Dodaj do ulubionych

Problem z CC 700

01.02.04, 16:30
Jestem "szcześliwym" posiadaczem CC 700 z 1992r. Jako wózek do dojazdu na
uczelnie mi wystarcza,ale...
W czasie jazdy potrafi nagle zgasnąć i nie zapalić, cholernie szarpać (nawet
przy 90-100km/h). W zasadzie na trasy wieksze niz 150 km to sie nie
wypuszczam,bo nie wiem czy szczęśliwie dojade. Ale są dni kiedy śmiga bez
problemu,niezależnie od ilości przejechanych km (tych dni jest
mniej).Mechanicy nie bardzo wiedzą co to może być!
Ma wymieniony rozrząd, pół roczną cewke zapłonową i kable,nowy moduł
zapłonu, filtry,gażnik po renowacji(listopad).
MOŻE WY WIECIE O CO CHODZI Z TYM NAGŁYM SZARPANIEM I GASNIECIEM SILNIKA???
Po przejechaniu ok.5-10km silnik słabnie stopniowo,zatrzymuje się,po
odczekaniu ok.4min zapala bez problemu ciągnie normalnie ok.5-6km i sytuacja
się powtarza
TAKIE AKCJE MU SIE ZDARZAJĄ DOŚĆ CZĘSTO,hellp meee!!!!
Edytor zaawansowany
  • Gość: STAŚ IP: *.zapora / 217.96.25.* 03.02.04, 14:25
    NAPEWNO MASZ JAPOŃSKI GAŹNIK,ON JEST B. WRAŻLIWY, TOLERUJE TYLKO PALIWO
    NAJWYZSZEJ JAKOŚCI I "BUNTUJE SIE" TYLKO ZIMĄ. MAM TO SAMO, POMAGA DOLANIE DO
    DENZYNY DENATURATU.
  • lomograf 29.12.04, 11:42
    W 1992 nie montowali jeszcze AISANa wiec ten problem odpada!
    Stawiam, niestety, na uszczelke!

    pozdrawiam
  • Gość: karibox z bydzi IP: *.alfa.pl / *.alfa.pl 29.02.04, 01:05
    często gęsto bujałem się z tym problemem u różnych mechanikówi w ASO Fiat w
    Bydgoszczy - oto moje rady-u mnie zagrało-dobre paliwo, wcześniej przedmuchaj
    gaźnik sprężonym powietrzem na CPN-ie, sprawdź puszkę ogrzewającą powietrze w
    gaźniku-jak masz popękany wąż od tej puszki lub jest ona przerdzewiało to ją
    wymie i będzie okey-jeśli tankujesz chujowe paliwo na chujowej stacji to też
    zmie na Orlen-troche drożej ale jest tam jakaś pewność że paliwo zdrowe-stare
    CC są wrażliwe na wodę w paliwie.
  • Gość: karaś IP: *.82-139.bia.tkb.net.pl 14.03.04, 13:54
    Nie tylko stare jest wrażliwe na wodę, mój ojciec kiedyś miał to samo w nowym i
    mechanik od razu naprawił. Kazał dolewać ćwiartkę denaturatu na zbiornik
    paliwa. Problem zniknął, a co po niektórzy fachowcy w "Polmozbycie" kazali
    wymienić jakiś moduł który kosztował 10% wartości auta.
  • drac0 27.03.04, 11:02
    CC 700 z gaznikiem Aisan mialy wlasnie takie problemy. Japoncy wsadzili do
    naszych CC chyba jakas wersje testowa. Ja takze mialem oryginalny CC z Asanem i
    sie go pozbylem. Zalozylem do mojego CC gaznik Vebber (mechaniczny) i od tamtej
    pory nie mam zadnych problemow. Koszt przerobki okolo 800 zl ale autko calkiem
    inaczej jezdzi. Jak zatka sie dysza wykrecam czyszcze i jade dalej a w Aisanie
    tylko sie modlic zeby sie nic nie pozatykalo bo ceny czesci do tego gaznika sa
    ogromne a w trasie ciezko naprawic nienaprawialna elektronike.
    Dla porownania kompletny gaznik Vebber ok 600 zl a Aisan 2300 !!!
  • Gość: Konrad Chłopicki IP: *.poznan.sdi.tpnet.pl 27.04.04, 13:52
    Może zaczynasz mieć problem z uszczelką pod głowicą.
    Sprawdź kolor spalin (czy nie leci np biały dym)oraz poziom płynu chłodniczego.
    Jeśli gdzieś wyparował to prawie napewno jest to uszczelka pod głowicą.
    Koszt naprawy w autoryzowanym serwisie to około 700 zł
  • Gość: romwt IP: *.prz.rzeszow.pl / *.prz.rzeszow.pl 10.11.04, 10:58
    sssss
  • Gość: Tomi IP: *.prz.rzeszow.pl / *.prz.rzeszow.pl 10.11.04, 11:07
    Jak jest na saniu zapalony to mruga mi komtrolka temperatury.Gdy się zagrzeje
    i wyłącze sanie to nie świeći. Raz na tydzień musze dolać płynu do układu
    chłodzenia bo brakuje.
  • Gość: piotr.piotr IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.12.04, 13:41
    wymieniłem w swojej 700 pompę paliwową
  • Gość: Technik IP: *.ciechanow.cvx.ppp.tpnet.pl 05.12.04, 00:19
    Wymień uszczelkę pod głowicą i po bólu
  • marmskl 12.12.04, 23:49
    Wlasnie po 3 latach bezawaryjnego uzytkowania mojego cc700(rocznik 94) pojawil
    mi sie ten sam problem. Wrocilem z ponad 300 km trasy,w ktorej kilka razy
    samochod mi zgasl. Przy jezdzie 80-90 km/h smochodem w pewnych momentach
    trzepalo,pod pedalem gazu pusto, odstalem 5-10 minut i jechalem dalej. Paliwo
    tankuje na tej samej stacji od 3lat, uszczelka z glowicy nowa, rozrzad tez
    wymieniony, cewka pol roku temu rowniez. Co moze byc przyczyna? Wszystkim,
    ktorym udalo sie uporac ztym problemem, prosze o odpowiedz.
  • Gość: dziadzia IP: *.eventusnet.com / *.internetdsl.tpnet.pl 14.12.04, 15:12
    Proponuję sprawdzić, ale dokładnie, wszystkie gumowe rurki przy gaźniku.
    Lubią pękać i puszczają fałszywe powietrze.
  • Gość: Matix IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.12.04, 20:57
    Miałem ten sam problem z CC polecał bym wykonać następujące czynnośći:
    1.Sprwadzić stan węży doprowadzających paliwo do gaźnika-popękane puszczają lewe powietrze
    2.odkręć cewke zapłonową i wyczyść dokładnie ją od spodu i podstawke do której jest przykręcona-olej lub woda powodują zwarcie w cewce.
    3.sprawdź dokładnie !!!!!!!! przewód doprowadzający napięcie do cewki zapłonowej który wychodzi z wiązki-może być pęknięty .
    4. sprawdź(zaraz po tym jak zgaśie) czy jak odkęcisz korek wlewu paliwa słychać syk powietrza przez chwile jeśli tak to trzeba wymienic zabezpieczenie przed wylaniem się paliwa przy dachowaniu
  • Gość: norbi IP: *.238.90.86.adsl.inetia.pl 14.01.05, 00:52
    sprawdź układ zasysania ciepłego powietrza do gaznika

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka