Dodaj do ulubionych

Czy notariusz może mieć stronę www?

01.07.13, 13:54
Cześć

Nie jestem prawnikiem, ale mam pytanie związane z tym zawodem.

Stworzyłem stronę internetową dla kancelarii notarialnej, znajdującą się na 1 stronie wyników wyszukiwania w google dla frazy: Notariusz Lublin.

Powyższą gotową i działającą stronę chciałem sprzedać. Dzwoniąc do różnych kancelarii otrzymałem informację, że notariusz nie może się reklamować - posiadać strony. (inne odpowiedzi to: zastanowię się, mamy stronę, mamy ogłoszenia, nie ma osoby decyzyjnej).

Z tego co przed napisaniem tego posta przeczytałem, notariusze mogą mieć strony internetowe.
Notariusze mogą mieć strony internetowe | Gorący Temat

Niestety artykuł z rp nie wskazuje dokładnych namiarów na "uchwałę":
"Zgodnie natomiast z uchwałą Krajowej Rady Notarialnej z lutego 2008 r. notariusze mogą mieć strony internetowe swoich kancelarii.".

Gdybym miał jakiś numer tej uchwały to mógłbym się łatwo na niego łatwo powoływać.

Podobnie, przydatna byłyby mi data wyroku Sądu Najwyższego uchylającego uchwałę Warszawskiej Izby Notarialnej, która zakazywała notariuszom posiadania stron internetowych.

Proszę o pomoc w ustaleniu, mi nic więcej się nie udało znaleźć.
Edytor zaawansowany
  • ekwinfo 07.07.13, 08:50
    Może mieć stronę www

www.ksiegi-wieczyste.info
  • oloina 10.07.13, 17:23
    jak to nie może, skoro moja Pani notariusz - bardzo dobra i poważana, ma notariusz-wola.warszawa.pl/
  • ekwinfo 10.07.13, 17:26
    Może zechce opisać kancelarie notarialną na tej stronie. Wpisy są za darmo.
  • zagorny4 03.04.14, 08:53
    To chyba jakas legenda miejska, każdy dobry i uznany notariusz ma swoją stronę internetową. Ja swojego znalazłem przez internet własnie: www.katowicenotariusz.pl.
  • clio35 09.04.14, 14:48
    może nie legenda a poważne podejście do tematu? ;) z moim było podobnie notariuszem: notariusztorun.info
  • irmaopa 19.05.14, 13:53