naprawa szyb samochodowych - szybko? Warszawa Dodaj do ulubionych

• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Witam wszystkich. Czy ktoś z Was zna warsztat/serwis w Warszawie, w którym od ręki wymienią mi szybę w samochodzie? Pytałem się o to w tym serwisie, do którego zwykle jeżdżę, ale powiedziano mi, że na wymianę szyby muszę poczekać w najlepszym wypadku cały tydzień. Bardzo zależy mi na czasie, bo pracuję jako instruktor jazdy i każdy dzień czekania oznacza dla mnie dzień bez pracy. A eLka nie może przecież jeździć z nawet lekko pękniętą szybą...
    • Gość: koeenn IP: *.centertel.pl 19.10.12, 12:03
      Wpisz sobie w wyszukiwarkę "naprawa szyb samochodowych" i jako pierwsza wyskoczy Ci strona www NordGlass. Ja korzystałem z ich usług. Co tutaj dużo pisać... szybko i solidnie. Mają infolinię czynną całą dobę oraz dużo dostępnych szyb "od ręki", więc sądzę, że wymianę szyb w Twoim samochodzie załatwią w ciągu 2 godzin. Pozdrawiam.
      • Gość: Sebastian Nikulski IP: 46.187.177.* 22.10.12, 17:43
        Dzięki za pozytywną opinię! :)

Tak jest, wymiana szyba trwa około 2 godzin, zapraszam!
        Pod poniższym linkiem lokalizator filii w Warszawie:
        www.nordglass.pl/pl,szyby-samochodowe.html

Pozdrawiam!

całodobowa infolinia 801-181-181
        www.nordglass.pl
        Sebastian Nikulski
        eRzecznik NordGlass