Dodaj do ulubionych

Zarabianie na ,,Dinozaurach

22.11.19, 21:56
Witam Wszystkich

Chciałbym wam przedstawić DARMOWY sposób na zarobek BTC.

Na Forum nie widziałem jeszcze żadnego wpisu o tej metodzie więc chcę być pierwszy :D Nie musimy tutaj inwestować, będziemy wtedy zarabiać od 0 i już po dwóch miesiącach wyniesie 10$ ALE jeżeli zainwestujemy przykładowo 50$ to odzyskamy jest po 2 miesiącach a po kolejnym miesiącu będziemy na czysto zarabiać połowę tego czyli 25$. Ja zaczynałem na początku bez żadnego wkładu ponieważ się trochę obawiałem co do autentyczności, natomiast ku mojemu zaskoczeniu gra okazała się nie być oszustwem. I teraz zarabiam 20$ a gram w to od Lipca tego roku. Grę przedstawił mi kolega który już na starcie (Bo to Bananowe Dziecko =') ) zainwestował 200$ i teraz co miesiąc wyciąga 100$. Więc Biznes jest dobry tylko wymaga cierpliwości. Jeżeli ktoś będzie inwestować to można dziennie wyciągać od 0.003 do 0.006 BTC

DinoPark - Jest to GRA działająca z pośrednictwem aplikacji Telegram.

"Jak to Działa?" - Po zarejestrowaniu się otrzymujemy 500 Coinów, kupujemy dinozaury które nam farmią diamenty, później sprzedajemy diamenty na rynku (automat) i otrzymujemy Coinsy które dzielą się na 70/30. 70% idzie nam do portfela na kupno kolejnych dinozaurów a 30% idzie nam do portfela z którego z czasem będziemy mogli to wypłacać na BTC. Znajduje się tam również kilka mini-gierek jak loteria czy szczęśliwy numerek, mamy też dzienny bonus, który możemy odebrać.

"No Dobra.. Ale jak zacząć?" - To PROSTE.

- Najpierw pobieramy aplikację TELEGRAM telegram.org/apps dostępną na smartfony (jest dostępna na Google Play, tablety, PC, ja osobiście mam na telefonie ale to zależy od was (komu wygodniej)

- Rejestrujemy się za pomocą naszego numeru telefonu, w ciągu max 30 sekund otrzymamy kod potwierdzający SMS.