naprawa szyb samochodowych - szybko? Warszawa Dodaj do ulubionych

• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Witam wszystkich. Czy ktoś z Was zna warsztat/serwis w Warszawie, w którym od ręki wymienią mi szybę w samochodzie? Pytałem się o to w tym serwisie, do którego zwykle jeżdżę, ale powiedziano mi, że na wymianę szyby muszę poczekać w najlepszym wypadku cały tydzień. Bardzo zależy mi na czasie, bo pracuję jako instruktor jazdy i każdy dzień czekania oznacza dla mnie dzień bez pracy. A eLka nie może przecież jeździć z nawet lekko pękniętą szybą...
    • Gość: koeenn IP: *.centertel.pl 19.10.12, 12:03
      Wpisz sobie w wyszukiwarkę "naprawa szyb samochodowych" i jako pierwsza wyskoczy Ci strona www NordGlass. Ja korzystałem z ich usług. Co tutaj dużo pisać... szybko i solidnie. Mają infolinię czynną całą dobę oraz dużo dostępnych szyb "od ręki", więc sądzę, że wymianę szyb w Twoim samochodzie załatwią w ciągu 2 godzin. Pozdrawiam.
    • Gość: kylo77 IP: 193.59.88.* 23.10.12, 15:53
      Warto podjechać do NordGlass. Ja 3 miesiące tamu wymieniałem pękniętą szybę w salonie na Łodygowej i byłem mile zaskoczony obsługą. Szybę wymienili sprawnie i profesjonalnie (coś ok. 3 godzin). Także zostawiłem im autko na czas pracy i zrobili. Polecam ich.
      • Dzięki za wszystkie odpowiedzi, ale już dawno załatwiłem naprawę tych szyb. Kolega - znajomy taksówkarz polecił mi Nord Glass przy Al. Krakowskiej, pojechałem tam i wykonali naprawę od ręki. Z tego, co piszecie to jest to jakaś sieciówka, która ma punkty obsługi w wielu miejscach w Warszawie. No, grunt, że się szybko pozbyłem problemu i mogłem wrócić do pracy.
        • Gość: magda IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.12.12, 13:52
          naprawdę NordGlass jest taki dobry? Rzuciło mi się w oczy, że sporo osób chwali tę firmę, może faktycznie warto się wybrać...
          • Gość: Sebastian Nikulski IP: 178.73.49.* 10.12.12, 20:49
            O nas