Dodaj do ulubionych

Oglądacie czasami

14.02.11, 00:20
rozmowy Miecugowa z jego gośćmi?
Ja juz kilkakrotnie trafiłam byłam na ten program.
Dziś była rozmowa z Tadeusiewiczem.
Kurcze, przerobiłam praktycznie, kiedyś kiedyś, kiedy tylko wszedł, jego podręcznik z sieci neuronowych. Warto było.
Miło się słucha i ogląda też.
Fajnie, że Miecugow zainicjował taki projekt.
Klasa!

--
Theory is when you know something, but it doesn't work.
Practice is when something works, but you don't know why.
We combine theory and practice: nothing works and we don't know why.
Edytor zaawansowany
  • damakier1 14.02.11, 10:59
    Też wczoraj upilnowałam i obejrzałam. Ja jestem zupełny laik i żadnego podręcznika z sieci neuronowych nawet w ręku nie miałam, a mimo to rozmowa była dla mnie arcyciekawa i fascynująca. Dobitnie to świadczy o wielkości prof. Tadeusowicza.
    W ogóle dobór rozmówców, których przedstawia nam Miecugow, jego zawsze świetne przygotowanie do rozmowy i sposób jej prowadzenia, a nawet wybór miejsca, w którym rozmowa sie toczy - to wszystko sztuka najwyższych lotów!
    A teraz łyżka dziegciu: kiedyś, kiedyś Inny punkt widzenia nadawany był o ludzkiej porze, a jeszcze często można było napotkac powtórki. Teraz trzeba wytrwać do środka nocy, a powtórek to już chyba wcale nie ma. W normalnym czasie trzeba patrzeć, jak która baba gotuje, śpiewa albo tańczy.
    --
    Chodzenie po bagnach wciąga.
  • maniasza 14.02.11, 22:08
    No fakt. Tak jak kiedyś Teatr Telewizji. Póxno, później, bardzo późno, wcale (jak z rozkładem PKP:)).
    Przestałam przez to m.in. oglądać państwową TV.
    Dlatego nie trzymam się programów, bo nie sposób swojego życia dostosować do ramówki stacji, nawet jeśli bardzo chce się coś konkretnego obejrzeć.
    Ale cieszę się, jak czasami na coś trafię wartościowego, jak ten program.

--
    Theory is when you know something, but it doesn't work.
    Practice is when something works, but you don't know why.