerwują). Reklamacje nic nie dają bo technicy stwierdzili, że takie SMS-y zostały wysłane, a ja wiem, że ich nie wysłałam. Co mam zrobić? Doradżcie! Jak sobie poradzić z takimi gangsterskimi wymuszeniami!
              • Gość: Paweł IP: *.cdma.centertel.pl 30.12.11, 06:27
                Witam też mam ten problem,ale dzisiaj idę go rozwiązać zobaczymy co będzie.Sprawa może wtrafić do sądu
            • 16.01.12, 13:51
              mam taki sam problem i znalazłam taką radę:
              zapytaj.onet.pl/Category/017,011/2,8587449,Co_to_jest.html
              wysłałam STOP ,no i zobaczymy.
              • Gość: Michał. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.02.12, 18:25
                Moja Wybranka miała taki sam problem. SMS do gry_my_ct, a co z tym dalej, to tylko jedno Faktura wyższa 100 a nawet 150 PLM. Zrobiła ,na moją prożbe, taki mały myk. Wypasiony telefon zamieniła na zwykły kołek. Tylko razmowy telefoniczne ,budzik budzi ja do pracy , no i oczywiście wysyła SMS. Zadnych bajerów i innych wodotrysków w nim brak.Po mieśiącu faktura o dziwo bez tych dziwnych kosztów. Plus prawdopodobnie musi miec w tym oszukaństwie udział. Te najnowsze telefony to takie małe sku...syny które ,naciągaja ludzi.
    • Gość: Elisabeth IP: *.satfilm.net.pl 05.03.10, 17:11
      Po pierwsze :
      NIGDY nie należy wiązaćą się ABONAMENTEM z żadnym operatorem.
      Najbezpieczniej wychodzi gdy telefonujemy na tzw. kartę.
      Śledzić należy stawki i promocje u wszystkich operatorów.
      Mam umowę na telefon "na kartę" w PLUS-ie i mogę sobie czterokrotnie -
      każdorazowo za 5 zł aktywować po 100 darmowych minut do Plusa, Simplusa i na
      stacjonarne. Ponadto dwukrotnie mogę aktywować ( po 21 minut za 6 zł ) darmowe
      rozmowy do wszystkich sieci - co wynosi 0,29 zł za minutę.
      Ponieważ Minuta do w s z y s t k i c h sieci w Biedronce to 0,25 zł - kupiłam
      tam pakiet startowy i kiedy trzeba dzwonie bez żadnych ograniczeń co oczywiście
      polecam innym. Niech sobie operatorzy - w tym także PLUS , nie myślą, ze 0,29 zł
      to jakaś z ich strony łaska.
      Ostatnio SIMPLUS wprowadził kapitalną usługę - aktywowanie za jedyne 5 PLN
      nieograniczonych czasowo rozmów z wybranym numerem w Plusie i Simplusie, a
      takich numerów można aktywować TRZY.
      Oczywiście też skorzystałam. Kupiłam pakiet startowy SIMPLUSA i dzwonię bez
      żadnych oporów i ograniczeń.
      Z Plusa w zasadzie jestem zadowolona, bo wcześniej zawiodłam się na ERZE i
      ORANGE - są bardzo drodzy.
      Podpisaniem umowy z Plusem zaraziłam pięć moich koleżanek, które są bardzo
      zadowolone z tej sieci. Jeśli PLUS mnie kiedyś zawiedzie, opuszczę ich i to
      samo uczynią moje koleżanki, dla których jestem przewodnikiem po sieciach.
      Pozdrawiam wszystkich " Plusowiczów" - głowa do góry !
    • 04.05.10, 19:10
      mam pakiet transmisji danych z którego nie korzystałem od roku bo nie miałem takiej potrzeby. przez cały rok akumulował mi się dostępny transfer 100 MB za każdy miesiąc. W zeszłymmiesiącu ściągnąłem sobie jakieś 3 utwory muzyczne. pomimo że z dostępnego pakietu wykorzystałem przez to może 1/3 transferu, to na rachunku przyszło mi do zapłaty ponad 100 zł za tą transmisję danych. Zadzwoniłem z reklamacją. Doradca sprawdził ten rachunek i też zauważył że źle został policzony transfer. Doradził aby zapłacić fakturę pomniejszoną o płatność za ten wap, a później po uznaniu reklamacji przyjdzie mi korekta. Jednak otrzymałem negatywne rozpatrzenie sprawy, z informacją że rachunek jest prawidłowy.
      Jeśli miał ktoś podobną sytuację to proszę o poradę, czy są jeszcze jakieś szanse na domaganie się korekty, czy poprostu muszę to zapłacić bo PLUS tak uznał mimo że na rachunku czarno na białym pisze co innego.
      • Gość: MiCH IP: *.chello.pl 10.05.10, 18:56
        domyślam się, że masz pakiet z promocji "pakiety iPlus MB dla
        Ciebie" - zgodnie z regulaminem: pakiety dotyczą połączeń krajowych
        z APN: www.plusgsm.pl, internet oraz <nazwa>.pl i naliczane są za
        każde rozpoczęte 100 kB. Pakiety mogą zostać wykorzystane również na
        połączenia z APN: wap, PRZY CZYM 1 MB POŁĄCZEŃ Z z APN: WAP
        POMNIEJSZA WIELKOŚC pakietu o 10 MB NA POŁĄCZENIA Z
        APN:www.plusgsm.pl, internet oraz <nazwa>"....Sprawdź teraz rachunek
        i może teraz wszystko się wyjaśni...Pozdrawiam!
      • 29.02.12, 21:21
        Do Gregora,
        Mam niejasne podejrzenia, że technicy z Plusa mają firmy i konta na które przelewają wyłudzone od klientów pieniądze za niewysłane SmS-y i inne tego typu rzekome usługi i w żaden sposób nie można im tego udowodnić ponieważ to oni decydują co jest na naszym koncie. Telewizja Polska też bierze w tym udział. Wszystkie SMS-y płatne po 2,3,lub więcej zł, są właśnie takimi naciągaczami. Wniosek: idżcie do firmy, która nie robi takich numerów. Wiem na pewno, że Plus i T-Mobile to naciągacze.
    • 06.05.10, 17:20
      Wg mnie umowa wygasla 30.09.2008, no ale temat troche stary... :)
      • Gość: Lidia IP: *.satfilm.net.pl 17.05.10, 19:15
        Właśnie totalnie ZAWIODŁAM się na Plusie.
        Przedłużając umowę na kolejne 30 m-cy byłam przekonana że do końca jej trwania
        mam możliwość aktywowania 4-krotnie każdorazowo za 5 zł darmowych, 100
        minutowych rozmów w Plus, Simplus i na tel. stacjonarne. Oprócz tego dwukrotnie
        w ciągy miesiaca można było aktywować za 6 zł darmowe 20 minut do wszystkich
        sieci. Wyłącznie ta możliwość skusiła mnie do przedłużenia z nimi umowy, gdy
        tymczasem okazuje się, ze zrobiona zostałam w bambuko !
        Okazuje się że od kilku dni obydwie te usługi są nieaktywne. Na próby
        aktywowania stosownymi kodami nie otrzymuję żadnych odpowiedzi.
        Czyli zostały mi jedynie rozmowy za 62 gr a ja pieprzę taki interes. Czuję się
        OSZUKANA i potraktowana jak zwykły frajer.
        Zanim udam się do radcy prawnego, proszę mi podpowiedzieć jak zerwać z nimi
        umowę. To co robią z użytkownikami Plusa to wielki skandal. Noszę się z zamiarem
        napisania skargi do Pani Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
    • Gość: Maciej IP: 88.81.224.* 12.10.10, 13:24
      To sa zlodzieje jak wszyscy i nie ma co z nimi dyskutowac. Trzena kupic telefon Erze>
    • 08.11.10, 21:53
      Historia "staruszka"
      W zeszłym miesiącu byłem w markecie na Głębockiej. "Zawadziłem" na swoje nieszczęście o salonik plus gsm. Już od trzech lat nie brałem nowego telefonu. Chciałem sony-ericssona tak jak poprzedni, ale akurat nie było. Wyjaśniłem sprzedawczyni, że zależy mi tylko na telefonoowaniu i pisaniu sms-ów, ale chciałbym spory druk, widoczny zegar i latarkę w telefonie komórkowym. Bez wahania zaproponowała mi emporię talk V20 silver ns. Na pytanie o słownik T9 odpowiedziała twierdząco, ale na następne pytanie , czy zapisane słowa w pamięci starej komórki można przenieść do nowego telefonu, stwierdziła, że taka możliwość nie istnieje w żadnym telefonie. Trudno. Podpisałem w ciemno jakieś papierki [nadmieniam, że jestem po ciężkim udarze i czytanie już mi tak łatwo nie idzie, pisanie ręczne również]. Dopiero w domu zacząłem studiować instrukcję i w/g niej ustawiać emporię. Niestety słownika T9 nigdzie nie umiałem znaleźć. Zresztą pisanie esemesów "postawione na głowie" nikt kto miał normalne telefony komórkowe z tym sobie szybko nie poradzi. Oprócz tego sygnał nadchodzącej wiadomości krótki i bardzo cichy. Nazajutrz, znów byłem w tym punkcie plusa. Uprzejma panienka z poprzedniego dnia nie umiała znaleźć słownika, ale twierdziła, że czytała o tym w internecie. Zawołała kolegę i ponad pół godziny pracowałi przy ustawieniach telefonu. Zadnego efektu, nie udało się znaleźć słownika ani zgłośnić sygnału przychodzących wiadomości. Zażądałem zmiany aparatu na jakiś inny. Odpowiedzieli, że nie mogą, bo przedłużyłem wczoraj umowę. Mogę tylko napisać prośbę. Zresztą, sami ją napisali, motywowali to tym, że aparat nie spełnia moich oczekiwań, oraz moim długim stażem w plusie [ponad 10 lat]. Ja tylko podpisałem. No i dostałem dzisiaj odpowiedź. Ku memu zdziwieniu,odmowną. W streszczeniu "widziały gały co brały". Było oczywiście powoływanie się na przepisy czy paragrafy. No i tak właśnie dział reklamacj plusa traktuje klienta, trochę niesprawnego, napewno niemłodego, ale klienta. W ten sposób wciska się różne "buble" Ten telefon nie nadaje się nawet do dzwonienia. Jak któś do mnie dzwoni, skarży się na straszny pogłos w głośniku. Ale to, to sprawa serwisu. Co dalej robić, czy sporą emporę nosić jako latarkę i zegar a kupić za spore pieniądze inny telefon. Z drugiej strony Wisła niedaleko.
      • 13.11.10, 21:21
        Kupiłem nowy aparat w "Saturnie". Nokię 1616. Na razie jestem zadowolony.
        Dzięki niefachowości obsługi plusa i jego wstrętnego [inne słowa niecezuralne, pewnie by nie przeszły] działu reklamacyjnego, jestem uboższy o sumkę, która się liczy jak się żyje z emerytury. Ale "stary" klient to nie klient. Z nim nie warto się liczyć.
        • Gość: aska IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.01.11, 19:17
          witam!
          W sylwestra zawarłam umowe mixplus z telefon, ale niestety moj telefon zepsół się juz w niedziele, czyli po 2 dniach użytkowania :( Czy w takiej sytuacji moge odstąpić od umowy? czy jedynym wyjściem z sytuacji jest reklamacja?
    • Gość: DC IP: *.centertel.pl 07.01.11, 17:52
      Jestem w Plusie 6 lat i stwierdzam, że czas najwyższy zmienić operatora bo Plus to zgraja uśmiechniętych dzieciaków w garniturach i nic poza tym.
      Ich hasło powinno brzmieć "Profesjonalne Biuro Obsługi Plus" zamiast "Plus Razem Lepiej".
      Faktycznie, pracownicy są uśmiechnięci, ładnie ubierają się, są uprzejmi itd. lecz wygląda to na pierwsze wrażenie jakie chce sprawić 'świeżak' po szkole w rzeczywistości nie mający nic w głowie.
      Nie wiem co za ludzie tworzą system Plus, ale często mam okradane konto, zaniki sieci, problemy z połączeniami. Gdy zgłaszam problem to oczywiście wina jest po mojej stronie. Rozwiązanie sprawy (złożenie reklamacji, rozpatrzenie itd) trwa około miesiąca i wychodzi, że mam rację. Denerwują mnie w tym czasie sms'ami, wysyłaniem poczty listowej, telefonami.
      Ludzie -zgłaszam problem to rozpatrzcie go i zróbcie coś by ponownie się nie pojawiał !
      Zamiast stawiać na miłą obsługę i wybielacze do zębów zainwestujcie w kilku mądrych programistów z doświadczeniem, którzy będą coś umieli zrobić bym nie musiał się skarżyć
      Wypełnianie formularzy i pisemek to najlepsze co potraficie -żenada.
      Chcę żeby Plus przestał "lizać tyłek" klientowi tylko sprawnie i bezbłędnie funkcjonował -za to płacę.

      Pozdrawiam odwiedzających Gazetę.pl
      • Gość: efwwf IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.02.14, 19:03
        masz racje plus to szmaty
    • Gość: cobra IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 23.11.13, 13:28
      złodziejska firma plusa okrada i oszukuje klientow.mam ich juz dosc ide do sadu bo to juz przekracza wszelkie granice co oni wyprawiaja.wzaden sposob nie mozna z nimi dojsc do ładu.czy ktos tez ma problemy z ta firma i czy mozna z tym cos z robic.
      • Gość: rt IP: *.dynamic.chello.pl 23.01.14, 20:12
        Mozna zlozyc skarge do urzedu komunikacji elektronicznej porady@dlakonsumentow.pl
    • 13.01.14, 12:40
      Ponad 16 lat w Plusie, 5 numerów na abonament + 4 na kartę i internet. Problemy zaczęły się 4 lata temu gdy podpisałem umowę na dowolne przekazywanie darmowych minut z jednego numeru na drugi. Oczywiście okazało się, że Plus najpierw wybrał wszystko z jednego numeru a potem tam naliczał na tym numerze opłaty podczas gdy na 4 innych były darmowe minuty. Ale teraz przeszedł sam siebie i na umowie sprzed 4 miesięcy mam 400 minut gratis a na fakturach tylko 200. Na nic zdają się reklamacje od 4 miesięcy. Mam im wypowiedzieć umowę jak coś się nie podoba ale nic się z tym nie da się zrobić. Mój agent jest bezsilny i chyba mało go to wszystko obchodzi. Odwołać się wyżej nie da !!!
      • Gość: leszek IP: *.dynamic.mm.pl 17.01.14, 13:46
        Witam. Mam podobny problem z Plusem. To złodzieje i naciągacze. Po analizie rachunku szczegółowego stwierdziłem, że od kilku miesięcy mam obciążenia na fakturze za niby otrzymywane smsy premium. Co kilka dni mam obciążenia a numer 60566 usługa di_mt_kon
        Co kilka dni regularnie o godzinie 19.57 dostaję niby jakąś wiadomość czy mam niby dostęp do jakiegoś serwisu. Problem jest jednak taki, że na ekranie mojego telefonu nic się nie pojawia. Nic do mnie nikt nie przysyła ja też nic nie wysyłam. Jedynie na rachunku pojawia się obciążenie 5,00 złotych za tą niby otrzymaną usługę. To jakaś paranoja. proszę o poradę jakiegoś prawnika.
        Nie wiem czy wybrać się na policję czy do prokuratury. Bo to jest oszustwo i wyłudzenie. Przez te wszystkie miesiące kosztowało mnie to kilkaset złotych. wysłałem reklamację do Plusa to mnie bezczelnie zbyto nie odnosząc się do tego za co mam płacić jak nic absolutnie nic nie otrzymywałem. Podobno Plus ma jakieś umowy z jakimiś operatorami i dzielą się zyskiem z takich oszustw.
    • Gość: Marcin IP: 82.145.77.* 14.10.14, 15:09
      Witam wszystkich

      Widzę, że w tej dziadowskiej firmie nic nie zmienia się od lat.

      U mnie sytuacja wygląda w ten sposób, że podpisałem umowę na internet LTE 25GB, w którym po przekroczeniu limitu prędkość transferu powinna spaść do 10MB/s. Okazało się jednak, że po przekroczeniu limitu straciłem w ogóle dostęp do internetu. Wielokrotnie dzwoniłem do BOK, wielokrotnie nie udało mi się do nich dodzwonić. Napisałem reklamacje, a jak mi się już w końcu potem udało dodzwonić, to otrzymałem informacje, że moja sprawa nie została jeszcze rozstrzygnięta. I w taki oto sposób jestem już 2 tygodnie bez internetu w domu, co gorsza powołują się, że oni mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Po prostu SUPER... Nie polecam i przestrzegam przed tym beznadziejnym operatorem. Miałem do tej pory aero2, zaczęło mnie wkurzać wpisywanie co chwila haseł, to postanowiłem "ulepszyć" sobie życie, no i dzięki Plus ulepszyłem w ten sposób, że nie mam od nich internetu i z powrotem musiałem wrócić do aero2. Dodam tylko, że w piśmie reklamacyjnym prosiłem tylko o podanie formalności jakie muszę wypełnić żeby rozwiązać z umowę oczywiście z ich winy, bo nie chcę mieć z nimi nic więcej wspólnego. No cóż, mają na to 30 dni i pewnie je wykorzystają.

      Czy ma ktoś z Państwa jakiś pomysł, co powinienem zrobić żeby sprawę przyspieszyć?

      Pozdrawiam
      Marcin
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.