Dodaj do ulubionych

koźmiński

24.09.09, 10:53
szukam osób, które zdawały egzamin na studia doktoranckie z ekonomii i
zarządzania na akademii l. koźmińskiego 5 września, a w tygodniu 7-11 miały
rozmowę kwalifikacyjną. Napiszcie jak to wyglądało? Jest się czym stresować?
Edytor zaawansowany
  • 24.09.09, 21:18
    zupelnie nie ma sie czym stresowac. jest super. kielbaski z rusztu, z
    musztardka. a i banie mozna strzelic. gdzie by sie stresowac rozmowa
    kwalifikacyjna na studia doktoranckie.

    --
    a malinka is for life, not just for Christmas
  • 24.09.09, 22:30
    no to mowie: kielbaski, bania, moze jakies laski....i bedzie super
    --
    We are the Borg. Resistance is futile
  • 24.09.09, 22:50
    Te laski to kandydat mial przyprowadzic?

    --
    Faustus
  • 24.09.09, 23:06
    nieeeeee! komisja! jedna laska z jednej strony kandydata, druga z drugiej.
    kielbaski mu podaja, musztarde laduja, pepsi przynosza. a on cos tam nawija. nie
    stresujac sie, rzecz jasna.
    --
    Jezynki, malinki, ja wszystkie was pingwinki, calowac chce.
  • 24.09.09, 23:22
    dala.tata napisał:

    > nieeeeee! komisja! jedna laska z jednej strony kandydata, druga z
    drugiej.
    > kielbaski mu podaja, musztarde laduja, pepsi przynosza.

    Protestuję wobec tak bezprzykładnego aktu seksizmu i mizogenizmu.
    Nie sądziłem, że jest on jeszcze możliwy w dzisiejszych czasach.
    Redukowanie Kobiety do roli... itd.

    zdegustowany
    horny
  • 24.09.09, 23:40
    ... kandydatem jest kandydatka? I to heteroseksualna, jak na złość?
    Laski zupełnie tracą tu wtedy rację bytu.
  • 24.09.09, 23:52
    another_story napisała:

    > Laski zupełnie tracą tu wtedy rację bytu.

    Nie tracą. Wręcz przeciwnie - zyskują. Omne trinum perfectum...
  • 24.09.09, 23:53
    charioteer1 napisał:

    > O kandydatkach tez mozemy porozmawiac.

    Dawaj!
  • 25.09.09, 00:04
    nie rozumiem dlaczego gospodarka nie moze korzystac z osob pracujacych we
    wdziecznym zawodzie hostessy
    --
    Jezynki, malinki, ja wszystkie was pingwinki, calowac chce.
  • 25.09.09, 10:31
    dajesz adresa!
    --
    Louder Than Bombs...
  • 30.09.09, 09:12
    Odrobinkę ? Złosliwi ? Cóż za oszczędność słów ! ;)))

    Polecieli po bandzie :)))
    --
    Kaczyzm obalony ! :-)
  • 30.09.09, 09:37
    no ale kto się dziwi?
    --
    Louder Than Bombs...

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.