• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

Reklamacja w Euro AGD

  • 03.01.09, 09:52
    Miesiąc temu złożyłam reklamację na zakupioną w Euro AGD RTV nawigację. Była to już druga z rzędu reklamacja na ten sprzęt. Miesiąc minął, a ja nie otrzymałam żadnej wiadomości ze sklepu, więc pofatygowałam się tam osobiście z pytaniem, czy oby o mojej reklamacji ktos nie nie zapomniał, bo minęło już ponad 30 dni od daty złożenia przeze mnie reklamacji. Miły pan poinformował mnie, że moja nawigacja jest jeszcze u serwisanta i tyle co miał do powiedzenia. Ja tez nie wiele więcej miałam do powiedzenia, bo mnie zatkało. Czyli jezeli serwisant uzna za potrzebne potrzymać tę nawigacje jeszcze dwa miesiące, to bedzie wszystko ok i ta naprawa może trwać tyle ile będzie się podobało serwisantowi? Chyba coś tu nie gra, a ja NIESTETY nie znam prawa w tym zakresie;( dlatego proszę o jakies wskazówki osoby zorientowane, jakie mozna poczynic kroki by doprosić się o szybsze rozpatrzenie mojej reklamacji, bo za trzy tygodnie wyjeżdżam i będę bardzo potrzebować tej nawigacji.
    Edytor zaawansowany
    • Gość: ania IP: *.cdma.centertel.pl 02.05.09, 17:47
      Identyczna sytuacja spotkała i mnie. Tylko tyle że moję słuchawki do
      mp3 są w serwisie ponad 90 dni i nadal nie mogę ich odebrać. Nie
      wiem co w takiej sytuacji mam zrobić?
    • Gość: NECIA119 IP: 94.254.224.* 23.09.09, 10:49
      TO WIDZĘ, ŻE U NICH TO NORMA. JA NA SWOJĄ NAWIGACJĘ TEŻ CZEKAM JUŻ PONAD 30
      DNI.PO LICZNYCH MOICH INTERWENCJACH W SKLEPIE, KIEROWNICZKA STWIERDZIŁA
      WRESZCIE, ŻE ZAJMIE SIĘ SPRAWĄ OSOBIŚCIE.CZEKAM JESZCZE 3 DNI, JAK SIĘ NIE
      ODEZWĄ KIERUJĘ SPRAWĘ DO RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA.
      WSZYSTKIM CZEKAJĄCYM RADZE TO SAMO!
      • Gość: Wkur..... IP: *.tktelekom.pl 16.11.16, 10:22
        Witamn posiadsm to samo juz dzisiaj zasieglam informacji od rzecznika ok 13 zostanie zlozony wniosek nienpopuszcze drania nie wazne jakie pieniadze to sa pienidze na ktore ciezko pracujemy!reklamacja trwala 4 tyg po czym produkt przyszedl nie kompletneny .2 tydz czekaja na aodp z serwisu lecz info z serwiusu do mnie nie mamy zadnejnkorespodencji ze sklepu!!parodia.nie popuszczajcie bo pozniej wlasnienlekcewaza innych
    • Gość: a IP: 194.156.44.* 24.09.09, 17:58
      A kto z was przeczytał warunki gwarancji??? Bo jeśli skladacie
      zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji to znaczy ze sie znią
      zapoznaliście. A jesli z ustawy to jest 14 dni na odpowiedz na wasze
      pismo.
      • 16.06.10, 21:27
        ja rowniez czekam na nawigacje(kupiona wadliwa w serwisie ponad miesiac)
        wyjezdzam na wakacje za 2 dni i zanosi sie na to ze bez nawi. Nie pomagaja ani
        prośby ani groźby! Nauczka na przyszlość składać reklamacje z ustawy a nie
        warunków gwarancji! I najważniejsza żadnych więcej zakupów EURO RTV AGD!!!
        --
        • Gość: MarcinB IP: 80.48.4.* 17.06.10, 20:46
          Reklamacja z ustawy też za dużo nie daje bo ja już mimo deklaracji
          sklepu o wymianie na nowy telefon Samsung Omnia2 po powrocie z
          serwisu czekam miesiąc... i nic, na stronie jest status że w
          serwisie a tydzień temu serwis odesłał telefon do euro i cisza...
          • 18.06.10, 16:49
            To z moją nawi jest tak samo tydzień temu odesłano z serwisu a w sklepie niema.Mam zamiar po powrocie z wakacji tego nie odbierać(jeśli wogóle będzie;) tylko zgłosić się do Rzecznika Praw Konsumenta o zwrot pieniędzy.Klient po zakupie już się nie liczy w Euro. A już jedną nauczke miałam w tym sklepie ta jest druga i OSTATNIA choćby i za pół darmo dawali!
          • Gość: stalewiak IP: *.adsl.inetia.pl 10.09.10, 13:23
            No super ja oddałem aparat fujifilm s1500 do reklamacji i czekam już od 18 sierpnia 2010 ... TO JEST PRZEGIĘCIE PAŁY ..
            • Gość: Leopold IP: *.adsl.inetia.pl 17.09.10, 11:18
              od początku sierpnia czekam na wymianę uszczelki w pralce... brak słów
              • Gość: stalewiak IP: *.adsl.inetia.pl 21.09.10, 08:36
                JA dalej czekam na aparat fujifilm s1500 !!!! TO juz 35dni i nadal pisze ze jest w serwisie !!! TO JAKAS KPINA !!
    • Gość: romi77 IP: *.dynamic.chello.pl 02.05.11, 18:12
      Obsługa sklepu EURO jest żenującą. Ja odkurzacz odzyskałem z reklamacji po prawie 3 miesiącach- NIGDY WIĘCEJ EURO AGD
      • Gość: jakub IP: *.uznam.net.pl 18.07.11, 13:27
        Ja mam zabawniej produkt który odesłałem jako wadliwy - wysłali do niby serwisu - jest u mnie w domu - ogólnie są żenującą firmą, pozew do sądu albo rzecznik praw konsumenta, firma Euro-net ogólnie oszukuje klienta wnosząc o reklamacje z gwarancji nie informując konsumenta.
    • Gość: Katarzyna IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 08.01.15, 22:23
      Witam
      Z przerażeniem widzę że ktoś nas ładnie nabija w butelkę. . Bo ja również kupiłam 05. 12 tablet, a 06.12 oddałam do naprawy. Również już byłam się dowiedzieć i z takim samym skutkiem dowiedziałam się że jest w serwisie w Niemczech i kompletnie nic więcej. Jak zaczęłam dyskutować ze chce zwrotu kasy bo nawet nie użytkowałam sprzętu, a przecież prawo nam to gwarantuje skoro można nawet bluzki oddać. To nie bo w reklamacji miły pan zaznaczył nie pytając że naprawa w ramach gwarancji a nie zwrot kasy. Choć od początku chciałam zrezygnować z zakupu. Gdy już się nagadałam pan zasłonił się prawami marketowymi.
      I także czekam dalej. Może faktycznie znajdzie się ktoś ,kto coś doradzi.
      • Gość: Martini IP: *.dynamic.chello.pl 09.01.15, 21:12
        Profesjonalnej porady radziłabym szukać w odpowiednich miejscach - forumprawne albo grupy reklamacja towaru na facebooku - tam ludzie mają wiedzę. Oddałaś tablet zapewne na gwarancji a nie z tytułu niezgodności towaru z umową? Musisz podać więcej informacji a powiedzą Ci jak postąpić.
      • Gość: reklamacja IP: *.dynamic.chello.pl 03.08.16, 15:26
        Co to są prawa marketowe ?
    • Gość: Tomek IP: *.thalesgroup.com 14.07.15, 17:58
      Żenujący standard Euro-AGD i Maxcom. Ja oddałem telefon Maxcom do naprawy. Uszkodzony był zawias od klapki. Elektrycznie telefon był sprawny. Można było dzwonić i odbierać połączenia. Po ponad trzech tygodniach sklep skontaktował się ze mną informując że reklamację odrzucono bo telefon jest uszkodzony mechanicznie o czym świadczy .... zerwana taśma połączeniowa. Nie spodziewałem że serwis urwie taśmę i poda to jako przyczynę odmowy przyjęcia do naprawy gwarancyjnej. Po złożeniu odwołania od tej decyzji otrzymałem informację że ekspertyza wykonana przez specjalistyczny serwis EuroAGD potwierdziła że zerwanie taśmy było następstwem uszkodzenia zawiasu. Tylko ekspert zapomniał że właśnie telefon został oddany do naprawy a nie do dewastacji. Z tą siecią należy bardzo uważać, bo w sposób naturalny niszczą sprzęt zamiast go naprawiać, a później mówią że go nie naprawią bo przecież został przez nich zniszczony. Takie kuriozalne zachowanie może prezentować arogancka sieć której nie zależy na klientach. Ich trzeba obchodzić szerokim łukiem.
    • Gość: m IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 16.07.15, 22:22
      Witam,właśnie zareklamowałem laptop hp 655,serwis się wywiązał w terminie ale przy odbiorze zauważyłem na pokrywie szereg głębokich rys,których wcześniej nie było co wynika z opisu ale i dokumentacji fotograficznej wykonanej przy przekazaniu sprzętu w sklepie RTV w Sochaczewie. Odmówiłem odbioru i od tej pory martwa cisza. Gdy zadzwoniłem na ogólny nr. RTV(bo numery tel. do sklepów RTV są utajnione-tak,tak,to nie żart) poinformowano mnie,że ....sprzęt jest do odbioru. Osoba z centrali nic nie wiedziała o uszkodzeniach pokrywy a sklep się ze mną po prostu pomimo osobistych interwencji nie kontaktuje. Jestem pozbawiony swojej własności i nie wiem kiedy i czy w ogóle jeszcze swój laptop zobaczę. To bandytyzm w biały dzień wspierany brakiem telefonicznego kontaktu klienta z tzw. sklepem. Całkowite lekceważenie prawa i klienta-OMIJAĆ OSZUSTÓW Z DALEKA!!!!!
    • Gość: zbyszek z gorzowa IP: *.dynamic.mm.pl 19.07.15, 16:21
      - telewizor 40F6510 Samsung, zepsuł się po 1 roku użytkowania - wywalił bezpiecznik w domu, przy nie włączonych innych źródłach prądu. Obecnie szekam na realizację reklamacji. Jak do tej pory, a minął tydzień - nikt nie jest zainteresowany moim problemem, a mówiono, że zaraz zadzwoni serwsant i umówi się na wizytę u mnie w domu. Telewizor nie działa - krótko mówiąc, chyba się spalił, bo przepięć nie było - listwa sprawna.
      • Gość: Ktos IP: *.dynamic.chello.pl 28.10.15, 16:16
        A korzystales z gwarancji czy rekojmi?
    • Gość: smaaczek IP: *.atman.pl 20.07.15, 15:49
      Odnośnie reklamacji warto udać się po pomoc do prawnika, może on pomóc zredagować odpowiednie pismo : uwazaj.pl/reklamacje/
    • 27.08.15, 10:22
      czasem jest tak, że sprzedawcy celowo odrzucają reklamację, licząc że klient i tak nic nie zrobi. Nie będzie przecież kierował do sądu sprawy za 200 zł. W takich sytuacjach warto skorzystać z oferty sprzedaży reklamacji na reklamacje24.com. Wystarczy napisać maila na kontakt@reklamacje24.com i w kilka dni otrzymać pieniądze na konto. Polecam !

      --
      Zapłacimy Ci za odrzuconą reklamację !

      kontakt@reklamacje24.com
      www.reklamacje24.com
    • 21.10.15, 07:53
      A ja kupiłem rejestrator Lark, który po 2 tygodniach zaczął się zawieszać z białym ekranem. W serwisie był jak widzę krótko. Do naprawy zaniósł chyba ślimak bo 5 km pokonał w 9 dni. Wczoraj dostałem zawiadomienie, że sprzęt do odbioru. Kierowniczka pokazała papierek z zapisem, że żadnej usterki nie było i jak jeszcze raz zgłoszę tą usterkę to zostanę obciążony kosztami.Przy kierowniczce uruchomiłem i pokazał się biały ekran. Mimo tego próbowała mi wcisnąć jako naprawiony pokazując zapis "eksperta" i uświadamiając że rejestrator ma być używany w samochodzie a nie w pomieszczeniach. Oczywiście nie odebrałem. Dziś zamierzam skontaktować się z kimś kompetentnym. Ciekawostka z EURO - wg. oświadczenia kierowniczki: regulamin i zasady sprzedaży obowiązują tylko pracowników a klient nie ma żadnych praw ( chyba, że zamówi przez internet lub jest firmą). Powinno nam wystarczyć że kupiliśmy coś u nich a że bubel to tylko nasz problem.
      • Gość: Ktos IP: *.dynamic.chello.pl 28.10.15, 16:15
        Najpierw czlowieku sobie przeczytaj jakie masz prawa!!!! Jak zwykle gowno ktos przeczyta albo nie doczyta do konca i on zna prawo blagam!!!!
      • Gość: m IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 06.11.15, 20:17
        To jest ogólna polityka tej tzw. firmy,nie tylko jednego jakiegoś sklepu ,dotyczy to wszystkich 230 sklepów-dopóki zostawiasz im pieniądze to jeszcze na ciebie nie plują a potem......Mój laptop na reklamację trzymali 105 dni!!! Płaciłem za internet chociaż nie korzystałem. Nie reagują na skargi mejlowe (lipiec) ani na przesłane pocztą tradycyjną(wrzesień).Nie ma mowy nawet o zwykłym "przepraszam"-chamstwo i lekceważenie klienta i prawa. Zupełnie jak by mafia UB-ecka prowadziła ten bałagan zwany firmą. Omijać z daleka-nie robić tam zakupów!!!!
    • 13.09.16, 07:01
      Nigdy więcej nie dokonam żadnego zakupu w sklepie Euro-Agd w Krakowie. Sposób załatwiania reklamacji jest po prostu żenujący. Pierwsza wiadomość od serwisanta jest o niemożności naprawy sprzętu a po paru dniach otrzymuję naprawiony telefon. Maszynę do lodów, którą otrzymałam z naprawy, po przyjściu do domu sprawdziłam, że maszyna jest jeszcze bardziej zepsuta niż przed naprawą. Odniosłam do sklepu na drugi dzień 26.08.b.r. i do dnia dzisiejszego oczekuję na naprawę od serwisanta. Sklep nie informuje o niczym, ponieważ to nie jego dotyczy. Po prostu jedno BAGNO.
      • Gość: geko IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.11.16, 16:48
        Walczę z tym sklepem już kilka miesięcy i dopiero wizyta u rzecznika praw konsumenta otworzyła mi oczy jak byłem oszukiwany od początku i w jakiej nieświadomości byłem podpisując ich dokumenty. Po pierwsze w formularzach reklamacyjnych które i tak są ich wewnętrznymi dokumentami a nie jak wynika z ustawy nie podajcie numerów telefonów ani adresów e-mail tylko i wyłącznie adres domowy. Sprzedawca ma 14 dni od daty zgłoszenia na ustosunkowanie się co zrobi. albo wyśle ostatniego dnia lakonicznego smsa albo maila i nie ma od tego żadnego odwołania bo komu się odpisze. do 14 dni list ma być doręczony do rąk własnych jak nie zwrot ceny za towar. Druga sprawa to czy korzystamy z gwarancji (nie polecam może być bardzo długa droga nawet miesiące) czy z rękojmi i z tego jest najwygodniej dla konsumenta. Serwis nie może dokonać żadnej naprawy bez twojej wiedzy to twój sprzęt powinni cie poinformować. Mój odkurzacz był naprawiany 4 razy z ta samą wadą i nieskutecznie (wada istotna) a według ustawy już druga naprawa nie powinna mieć miejsca. Walczę dalej ale z pomocą rzecznika i radzę każdemu kto ma problem z tą firmą żeby się zwrócił o pomoc do rzecznika to nic nie kosztuje a na pewno pomoże. Ta firma jak się dowiedziałem wielu klientów w ten sposób oszukuje ale nie dajmy się i głośno to mówmy. Mamy swoje prawa a oni je mają za nic. Tylko dlatego że jesteśmy nieświadomymi konsumentami dajemy się oszukiwać a w konsekwencji "kradną " naszą kasę. Każda sprawa jest do wygrania. Nie poddawajcie się
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.