Reklamacja w Euro AGD Dodaj do ulubionych


Miesiąc temu złożyłam reklamację na zakupioną w Euro AGD RTV nawigację. Była to już druga z rzędu reklamacja na ten sprzęt. Miesiąc minął, a ja nie otrzymałam żadnej wiadomości ze sklepu, więc pofatygowałam się tam osobiście z pytaniem, czy oby o mojej reklamacji ktos nie nie zapomniał, bo minęło już ponad 30 dni od daty złożenia przeze mnie reklamacji. Miły pan poinformował mnie, że moja nawigacja jest jeszcze u serwisanta i tyle co miał do powiedzenia. Ja tez nie wiele więcej miałam do powiedzenia, bo mnie zatkało. Czyli jezeli serwisant uzna za potrzebne potrzymać tę nawigacje jeszcze dwa miesiące, to bedzie wszystko ok i ta naprawa może trwać tyle ile będzie się podobało serwisantowi? Chyba coś tu nie gra, a ja NIESTETY nie znam prawa w tym zakresie;( dlatego proszę o jakies wskazówki osoby zorientowane, jakie mozna poczynic kroki by doprosić się o szybsze rozpatrzenie mojej reklamacji, bo za trzy tygodnie wyjeżdżam i będę bardzo potrzebować tej nawigacji.
Przeczytaj całą dyskusję
  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.