Dodaj do ulubionych

ogromna prośba KODY

20.03.12, 10:12
Mam nadzieje ze nie usuniecie mi wątku bo bardzo mi zależy moje dziecko marzy o plecaku i piłce z podpisem Dudka które są do wygrania w kinder a ze my nie kupujemy kinderkow (Baruś nic mlecznego nie może) tylko jak np Ania od dziadka dostanie kinderka to jest znacezk punktowy i mamy na razie 4 :( moze ktos ma i nie zbiera była bym wdzieczna.

Jest jeszcze konkurs w Kubusiu tam znów Anusia upatrzyła sobie ręcznik i pościel ale tam trzeba strasznie dużo kodów z pod etykiet ich nie trzeba wysyłac tylko wpisac w necie i też moze nie zbieracie? aa macie na zbyciu? mamy 3 kody a na posciel i recznik trzeba aż 95 kodów moze wspólnie by sie udało ...?
Obserwuj wątek
    • pascalgotoj Re: ogromna prośba KODY 20.03.12, 14:10
      a ja 2 miesiące zbierałam po rodzinie i uzbierałam na plecak, wysłałam poleconym i polecony nadal nie odebrany choć 2 tygodnie minęły.
      zadzwoniłam do nich z zapytaniem dlaczego nie odebrali, a Pani z infolinii zapewniła że codziennie są polecone odbierane.
      Bardzo to dziwne. A wysłałam poleconym bo listy zwykłe lubią ginąć.
      Chciałam mieć pewność że dojdzie.
      A tu klops, w piątek będę reklamowała ten list bo minie termin dostarczenia.
    • julka-4 Re: ogromna prośba KODY 20.03.12, 16:06
      Ja mam przed sobą 10 pkt z Nuteli (widze na opakowaniu że pisze że są też na kinder więc to to samo)drugi słoiczek młoda ma u mojej mamy ,tam też powinno byc 10 pkt.Jak chcesz to w przyszłym tygodniu odbiorę od mamy i mogę wysłac:)Z kubusiem nie pomogę ,młoda nie lubi;)
          • magdag28 Re: ogromna prośba KODY 22.03.12, 08:53
            justyna198515 napisała:

            > Do kiedy się zbiera? Mój je mleczne kanapki mogę Ci zbierać, każda to dwa punkt

            Justynka tam jest pula nagród i jak sie skończa to koniec akcji i np bramek i rekawic juz nie ma zostały plecaki piłki i kaszkietówki. Jeśli możesz składac te pkt to bede wdzieczna. Teraz malo zagladam tu bo mam zapalenie krtani, i oskrzeli i świsty w prawym płucu byla u mnie w czoraj lekarka bo taka mialam goraczke ze do przychodni nie dalam rady isc :( dostałam zastrzyki i 3 recepty lekow (wykupilam zasrzyki) i mama mi bańki dzis postawi TO TAK NA MARGINESIE

            --
            [url=http://www.suwaczek.pl/][img]http://www.suwaczek.pl/cache/dce866c3e2.png[/img][/url]
    • magdag28 Re: ogromna prośba KODY 24.03.12, 19:17
      kilka dziewczyn pisalo do mnie jakie to kody z kubusia maja byc to pisze tu
      POD ETYKIETĄ JEST NAKLEJKA APOD NIĄ JEST KOD :)
      mam ich 4 :( malusio
      --
      [url=http://www.suwaczek.pl/][img]http://www.suwaczek.pl/cache/dce866c3e2.png[/img][/url]
    • magdag28 Re: ogromna prośba KODY 28.03.12, 15:49
      nadal zbieramy i ponawiam proSbe jeśli ktos ma kubusiowe lub kinderkowe to bede wdzieczna (teraz sie leczymy-posiałam :(()
      --
      [url=http://www.suwaczek.pl/][img]http://www.suwaczek.pl/cache/dce866c3e2.png[/img][/url]
      • magdag28 Re: ogromna prośba KODY 01.04.12, 17:39
        odpisałam :) mam nadzieje ze mail doszedł
        wiecie ze nagrody sie koncza :( szybko zeszły :9

        jotka_aa napisała:

        > napisałam na priv


        --
        [url=http://www.suwaczek.pl/][img]http://www.suwaczek.pl/cache/dce866c3e2.png[/img][/url]
    • magdag28 Re: ogromna prośba KODY 07.04.12, 15:37
      niestety kinderowe nagrody sie skończyły
      kubusiowe też się kończą:( może ktoś ma kodyz kubusiaa niewykozystane?
      --
      [url=http://www.suwaczek.pl/][img]http://www.suwaczek.pl/cache/dce866c3e2.png[/img][/url]
    • magdag28 Re: ogromna prośba KODY 12.04.12, 20:12
      Dziewczyny błagam jak toś ma i moze nam oddać kody to bardzo prosze pościeli nie ma ale do recznika brakuje nam 20 kodów mamy 25 co prawda reczniki sie kończą ale moze sie jeszcze uda prosze bardzo
      --
      [url=http://www.suwaczek.pl/][img]http://www.suwaczek.pl/cache/dce866c3e2.png[/img][/url]
    • magdag28 Re: ogromna prośba KODY 16.04.12, 12:30
      Wiecie co ze złości aż mnie roznosi... Bartuś szedł dziś z grupa do kina wiec poslismy kupiliśmy byłeczke słodką i picie wiec młody prosił zebym mu kupila kubusia bo przynajmniej kod bedzie i po drodze mysle a to odlepie etykietke spisze kod i wklepie go a to niespodzianka etykietka z promocją miała byc naklejka z kodem ale jej brak wiec wrócicłm do sklepu i powiedzialam zeby mi wymienila bo ni ma a ona do mnie to jak pani sobie odkleiła to nie ma...aż mnie zatelepeło młody sie rozpłakał a ona do mnie z gębą...i stare powiedzenie sie sprawdza BIEDNEMU ZAWSZE WIATR W OCZY WIEJE....
      --
      [url=http://www.suwaczek.pl/][img]http://www.suwaczek.pl/cache/dce866c3e2.png[/img][/url]

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka