Dodaj do ulubionych

Wypadające rzęsy :(

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.04.07, 19:38
Nigdy nie malowałam rzęs, ale postanowiłam zacząc... i zaczyna się big problem.

próbowałam conajmniej 4 tuszow (avon, maybelline, maybelline ale inny i loreal) i... wypadaja mi rzęsy przy zmywaniu tego! :(
to na pewno nie wina mleczka do demakijazu (garnier, do cery tlustej i mieszanej) bo uzywam tez tego mleczka do zmywania cieni i nic sie nie dzieje, a kiedy zmywam tusz na waciku mam ok 8 rzęs! (z jednego oka co razem daje okolo 15!!). co robic? czy to moze oznaczac alergie na jakis skladnik tuszu?
ogolnie nie jestem alergikiem.. ale moze jakis skladnik tuszu tak dziala na moje rzesy?

czy wy mialyscie podobnie? moze to tylko na poczatku a potem bedzie okej?

z gory dzieki za odp :(

ps. miałam odżywki; szczerze? bez roznicy
Edytor zaawansowany
  • Gość: Arabelle IP: *.internetdsl.tpnet.pl 28.04.07, 09:18
    mi tez od ok roku wypadaja rzęsy. Na początku tez myslałam ze to wina tuszu,
    albo melczka czy cos. Przestalam sie całkowicie malowac, ale mimo tego rzęsy
    dalej wypadają. Są słabe, kruche, różnej długośći, i bardzo łatwo daje sie je
    wyskubać. Wydaje mi sie ze to jakies zcasowe osłabienie, a nie żadna alergia, bo
    jesli nie masz zaczerwienionych i łzawiących to nie ma mowy o
    alergii.Pocieszeniem jest to ze rzesy odrastają dłuższe, ale nie wssytskie;/
    głowa do góry
  • Gość: Julita IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.06.07, 18:15
    mi tez juz od ponad roku wypadaja rzęsy;(myslicie ze olejek mi
    pomoże??stosowaąłm juz najlepsze odzywki estee louder itd, bralam srodki doustne
    specjalnie sciągene z niemic i nic:(jestem taka załamana. bylamu dermatologa i
    powiedział mi ze to jakies okresowe osłabienie:(ALE TRWA JUZ TAK DłUGO????????O
    CO CHODZI;(
  • Gość: kijek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.05.07, 15:08
    może warto zrobić badanie w kierunku nużeńca?
  • stokrotka-mw 03.05.07, 17:10
    Przeciez nuzenca maja tylko zwierzeta, bez przesady;)

    --
    GG#3937474
    ><>*<><
  • hanunia2 04.05.07, 20:09
    Możesz stosować odżywkę do rzęs która je wzmocni.A do zmywania tuszu lepiej
    używaj odpowiedniego płynu do demakijażu. Mleczka nie są odpowiednie do
    zmywania tuszu
    --
    Oriflame - zapraszam do współpracy
    gg:815095
  • Gość: m IP: 195.26.78.* 16.05.07, 13:47
    Kochana! Leć do apteki i kup olejek rycynowy. Smaruj nim rzęsy co wieczór przed
    snem, a staną się mocne, grube i ciemne.
  • paskuda_cholera 17.05.07, 10:58
    Potwierdzam,to chyba jedyne, co choć trochę pomaga.
  • smutna06 22.05.07, 17:27
    tez slyszalam o olejku rycynowym
  • barba7777 02.06.07, 13:37
    Też polecam olejek rycynowy! Wogóle to nie martw się, mi rzęsy też wypadają ilekroć zmieniam tusz na inny, ale to chyba tak jak z włosami jedne wypadają, inne rosną. Nie ma się co przejmować.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.