Dodaj do ulubionych

Auto Blak nie polecam!!!!

IP: *.chello.pl 30.12.08, 22:39
Auto Blak Filia
01-710 Warszawa ul. Włościańska 35 nie polecam warsztatu robiłem tam pojazd z polisy OC sprawcy bezgotówkowo oczywiście po dostarczeniu decyzji o uznaniu szkody naprawa trwała 4 tygodnie i na koniec zapomnieli wymienić końcówki drążka, która była zakwalifikowana do wymiany!!nie wspomnę o alufeldze ...Odradzam
Edytor zaawansowany
  • Gość: jabadabadu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.12.08, 22:45
    UUUU...Szefem Auto Blak jest sąsiad :).Ale ze swojej strony dodam,że widziałem
    kilka robót lakierniczych tego warsztatu i nie powaliły mnie-bardzo przeciętny
    poziom.Mechanika też tak sobie.Z tego,co wiem,to biorą uczniaków,bo taniej.
  • Gość: matrix112 IP: *.gprs.plus.pl 25.02.09, 14:15
    ja równiez nie polecam tego warsztatu. w zadnym z oddziałów nie ma
    fachowej obsługi. najgorsi sa niekompetentni pracownicy na
    stanowiskach kierowniczych, którzy swymi nieprzemyślanymi i
    nieodpowiedzialnymi decyzjami wprowadzają zamieszanie w firmie co z
    kolei przekłada sie na jakość wykonywania napraw jak rownież na
    terminy napraw.
  • Gość: klark IP: 87.205.148.* 25.03.09, 16:26
    witam, wypowiem sie na temat warsztatu na ulicy farbiarskiej kolo pulawskiej,
    dzis odebralem od nich auto i jestem bardzo zadowolony, bardzo mila obsluga i
    wedlug mnie chlopaki naprawde znajaja sie na rzeczy, usuneli mi np kilka bledow,
    m.in. palaca sie caly czas kontrolka zarowki, ktorego to bledu w innych bardziej
    renomowanych serwisach nie potrafili naprawic, ceny tez maja wporzadku
    POLECAM
  • Gość: P. IP: *.aster.pl 23.11.09, 22:38
    Szczerze POLECAM oddział na Farbiarskiej, obsługa pierwsza klasa i jakość
    naprawy super!
  • Gość: Pafcio IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.06.10, 00:45
    Kontrolka żarówki?Kurcze,to żarówki mają teraz kontrolki?
    No to chłopaki z Auto-Blak robią cuda!
    Szkoda tylko,że jednak nie bardzo "znajają" się na mechanice i jak nabijają
    pozytywne posty,to nawet nie potrafią stosować interpunkcji.Widać,że kadra
    wykształcona i wybitna,jeśli chodzi o usuwanie nieusuwalnych usterek XD.
  • Gość: Stanisław IP: *.aster.pl 15.03.11, 08:15
    Ja tam od razu nie miałem ochoty nic robic, bo od poczatku mi sie nie podobalo , najpierw godzine czekalem, az jakas lalka znajdzie kogos kto sie zna, a pozniej tydzien na wycene! A wycena była wyzsza o 70% niz w innym zakładzie.
  • Gość: lala IP: *.dynamic.chello.pl 23.09.15, 15:36
    interpunkcja - mówisz Mistrzu Mowy Polskiej w Piśmie...
    no cóż, każdy ma taką interpunkcję, jaką szkołę skończył :)
  • holeczek28 25.03.09, 18:10
    Witam! Czy mógłbyś napisać tę opinie na www.Twoja-Stolica.pl?? Niech więcej osób
    dowie się o nich.

    pozdrawiam
  • Gość: ocp IP: *.m67.org 31.10.09, 11:33
    Odebrałem od nich (z Włościańskiej) moją octavię po stłuczce i naprawdę jestem
    zadowolony. szybko, dobrze i wszystko załatwiłem na miejscu bez chodzenia do
    PZU. Widziałem też ceny na przeglądy - jak na Warszawę są niezłe. POLECAM
  • Gość: smor IP: *.chello.pl 03.11.10, 22:45
    chyba gościu jestes szefem tego burdelu,, jak najdlaej do dauto blak, krętacze i kombinatorzy, reperują chłopaczki z technikum obok
  • Gość: Ozz IP: *.chello.pl 19.11.09, 00:47
    Może lepiej sprawdzić na jakimś portalu z opiniami o warsztatach, np. na
    cartoteka.pl
  • Gość: papamobile IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.11.09, 15:03
    Po jakości naprawy auta po stłuczce mogę napisać,że to bardzo przeciętny
    warsztat,niczym się nie wyróżniający od wielu innych.Jakość i wykonanie co
    najwyżej średnie.
  • Gość: zombie IP: 188.33.44.* 24.05.10, 16:00
    zdecydowanie NIE POLECAM!! Najchętniej dał bym im 0 gwiazdek. Ceny z
    kosmosu! Profesjonalizmu brak. Podejście do klienta - beznadziejne.
    byłem u nich w marcu - przez tydzień nie umieli wycenić drobnej
    naprawy, a jak już się udało - cena trzykrotnie przewyższała koszt
    podany przez konkurencję.
  • Gość: Kabulonga IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.06.10, 23:37
    Ale właściciel rozbija się luksusowymi furami,sra kasą,więc musi nieźle rąbać
    ubezpieczyciela XD.
    Swoją drogą widziałem kilka robót z tego warsztatu i są poniżej
    przeciętnej,plasują się między panem Kaziem ze stodoły,a panem Ździsiem z
    podwarszawskiego warsztaciku "made by kowal".
  • Gość: zzz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.02.11, 23:04
    wycenili rozrząd i uszczelkę od głowicy na 3 - 4 tys, zabrałam auto, przewiozłam gdzie indziej, okazało się, że to jakaś głupota za 400 zł, samochód jest jak nowy. zastanawiam się czy nie przekazać im faktury za holowanie do innego warsztatu. nie polecam..........
  • Gość: Bartosz IP: *.dynamic.chello.pl 26.09.13, 19:38
    POLECAM POLECAM POLECAM
  • Gość: Miko IP: *.aster.pl 14.03.11, 17:36
    Dołączam sie do porady kolegi, w lutym chciałem skorzystac z ich usług '' bezgotuwkowej" naprawy, ale pani starała sie mnie uswiadomic zebym podpisał upowaznienie na pokrycie kosztow jakich nie zapłaci ubezpieczyciel!!!! skontaktowalem sie z ubezpieczycielem, ktory nie wierzył w bajki jakie opowiadali mi na Włoscianskiej. auto naprawiłem bez problemów w innym warsztacie.
  • Gość: aśka IP: *.aster.pl 14.03.11, 18:21
    Oj, to dobrze, ze to przecytałam, bo ja tam niedawno byłam i chcialam u nich naprawiac drzwi,
    ale nie było nikogo decyzyjnego, a na placu krecily sie tylko same dzieciaki.Od razu wyglądało to jakoś nieciekawie.
  • Gość: Jacek_ wesa IP: *.aster.pl 20.03.11, 15:34
    To mi spadl kamień z serca, bo juz myślałem ze to tylko mnie zrobili na szaro i pomazali pół samochodu po czym wystawili fakture jak za markowa usługę. Polecam omijać ten warsztat szerokim kołem./a na prv podesle fotki ich roboty, O zgrozo!!!/

  • Gość: magda IP: *.polskiemedia.pl 17.03.11, 08:12
    Dobrze, ze to poczytałam, bo własnie sie do nich chciałam wybrac, ale mnie przestraszyliscie.
  • Gość: Marek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.03.11, 18:31
    Jak w tytule-nie polecam,robiony przód w Skodzie Octavii-po prostu porażka,źle dobrany odcień lakieru,kiepsko spasowane elementy,lampy nie oryginalne (a miały być),lakier w niektórych miejscach matowy (zaoszczędzili na bezbarwnym),do tego kupa śmieci w lakierze,a podobno lakierują w komorze bezpyłowej.
  • Gość: Siwy IP: *.aster.pl 21.03.11, 08:27
    Ales chłopie Ameryke odkrył!!!!! To akurat wiadomo od lat! Warsztat powstal z warsztatów szkolnych, oni dalej zatrudniaja dzieciakow i o zadnych naprawach nie ma mowy, tam odbywa sie tylko łatanie dziór za normalnie dużą kase! Unikac tego miejsca!
  • Gość: SEBA_81 IP: *.polskiemedia.pl 21.03.11, 20:58
    A kto jezdzi do takich dziwnych miejsc? toz to od razu widać, ze to mega przekręt.
  • Gość: Marta IP: *.aster.pl 23.03.11, 07:30
    Ja tam byłam wczoraj, naczekałam sie chyba z godzine, po czym wyszedl jakis dzieciak i jak zaczął wymyslać trudnosci i problemy, to mnie skutecznie wystraszyl nie skorzystałam z uslug tego punktu bo maja niewłasciwa obsługe.
  • Gość: wicki IP: *.polskiemedia.pl 26.03.11, 19:54
    A ja mam o nich bardzo dobre zdanie, bo pani ktora mnie załatwiała od razu powiedziała, zebym poszukała sobie innego warsztatu...bo cos tam.... wiec rozstałysmy sie bezbolesnie
  • Gość: waldek IP: *.polskiemedia.pl 27.03.11, 23:33
    Byłem tam, robili mi lewy bok i klape bagaznika w Skodzie, naprawa trwała długo ale i skutecznie! Skutecznie mi wybili z głowy ponowne korzystanie z tego warsztatu! poprawki zrobiłem juz w normalnym miejscu.
  • Gość: AUTO-BLAK IP: 194.181.99.* 03.06.11, 15:10
    Szanowni Państwo
    Zauważyliśmy na tym forum negatywne opinie o naszej pracy, które z punktu widzenia klienta zapewne miały swoje podstawy. Dbając o dobre imię firmy AUTO-BLAK chcielibyśmy mieć możliwość wyjaśnienia zaistniałych sytuacji. Niestety na podstawie zamieszczonych przez Państwa wpisów nie jest to możliwe - dlatego też udostępniamy Państwu adres e-mail: opinie@auto-blak.pl, na który mogą Państwo przesyłać wszystkie swoje opinie, uwagi i zapytania. Te informacje będą przekazane bezpośrednio do osób zarządzających i żadne uwagi nie pozostaną bez odpowiedzi. Jeżeli takie będzie Państwa życzenie wszystkie odpowiedzi możemy również opublikować na tym forum.
    Firma AUTO-BLAK istnieje na rynku od 1979 roku i gwarantuje Państwu, że mamy ogromną liczbę bardzo zadowolonych klientów, ale niestety nie wszyscy chcą o tym napisać na forum internetowym. Chcielibyśmy Państwa zapewnić, że dołożymy wszelkich starań aby wszyscy nasi klienci byli zadowoleni z oferowanych przez nas usług.
    Oczywiście nie myli się tylko ten, który nic nie robi - ale na wszystkie nasze usługi dajemy pełną gwarancję i nigdy nie uchylamy się od jej wykonania.
    z poważaniem:
    Zarząd i Właściciele AUTO-BLAK

    Zachęcamy jeszcze raz do wyrażenia swoich opinii: opinie@auto-blak.pl
  • Gość: check IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.09.11, 18:36
    Nie polecam,to warsztat specjalizujący się w MALOWANIU,a nie lakierowaniu aut,jakbym chciał,to sam bym sobie wałkiem pomalował,poziom pacy byłby porównywalny.
  • Gość: AUTO-BLAK IP: 194.181.99.* 26.09.11, 12:54
    Witam
    Z uwagą zapoznaliśmy się z Pana opinią. Jeżeli ma Pan takie życzenie to proszę o e-mail na adres opinie@auto-blak.pl z podaniem jakichś szczegółów dotyczących tej naprawy (jaki to samochód i w którym oddziale był naprawiany), a gwarantujemy, że skontaktujemy się z Panem i zrobimy wszystko aby był Pan zadowolony z jakości naszej usługi. Jeżeli zajdzie konieczność pozostawienia u nas Pańskiego samochodu w celu usunięcie zgłaszanej usterki powłoki lakierniczej, zapewnimy bezpłatny samochód zastępczy. Czekamy na kontakt.
  • Gość: seat ibiza IP: *.rwe.com 12.03.12, 12:31
    Auto Blak na Farbiarskiej
    Wstawiłem auto do naprawy bezgotówkowej z OC sprawcy. Ubezpieczyciel (WARTA) po tygodniu oczywiście wycenił szkode całkowitą zaniżając wartosc auta, ale do rzeczy - gdy udałem się do "serwisu" Auto Blak po odbiór auta okazało się że w moim autku zostały podmienione niektóre części. Samochód przed wstawieniem do warsztatu miał nowy akumulator (wymieniany w tą zimę) nagle w dziwny sposób okazało sie że autku jest stary.
    Po tym odkryciu zaczełem dokładnie się przyglądac co jeszcze. okazał się że nawet połaszczyli sie na siłowniki klapy bagażnika. Zgroza Niedośc że ktoś rozwalił mi auto, ubezpieczyciel zaniżył wartośc samochodu, to jeszcze polecany przez ubezpieczyciela warsztat rozkradkł mi pół samochodu.

    Wystrzegajcie się tego warsztatu. Zdecydowanie odradzam.
  • Gość: Romek IP: *.chomiczowka.waw.pl 16.03.12, 17:18
    Co za bzdury Wy tutaj piszecie.
    Ja wstawiłem auto do malowania do Auto Blak Włościańska
    Wszystko zrobione świetnie, bez żadnych problemów. Pracownicy zaangażowani że aż miło.
    Zrobili nawet jedną rzecz której w zasadzie nie musieli / porostu super obsługa klienta /
    Dostałem na czas malowania auto zastępcze. Oddano mi auto dobrze zrobione, odkurzone w środku i umyte.
    Polecam ten warsztat zdecydowanie.
  • Gość: AUTO-BLAK IP: 194.181.99.* 26.03.12, 14:27
    Wyjaśnienie
    Dyrektor oddziału naszej firmy przy ul. Farbiarskiej skontaktował się bezpośrednio z właścicielem przedmiotowego samochodu, który zasugerował, że na terenie naszej firmy jego pojazd został okradziony. Dla wyjaśnienia dodam, że był to 15 – letni samochód, którego był on właścicielem mniej niż 1 miesiąc, a wspomniany akumulator, jeżeli w ogóle był wymieniony przed wypadkiem - to nie na nowy tylko na używany, a sam wypadek był na tyle poważny, że szkoda została zakwalifikowana jako całkowita. Po analizie zdjęć, które wykonywał do szkody rzeczoznawca firmy ubezpieczeniowej, znając stan techniczny pojazdu po szkodzie, wyjaśniliśmy klientowi, że żadna kradzież nie miała miejsca, a to co zastał w samochodzie jest pochodną jego wieku, stanu technicznego oraz powstałych uszkodzeń. To, że 15 – letnie siłowniki klapy bagażnika, nie działają prawidłowo po mocnym uderzeniu w tył pojazdu nie jest efektem podmienienia ich na jeszcze starsze, a jedynie wynikiem siły uderzenia i ich wieku. W rozmowie telefonicznej klient odpowiedział, że przyjął nasze wyjaśnienia i postara się sprostować wpis na tym forum.
    Szanowni Państwo: dość łatwo jest wpisać tego typu opinię, lecz jeżeli jest ona niesłuszna to bezpodstawnie niszczy dobre imię naszej firmy , na które pracujemy wszyscy od ponad 30 lat. Najpierw, w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, prosimy o maila na adres: opinie@auto-blak.pl, a gwarantujemy, że żadna informacja nie pozostanie bez odpowiedzi. Dziękujemy również tym z naszych klientów, którzy wypowiadają się na tym wątku pozytywnie o naszej pracy.
    Zarząd i Kierownictwo
    AUTO-BLAK
  • Gość: Witek IP: 195.85.249.* 17.12.13, 15:44
    Moglibyście chociaż odbierać telefony.
  • Gość: auto-blak IP: *.m67.org 17.12.13, 22:36
    Serdecznie przepraszamy za chwilowe kłopoty z dodzwonieniem się do nas. Dostrzegamy ten problem i obecnie jesteśmy na etapie zmiany dostawcy, wymian central telefonicznych i łączy. Dla PAŃSTWA WYGODY, na naszej stronie internetowej pod adresem: auto-blak.pl/kontakt.html (w zakładce KONTAKT) umieściliśmy BEZPOŚREDNIE TELEFONY KOMÓRKOWE do wszystkich osób odpowiedzialnych za kontakt z klientami. Zapraszamy do korzystania i jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia.
  • Gość: AUTO-BLAK IP: 194.181.99.* 26.03.12, 14:50
    Szanowni Państwo
    Dość łatwo jest wpisać negatywną opinię na forum internetowym, lecz jeżeli jest ona niesłuszna to bezpodstawnie niszczy dobre imię naszej firmy , na które pracujemy wszyscy od ponad 30 lat. Najpierw, w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, prosimy o maila na adres: opinie@auto-blak.pl, a gwarantujemy, że żadna informacja nie pozostanie bez odpowiedzi. Dziękujemy również tym z naszych klientów, którzy wypowiadają się na tym wątku pozytywnie o naszej pracy.
    Zarząd i Kierownictwo
    AUTO-BLAK
  • Gość: kefirek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.04.12, 17:37
    Byłem jakiś czas temu z kolegą odebrać auto na Włościańskiej (swojego bym tam nie oddał) i widziałem,jak ładowali auto na lawetę na śliskiej nawierzchni z rozpędu-po kliku niezbyt udanych próbach spód zderzaka nieźle obdarty z lakieru,ale co tam,klient nie zobaczy ;).
    No i ci uczniowie-kręcą się,coś robią,ale tak naprawdę nie wiadomo co,tania siła robocza.
  • Gość: Gość IP: *.net-serwis.pl 19.04.12, 12:18
    A ja zawiozłam auto do naprawy i miałam świetną obsługę, mili pracownicy a przede wszystkim nie naciagają na koszty!! Ja polecam!
  • Gość: Gość IP: *.bms.com 19.04.12, 12:55
    I ja tez jestem zadowolona, miło, grzecznie i na czas !!! Polecam w 100% i ponownie się wybieram, bo znowu obtarłam zderzak.
  • Gość: kefirek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.04.12, 09:22
    Skoro jeździsz jak kobieta,na usługach warsztatu też pewnie znasz się jak kobieta,czyli marnie,pozdrawiam ;).
  • Gość: opinie@auto-blak.p IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.04.12, 14:40
    Szanowny Panie ...kefirku...
    Ciężko odnieść się do Pańskich wielce profesjonalnych wpisów. Cytat z poprzedniego wpisu: "Byłem jakiś czas temu z kolegą odebrać auto na Włościańskiej (swojego bym tam nie oddał) i widziałem ...". Brak tu jakiejkolwiek rzetelnej oceny sytuacji.
    Dodatkowo jest nam bardzo przykro, że obraża Pan naszą klientkę, która wypowiedziała się o nas pozytywnie i czujemy się w obowiązku ją przeprosić, co niniejszym czynimy.
  • Gość: artur IP: *.chomiczowka.waw.pl 22.04.12, 22:40
    Szanowny kolego kefirek nie wiem co za bzdury szerzysz o tym warsztacie ja osobiście korzystałem z usług blacharskich jak i mechanicznych i jestem zadowolony a to widziałeś ze uczniowie chodzą po terenie i nie tania siła robocza tylko jak powinieneś wiedzieć warsztat znajduje się na terenie szkoły mechanicznej i maja tam warsztaty szkolne. Poza tym jak znam życie to nie znasz się ani na mechanice ani na blacharce wiec nie wypowiadaj się nie korzystałeś z ich usług wiec nie wiesz jak wykonują je. Jestem ciekawy jaką opinie ma ten twój kolega który odbierał auto, jakoś nie napisał nic na ten temat.
  • Gość: zomethat IP: *.adsl.inetia.pl 06.05.12, 09:33
    Warsztat mieści sie w okolicach Radzymina.Na terenie szkoły znajduje się głównie tylko punkt przyjmowania i oddawania samochodu.To taka lipa bo pewno nikomu by się nie chciało jechac do Słupna koło Radzymina.
  • Gość: AUTO-BLAK IP: 194.181.99.* 21.05.12, 15:59
    INFORMACJA (sprostowanie): Nasz serwis zlokalizowany na Żoliborzu przy ul. Włościańskiej 35 jest kompleksowo wyposażonym serwisem oferującym na miejscu pełen zakres usług blacharsko - lakierniczych z możliwością zgłaszania i likwidacji szkód komunikacyjnych oraz jako autoryzowany punkt sieci BOSCH CAR SERVICE pełen zakres usług mechanicznych i przeglądowych dla wszystkich marek samochodów. Oczywiście na Włościańskiej można również zostawić samochód umówiony w naszych pozostałych serwisach (na Ursynowie i w Słupnie koło Radzymina) i wtedy zostanie on tam bezpłatnie przetransportowany.
    Jeżeli macie Państwo jakiekolwiek pytania lub uwagi prosimy o przesłanie ich na adres: opinie@auto-blak.pl, zapewniamy że żadna opinia lub zapytanie nie pozostaną bez odpowiedzi. Dziękujemy.
  • Gość: kefirek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.05.12, 11:35
    Szanowny kolego Arturze,otóż wiem,co się tam znajduje,przecież nie pisałem,że tam naprawiano auto,a jedynie je "załadowywano" na lawetkę,także nie piszę,że tam akurat naprawiano auto :-).
    A co do blacharki i lakiernictwa,to zjadłem na tym zęby,niestety "testy" odbywały się na moim aucie i wiem,co to znaczy porządna naprawa blacharsko-lakiernicza,potrafię ocenić na oko,czy lakier był kładziony fabrycznie,czy nie (spolerowana,gładka struktura lakieru bez fabrycznej "morki",śmieci w lakierze,rybie oczka,osiadająca szpachla,nie wspominając o dobieraniu kolorów czy cieniowaniu-temat rzeka,musiałbym kilka stron napisać) ,jeśli nie jestem w stanie określić,który element był lakierowany,to wtedy dla mnie jest to fachowo zrobiona naprawa,do tego,jeśli efekt jest powtarzalny,to warsztat jest "na medal",mam swojego faworyta,nie będę tu robił reklamy,w każdym razie firma jest w zupełnie innym miejscu,a kolega był wygodny,więc postanowił oddać do Auto-Blaka,bo miał blisko,co do samej naprawy-wyszła na przeciętnym poziomie-są typowe niedoskonałości po naprawie,może ja jestem mega pedantem i coś,co odbiega od jakości fabrycznej jest po prostu kiepskie,każda śrubka,spinka musi być oryginalna,wszystko musi być złożone perfekcyjnie,bez śladów ingerencji,lakierowane śruby po odkręceniu i ponownym przykręceniu powinny być polakierowane tak,żeby nie było widać śladów odkręcania itp.
    Nie sądzę też,żeby właściciel firmy pomimo chęci utrzymania wysokiej jakości siedział w warsztacie i sam "klepał" blachy,czy też lakierował,ale żeby wiedzieć o co w tym wszystkim chodzi trzeba po prostu znać to rzemiosło od środka.
    Pozdrawiam i życzę sukcesów :-).
  • Gość: Szrek IP: *.centertel.pl 26.05.12, 02:09
    Zgadzam się Koszmar jakiś czas temu byli jeszcze serwisem Skody oddałem auto po stłuczce- zderzak źle spasowany,lakier się różnił,części zamontowali powgniatane(intercooler), pod maską cały samochód uwalony lakierem. Pięć razy poprawiali i nie poprawili tak jak powinno być a cena 9000zł (przedni zdeżak ,maska,intercooler, nadkole,pas przedni,reflektor,)i na końcu stwierdzili że wszystko jest z normą Skody i dlatego już nie są serwisem blacharskim Skody- SKODA ODMÓWIŁA WSÓŁPRACY JA TYM BARDZIEJ NIE POLECAM OMIJAĆ DALEKIM ŁUKIEM !!!!!!!!
  • Gość: tubylec IP: *.dynamic.chello.pl 02.08.12, 22:22
    A ja mam pytanie trochę z innej beczki.
    Jako mieszkaniec okolicy zastanawiam się nad sensem istnienia takich warsztacików w centrum miasta. Są dni, że ciężko wytrzymać smród lakieru jaki unosi się w powietrzu.
    Może panowie mechanicy należałoby przenieść tą "całą wulkanizację", gdzieś na obrzeża miasta?
    W końcu Włościańska to już centrum miasta, nie rogatki.
  • Gość: opinie@auto-blak.p IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.08.12, 17:09
    Witam Serdecznie
    Ponownie zapraszam wszystkich, którzy chcieliby wyrazić jakąkolwiek opinię o nas lub o naszej pracy do pisania na specjalnie do tego stworzony adres: opinie@auto-blak.pl który dociera bezpośrednio do zarządu naszej firmy. Przy okazji dziękujemy wszystkim naszym klientom, którzy będąc bardzo zadowoleni z jakości naszych usług, wysłali na ten adres słowa uznania za naszą pracę. Gwarantujemy, że żaden e-mail nie pozostanie bez odpowiedzi. Prosimy pamiętać, że wypisywane na forum, anonimowe, często bezpodstawne i nieprawdziwe opinie, do których ciężko się w jakikolwiek sposób odnieść, jedynie niszczą nasz wizerunek na który nasza firma, z sukcesami, pracuje od ponad 30 lat.
    Zarząd i Dyrekcja Autoryzowanej Stacji SKODA i SEAT w Warszawie: AUTO-BLAK
    opinie@auto-blak.pl
  • Gość: DSTHsdrth IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.10.12, 23:56
    Po to jest forum,żeby właśnie wyrażać opinie,a "zarząd" jak chce,to niech czyta,po co ukrywać informacje,które mogą się przydać w wyborze warsztatu? :)
    To super,że pracujecie na swoją opinię ponad 30 lat,ale chyba jednak nie do końca to wychodzi,jak powinno,ale na szczęście jest wybór i można poszukać gdzie indziej.
  • Gość: kokos IP: *.home.aster.pl 02.01.13, 16:01
    Nie dosc ze spieprza naprawe auta to jeszcze laske robia ,ze poprawiam Bylem tam raz i wiecej moich aut tam nie zobacza,
  • Gość: Wicher12 IP: 213.25.202.* 10.12.12, 13:26
    Ja w Autoblaku wymieniałem przednią szybę w octavii już ze dwa lata temu i muszę powiedzieć że byłem i jestem bardzo zadowolony z wymiany. Samochód był czysty, umyty i nie było żadnych śladów że była wymieniana szyba. Miłym zaskoczeniem było to że podczas wymiany szyby został przesmarowany mechanizm wycieraczek gdzie nikomu nic nie zgłaszałem (ci co mają octavie to wiedzą o co chodzi jak się zapiecze mechanizm wycieraczek).
    Jak ktoś nie wierzy to może sobie poczytać moje wpisy i z jakiej daty są na OCP (Octavia Club Polska) żeby potem nie było że jakiś pracownik AB pisze.
  • Gość: OCP IP: *.dynamic.chello.pl 12.04.15, 23:16
    Pracownicy AB i innych serwisow SKODA sa na OCP od dawna.
  • Gość: tz IP: *.dynamic.chello.pl 14.12.12, 16:49
    24 października miałem stłuczkę (z winy pana X).

    Od tego dnia samochód stoi w warsztacie samochodowym Auto-blak na Farbiarskiej w Warszawie. Jestem ubezpieczony w Warcie; sprawca też.

    Od tego czasu jeżdżę samochodem zastępcznym - a Warta i Auto-blak uprawiają spychologię i strajk włoski. Rzeczoznawca zjawia się po paru dniach, kolejnych parę pisze ekspertyzę; warsztat kolejne parę dni ją analizuje; czegoś brakuje; odczekuje parę dni, dopiero po moich dwukrotnych ponagleniach zaprasza rzeczoznawcę.
    Rzeczoznawca oczywiście kilka dni odczeka, potem kilka dni odpowiada... itd. minęło ponad 1,5 miesiąca, a ja nabiłem na samochodzie zastępczym 4 tysiące złotych... Według Warty nie powinno być kłopotu z odzyskaniem kasy (OC sprawcy) ale mam już dosyć czekania. A granie na czas, oraz ignorowanie zobowiązań uważam za karygodne.

    jeśli chodzi o jakość naprawy - nie wiem - nadal czekam i przynajmniej tu mam nadzieję że nie nawalą. Na pewno jednak sprawdzę po odbiorze - mam zdjęcia samochodu i detali przed kolizją, więc zrobię dodatkowy przegląd. Jakoś jednak nie chce mi się wierzyć w wypowiedzi powyżej by warsztat rekomendowany przez Wartę mógł sobie pozwolić na jakieś zabawy w podmianki.
  • Gość: aron IP: *.centertel.pl 07.01.13, 09:19
    nie polecam mechanicy nie znaja sie na naprawach auta kierownictwo to ignoranci uwaga mnie zginely czesci wyposazenia auta uwazajcie na ten serwis i sprawdzajcie wszystko bo bedzie was to drogo kosztowac.PELNE PARTACTWO I CWANIACTWO A STRATY JUZ WYSZLY NA MOJ KOSZT
  • Gość: AUTO-BLAK IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.01.13, 14:10
    Szanowni Państwo
    Tego typu wpisy (nie do zidentyfikowania, bez żadnych konkretów, itd ...) to jedynie próba oczernienia rzetelnej, działającej od ponad 30 lat firmy. Miesięcznie naprawiamy kilkaset samochodów w naszych 3 stacjach i cieszymy się bardzo dużym gronem zadowolonych klientów, czemu w internecie dają Państwo wyraz zarówno na tym jak i na innych forach: forum.gazeta.pl/forum/w,85,138067619,138067619,Auto_Blak_warszawa_Polecam_.html Wszystkim tym, którzy doceniają naszą pracę w ten sposób - serdecznie dziękujemy.
    Jeżeli jednak ktokolwiek z naszych klientów ma jakiekolwiek uwagi do naszej pracy, uruchomiliśmy specjalny adres e-mail: opinie@auto-blak.pl trafiający bezpośrednio do osób zarządzających - i prosimy z niego korzystać. Żadne zgłoszenie tam wysłane nie pozostanie bez odpowiedzi i wyjaśnienia całej sytuacji. Zadowolenie naszych klientów jest dla nas najważniejsze. Nie wstydzimy się naszej pracy i robimy wszystko aby jakość naszych usług była na najwyższym poziomie.
    AUTO-BLAK

  • Gość: tefe IP: *.wp.mil.pl 06.02.13, 12:01
    To nie są bzdury. Naprawiałem w Państwa serwisie Skodę Octavię II z polisy OC. Po naprawie przy odbiorze nikt nie podszedł ze mną da samochodu żeby go obejrzeć i przekazać. Wskazano tylko palcem gdzie stoi na placu i tyle. Na pytanie o kopię faktury odpowiedziano mi, że została już wysłana do Link4. Odniosłem wrażenie, że bano się pokazać mi dokumenty naprawy żebym czegoś nie znalazł. Samochód po naprawie został umyty ale nie wytarty i wystawiony na mróz, przez co musiałem go rozgrzewać na postoju przez 20 min. Krótko po naprawie zaczęła zapalać się lampka od poduszek powietrznych. Samochód 3-krotnie stał w serwisie. Za każdym razem kasowano komputerem pamięć i nic więcej, po wyjechaniu za bramę lampka zapalała się po kilkunastu minutach jazdy. Raz ewidentnie widziałem, że przez 3 dni przy samochodzie nic nie zrobiono poza podłączeniem komputera bo stał cały ukurzony w tym samym miejscu gdzie go postawiłem bez śladów otwierania. Mechanik sam stwierdził, że jest jedynym elektrykiem i ciągle musi zajmować się samochodami wjeżdżającymi na przegląd czy naprawę a takie poprawki każą mu odkładać na później. Dopiero przy 4 wizycie ktoś poświęcił więcej czasu i znalazł kabel, który nie został po naprawie właściwie umocowany i przetarła się izolacja. Generalnie zasada dziaiania serwisu jest prosta : usługa odpłatna - robimy od razu, poprawki - proszę przyjechać i zostawić auto, jak nie będzie co robić to może z nudów ktoś się nim zajmie. GENERALNIE ODRADZAM KORZYSTANIE Z TEGO SERWISU.
  • Gość: Normalny klient IP: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl 06.02.13, 18:23
    Witam wszystkich! kożystam z usług tego warsztatu i jestem bardzo zadowolony. Od 15 lat naprawiam tam swoje samochody blacharsko i od kiedy są Boschem również mechaniczne . Kilka razy musiałem kożystać z lawety i nigdy za tą usługę nie zostało doliczone do faktury za naprawę tłumacząc , że to jest ich laweta i stali klienci mają tą usługę gratis 24 h ! To naprawdę działa. Nigdy nie było takiej sytuacji , żeby nie pomogli i nie udzielili rady przy wyborze ubezpieczenia czy samochodu ( sprawdzenie przed zakupem) . Dążę ten serwis zaufaniem i wysyłam tam wszystkich swoich znajomych z czystym sumieniem!!! Jeżeli ktoś kupuje ubezpieczenie byle najtaniej to niech ma pretensje tylko do siebie jak serwis musi zamontować podruby , albo okazuje się że ma nie wykupiony udział własny lub amortyzację. Nie ma tanio i dobrze!!!
    Ostatnio dostałem kartę stałego klienta z rabatem na wszystkie usługi , super pomysł !
    Uważam , że jak ktoś ma uwagi co do naprawy czy obsługi może wysłać maila na stronie serwisu z konkretnymi uwagami czy zastrzeżeniami , podpisując się i napewno zostanie to załatwione , bo nie ma ludzi nie omylnych i nie popełniających błędy , każdy z nas ma gorszy dzień i w swojej pracy popełnia błędy. Powiedzmy sobie czy chcielibyśmy żeby nasza praca była oceniana na forum , anonimowo? Czy każda z osób wypisujących bzdury pojechała lub zadzwoniła z reklamacją i nie została załatwiona ? Jakoś nie chce mi się wierzyć !! To jest typowo polskie komuś anonimowo dowalić .
    A załodze Auto- Blak , życzę dużo normalnych klientów z jajami a nie zakompleksionych pieniaczy internetowych .
  • Gość: Leo IP: *.dynamic.chello.pl 15.09.13, 11:36
    Chyba jesteś uczniem z włościańskiej sądząc po ortografii
  • Gość: Kompromitacja IP: *.centertel.pl 25.09.15, 17:31
    Tego maila z opiniami na wasz temat to mozecie sobie wlozyc gleboko. Prawda jest taka, ze nie potraficie diagnozowac prawidlowo i naprawiac samochodu zgodnie ze sztuka. Wasze proby naprawy mojego samochodu z awaria dwoch elementow elektronicznych skonczyly sie bezsensowna grzebanina w silniku ludzie o calkowitym braku kompetencji. Serwisy wasze to zmora w branzy. Nie wiem czy nie jest nawet ryzykowne wymienianiue u was samego oleju czy filtra. Dodam jeszcze, ze kierownicy w serwisach bija szczyty arogancji i maja klienta, ktory u nich robil juz wczesniej samochod rutynowo gleboko w d. Omijac z daleka.
  • Gość: Ewa IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 14.03.13, 19:33
    Polecam Auto Blak. Hondkę po szkodzie naprawili dobrze, chociaż tani nie są. Uznałam, że nie ma sensu szukać tańszej naprawy, i nie żałuję. Pozdrawiam dyrektora, Pana Artura i cały zespół Pracowników, życzę Państwu zadowolonych klientów- ja do nich należę.
    Ewa
  • Gość: kierowca IP: *.dynamic.lte.plus.pl 02.04.13, 13:35
    Byłem z seatem w innym serwisie. Efekt był taki, że zaczął gubić olej. W Auto-Blaku wszystko naprawili, samochodzik umyli oraz, uwaga!, wysprzątali w środku. Jeszcze nigdy nie trafił mi się taki dobry serwis. Wózek chodzi, jak nowy.
  • Gość: Klientka IP: *.play-internet.pl 03.09.13, 11:12
    Ja również polecam Auto blak. Byłam tam nie dawno swoim seatem bo kapał mi olej. Auto zostało profesjonalnie zdiagnozowane i naprawione za rozsądne pieniądze. Obsługa bardzo miła i sympatyczna wytłumaczyła mi co się stało i ile będzie kosztowała naprawa. Jeden dzień i odzyskałam naprawione auto na dodatek umyte i posprzątane w środku.
    Bardzo polecam.
  • Gość: Kieru IP: 94.42.85.* 17.09.13, 12:58
    Ja dołączam się do pozytywnych opinii. Bez umówionej godziny mój szkodnik został obejrzany całkiem szybko i choć nic nie znaleziono, to przynajmniej nie zalecali wymienić pół samochodu. Ogólne wrażenie - serwis wzbudzający zaufanie - polecam.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.