Dodaj do ulubionych

stan podgoraczkowy-prosze o pomoc

11.05.09, 20:11
Witam w styczniu przeszlam zapalenie pluc leczone 6 tyg
antybiotykami!Nadal meczy mnie stan podgoraczkowy mimo ze w plucach
jest juz wszystko dobrze i wyniki wszystkie mam dobre,bylam nawet w
szpitalu na badaniach -nic nie wykazalo.
Jestem slaba,mam wybuchy goraca i ciagly stan podgoraczkowy.Myslalam
o candidi po tej kuracji antybiotykowej,czy takie moga byc objawy?
Bardzo prosze o porade
Edytor zaawansowany
  • 12.05.09, 08:26
    po takiej kuracji jasne, ze grzyb moze sie dawac we znaki.
    jesli totalnie Cię przebadali możesz gdybac, ze to od tego.
    sprawdzałaś też tarczycę? pasozyty? głównie lamblie?

    brałaś osłonowo jakieś leki w trakcie leczenia i potem?
    poczytaj o diecie, to podstawa "leczenia".

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.