• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

makijaz dla kobiety po 50-ce - FOTO Dodaj do ulubionych

• IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.01.07, 16:32
    Bardzo prosze o porade jakie kolory do mnie pasuja, jak sie powinnam malowac?
    wlosy mam poldlugie brązowe, oczy piwne.

Zaawansowany formularz
    • 14.01.07, 14:22
      Nie jestem profesjonalistką, ale jeśli mogę zasugerować - zimne kolory!
      Najlepiej fiolety, oberżyny, etc. No i przede wszystkim więcej cieni, mniej
      kredki ;-)

Pozdrawiam,
    • Gość: kasiag30 IP: *.gdynia.mm.pl 14.01.07, 21:28
      jeśli mogę coś zasugerować to koniecznie rozjaśniajacy korektor w okolice
      oczu.powodzenia
    • 18.03.07, 18:56
      Jasny cien,moze byc bez,ale konieczie matowy.Perlisty uwidoczni zmarszczki.
      Puder raczej o ton za jasny,niz za ciemny.Ciemny postarza.
      Zmienilabym grzywke i kolor wlosow troche jasniejszy.

• Gość: ka IP: 89.100.134.* 18.03.07, 20:21
        Podniesc optycznie zewnetrzne kaciki oczu.
        Mniej kredki, zwlaszcza na dolnej krawedzi oczu.
        Konturowka - powiekszenie obrysu warg, szminka w naturalnym odcieniu rozu.
        Roz!
        • 30.03.07, 19:27
          Przede wszystkim zrezygnuj z tej czarnej obwodki wkolo oczu. Wlosy
          rozjasnilabym balejagem w cieplych odcieniach, grzywke bym troche pocieniowala,
          zeby robila wrazenie lzejszej, a wogole to zmienialbym fryzure, podcielabym
          wlosy (zadne wiazane ogonki, czy upinane koczki), wycieniowala. Udaj sie do
          dobrego fryzjera,ktory doradzi. Cera wymaga dobrej pielegnacji, podejrzewam, ze
          masz popekane naczynka. Nalezaloby skorzystac z pomocy kosmetyczki, ktora
          rowniez doradzi fachowo co do makijazu. Pozdrawaim Roma.
    • 03.04.07, 21:18