Reklamacja w Euro AGD Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Miesiąc temu złożyłam reklamację na zakupioną w Euro AGD RTV nawigację. Była to już druga z rzędu reklamacja na ten sprzęt. Miesiąc minął, a ja nie otrzymałam żadnej wiadomości ze sklepu, więc pofatygowałam się tam osobiście z pytaniem, czy oby o mojej reklamacji ktos nie nie zapomniał, bo minęło już ponad 30 dni od daty złożenia przeze mnie reklamacji. Miły pan poinformował mnie, że moja nawigacja jest jeszcze u serwisanta i tyle co miał do powiedzenia. Ja tez nie wiele więcej miałam do powiedzenia, bo mnie zatkało. Czyli jezeli serwisant uzna za potrzebne potrzymać tę nawigacje jeszcze dwa miesiące, to bedzie wszystko ok i ta naprawa może trwać tyle ile będzie się podobało serwisantowi? Chyba coś tu nie gra, a ja NIESTETY nie znam prawa w tym zakresie;( dlatego proszę o jakies wskazówki osoby zorientowane, jakie mozna poczynic kroki by doprosić się o szybsze rozpatrzenie mojej reklamacji, bo za trzy tygodnie wyjeżdżam i będę bardzo potrzebować tej nawigacji.
    • Gość: ania IP: *.cdma.centertel.pl 02.05.09, 17:47
      Identyczna sytuacja spotkała i mnie. Tylko tyle że moję słuchawki do
      mp3 są w serwisie ponad 90 dni i nadal nie mogę ich odebrać. Nie
      wiem co w takiej sytuacji mam zrobić?
    • Gość: NECIA119 IP: 94.254.224.* 23.09.09, 10:49
      TO WIDZĘ, ŻE U NICH TO NORMA. JA NA SWOJĄ NAWIGACJĘ TEŻ CZEKAM JUŻ PONAD 30
      DNI.PO LICZNYCH MOICH INTERWENCJACH W SKLEPIE, KIEROWNICZKA STWIERDZIŁA
      WRESZCIE, ŻE ZAJMIE SIĘ SPRAWĄ OSOBIŚCIE.CZEKAM JESZCZE 3 DNI, JAK SIĘ NIE
      ODEZWĄ KIERUJĘ SPRAWĘ DO RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA.
      WSZYSTKIM CZEKAJĄCYM RADZE TO SAMO!
    • Gość: a IP: 194.156.44.* 24.09.09, 17:58
      A kto z was przeczytał warunki gwarancji??? Bo jeśli skladacie
      zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji to znaczy ze sie znią
      zapoznaliście. A jesli z ustawy to jest 14 dni na odpowiedz na wasze
      pismo.
      • ja rowniez czekam na nawigacje(kupiona wadliwa w serwisie ponad miesiac)
        wyjezdzam na wakacje za 2 dni i zanosi sie na to ze bez nawi. Nie pomagaja ani
        prośby ani groźby! Nauczka na przyszlość składać reklamacje z ustawy a nie
        warunków gwarancji! I najważniejsza żadnych więcej zakupów EURO RTV AGD!!!
        --
        • Gość: MarcinB IP: 80.48.4.* 17.06.10, 20:46
          Reklamacja z ustawy też za dużo nie daje bo ja już mimo deklaracji
          sklepu o wymianie na nowy telefon Samsung Omnia2 po powrocie z
          serwisu czekam miesiąc... i nic, na stronie jest status że w
          serwisie a tydzień temu serwis odesłał telefon do euro i cisza...
    • Gość: romi77 IP: *.dynamic.chello.pl 02.05.11, 18:12
      Obsługa sklepu EURO jest żenującą. Ja odkurzacz odzyskałem z reklamacji po prawie 3 miesiącach- NIGDY WIĘCEJ EURO AGD
      • Gość: jakub IP: *.uznam.net.pl 18.07.11, 13:27
        Ja mam zabawniej produkt który odesłałem jako wadliwy - wysłali do niby serwisu - jest u mnie w domu - ogólnie są żenującą firmą, pozew do sądu albo rzecznik praw konsumenta, firma Euro-net ogólnie oszukuje klienta wnosząc o reklamacje z gwarancji nie informując konsumenta.
    • Gość: Katarzyna IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 08.01.15, 22:23
      Witam
      Z przerażeniem widzę że ktoś nas ładnie nabija w butelkę. . Bo ja również kupiłam 05. 12 tablet, a 06.12 oddałam do naprawy. Również już byłam się dowiedzieć i z takim samym skutkiem dowiedziałam się że jest w serwisie w Niemczech i kompletnie nic więcej. Jak zaczęłam dyskutować ze chce zwrotu kasy bo nawet nie użytkowałam sprzętu, a przecież prawo nam to gwarantuje skoro można nawet bluzki oddać. To nie bo w reklamacji miły pan zaznaczył nie pytając że naprawa w ramach gwarancji a nie zwrot kasy. Choć od początku chciałam zrezygnować z zakupu. Gdy już się nagadałam pan zasłonił się prawami marketowymi.
      I także czekam dalej. Może faktycznie znajdzie się ktoś ,kto coś doradzi.
      • Gość: Martini IP: *.dynamic.chello.pl 09.01.15, 21:12
        Profesjonalnej porady radziłabym szukać w odpowiednich miejscach - forumprawne albo grupy reklamacja towaru na facebooku - tam ludzie mają wiedzę. Oddałaś tablet zapewne na gwarancji a nie z tytułu niezgodności towaru z umową? Musisz podać więcej informacji a powiedzą Ci jak postąpić.
    • Gość: Tomek IP: *.thalesgroup.com 14.07.15, 17:58
      Żenujący standard Euro-AGD i Maxcom. Ja oddałem telefon Maxcom do naprawy. Uszkodzony był zawias od klapki. Elektrycznie telefon był sprawny. Można było dzwonić i odbierać połączenia. Po ponad trzech tygodniach sklep skontaktował się ze mną informując że reklamację odrzucono bo telefon jest uszkodzony mechanicznie o czym świadczy .... zerwana taśma połączeniowa. Nie spodziewałem że serwis urwie taśmę i poda to jako przyczynę odmowy przyjęcia do naprawy gwarancyjnej. Po złożeniu odwołania od tej decyzji otrzymałem informację że ekspertyza wykonana przez specjalistyczny serwis EuroAGD potwierdziła że zerwanie taśmy było następstwem uszkodzenia zawiasu. Tylko ekspert zapomniał że właśnie telefon został oddany do naprawy a nie do dewastacji. Z tą siecią należy bardzo uważać, bo w sposób naturalny niszczą sprzęt zamiast go naprawiać, a później mówią że go nie naprawią bo przecież został przez nich zniszczony. Takie kuriozalne zachowanie może prezentować arogancka sieć której nie zależy na klientach. Ich trzeba obchodzić szerokim łukiem.
    • Gość: m IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 16.07.15, 22:22
      Witam,właśnie zareklamowałem laptop hp 655,serwis się wywiązał w terminie ale przy odbiorze zauważyłem na pokrywie szereg głębokich rys,których wcześniej nie było co wynika z opisu ale i dokumentacji fotograficznej wykonanej przy przekazaniu sprzętu w sklepie RTV w Sochaczewie. Odmówiłem odbioru i od tej pory martwa cisza. Gdy zadzwoniłem na ogólny nr. RTV(bo numery tel. do sklepów RTV są utajnione-tak,tak,to nie żart) poinformowano mnie,że ....sprzęt jest do odbioru. Osoba z centrali nic nie wiedziała o uszkodzeniach pokrywy a sklep się ze mną po prostu pomimo osobistych interwencji nie kontaktuje. Jestem pozbawiony swojej własności i nie wiem kiedy i czy w ogóle jeszcze swój laptop zobaczę. To bandytyzm w biały dzień wspierany brakiem telefonicznego kontaktu klienta z tzw. sklepem. Całkowite lekceważenie prawa i klienta-OMIJAĆ OSZUSTÓW Z DALEKA!!!!!
    • Gość: zbyszek z gorzowa IP: *.dynamic.mm.pl 19.07.15, 16:21
      - telewizor 40F6510 Samsung, zepsuł się po 1 roku użytkowania - wywalił bezpiecznik w domu, przy nie włączonych innych źródłach prądu. Obecnie szekam na realizację reklamacji. Jak do tej pory, a minął tydzień - nikt nie jest zainteresowany moim problemem, a mówiono, że zaraz zadzwoni serwsant i umówi się na wizytę u mnie w domu. Telewizor nie działa - krótko mówiąc, chyba się spalił, bo przepięć nie było - listwa sprawna.
    • Gość: smaaczek IP: *.atman.pl 20.07.15, 15:49
      Odnośnie reklamacji warto udać się po pomoc do prawnika, może on pomóc zredagować odpowiednie pismo : uwazaj.pl/reklamacje/

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.