• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Vistaprint Dodaj do ulubionych

  • 30.08.09, 10:48
    25.06.2009 przelałem na konto ,,Vistaprint.pl" 32,00zł za zamówione
    wizytówki.(dane -nr.konta,nr.zamówienia sprawdzałem-pomyłka wykluczona)
    Do dzisiaj brak przesyłki.Wysłałem 10 e-maili,brak odpowiedzi.Na stronie
    www.vistaprint.pl- brak adresu.nr telefonu .Nie chodzi mi o marne 32.00 zł,ale
    o to by Ci oszuści dalej nabierali naiwnych klientów.Co robić,czy zgłosić
    sprawę do prokuratury?
    Zaawansowany formularz
    • Gość: pytanie IP: *.internetdsl.tpnet.pl 31.08.09, 13:43
      No, ale po co przelewałeś ta kasę na konto zanim dokonałeś zakupu?
      Zgodnie z przepisami ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów
      nie musi sie płacić jako konsument za towar przed jego otrzymaniem.
      Jeżeli tak jest u tego sprzedawcy, to zgłoś to w UOKIK jako
      naruszanie zbiorowych interesów konsunmentów, chyba, że sprzedawcą
      nie jest przedsiebiorca.
      • Gość: jacek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.09.09, 19:35
        Myślę że trzeba to zgłosić tylko gdzie???
        Mam gdzieś te 150 pln ale fakt jest faktem. Oszuści i nic więcej.
      • Gość: maxximus IP: *.rejtravel.pl 03.11.10, 21:33
        ja zamawiałem chyba z 5 razy i zawsze było dobrze(przesyłka była u mnie max w ciagu 10 dni)ostatnio jednak przesyłka nie przyszła(21dni ) i zglosiłem to biura obslugi i o dziwne odpisali ze przepraszaja i natychmiast wysyłaja nastepne zamówienie(i nawet jak by czasmi przyszłą ta pierwsza mam ja potraktowac jako darmowy bonus) i mnie zdziwienie zastało jak po chyba 5 dniach(roboczych)przesyłka dotarła-wiec nic złego chyba nie mozna na NICH POWIEDZIEC
        • 25.01.11, 15:08
          mój status zamówienia na stronie nadal wisi jako w ogóle nie zamawiany, nie mówiąc o przelanej kasie albo o braku jakiejkolwiek odpowiedzi na maile. Ale biorę się za to
      • Gość: ewa IP: *.toya.net.pl 08.01.11, 11:33
        Ja zakupiłam w Vistaprint kalendarz 11. 12.2010. Do tej pory nie doszedł.
    • Gość: Ewa michalak IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.09.09, 12:45
      Witam,
      mam bardzo podobny problem, zamowilam wizytowki przelalam pieniadze
      zgodnie zprocedura wymagana przez Vista print i od tamtego czasu
      dostaje info na mail ze mozna zadawac pytania bo dzial odpowiadajacy
      juz dziala a po wyslaniu pytania ze jest okres urlopowy do
      sierpnia , mamy juz wrzesien, i odpowiedza jak sie skonczy i tak w
      kolko, zastanawiam sie jak mozna ich namierzyc jak nie uda mi sie to
      w tym tygodniu pisze skarge do urzedu praw i ochrony konsumentow
      • Gość: ron IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.09.09, 12:57
        mam podobny problem!
      • Gość: Wuja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.09.09, 17:23
        po co bawić się w jakieś ochrony konsumentów...
        ja od razu poszedłem na Komendę Powiatową Policji. zgłosiłem, że
        minął termin, że nie przysyłają, że nie ma odzewu w ogóle. nie chodzi
        o 60,02zł, bo taką kwotę wpłaciłem, ale o sam fakt.
        i polecam wizytę na Komendzie. ode mnie z sieradzkiej KPP człowiek
        się tym zajął i jakoś nagle odzywają się, piszą, przepraszają... i
        przysłali w końcu te wizytówki.
        proponuje wszystkim oszukanym zrobić to samo. poświęćcie trochę
        czasu, ale ukróćmy to dziadowstwo..
        pozdrawiam serdecznie i powodzenia!
    • Gość: jacek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.09.09, 19:23
      Dałem się oszukać na 150 pln.
      Oszuści i nic więcej.
      Czy zrobiłeś już coś z tym tematem??
      masz jakiś kontakt??
      • Gość: Piotr IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.09.09, 21:02
        Mnie też oszukali na 62,00zł. To są oszuści w statusie zamówienia
        piszą zaległość w zapłacie. Ludzie nie dajcie się nciągać!!!!!!
        • Gość: frang IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.09.09, 21:30
          cholerni złodzieje. mnie też orżnęli, coś trzeba z tym zrobić. czy ktoś ma
          jakiś sensowny pomysł?
          • Gość: marianek4 IP: *.tau.pl 01.10.09, 22:46
            Tak zgłosić na policję i ja jutro też idę bo też udało im sie mnie
            naciągnąć na 62 zł
          • Gość: joannavet IP: 213.155.169.* 26.10.09, 10:58
            szkoda że wcześniej nie zajrzałam na to forum:( jestem w plecy na 163 złote i
            bez wizytówek ale chyba faktycznie udam sie na policję bo im tego nie odpuszczę
            • Gość: Kaśk IP: *.aster.pl 01.11.09, 20:29
              Całe szczęście, że tu weszłam. Przed chwilą zamówiłam kalendarz, ale
              jeszcze nie zdążyłam zapłacić. Czy ktoś wie jak można anulować
              zamówienie?
              • Gość: szymon IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.11.09, 14:33
                poprostu go sobie odpuść i już
              • Gość: joboan13 IP: *.adsl.inetia.pl 20.10.11, 13:04
                niestety nie mozna anulować. Miałam ten sam problem, tel.wskazany na ich stronie jest fałszywy, po prostu nie płać i daj sobie spokój z oszustami. Trzeba najlepiej najgłośnić sprawę w mediach, aby przestrzec innych przed złodziejami.
            • Gość: Ryszard IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.12.09, 13:15
              WIELKIE DZIĘKI !!!!!!!

              W ostatniej chwili przeczytałem Wasze opinie o "Vistaprint" na szczęście nie będę jednym z oszukanych (a już niewiele brakowało).
              Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Ryszard.
              • Gość: Aga IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.02.11, 00:18
                Witam,
                podczas zamawiania wizytówek zablokowali mi pieniążki na karcie podwójnie, przestraszona przeczytałam chyba 1000 opini i załamałam się...Wysłałam maila do firmy po czym dostałam zwrotnego informującego mnie, że odpowiedź dostanę w ciągu 48h - UWAGA! odpisali w terminie, że to standardowa procedura, gdyż zgodziłam się na bonus po złożeniu zamówienia. Zamówienie miało być zrealizowane do 13 lutego, a już 2 lutego przyjechał kurier, wcześniej dostałam maila, który zapowiedział przesyłkę na 6 a tu proszę jaka miła niespodzianka... Martwiłam się, że będą brzydkie takie o jakich czytałam na forum okazało się, że są takie ładne jak próbka, którą dostałam... Wszystko szło w porządku tylko sprawdzanie konta 20xdziennie doprowadzało mnie do szału... i co patrzę sobie przed chwilką, a moje pieniążki odblokowane i bezpieczne odpoczywają na moim koncie. Jestem zadowolona... Jedna rzezcz, która nie wypaliła to niespodzianka, wizytówki miały być prezentem niespodzianką dla mojego męża, a cała ta sytuacja, nerwy i masa opini, które utwierdzały mnie w przekonaniu, że tak się dałam wykręcić zepsuły wszystko...
                Stan na chwilę obecną, ja ucieszona, mąż zadowolony tylko niespodzianki nie było ;)
                Nie polecę, ale też nie odradzę. Generalnie jestem zadowolona, a VISTAPRINT w moim przypadku okazała się być w porządku...Wszystkim życzę powodzenia w zamówieniach :)
                Pozdrawiam...
            • Gość: Martyna IP: *.adsl.inetia.pl 01.09.11, 13:10
              Kupiła groupon do realizacji w Vistaprint. Spędziłam cały dzień na robieniu fotoksiążki.gdy chciałam finalizowac zamowienie okazalo sie, że nie ma możliwości wpisania kodu Grouponu i chcieli zebym zapłaciła im całą kwotę, czyli 136,51. oczywiście nie zrobiłłam tego.Kontaktu z Vistaprint brak do tej pory nie odpowiedzieli mi na maila, którego wysłałam 48godzin temu, a niemiecki numer telefonu umieszczony na ich stronie to chyba jakaś kpina. napisałam mega długą reklamację do Groupona i zaraz jeszcze prześlę im link do tego forum żeby nie współpracowali z oszustami. Jest chyba coś takiego jak rzecznik praw konsumenta. nie odpuszcze im. przez chamów nie mam prezentu dla siostrzeńca na 2 urodziny. świnie
        • Gość: dunia IP: 217.97.244.* 08.12.09, 10:07
          witam
          a ja się cieszę,że tutaj zajrzałam, bo właśnie miałam chęć złożyć u nich
          zamówienie.Teraz wiem ze nie warto skladac bo to naciągacze
        • Gość: KasiaB. IP: *.96.80.3.telemedia.pl 05.02.11, 13:29
          Ja też zostałam oszukana na 64 zł i czekam już od 6 grudnia 2010 na wizytówki . Ne e-maile ,po których miała by odpowiedź w 48 h też nie było odezwu . Tą firmę trzeba gdzieś zaskarży nagłośni to w mediach może do programu uwaga oni zajmują się takimi sprawami . pozdrawiam
      • Gość: szymon IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.11.09, 14:32
        Zgłaszam całą sprawę na policję. Każdemu radzę to samo.
    • Gość: boneczka IP: *.grybow.net.pl 08.09.09, 14:04
      Mnie oskubali tylko na 18 zł. Ale wkur...na jestem. Trzeba coś zrobić. Rzecznik
      praw konsumenta powinien coś wymysleć. Napiszmy do niego. Może jak więcej skarg
      na vistaprint wpłynie do niego to potraktuje sprawe powaznie.
      • Gość: activ9 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.09.09, 10:58
        ja wpłaciłem 17,85 ale przez cały czas widnieje brak wpłaty. nie odpowiadają na
        zapytania
    • Gość: Ewa michalak IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.09.09, 11:04
      zadzwonilam dzis do UOKIK i dowiedzialam sie ze nie jestem
      konsumentem, ze nie moge dowiedziec sie nic na temat mozliwosci
      pomocy bo nie jestem konsumentem tylko osoba z dzialalnoscia
      gospodarcza, ze probuje wyludzic porade prawna...
      no to chyba zadzwonie do prokuratury
      • Gość: boneczka IP: *.grybow.net.pl 09.09.09, 13:03
        Nie no, my nie jesteśmy konsumentami? To już powyżej głupoty. napisałam do
        programu interwencja, ale póki co cisza.
        • Gość: hasraz IP: *.warszawa.mm.pl 11.01.11, 04:08
          Ludzie, napiszcie do teleekspresu najlepiej.
      • Gość: narżnięty IP: 194.181.197.* 10.09.09, 10:03
        Jeśli ktoś wymyśli jak się dobrać do tych skubańców, chętnie
        przyłączę się do wspólnych działań. Z racji poniesienia straty w
        wysokości poniżej 19 zł mam zerowe szanse na uruchomienie ścigania
        tych oszustów przez policję, ale gdyby zmontować jakieś zbiorowe
        zgłoszenie, to widzę, że sumka się zbierze niezła...
        • Gość: black IP: *.chello.pl 16.09.09, 22:36
          spotkało mnie to samo, sama nie wierzę, że dałam się tak nabrać. Co prawda kwota nie była duża, ale liczy się sam fakt. Na razie napisałam drugiego maila, z informacją, że ich oferta jest umową handlową w myśl Kodeksu Cywilnego i podlega jego przepisom. Zobaczymy co będzie dalej
          • Gość: Jacek IP: 193.108.73.* 30.10.09, 14:47
            Dziwne. Kilka razy zamawialem i zawsze jest OK.
          • Gość: Ika IP: *.magma-net.pl 02.11.10, 10:39
            Chciałam zamówić kalendarz. Miał być za darmo. Potem po potwierdzeniu oświadczenia że zamówienie jest nieodwołalne podali koszt przesyłki i tzw. załadowania zdjęć. W sumie darmowy kalendarz kosztuje 59 zł. Na allegro można mieć płatny za połowę tej ceny. Nie polecam. Sposób "wabienia" klientów bardzo zły
    • Gość: Ola IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.09.09, 01:40
      Nie ty jeden zostałeś naciągnięty przez tę firmę
      Ja też czekam na odpowiedź w sprawie mojego zmówienia i nic...

      Na stronie w podsumowaniu napisane jest:
      realizacja zamówienia wstrzymana brak płatności...

      A mi pieniądze z konta zeszły ponad 10 dni temu:/
      • 25.01.11, 15:11
        am to samo, poczekam do ty zakichanych 21 dni i idę na policję , tak jak tu radzą
    • Gość: Beata IP: *.icpnet.pl 10.09.09, 13:51
      Muszę przyznać,że trafiłam na ten blog przez przypadek....podobnie
      jak inni , szukając jakiegoś nr telefonu ,bo też do dzisiaj jedno z
      naszych zamówień nie zostało zrealizowane,ale u nas ( jestem
      pracownikiem firmy) sytuacja jest troszkę inna....najpierw
      dostaliśmy wizytówki zamówione 4 dni później....a tych zamówionych
      wcześniej nie mamy do dzisiaj,żeby było jasne...droższych...! To
      chyba rzeczywiście jakaś ściema....może ktoś znalazł ich nr tel. ???
      • Gość: Maciek IP: *.ghnet.pl 10.09.09, 19:53
        Złodzieje! Miesiąc temu przelałem im kase, zero kontaktu, ta firma nie istnieje!!!
        • Gość: Wuja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.09.09, 17:24
          po co bawić się w jakieś ochrony konsumentów...
          ja od razu poszedłem na Komendę Powiatową Policji. zgłosiłem, że
          minął termin, że nie przysyłają, że nie ma odzewu w ogóle. nie chodzi
          o 60,02zł, bo taką kwotę wpłaciłem, ale o sam fakt.
          i polecam wizytę na Komendzie. ode mnie z sieradzkiej KPP człowiek
          się tym zajął i jakoś nagle odzywają się, piszą, przepraszają... i
          przysłali w końcu te wizytówki.
          proponuje wszystkim oszukanym zrobić to samo. poświęćcie trochę
          czasu, ale ukróćmy to dziadowstwo..
          pozdrawiam serdecznie i powodzenia!
    • Gość: Ewa michalak IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.09.09, 11:54
      ja zostalam oszukana na przeszlo 80 zl to tez niby nie duzo ale
      jakby tak znalazlo sie ludzi takich jak ja wiecej + ci co dali im
      mniej pieniedzy ale jednak to zbierze sie niezla sumka.
      Pisze dzis do Uwagi, Radia Zet tez, w nosie jak kazdy z nas napisze
      to moze sie cos ruszy
    • Gość: tom_ban IP: 91.188.97.* 11.09.09, 12:51
      Ja przelałem 11.08. niecałe 19 zł za wizytówki i do dziś ciiiisza!!!
      A status zamówienia to "Wstrzymane (zaległa płatność)", oczywiście
      brak kontaktu.
      Również czekam na jakiś tel., starałem się znaleźć tą "firmę" w KRS,
      ale nie ma!
      prokuratura i nic więcej
      • 11.09.09, 14:17
        Mnie też oszukali. Zaufałam im bo to wielki międzynarodowy koncern. Są notowani na nowojorskiej giełdzie NASDAQ - są zarejestrowani poza granicami Polski więc nie ma ich w KRS.
        Dla zainteresowanych skargą do UOKiK: ich adres w Europie: Vistaprint, B.V., Hudsonweg 8, 5928 LW Venlo, Holandia, NR NIP # NL812139513B01.
        Niestety numeru tel. nie mam.
        Trzeba wyegzekwować nasze prawa - koniecznie zgłaszajcie sprawy do UOKiK i/lub na policję.
      • Gość: gość IP: 83.143.141.* 29.11.09, 02:10
        może nie być w KRS
        jeśli jest to gdzieś zagranicą
        albo zwykły krzak
    • Gość: skywing IP: *.pow.mil.pl 11.09.09, 14:51
      Niestety też dołączyłem do grona oszukanych To jakaś mega pomyłka ta
      firma złodziejska, oszukali już chyba mnóstwo ludzi, najbardziej
      wkurza mnie fakt że do tych złodzieii nie można zadzwonić i nigdzie
      nie widnieją..... jedyne co możemy zrobić to mówić jaknajwięcej
      ludziom że to oszuści....szok jakie czasy że ciągle nas ktoś okrada
      • Gość: frang IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.09.09, 13:09
        słuchajcie, niech każdy z nas napisze do programu typu interwencja, uwaga itp.na
        pewno jest więcej osób oszukanych i do nas dołączą. nie chce darować im nawet
        gdyby to była złotówka. może też UOKIK chpć ktoś już pisał że próbował.
        pozdrawiam wszystkich i działajmy
        • Gość: boneczka IP: *.telbeskid.com.pl 14.09.09, 18:56
          Ja pisałam do interwencji w zeszłym tygodniu i nic, cisza.
      • Gość: Małgosia IP: *.120.225.195.static.bait.pl 07.06.11, 09:15
        Przykro mi, że dołączam do Waszego grona. Brak żetelnej informacji na stronie przyczynił się do naciągnięcia mnie na 100 zł. Niestety kontakt z obsługą klienta co najmniej dziwny, miałam wrażenie, że pocztę maiową obsługuje osoba co najmniej ciężkaomyśląca. Nawet nie wiem gdzie się zgłosić i co powinnam zrobić, chyba napiszę do Rzecznika Praw Konsumentów. NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ!!!
    • Gość: tom_ban IP: 91.188.97.* 15.09.09, 08:44
      Ja po miesiącu i paru maili do nich, dostałem taką oto wiadomość:
      Szanowny Kliencie
      Dziękujemy, że wybrałeś Vistaprint - tutaj drukujesz więcej za mniej.
      Z przykrością informujemy, że wpłata za zamówienie nie wpłynęła jak
      dotąd na nasze konto. Może to wynikać z faktu, że formularz
      przelewu nie został poprawnie wypełniony podczas składania
      zamówienia. W takim przypadku należna kwota została automatycznie
      zwrócona na Twoje konto. Prosimy o sprawdzenie stanu konta
      Jeśli należność za zamówienie została pobrana z Twojego konta,
      uprzejmie prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu faksem na
      numer biura Obsługi Klienta: 0031 778 507 707, na nazwisko Anna
      Serwatka. Prosimy też o dopisanie numeru zamówienia.
      Przepraszamy za zaistniałą sytuację i wszelkie niedogodności. W
      razie dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt.
      Dziękujemy, że wybrałeś Vistaprint!
      Z wyrazami szacunku,
      Anna S
      Dział Obsługi Klienta Vistaprint

      Oczywiście przelana kwota nie wróciła na moje konto, a nr faxu to
      pewnie Holandia. Wysłałem im wcześniej skan przelewu, ale niby chcą
      faksem złodzieje!
      • Gość: nela IP: *.mofnet.gov.pl 16.09.09, 12:09
        Witam znalazłam sie w podobnej sytuacji , mnie tez oszukali
        wprawdzie tylko na kwotę 41 zł ale kwota jets mało istotna liczy się
        solidność firmy.Proponuje złożyc informację o tym procederze do
        Yrzedów Kontroli Skarbowej powinny się tym zając bo to ich
        działka !!!!
      • Gość: boneczka IP: *.telbeskid.com.pl 18.09.09, 18:04
        Ja dostałam wczoraj identyczny maile. 0031 to chyba kierunkowy Holandii. Pisałam do Interwencji i do Uwagi, ale nikt nic nie odpisał. Chyba bede musiała tam zadzwonić.
    • Gość: Ewa michalak IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.09, 14:46
      Napisałam do Uwagi i nic , czy może jest wśród oszukanych jakiś
      prawnik, który napisałby oficjalne pismo do prokuratury i podał
      namiary do wszystkich tutaj piszących?Nie wiem taki pomysł nie myślę
      nad tym czy to mądre czy nie chce znależć jakieś rozwiązanie....
      • 16.09.09, 15:08
        ja mialam wlasnie zlozyc zamowienie i trafilam przypadkiem na to forum...dzieki :)
        • Gość: Ania IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.12.09, 14:53
          A ja kilka razy zamawiałam, dwa razy kalendarze z fotkami. Wszystko
          szybko przyszło.
    • Gość: daro IP: *.ssp.dialog.net.pl 17.09.09, 12:16
      ja też dałem się wpuścić w maliny. doszedłem do wniosku że trzeba ukręcić
      sprawie łeb i idę złożyć zawiadomienie o przestępstwie.wszystkich tych którzy
      czują się pokrzywdzeni i chcą jak ja zapobiec zuchwalstwu oszustów proszę o
      kontakt. Podaję mail: krd.roxi@wp.pl
      Pozdrawiam.
    • Gość: Aleksandra IP: *.omnitec.pl 17.09.09, 16:14
      Mnie też oszukali. Na 63 zł. W profilu mam ciągle informacje, że wpłata nie
      wpłynęła i wysyłka wstrzymana. Wysłałam faks (9zł), ale ciągle cisza. Dostałam
      odpowiedź "bardzo nam przykro, ale nie dostaliśmy jeszcze odpowiedzi" Ciekawe od
      kogo. Złodzieje.
    • Gość: aa IP: *.adsl.inetia.pl 17.09.09, 17:32
      No proszę. Ja też dałem się nabrać. Co prawda marne 17 zł ale zawsze. I dlaczego
      ta strona nadal funkcjonuje? Czemu nie zainteresują się nią organa ścigania.??
    • Gość: Witek IP: 83.2.160.* 18.09.09, 09:23
      I ja czuję się oszukany.
      Mija miesiąc, jak zamówiłem wizytówki i wpłaciłem pieniądze na konto, a w statusie zamówienia ciągle "Wstrzymane (zaległa płatność)". Brak kontaktu, na e-maile nie odpowiadją.
      • Gość: Gość IP: *.fbx.proxad.net 18.09.09, 17:41
        Witam

        Skontaktowałem się z Vistaprint w sprawie niezrealizowanych zamówien.
        Wyjaśnili mi, że w przypadku płatności przelewem zaistniał problem w komunikacji
        systemu płatności z systemem logistycznym i stąd spore opóźnienia w realizacji
        zamówień.
        • Gość: Krzysiek IP: 212.160.172.* 21.09.09, 03:19
          Jesli kontakt byl to podaj numer telefonu !!!!
          • Gość: kaja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.09.09, 15:36
            nie chce mi się wierzyć,ze był jakis kontakt!ja tez męczę się z nimi
            od 2 miesiecy!podali mi tylko nr.faxu pod którym mam im wysłać
            potwierdzenie przelewu 031778507707.Nie wysłałam im faxem,tylko
            zeskanowane potwierdzenie przelewu!!po kilku dniach pojawiło się w
            statusie "w druku"obecie jest "wysłane".czekam wiec do 6-10-
            09.zobaczymy.Na necie wyczytałam,ze sa osoby oszukane juz w 2007 i
            2008 roku!a wiec to nie jakies problemy systemowe.Są osobe które
            miały w statusie"wysłane" i też nie doczekały się!!!z ta firmą nic
            nie jest pewnego!a raczej to jest pewne,ze nie bedzie ani kasy ani
            zamówionego towaru!!
        • Gość: kk IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.10.09, 10:37
          dziwne, ze te problemy z komunikacja tak czesto sie powtarzaja, wg
          mnie tonaciagacze, sciagaja male kwoty, bo nie wszystkim chce
          siedochodzic swoich spraw jezeli chodzi o 30 czy 40 zł, niektórzy
          pewnie juz wyrzucili potwierdzenia wpłaty, mnie oszukali na 28,89zł
          wysłałam maila, zobaczymy co odpisza
      • Gość: Wuja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.09.09, 17:25
        po co bawić się w jakieś ochrony konsumentów...
        ja od razu poszedłem na Komendę Powiatową Policji. zgłosiłem, że
        minął termin, że nie przysyłają, że nie ma odzewu w ogóle. nie chodzi
        o 60,02zł, bo taką kwotę wpłaciłem, ale o sam fakt.
        i polecam wizytę na Komendzie. ode mnie z sieradzkiej KPP człowiek
        się tym zajął i jakoś nagle odzywają się, piszą, przepraszają... i
        przysłali w końcu te wizytówki.
        proponuje wszystkim oszukanym zrobić to samo. poświęćcie trochę
        czasu, ale ukróćmy to dziadowstwo..
        pozdrawiam serdecznie i powodzenia!
        • Gość: Black IP: *.chello.pl 23.09.09, 20:39

          jak długo trwała "walka" do czasu, kiedy w końcu wizytówki przyszły?
          Bo nie wiem na jaki czas się nastawiać. Jutro idę na KP
        • Gość: black IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.10.09, 17:47
          faktycznie działa, zrobiłam to samo, o czym nie omieszkałam poinformować
          Vistaprint i podziałał - odpisali, wydrukowali, przysłali. Jakiekolwiek inne
          maile nie skutkowały :-)
      • Gość: bona IP: *.telbeskid.com.pl 01.10.09, 17:30
        UWAGA!!!!!!!!!!!
        Podaje adres na który ja pisałam. Kobieta odezwała sie gdy napisałam do działu obsługi klienta, iz sprawa zajęły się media (co jest nieprawda, bo "Interwencja" i "Uwaga" olały mnie) oraz, iz sparwa trafiła na policje. Podaje meila: aserwatka@vistaprint.com Dzisiaj została do mnie wysłana przesyłka, ciekawe czy dojdzie? Bo jeszcze moze zaginąć :( znając ta firme od najgorszej strony.
    • Gość: Ewa michalak IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.09.09, 09:26
      Więc weszłam na "polityka prywatności" tam był adres
      obslugaklienta@vistaprint.pl napisalam,że zgłosilam sprawe do
      prokuratury i do Uwagi w telewizji TVN, i najpierw dostalam
      automatyczna odpowiedz, ze na ten adres nie pisze sie ( buhaha)
      tylko pisze się ze strony w odpowiednim formularzu a zaraz przyszła
      o to taka odpowiedz:
      Szanowny Kliencie Ewa Michalak ,

      Dziękujemy, że wybrałeś Vistaprint - tutaj drukujesz więcej za mniej.

      Z przykrością informujemy, że wpłata za zamówienie nie wpłynęła jak
      dotąd na nasze konto. Może to wynikać z faktu, że formularz
      przelewu nie został poprawnie wypełniony podczas składania
      zamówienia. W takim przypadku należna kwota została automatycznie
      zwrócona na Twoje konto. Prosimy o sprawdzenie stanu konta.
      Jeśli należność za zamówienie została pobrana z Twojego konta,
      uprzejmie prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu faksem na
      numer biura Obsługi Klienta: 0031 778 507 707, na nazwisko Anna
      Serwatka. WAŻNE : Prosimy o dopisanie numeru zamówienia.
      Przepraszamy za zaistniałą sytuację i wszelkie niedogodności. W
      razie dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt.
      Dziękujemy, że wybrałeś Vistaprint!
      Z wyrazami szacunku,
      Anna S
      Dział Obsługi Klienta Vistaprint
      odpowiedzialam,że nie mam najmniejszego zamiaru wysylac zadnego fax-
      u tym bardziej na numer za granice w zalaczeniu dowod wplaty i tyle.
      Najbardziej podoba mi się podpis "Anna S."
      • Gość: kaja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.09.09, 15:55
        napisz do pani Anny Serwatka by podała Ci meila na który bedziesz
        mogła wysłać jej skan przelewu,moze poskutkuje!ja tak zrobiłam i w
        statucie pojawiło się "w drukowaniu" a obecnie jest "wysłane",choć
        wiem,ze sa osoby które tez miały w statusie "wysłane"i tez nic nie
        dostały!!!a wiec jak nie zobacze tych wizytówek na własne oczy nie
        ciesze sie na zapas.
    • Gość: mario IP: *.sgnet01.solardis.com 01.10.09, 08:53

      mnie też oszukali na 18 zł.
      dzis zglaszam sprawe na policje.
      • 01.10.09, 10:01
        może ktos ma namiary inne niż na stronie vistaprint, zero telefonów, zero adresu, dałem sie naciągnąć pod koniec lipca- 18 zł, piszą że zamówienie "nieopłacone" /sprawdzałem przelew OK/wysłałem kilkadziesiąt maili i nic/dostałem pierwszego maila na skrzynkę w INTERI, pisałem do nich o pomoc w nawiązaniu kontaktu- olali temat/ najlepsze, że dalej dostaje oferty/ maile podpisała jakaś EWA HOLTOWSKA dyrektor ds obsługi klienta- to jawna ściema, nikt taki nie istnieje/ ma ktoś jakiś namiar????
        • Gość: Ania IP: *.adsl.inetia.pl 30.03.11, 10:06
          Ja zapłaciłam za zamówienie sto kilkanaście złotych i od grudnia nie dostałam wizytówek a na stronie w zamówieniach napisali wysłano ( tylko szkoda że nie do mnie!!!). Też szukam jakiegoś telefonu. Pozdrawiam
      • Gość: narżnięty IP: 194.181.197.* 06.10.09, 14:54
        I co na to policja?
      • Gość: mario IP: *.sgnet01.solardis.com 27.10.09, 09:08

        Tak jak zapowiedziałem, tak zrobiłem- zgłosiłem sprawe na policje.
        Mineło kilkanascie dni i dostałem ksiazeczke foto.

    • Gość: Jacek IP: *.bud.pcz.czest.pl 06.10.09, 13:34
      Witam. Przestrzegam przed Vistaprint. Ja takaże zamówiłem wizytówki,
      wpłaciłem pieniądze tego samego dnia i niestety upłynęło już 5
      tygodni i niestety nie mam żadnego odzewu. Nigdzie nie mogę także
      znaleźć numeru telefonu, a na moje e-maile odpowiada mi automat.
      Jednym słowem kolejni oszuści!!!!!!!!!
      • Gość: jerzywierzba IP: 193.238.180.* 08.10.09, 23:41
        Witam. Jestem kolejnym naiwnym w tym klubie. Zamówiłem i opłaciłem wizytówki
        2.09.2009. Oczywiście do dziś nic. Sprawdziłem status zamówienia i oczywiście
        standart "wstrzymane z powodu braku płatności".
        Oczywiście pieniądze z mojego konta zniknęły (na szczęście 52,23 zł).
        Z pewnością Ci złodzieje na tym bazują, że wielu ludzi nie będzie sobie głowy
        zawracać takimi kwotami, ale ja też tego nie daruję. Dziś wysłałem im maila i
        jeśli do niedzieli nie będzie odpowiedzi to w poniedziałek idę na policję, na
        szczęście znam informatyka tam pracującego nad monitorowaniem internetu. Jeśli
        macie jakieś ciekawe informacje, bądź pomysły to proszę o informacje
        jerzywierzba@tlen.pl
        Nie bądźmy biernymi baranami dla bandy cwaniaczków!
        • Gość: kaja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.10.09, 12:33
          dwa miesiace walczyłam z nimi.na poczatku na meile odpowiadał
          automat.Potem odezwała się pani Serwatka,by przesłać potwierdzenie
          przelewu,bo kasy nie ma na ich koncie!!poprosiłam ją o takiego
          meila,by wysłać skan przelewu.nie zamierzałam wysyłać faxu do
          Holandii i jeszcze ponosic koszty!na szczęscie podała mi meila wiec
          wysłałam.po kilku dniach pojawiło sie w statusie "w druku"a
          nastepnie "wysłano".Wczoraj popołudniu odebrałam wizytówki,choć
          powiem szczerze,nie liczyłam na to.zamiast 21 dni,trwało to 2
          miesiace,ale tylko dzieki niezmordowanemu uporowi dopięłam swego!a
          przeciez tak nie powinno być!!nigdy wiecej tam nic nie zamówie i
          bedę odradzać wszystkim!!
    • Gość: Jacek IP: *.ghnet.pl 13.10.09, 20:54
      Ja zamówiłem towaru za ok 165,00 zł (magnesy na samoch., wizytówki, naklejki) 2009-09-22 - płatność karta kredytowa - po 15 dniach zamówienie zrealizowane (mieli poślizg ok 8 dni). Firmę wcześniej sprawdzałem u znajomych w Holandii i Francji. Jak dla mnie OK
      • Gość: Jola IP: *.ssp.dialog.net.pl 30.11.09, 09:45
        Dzień dobry
        Fakturę Pan otrzymał? Jeżeli tak to w jaki sposób? Czy wpłacał Pan
        pieniądze na konto w Polsce???
    • Gość: mcred IP: *.sotn.cable.ntl.com 18.10.09, 04:58
      Myslalem ze to bedzie sciema z tymi wizytowkami, tym bardziej ze
      czytalem opinie na necie co do firmy vista. Duzo nie wydalem, kilka
      funtow na brytyjskie zamowienie i około 40 zloty na polskie.
      Po przeczytaniu forum pogodzielm sie z tym ze tego nie dostane
      ale nie.
      Pelne zamowienie czyli: dlugopis i magnmatyczny banner na auto
      przyszly szybciej o kilka dni:) z polski. Wizytowki i dlugopis z
      brytyjskiego zamowienia pojawily sie dwa dni przed czasem.

      • Gość: franglik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.10.09, 09:36
        uwaga mamy kogoś z firmy co chce ludziom oczy zamydlić
        • Gość: ewamichalak IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.10.09, 15:33
          Chciałabym wszystkich poinformować że po półtorej miesiąca, wielu
          mailach dostałam swoje zamówienie.
          Zgadza sie z tym co zamówiłam i jest naprawdę dobrej jakości.
          To tyle, mam nadzieję że wszyscy co zamówili i wydali pieniądze
          otrzymają swoje zamówienia.
          Mimo tylu nerwów....
          Powodzenia!!!
          • 22.10.09, 13:37
            witam, dostałem wreszcie zamówienie, po kilkudziesięciu mailach itp, od zamówienia upłyneło 4 miesiące, mam nadzieję, że innych też spotka to niesłychane szczęście.
            pzdr Paolo
            • Gość: hmmm IP: 83.143.141.* 29.11.09, 02:29
              a jak tego dokonales?
              nie skonczyli przed sądem?
              w koncu 4 miesiace to nie deklarowane 3-21 dni...
      • Gość: Magda IP: *.net.stream.pl 20.12.10, 23:18
        Ja miałam nietypową sytuacje ponieważ zamówiłam 3 kalendarze ze zdjęciami mojego dziecka. Zamówienie przyszło o czasie, ale niestety jeden kalendarz był innego dziecka :) a kalendarze miały być dla rodziców na święta prezentem. po zareklamowaniu zgodnie z instrukcją po 48h odzew, że przepraszają za zaistniałą sytuacje oraz że przesyłkę wysyłają kurierem. Po 3 dniach z Holandii przesyłka w domu z poprawnym zamówieniem. Widzę na forum dużo rozczarowanych klientów, lecz nie każdy jest źle traktowany.
      • Gość: Baby Styff IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 11.05.11, 16:18
        Groupon & Vistaprint

        Ostatio zakupilam bon o za 20zl od Groupon na zakupy w Vistaprint o wartosci az 100zl!

        Oferte firmy Vistaprin przegladalam nie raz od kilku miesiecy. promocja -25% na wiele produktow trwa tam od zawsze. Niestety klientow Groupon ona nie dotyczy a informacja ta nie zostala wychwycona i podkreslona w reklamie Groupon. Szkoda, mozna bylo zamiescic adnotacji "Jesli kupisz voucher podnosimy ci ceny o 25%".

        Nie zrazona powyzszym przebrnelam przez dlugi proces zakupu wizytowek i doszlam do wyboru formy platnosci. O zgrozo, jakiez bylo moje przerazenie kiedy okazalo sie ze wyslanie 1000 wizytowek kosztuje 42zl 09 gr + VAT! A termin realizacji jest 3 tygodnie!:-)) Ja nie wiem czy one maja do mnie isc z Awganistanu i w cene transportu wliczone jest ubezpieczenie ale wiem ze przeliczajac koszty jakie mialabym poniesc na realizacje gruponu, promocja ta nijak mi sie nie kalkuluje:-) Jak zreszta stwierdzilo takze kilku moich znajomych ktorym te oferte polecilam.

        Reasumujac, zastanawia mnie na jakiej podstawie polski Groupon dobiera sobie partnerow handlowych, pisze polski bo nie raz korzystalam z angielskiego odpowiednika i jeszcze nigdy nie zostalam na taka mine wprowadzona. Niedoswiadczona polskimi realiami poprowadzilam za soba znajomych ktorzy stracili badz co badz po 20zl. Viscieprint dziekuje za oferte, na pewno z niej juz wiecej nie skorzystam a i bede stanowczo odradzac potencjalnym klientom. Jednym slowem wielkie zdumienie, niedowierzanie a w efekcie koncowym rozczarowanie.
        • Gość: moniakaron@op.pl IP: *.net.stream.pl 22.06.11, 09:55
          Mam właśnie problem z grouponem i vistaprint. Bo złożyłam zamówienie i vistaprint wylicza kwotę do zapłaty po czym wpisuje kod kupona aby mieć rabat 100zł i odejmuje się ta kwota... rozumiem, że dodatkowo trzeba doliczyć koszt przesyłki i chyba podatek, ale NIE ROZUMIEM CO Z TYM RABATEM 100ZŁ! Uznałam, że ich system źle to oblicza i wysłałam im kwotę nie taka jak żądali tylko pomniejszoną o 100zł. Później dostałam maile z Pay (pośrednik płatności), że kwota nie zgadza się i nie mogą jej przekazać do Vistyprint. Napisałam do Visty, że kod kupona nie uwzględnia zniżki, odpisali żeby wpisać ich inny kod. Zrobiłam tak i niby kwota zamówienia zmniejszyła się ale nie o 100zł tylko o ok. 30zł. Napisałam do Vistyporint maila, że chce wyjaśnienia od jakiej kwoty odejmują rabat, odpisali, że na stronie wszystko jest rozpisane, tylko, że jestem mam duże doświadczenie w kupowaniu na necie i pierwszy raz nie rozumiem o co chodzi... Więc dziś poprosiłam Pay o zwrot pieniędzy bo jest to możliwe. NO WIĘC NIE MAM ZAMÓWIONYCH PRODUKTÓW! STRACIŁAM DUŻO CZASU NA ZROBIENIU PROJEKTU W ICH SZABLONIE! NA SZCZĘŚCIE STRACIŁAM TYLKO 20ZŁ (TYLKO KOSZTOWĄŁ GROUPON)! CZUJĘ SIĘ OSZUKANA!!!
        • Gość: bartez_85 IP: *.icpnet.pl 02.09.11, 18:55
          ja też wkopałem się, bo miałem dwa kupony, i jak się okazuje ceny z obniżką ok. 25% nie dotyczą zakupów przy użyciu kuponu groupon, dodatkowo dochodzą koszty wysyłki i od całości jeszcze VAT 23%, więc mimo tego, że wybrałem foto książkę po zniżce 125 PLN to po uwzględnieniu kuponu groupon wyszło mi do zapłaty jeszcze 75 PLN.. szok. a najgorsze jest to, że pojawiła się informacja, że jak złożę zamówienie w ciągu 10 minut na tą samą książkę to będę miał darmową wysyłkę. chciałem złożyć zamówienie uwględniając drugi kupon groupon a tutaj od razu sciągneło mi z karty kredytowej kwotę ponad 150 PLN bez możliwości wpisania kodu kuponu groupon. napisałem im maila, ciekawe czy wogóle odpiszą mi???
      • Gość: pliszkin IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.08.11, 10:34
        W mojej ocenie : nierzetelna firma. Jak bedziecie finalizować zamówienie najpierw okaże się, że ceny były podawane netto i kwota do zapłaty rośnie ponad 20%. Potem okaże się , że musicie dopłacić jeszcze 60 złotych za przesyłkę. A potem możecie (tak jak ja), w ogóle nie otrzymać przesyłki ze swoim zamówieniem (od Vistaprint dowiecie się, że nie monitorują przesyłek)! Po trudnej procedurze reklamacyjnej (ze względu na brak kontaktu ze strony Vistaprint) otrzymacie obietnicę zwrotu należności. Może Wy bedziecie mieli więcej szczęścia, bo ja jestem tylko zasypywany reklamami, a zwrotu pieniędzy jak nie było, tak nie ma. Groupon już dawno mi zwrócił należność (bo to oni mnie wrolowali w tę "promocję"), a Vistaprint milczy jesli nie liczyć namawiania na kolejne zakupy. W mojej osobistej ocenie, po tej transakcji: jest mnóstwo naszych rodzimych rzetelnych i uczciwych firm zdecydowanie bardziej zasługujących na klienta, od Vistaprint.

      • Gość: kasia IP: *.ssp.dialog.net.pl 19.08.11, 12:25
        Zamówiłam wizytówki z Visty-termin realizacji do 31.08. Później zaczęłam czytać negatywne opinie o firmie i troche sie przestraszyłam. Ku mojemu zdziwieniu przed chwilą zostały dostarczone przez listonosza.
        Są naprawdę ładne i dobrze wykonane, kolory nasycone.
      • Gość: kasiaia IP: *.152.148.75.dsl.dynamic.t-mobile.pl 13.12.11, 15:45
        ja również naczytałam się złych komentarzy i chciałam wstrzymac swój przelew do vistaprint myśląc, że totalnie sie sfrajerowałam ale było juz za późno. nie czekałam trzech dni a tu miła niespodzianka- przyszły zamówione wizytówki, jakość może nie idealna ale za tą cenę cudów sie nie spodziewałam. Ogólnie nie taki diabeł straszny jak go malują. Chyba zamówię coś jeszcze bo jestem miło zaskoczona szybkością zamówienia.
    • Gość: marianek IP: *.tau.pl 25.10.09, 13:43
      Witam . Byłem w podobnej sytuscji bo zaplacilem za towar i nie
      otrzymywałem go lecz teraz po 3 miesiąsach w końcu otrzymałem :)
      radze napisać emeile i nie wysyłać im żadnego faksu ale w emeil
      napisać ze zgłosiłeś sprawe na policje ja tak zrobiłem i otrzymałem
      towar. Pozdraiam i życze powodzenia
    • Gość: kasia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.10.09, 11:50
      ja zamówiłam w sierpniu wizytówki + wizytonik, zapłaciłam, nie
      przysyłali zamówienia więc na przełomie września/października
      wysłałam e-mail, ze zapłaciam a oni nie przysyłają, dlaczego tak się
      dzieje....
      oni napisali, ze pewnie zle wypełniłam przelew i żeby wysłać im
      faxem potwierdzenie przelewu, ja odpisałam, że przelew jest dobrze
      wypełniony i nie będę wysyłać faxem, co najwyżej mogę zeskanować i
      wysłać na ich skrzynkę, po paru dniach dostałam informację (nie
      wysyłałam skanu potwierdzenia), że płatność potwierdzona a
      zamówienie jest w "druku". Dnia 26.10.2009 dostałam wreszcie
      zamówione wizytówki.

      żeby dostać trzeba się napisać i poupominać, inaczej niewyślą i
      zapomną/oleją
      • Gość: kasia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.10.09, 12:26
        ps. wizytówki całkiem dobrej jakości
      • Gość: joannavet IP: 213.155.169.* 26.10.09, 16:55
        po przeczytaniu wypowiedzi na forum napisałam do nich kolejnego maila z
        informacją ze zgłaszam sprawę na policję ponieważ zostałam oszukana przez ich
        firmę, po dwóch godzinach otrzymałam wiadomość z potwierdzeniem otrzymania wpłaty
        hahahaha komedia
        drugi raz sie nie nabiorę
        • Gość: tom_ban IP: 91.188.97.* 27.10.09, 07:53
          no i ja się "pochwalę" otrzymanym wczoraj zamówieniem, po ponad 2
          miesiącach i kilkunastu mailach... chyba podziałało postraszenie
          (choć chyba byłem w stanie to zrobić) zainteresowanie sprawą mediów
          ŻENADA!!!
          • Gość: Adam R IP: 89.108.217.* 29.10.09, 13:26
            Witam!
            Zamówiłem 28 września wizytówki za ok 200zł z terminem dostawy 14dni.
            Tego samego dnia wpłaciłem kwotę kartą kredytową. Po paru dniach w statusie
            zamówienia widniało: wysłane.
            Nie otrzymałem ich do tej pory. Wysłałem maila dzień po tym terminie i
            otrzymałem taką wiadomość:

            Staramy się jak najszybciej przygotować dla Ciebie zamówienie zastępcze, bez
            żadnych dodatkowych kosztów. Zamówienie otrzymasz w ciągu 7 dni roboczych.
            Raz jeszcze przepraszamy za zaistniałą sytuację i wszelkie niedogodności.
            Zapewniamy Cię, że nie jest to typowa sytuacja dla VistaPrint.
            Jeśli otrzymasz oba zamówienia, prosimy przyjmij zamówienie zastępcze, jako
            wyraz naszych przeprosin. W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o
            kontakt.


            Wiecie może czym oni to wysyłają?
            Skoro wysłali, to co się stało z tym zamówieniem? Ktoś ukradł po drodze? Oszuści!
            Obiecany termin 7 dni uplynął 27 października.
            Dzień później napisałem maila i dostałem taką odpowiedź:

            Zamówienie zastępcze jest w trakcie drukowania

            Już przegieli. Dobiorę im się do dupy. Obiecuję! Będą mi oddawać pieniądze z
            nawiązką. Narobię im takiego dymu, że im się odechce robić ludzi w balona i
            robić na tym majątek...
      • Gość: mateo IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.10.09, 23:50
        A ja zamówiłem wizytóweczki i dostałem parę dni przed terminem.
        • Gość: slawek IP: 212.191.130.* 24.11.09, 11:05
          Nie picuj tu koleś, bo 99,99% ludzi zostało oszukanych, a tylko Ty
          masz załatwione? Ile ci oszuści zapłacili Ci za te brednie? Ja na
          szczęście w ostatniej chwili przed wpłatą na ich konto wszedłem na
          ta stronę i dałem sobie spokój z tym zamówieniem....
          • Gość: pfff IP: 83.143.141.* 29.11.09, 02:27
            nie musieli placic po prostu dla nich pracuje na etacie
      • Gość: verooonka IP: 91.193.120.* 16.11.09, 14:12
        ja zlozylam zamowienie 15.09.2009 i do tej pory ani widu ani słychu,
        oszusci!!! to jest rozboj w biały dzien, już sie tyle opisalam i
        zadnej odpowiedzi. A na stroie piszą ze odpiedzą na pewno w ciągu
        24h. Kłamcy!!!
        • Gość: Darek IP: *.lodz.mm.pl 04.12.09, 12:10
          Jutro minie 4 miesiace od zamówienia przeze mnie wizytowek, breloka
          i dlugopisu z nadrukiem, koszt zamowienia 72 zł.
          Wielokrotnie sie upominałem, wysyłalem maile, raz odpowiedzieli na
          maila, zażądali potwierdzenia faxem wplaty kwoty, wysłalem
          potwierdznie ale mailem, dzisiaj wysłałem jeszcze raz dwa maile,
          zobaczymy, w przyszlym tygodniu wybiore sie na Komende Policji i juz
          oficjalnie złoze doniesienie o popelnieniu oszustwa przez Vistaprint-
          przestepstwo wyłudzenia. Żyjemy w 21-szym wieku, takie sprawy sie
          zalatwia przez policje lub sąd, jestem pewien ze osiagne swój cel a
          oni poniosą odpowiedzialnosc karną.
          Pozdrawiam.
    • Gość: Harry IP: 193.108.73.* 30.10.09, 14:46
      U mnie wszystko na czas i bez problemu - zamawiam średnio co miesiąc
      i zawsze jest Super.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.