• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Link-bus - ktoś korzystał? Dodaj do ulubionych

  • 28.11.11, 17:25
    Serwis e-podróżnik w wyszukiwarce podaje busik firmy Link-bus. Strona www.link-bus.pl/ wygląda dość dziwnie, zero informacji o firmie. Plus przejazd to 3 h, czyli dziwnie krótko w porównaniu do całej reszty przewoźników.

    Nie rozważałabym w ogóle takiej niepewnej opcji, gdyby nie to, że od wakacji kursuję wte i wewte pkp, od kilku miesięcy chyba ani razu nie przyjechał punktualnie (dzisiaj 30 minut opóźnienia) plus irytacja z faktu podziału na pkp pr i pkp ic, co zaowocowało godziną koczowania w galerii (miałam już bilet na IR, bo byłam pewna, że nie zdążę na TLKę, a tymczasem udało nam się wyjść wcześniej i dotarłam tak, że bym zdążyła, ale jeden przewoźnik nie jest w stanie dogadać się z drugim, a zwracanie biletu to ponoć też niezła zabawa).
    Edytor zaawansowany
    • 28.11.11, 17:37
      Nie słyszałam, a to by chyba jakoś musiało zahaczać o Katowice, dobrze myślę?
      --
      I don't want to start any blasphemous rumours
      But I think that God's got sick sense of humour
      And when I die I expect to find Him laughing
      • 28.11.11, 17:49
        Teoretycznie powinno, o ile ma jakieś stacje pośrednie. Możliwe, że nie ma, patrząc na czas przejazdu.
    • 28.11.11, 21:28
      Nie korzystałam (więc info z pierwszej ręki nie mam), ale istnienie takiego busa, który pokonuje tę trasę w tak krótkim czasie, obiło mi się o uszy. Ktoś ze znajomych znajomych korzystał.
      --
      Lubisz Lobby?
    • 29.11.11, 09:25
      Koleżanka nimi jeździła. Potwierdza :)
      --
      Idealnego stanika nie znalazłam, za to noszę super kobiece ciuchy z BiuBiu.pl
      65h/hh biubiu 38B/BB lub 38BB
      • 29.11.11, 09:26
        tylko trzeba dzwonić wcześniej i rezerwować :-)
        --
        Idealnego stanika nie znalazłam, za to noszę super kobiece ciuchy z BiuBiu.pl
        65h/hh biubiu 38B/BB lub 38BB
        • 29.11.11, 16:21
          Ooo, dziękuję za info :) Znaczy, że ktoś namacalny miał z tym do czynienia. Ma pozytywne opinie?
          • 30.11.11, 10:11
            Tak, jak najbardziej pozytywne.
            Opóźnienia się zdarzały (do 15 min.), ale korków wjazdowych do miast czasami nie przeskoczysz.

            Swoją drogą Kraków to ciekawe miasto, do którego najlepiej jechać autobusem ;-) bo z Katowic też lepiej skorzystać z unibusa za 12 zł, który jedzie 1h10min.
            --
            Idealnego stanika nie znalazłam, za to noszę super kobiece ciuchy z BiuBiu.pl
            65h/hh biubiu 38B/BB lub 38BB
    • 29.11.11, 16:52
      > a zwracanie biletu to ponoć też niezła zabawa.

      Wymaga pójścia do kasy i powiedzenia, że się zwraca bilet, po czym pani w kasie (albo pan, też się zdarzają) bierze bilet, przekreśla go, wykreśla z komputera i zwraca kasę pomniejszoną o 10%. Cała akcja zajmuje jakieś 2 minuty (zwracałam ostatnio 4 bilety, w tym 2 kuszetki i bilet podróżnika, w dodatku przelewem na kartę) i nie wymaga szczególnych zdolności.
      --
      Moje smoczki dragcave.net/user/milstar
      • 29.11.11, 18:00
        Ja kilka lat temu próbowałam bilet przesunąć na inny termin - pani wydzwaniała nie wiadomo gdzie, bo ona nie wie, ona nie może i w ogóle najlepiej to żebym po prostu kupiła drugi bilet (bo o zwrocie nie ma absolutnie mowy!) i olała to 10 zł, czy ile to tam było (trasa krótka). W końcu udało jej się złapać kierowniczkę i przesunąć datę wyjazdu o jeden dzień. Może po prostu od tego czasu coś się zmieniło.
        • 30.11.11, 01:24
          gdansk.naszemiasto.pl/archiwum/1654236,zwrot-niewykorzystanych-biletow-pkp-i-pkp-intercity,id,t.html
          --
          Moje smoczki dragcave.net/user/milstar
      • 29.11.11, 19:52
        A nie jest tak, że trzba odpowiednio wcześniej zwrócic bilet- w sensie kilku godzin? Zwracaliśmy wiosną i tez nie było problemu, ale świta mi, że sie spieszyliśmy z tym zwrotem jakoś...
        --
        "nauka społeczna jest córką kryzysu" Andre Akoun
        • 30.11.11, 02:43
          > A nie jest tak, że trzba odpowiednio wcześniej zwrócic bilet- w sensie kilku go
          > dzin?
          W zeszłym roku wymieniałam bilet dosłownie na minuty przed odjazdem.
          Miałam zamiar jechać późniejszym (IR+IC), ale się jakoś cudnie złożyło, że ja mogłam być wcześniej na dworcu, wcześniejszy pociąg miał spore opóźnienie tak, ze zdążyłam dobiec do kasy oddać stary bilet i kupić nowy na IC. potracili mi ileś %, ale nowy bilet był i tak dużo tańszy. Możę ilość % zależy od czasu w którym się dokonuje zwrotu?
          --
          71/102(30GG)
    • 14.12.11, 16:52
      Jeżdze linkiem bardzo często i ten 3 godzinny przejazd to rewelacja. Oczywiście w godzinach szczytu jest 3 i pół, ale to i tak szybciej niż pkp:).
      Aha, trzeba wczesniej koniecznie zarezerwowac bilet.
      • 03.01.12, 10:55
        tylko jak można zarezerwowac bilet? probuje sie tam dodzwonic od wczoraj i nikt nie odbiera.... albo jest wylaczony telefon..
        • 24.01.12, 17:24
          Rezerwuje się smsem :) Nie odbierają telefonu. Nie dostaniesz też odpowiedzi zwrotnej. Jeśli Ci nie odpiszą to znaczy, że miejsca są i masz rezerwację. Radzę jedynie zapisać wysłanego smsa (godzina +imię i nazwisko) na komórce bo czasem kierowcy omyłkowo pomijają kogoś na liście. Bardzo ważna jest w tej linii rezerwacja. Często jeżdżę i za każdym razem widzę ludzi koczujących pod autobusem bo nie zarezerwowali miejsca.. Ludzie bez rezerwacji zawsze wsiadają na końcu i tylko wtedy gdy zostaną miejsca a to się praktycznie NIGDY nie zdarza.Pozdrawiam. Bus jest super szybki, polecam :)
          • 28.01.12, 17:10
            Super firma, podróżuje dwa razy w tygodniu. Tylko żeby pojechać trzeba wysłać smsa z rezerwacją. Jeżdzą dużymi nowymi komfortowymi autobusami, czasami puszczają filmy.
    • 28.05.12, 16:46
      Miałam zakupiony bilet dla mamy relacji Wrocław - Kraków na 22-05.2012 godz 15.30. Bilet wykupiłam z 3 tygodnowym wyprzedzeniem. O godz 15 zjawiła się mama na dworcu we Wrocławiu. O godz 16 zaniepokojeni podróżni zainterweniowali telefonicznie do własciciela firmy, gdzie właściciel oświadczył, ze kurs został odwołany. Tylko w takim razie dlaczego firma nie poinformowała odpowiednio wcześnie o odwołaniu kursu?? Mało tego ... miałam konto na stronie firmy LINK BUS i dziwnym trafem wszystkie moje rezerwacje do dnia 22-05 2012 były na moim koncie widoczne, a po tym incydencie nie ma żadnej. I tak wszystkie osoby, które miały zarezerwowany bilet na ten dzień udały się na najblizszy pociąg PKP ... bilet kupiony u konduktora, bo nie było juz czasu na stanie w gigantycznych kolejkach na PKP (koszt 53 zł) + zamiast być na miejscu o 18.30 mama dotarła na godz 22. SZKODA NERWÓW. Nikt nie usłyszał nawet słowa przepraszam. Ja nie polecam. PODOBNO JEST INNA FIRMA KTÓRA KURSUJE KRAKÓW-WROCŁAW, bardzie rzetelna i dbająca o klienta.
      • 28.05.12, 17:20
        Jest :) Nazywa się Lajkonik i godzinę temu z niego wysiadłam ;) Z moim mężczyzną jeździmy nim często i największe opóźnienie, z jakim się zetknęłam, to było jakieś 10 minut ze dwa razy (a wyjeździliśmy już naprawdę kupę kursów, ostatnio nawet jechałam za darmo, bo uzbierałam 10 pieczątek, a jeździć zaczynałam zanim wprowadzili karnety).
    • 28.05.12, 17:09
      Misja
      LINK-BUS: SZYBKO I TANIO
      Naszym celem jest zagwarantować naszym pasażerom niezawodne połączenia, dzięki którym będą zawsze na czas.

      PS. U mnie się nie sprawdziło
      "niezawodne połączenia" - hmmm takie się nie odbyło
      "będziesz zawsze na czas" - cóż miał być w krakowie 0 18.30, a był pociąg o 22
    • 27.11.12, 18:32
      Jako że ta strona wyskakuje w góglu przy wyszukiwaniu szybkich połączeń Kraków - Wrocław i sam byłem, zanim pierwszy raz skorzystałem, zainteresowany opiniami i sposobem podróżowania na tej trasie, to podzielę się swoimi spostrzeżeniami. W okresie wrzesień - listopad 2012 korzystałem sześciokrotnie z Link-Busa.
      Bilety nabywałem na dwa sposoby:
      -rezerwacja sms (wtedy bilet u kierowcy);
      -bilet internetowy (maks. 2h przed odjazdem, bilet tańszy niż u kierowcy).
      Sama podróż i autobusy ok. Czas przejazdu ok 3h10', chyba że trafimy w komunikacyjnym szczycie wtedy można złapać opóźnienie. Mi się trafiło raz - 30 minut. Autobusy nowe, dalekobieżne, czyste i wygodne - po autostradzie jadą dokładnie 100 km/h. Wyposażone w klimę i indywidualne oświetlenie dla czytających. To oświetlenie lubi się psuć - nie łączy na stykach i potrafi upierdliwie migać przez całą drogę. Czasami kierowcy puszczają filmy. Mi one ani ziębią ani grzeją.
      Teraz organizacja: bilet rezerwuje się via SMS (sposób podany na stronie przewoźnika) i dużym minusem jest brak potwierdzenia rezerwacji miejsca. Niby w regulaminie piszą, że jeśli nie przychodzi żadna odpowiedź, to rezerwacja przebiegła pomyślnie, ale lepiej byłoby mieć jakiś namacalny dowód dokonania rezerwacji. Innymi sposobami są: kupno biletu internetowego (płatność kartą lub przelewem) lub w okienku na dworcu - ja nigdy nie kupowałem w kasie, więc nie wiem jak to się odbywa.
      Jeśli mamy już rezerwację lub bilet to trzeba "odprawić się" najpóźniej 10 minut przed odjazdem. Jeśli nie zdążymy, to pech - wtedy WSZYSTKIE bilety i rezerwacje tracą ważność i wpuszczani są oczekujący na peronie wg kolejki. O miejsce w tych autobusach bywa trudno, nawet mimo częstego podstawiania dwóch maszyn na jeden kurs. Jeśli podstawiane są dwa autobusy, to kierowca pierwszego zawsze o tym informuje.
      Jak wiadomo diabeł tkwi w szczegółach. Tutaj tym szczegółem jest fakt, że bilet nie jest jednoznaczny z miejscówką! Jest to gwarant wejścia do autobusu, ale podróż można odbyć na stojąco, więc lepiej być wcześniej.
      Generalnie polecam, bo to szybki i wygodny sposób podróżowania na trasie Kraków <-> Wrocław.
    • 07.06.13, 15:19
      Ostatnio coś odwołują kursy popołudniowe jak mało osób kupi bilety

      dobrze, że co 30-40 minut jeżdżą inni przewoźnicy - Lajkonik i Romańczuk (te autobusy z gwiazdą szeryfa;)
    • 05.07.13, 23:56
      Absolutnie nie polecam tego przewoźnika, kierowca kompletnie nie zwraca uwagi na to co dzieje sie przy luku bagażowym, po zakończonej podróży. Bagażnik zostaje otwierany w momencie kiedy większość pasażerów jest jeszcze w autobusie i pozostaje bez nadzoru kierowcy. Jest to doskonały moment zarówno na kradzież przez przechodzące przypadkowe osoby jak i omyłkowe wzięcie bagażu przez osobę, której udało się wyjść pierwszej z autobusu. Moglem się o tym przekonać na własnej skórze, kiedy wysiadając jako jeden z ostatnich pasażerów w luku nie zastałem mojego bagażu, zamiast mojej walizki była torba(nie walizka!) innej osoby. Szans na wyjaśnienie sprawy na bieżąco nie było, ponieważ w momencie kiedy wysiadłem, większość osób oddaliła sie ze swoimi i nie swoimi(!) bagażami. Bagaż byl mi niezwłocznie potrzebny ponieważ tego samego dnia jechałem za granice. Początkowo udało mi sie ustalić z kierowca, ze jak tylko osoba, która pomyliła bagaże zgłosi sie do firmy, zostanie on jak najszybciej przesłany firma kurierska na wskazany przeze mnie adres. Bagaż został dostarczony do biura firmy kilka dni po zdarzeniu. Kontaktowałem sie telefonicznie na przemian z sekretarka firmy i jej szefem, aby dowiedzieć sie czy bagaż zostal juz wysłany. Bylem zwodzony przez miesiąc, raz mówiono mi ze przesyłka jest juz w drodze, po czym rozmawiając z inna osoba z firmy mówiono mi ze firma kurierska nie przyjęła przesyłki ze względu na wagę (kompletna bzdura! wymiary i waga spełniały wymogi firm kurierskich) Ostatecznie walizka nie została wysłana przez firmę przewozowa, musieli sie tym zająć znajomi będący na miejscu.
      Uważałem firmę Link-Bus za jedna z atrakcyjniejszych, oferujących przewozy na trasie Kraków-Wrocław,Wrocław.-Krak, ale niestety rozczarowałem się. Na szczęście sa firmy konkurencyjne, którym nie brakuje profesjonalnego podejścia do klienta-pasażera.
      • 13.08.13, 13:21
        Serdecznie nie polecam korzystania z usług tego przewoźnika. Zarezerwowałam bilety, dzwoniąc uprzednio żeby dowiedzieć się czy są wolne miejsca. Pani powiedziała, że owszem są i należy dokonać rezerwacji smsem. Niestety na miejscu okazało się, że pierwszeństwo maja osoby z zakupionym juz biletem, natomiast dla osób które dokonały jedynie rezerwacji...miejsc już nie ma. Dziwne jest to, że dzwoniłam, na 2 h przed wyjazdem aby zapytać czy rezerwacja na pewno została przyjęta, gdyż nie dostałam potwierdzenia smsem. Pani poinformowała, że nie wysyłają potwierdzeń, ale informacja o rezerwacji idzie do kierowcy. Po co funkcjonuje system rezerwacji który nie daje żadnej gwarancji, że wsiądzie się do autobusu?? Do tego autobus spóźnił sie 20min.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.