Reklamacja- PLUS GSM

Reklamacja- PLUS GSM

Dnia 27.09.2007 roku podpisałam umowę na 12 m-cy na telefon. Dnia 27/08/2008
roku zlozylam w salonie PLUS GSM wypowiedzenie umowy, na ktorej jest wyraznie
napisane, ze "okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i jest liczony od pierwszego
dnia okresu rozliczeniowego nastepujacego po okresie rozliczeniowym, w ktorym
zlozono wypowiedzenie umowy" .
Pierwszy dzien okresu rozliczeniowego był 1.09.2008 r.
Rózwnież napisane jest, że data rozwiazania umowy to 1/10/2008.
W salonie poinformowano mnie, ze telefon zostanie tego dnia wylaczony. Tego
dnia jednak telefon mialam aktywny do samego wieczora. Udalam sie do salonu
PLUS, zeby sprawe wyjasnic, jednak kazano mi zaczekac do dnia nastepngo i
jesli nie zostanie wylaczony pisac reklamacje. W systemie byla informacja, ze
telefon powinien byc juz nieaktywny.
Telefon wylaczono 1/10/2008 ale okolo godziny 22. Natomiast dzis PLUS GSM
przyslal mi rachunek za dzien 1/10 (uwzgladniajacy dzienny koszt abonamentu
jaki placilam za telefon- polaczen zadnych z niego nie wykonywalam).
Czy mam prawo skladac w takim przypadku reklamacje i na jakie przepisy mozna
sie powolywac?
  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
Pokaż wszystkie

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.