Reklamacja w Euro AGD Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Miesiąc temu złożyłam reklamację na zakupioną w Euro AGD RTV nawigację. Była to już druga z rzędu reklamacja na ten sprzęt. Miesiąc minął, a ja nie otrzymałam żadnej wiadomości ze sklepu, więc pofatygowałam się tam osobiście z pytaniem, czy oby o mojej reklamacji ktos nie nie zapomniał, bo minęło już ponad 30 dni od daty złożenia przeze mnie reklamacji. Miły pan poinformował mnie, że moja nawigacja jest jeszcze u serwisanta i tyle co miał do powiedzenia. Ja tez nie wiele więcej miałam do powiedzenia, bo mnie zatkało. Czyli jezeli serwisant uzna za potrzebne potrzymać tę nawigacje jeszcze dwa miesiące, to bedzie wszystko ok i ta naprawa może trwać tyle ile będzie się podobało serwisantowi? Chyba coś tu nie gra, a ja NIESTETY nie znam prawa w tym zakresie;( dlatego proszę o jakies wskazówki osoby zorientowane, jakie mozna poczynic kroki by doprosić się o szybsze rozpatrzenie mojej reklamacji, bo za trzy tygodnie wyjeżdżam i będę bardzo potrzebować tej nawigacji.
    • Gość: ania IP: *.cdma.centertel.pl 02.05.09, 17:47
      Identyczna sytuacja spotkała i mnie. Tylko tyle że moję słuchawki do
      mp3 są w serwisie ponad 90 dni i nadal nie mogę ich odebrać. Nie
      wiem co w takiej sytuacji mam zrobić?
    • Gość: NECIA119 IP: 94.254.224.* 23.09.09, 10:49
      TO WIDZĘ, ŻE U NICH TO NORMA. JA NA SWOJĄ NAWIGACJĘ TEŻ CZEKAM JUŻ PONAD 30
      DNI.PO LICZNYCH MOICH INTERWENCJACH W SKLEPIE, KIEROWNICZKA STWIERDZIŁA
      WRESZCIE, ŻE ZAJMIE SIĘ SPRAWĄ OSOBIŚCIE.CZEKAM JESZCZE 3 DNI, JAK SIĘ NIE
      ODEZWĄ KIERUJĘ SPRAWĘ DO RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA.
      WSZYSTKIM CZEKAJĄCYM RADZE TO SAMO!
    • Gość: a IP: 194.156.44.* 24.09.09, 17:58
      A kto z was przeczytał warunki gwarancji??? Bo jeśli skladacie
      zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji to znaczy ze sie znią
      zapoznaliście. A jesli z ustawy to jest 14 dni na odpowiedz na wasze
      pismo.
      • ja rowniez czekam na nawigacje(kupiona wadliwa w serwisie ponad miesiac)
        wyjezdzam na wakacje za 2 dni i zanosi sie na to ze bez nawi. Nie pomagaja ani
        prośby ani groźby! Nauczka na przyszlość składać reklamacje z ustawy a nie
        warunków gwarancji! I najważniejsza żadnych więcej zakupów EURO RTV AGD!!!
        --
        • Gość: MarcinB IP: 80.48.4.* 17.06.10, 20:46
          Reklamacja z ustawy też za dużo nie daje bo ja już mimo deklaracji
          sklepu o wymianie na nowy telefon Samsung Omnia2 po powrocie z
          serwisu czekam miesiąc... i nic, na stronie jest status że w
          serwisie a tydzień temu serwis odesłał telefon do euro i cisza...
    • Gość: romi77 IP: *.dynamic.chello.pl 02.05.11, 18:12
      Obsługa sklepu EURO jest żenującą. Ja odkurzacz odzyskałem z reklamacji po prawie 3 miesiącach- NIGDY WIĘCEJ EURO AGD
      • Gość: jakub IP: *.uznam.net.pl 18.07.11, 13:27
        Ja mam zabawniej produkt który odesłałem jako wadliwy - wysłali do niby serwisu - jest u mnie w domu - ogólnie są żenującą firmą, pozew do sądu albo rzecznik praw konsumenta, firma Euro-net ogólnie oszukuje klienta wnosząc o reklamacje z gwarancji nie informując konsumenta.

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.