Dodaj do ulubionych

w nowym trybie postepowanie profesorskie

22.01.14, 12:02
Dzień dobry Szanowni Państwo.
Przygotowuję się do złożenia dokumentów wszczynających postępowanie profesorskie w nowym (aktualnie jedynym możliwym do wszczęcia) trybie. Ustawowe wymagania spełniam (w mojej ocenie), jednak okazało się, że jest niespójność w interpretacji. Prawdopodobnie jest to moja wina - nie jestem prawnikiem i po prostu zakładałem, że wystarczy przeczytanie ustawy i rozporządzeń. Tak myślałem do czasu kontaktu z dziekan. Chciałem aby powziął kroki aby wszczęto mi postępowanie profesorskie a Pani dziekan twierdzi, że po wejściu nowelizacji, to profesorant wszczyna wszystko wysyłając do CK. Ja na to, że tak jest ale w habilitacji. Dział prawny twierdzi jak Pani dziekan. Znajomy z wydziału prawa zaś poparł moją wersję. Może jakiś akt prawny to rozstrzyga? Na stronach CK nie znalazłem postępowań profesorskich w nowym trybie - a to mogłoby pomóc. Przepraszam jeśli jakiś wątek już to omawiał a ja zaczynam temat już dawno wyjaśniony na forum - nie znalazłem. Z poważaniem. PT
Edytor zaawansowany
  • profesorant 22.01.14, 12:04
    przepraszam, "powziął" ma być raczej "powzięła", nasz dziekan to teraz Pani
  • adept44_ltd 22.01.14, 12:08
    profesorant napisał:

> przepraszam, "powziął" ma być raczej "powzięła", nasz dziekan to teraz Pani

hm, a wcześniej była Panem? dzieje się...
    --
    Realne występuje we wszystkich możliwych światach... albo gdzieś indziej...
  • profesorant 22.01.14, 12:50
    Szanowny adept44_ltd
    Rzeczywiście niedawno była zmiana na stanowisku - powody natury pozazawodowej. Jednak tu nie jestem pewien czy rodzaj męski ma być dziedziczony po stanowisku "dziekan" czy w zgodzie z płcią osoby piastującej stanowisko. Pisząc post skłaniałem się ku pierwszej opcji. Poprawiając post chciałem być wierny drugiej. Jednak nie roztrząsania natury polonistycznej są powodem mojego śledzenia tegoż wątku. Z poważaniem. PT
  • pfg 22.01.14, 13:36