Dodaj do ulubionych

Audyt, BHP a obsługa klienta

23.01.12, 09:59
Witam wszystkich
Dużo ostatnim czasy mówi się o audycie który krąży po sklepach i szuka nieprawidłowości które wynikają z nie przestrzegania BHP. Ja mam pytanie czy ktoś widział tych ludzi którzy się tym zajmują ? Z tego co do tej pory słyszałem to przez nich przepisy BHP mocno się zaostrzyły do granic absurdów. Przestrzegając wszystkiego co jest rozpisane w różnych pismach które nam pracownikom podrzucają do zapoznania się to już nie długo nie będzie czasu na obsługę klienta. Może ktoś ma jakieś ciekawe doświadczenia związane z audytem to zapraszam do dyskusji
Edytor zaawansowany
  • prawdziwy-psikus 23.01.12, 10:33
    Witam,

    u nas był audyt. Nie wiem jak się zakończył tzn. jaką oceną, ale faktycznie sprawdzane było przede wszystkim BHP ale także cała reszta.
    Wniosek po audytowy - BHP ponad wszystko, od kasków, drabin, przez rzeczy oparte od ściany budynku, wysokie składowanie aż do haczyków i zamknięć drzwi nad PS'ami. Niestety w większości przypadków gola sami sobie strzeliliśmy, bo jak się coś robi to powinno się robić dokładnie. A audyt jak audyt, stwierdza fakty.
    Na dzień dzisiejszy u nas BHP rządzi, a klienci muszą poczekać aż zamkniemy składy, zabezpieczymy towar itp.
    Na władzę nie poradzę więc się dostosuje.
    P.S. Audytor wie gdzie ma zaglądnąć (chyba intuicja) i znajduje takie rzeczy że wstyd.


    pozdrawiam
  • castoludy 25.01.12, 11:27
    No ale klient nie ma czasu czekać bo jemu się zawsze spieszy smile ile mam czekać ku...a na ten towar. Pojechał do Chin po towar czy robi go ?
  • mefisto.1 19.02.12, 19:40
    Jedna sprawa to bezpieczeństwo a inna do nadinterpretacja przepisów. Panowie i Panie z kontroli wewnętrznej - bo to jest bardziej trafne określenie zajmują się tematami o których nie maja bladego pojęcia na podstawie procedur które jak to delikatnie można ująć nie bardzo są życiowe. Często nasze procedury nie są możliwe do wykonania - ale to jakoś nikogo nie obchodzi. Zamiast handlować piszemy tabelki lub odpowiadamy na dziwne maile i zastanawiamy się jak upchnąć to co dostaliśmy aby procedura była zadowolona. A "specjalistów" od spraw trudnych i niepotrzebnych przybywa.
    Kochani specjaliści - edukować się i pomagać
    Szukajmy rozwiązań zamiast piętrzyć urojone problemy.
    Nie starajcie się tworzyć utopi!
    No, ale cóż to władza naczelna pozwala na ten bajzel, więc cóż biedni niedouczeni audytorzy mają robić.
    Ludzie z przypadku stanowiska z kolesiostwa pewnie tylko pensje uczciwe.
  • patryk_kulinski 17.12.17, 20:32
    Zadaniem osób kierujących i Dyrektora jest przestrzeganie procedur które wdraża korporacja w porozumieniu ze specjalistami np. z BHP-owcem , prawnikami, strażakami. Dany punkt martwi się tylko o to aby procedury były przestrzegane a nie jest od zastawiania się jak spełnić wymogi bo to ma być podane na tacy.
  • milusiamilusia 24.02.12, 22:55
    a to jeszcze masz ten czas na obsługę klienta..... szczęściarz z Ciebie. i szczęśliwy klient, ale to przeciez nie on tu najważniejszy
  • mint2000 25.02.12, 12:05
    BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP BHP
  • seweryneczek 21.12.16, 08:33
    Bardzo rzetelna firma z branży bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, Safety Expert www.safetyexpert.pl/ Doradzali mi z zakresu BHP, robią też szkolenia, ich oferta jest bardzo szeroka, jeśli potrzebujecie coś takiego w swoim przedsiębiorstwie, to ja rekomenduje ich są profesjonalni
  • skyfall001 10.10.17, 09:02
    Audytem bhp zajmują się firmy od bhp, które często robią także wiele innych rzeczy. Zresztą wystarczy nawet poczytać o tym, jakie usługi są dostępne: gdbhp.pl/jakie-uslugi-bhp-oferuja-firmy/ a same audyty pozwalają na przeprowadzenie wewnętrznej kontroli bhp w firmie
  • szakal2311 10.10.17, 20:25
    A w Castoramie te audyty wychodzą negatywnie , są dowody łamania notorycznie BHP i kary od Inspekcji!!!
  • perearged 31.01.19, 09:47
    Audyty bhp są bardzo dobre w firmach, nie musisz martwić się o to sam tylko zatrudniasz firmę, która załatwi wszystko za Ciebie, różne firmy zajmują się również outsourcingiem bhp wtedy to już wgl wszystko masz z głowy, dochodzi jeszcze do tego parę spraw odnoszących się do cyberbezpieczeństwo gdynia ale to i tym dobre firmy się zajmą

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.