• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Fitness w Pure Kosmos - proszę o opinie Dodaj do ulubionych

  • 15.05.11, 19:20
    Jak w temacie
    zastanawiam się nad zapisaniem się tam, ale w necie naczytałam się bardzo dużo negatywnych opinii o tej sieci
    Czy mogłyby napisać coś dziewczyny o fitnessie? Chodzi mi głównie o to czy nie ma przepełnienia na sali i da się swobodnie ćwiczyć w godzinach wieczornych. Siłownia mniej mnie interesuje...

    Czekam na info
    Zaawansowany formularz
    • 19.05.11, 14:53
      Ja osobiście jestem bardzo zadowolona, rewelacyjne warunki i atrakcyjne zajęcia, polecam szczególnie zumbe- świetna zabawa.
      Co do przepełnienia sali, to rzeczywiście liczne grono przybywa na zajęcia, ale sala jest na prawdę pojemna i moim zdaniem nie stanowi to problemu. Uczęszczałam do wielu klubów i bez wątpienia Pure wydaje się być najbardziej profesjonalny. Niedługo otwarty zostanie drugi w Forum, więc miejsca starczy dla każdego:)
      W kwestii negatywnych opinii, to najczęściej pisze je konkurencja i pesymiści.
    • 30.08.11, 00:11
      Z perspektywy klienta: drogo, podpisywanie wiążących umów (uważnie czytajcie, nie podawajcie pod żadnym pozorem numeru konta lub karty), niekulturalna obsługa, w większości trenerzy personalni mało chętni do pomocy (choć są wyjątki), jedyne na + to nowy sprzęt. Z perspektywy pracownika: zarozumiała, wręcz chamska kadra, dla której liczy się zysk i wciskanie kitu klientom, firma nastawiona na sprzedaż kosztem klimatu w pracy oraz klienta. Ludzie czytajcie umowy, standardowa jest na 12 miesięcy i na tyle wiążecie się z Pure!!
      • 30.08.11, 09:48
        Generalnie ok. szeroki wybór zajęć jeśli patrzysz na oba kluby, na zajęciach sporo ludzi ale tak jak pisała poprzedniczka nie ma super tłoku, prowadzący zajęcia ok. ja byłam zadowolona. Na siłowni równiez prowadzone są zajęcia cardio, też ok. Trenerzy personalini, hmm pomogą ale za dodatkową kasę taka już jest polityka firmy, oczywiście wszyscy są mili jak się zapisujesz później już różnie bywa.
        Umowa na 12 m-cy ale z miesięcznym okresem wypowiedzenia, rozwiązałam z nimi umowę z powodów zdrowotnych i nie było problemów. W Kosmosie Panie kręciły nosem i się wyczekałam a następnie Panie stwierdzily, że zapisywałam się w Forum (zapisywałam sie kiedy oba kluby jeszcze nie działały), pojechałam do Forum i miły Pan nie robił problemów.
        Reasumując fajnie, że jest coś takiego w Koszalinie, szkoda że na warunkach warszawskich
        • 15.01.12, 22:20
          Ja chodzę do Pure w ATRIUM. Osobiście jestem zadowolona. Zakładałam, że będę chodzić na fitness ale skończyło się na siłowni. Podczas pierwszego treningu trafiłam na świetnego trenera (Dawid). Poprosiłam go o pokazanie sprzętu i oprowadzenie po sali. Skończyło się na kilku personalnych treningach z mega efektami. Dziś usłyszałam nawet, że mogę służyć za żywą reklamę tego trenera.
          Sprzęt super, warunki w szatni super, solarium, sauna, Trenerzy nigdy nie odmówili pomocy jak się ich o nią poprosiło, na recepcji też ok.
          Tylko jedno mnie dziwi, a mianowicie okazuje się, że siłownia niczym nie różni się od np. banku, pod względem pozyskiwania klienta. Idąc tam trzeba się nastawić, że co jakiś czas ktoś zadzwoni i będzie próbował nas namówić na jakieś dodatkowe płatne usługi.
    • 02.12.11, 18:19
      PURE KOSMOS? NIGDY W ŻYCIU!!!! TO OSZUŚCI, KRĘTACZE, NACIĄGACZE. MOJA KOLEŻANKA PODAŁA ICH DO SĄDU I SPRAWĘ WYGRAŁA! JA NIE MIAŁAM JUŻ SIŁY I SIĘ PODDAŁAM- CHCIAŁAM UCIEC STAMTĄD I ZAPOMNIEĆ. ZOSTAŁAM KILKAKROTNIE WPROWADZONA W BŁĄD PRZEZ OBSŁUGĘ ZA CO MUSIAŁAM NP. PŁACIĆ MIESIĄC GRATIS NIE CHODZĄC NA FITNESS - AŻ 135 ZL! PRZY PODPISYWANIU UMOWY TRZEBA SAMEMU KILKAKROTNIE PRZECZYTAĆ UMOWĘ- BO CO INNEGO MÓWI OBSŁUGA (SPECJALNIE NIE MÓWIĄ WSZYSTKIEGO) A CO INNEGO JEST PÓŹNIEJ! I BROŃ BOŻE NIE PODAWAJ KONTA! LEPIEJ SAMA Z KONTA WYSYŁAJ. CHOCIAŻ NAPRAWDĘ NIE POLECAM! GDYBYM PODAŁA ICH DO SĄDU TO BYM SPRAWĘ WYGRAŁA!
    • 05.01.12, 00:55
      Nic miłego - pobyt tam.
      • 09.01.13, 15:50
        PORÓWNAŁAM w jednym dniu oba kluby....Atrium rewelacja !!! tam zostałam o wszystkim poinformowana ze strony recepcji jak i trenera.polecam
        a teraz KOSMOS ..Masakra!!! pracuje w handlu i wiem jak nalezy obejsc sie z klientami ale to buractwo tam....... zawsze bedzie ,,prowincjonalnym głupkiem,, w porównaniu z Atrium..
      • 09.01.13, 15:53
        PORÓWNAŁAM w jednym dniu oba kluby....Atrium rewelacja !!! tam zostałam o wszystkim poinformowana ze strony recepcji jak i trenera.polecam
        a teraz KOSMOS ..Masakra!!! pracuje w handlu i wiem jak nalezy obejsc sie z klientami ale to buractwo tam....... zawsze bedzie ,,prowincjonalnym głupkiem,, w porównaniu do Atrium..
    • 10.01.13, 17:14
      Witam . Pani powyżej nie ma racji! Nie chce tu nikogo oczerniac ale ta Pani powinna udac sie najpierw do terapeuty a nie na silownie ;)
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.