Dodaj do ulubionych

Problemy ze skórą u mulatka

01.05.09, 17:44
Heh!Zwracam się z prośbą do mam mulatków. Mój syn ma teraz 4 miesiące i od ok
1-2 miesięcy dostał na plecach i ramionach białe bardzo suche plamy(po
nawilżeniu są czerwone)!Zaczęło się od jednej a teraz są tak duże,że zlewają
się ze sobą i pokrywają całe jego plecki:( mały dostawał różne maści
przepisane przez lekarza (teraz dostaje sterydy)i nic nie pomaga!Karmię
piersią i przez jakiś czas zastosowałam rygorystyczną dietę ale nie było
żadnej poprawy...Ręce mi już opadają i nie wiem co robić!Czy może któraś z Was
spotkała się wcześniej z czymś takim?Będę wdzięczna za rady.
Pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • ola162 Re: Problemy ze skórą u mulatka 01.05.09, 19:40
      Moja mulatka ma bardzo suchą skórę i najgorzej jest w lato kiedy ciałko wystawia
      na słońce.
      jak miała 4 albo 5 miesięcy to dostała suchych placków na łokciach, kolanach i
      klatce piersiowej
      pomogło smarowanie maścią cholesterolową kilka razy dziennie
      --
      [url=http://www.suwaczek.pl/][img]http://www.suwaczek.pl/cache/5b97da1525.png[/img][/url]
      [url=http://www.suwaczek.pl/][img]http://www.suwaczek.pl/cache/f8579cea3d.png[/img][/url]
      • katrinie Re: Problemy ze skórą u mulatka 02.05.09, 18:14
        ale czy po tej maści cholesterelowej białe placki zeszły? bo ja zauważyłam,że te
        suche placki nie są już aż tak suche tylko są białe plamy na jego czekoladowe
        karnacji...czy ktoś wie czym to smarować...?mieszkam w Irlandii i też próbowałam
        e45,oilatinum(czy jakoś tak) ale bez skutku.Chodzę co tydzień do lekarza i mały
        dostaje nowe maści a co do pediatry to muszę czekać do następnego tygodnia
        (mieszkam w bardzo małym miasteczku ) więc masakakra!!!a jeśli to bielactwo :(
        tak bardzo się boję ... ;(
    • kasiak1004 Re: Problemy ze skórą u mulatka 02.05.09, 14:19
      my na sucha skore dostalismy taki olejek co sie do wody do kapania
      dodaje. jak nam sie skonczyl to oliwy dodawalam. i juz nie mamy
      ptego problemu.
      niestety mamy gorszy ze skora na buzi. mlody ma juz 7 miesiecy i
      tyle tez czasu z tym walczymy. poprostu masakra. widzial go juz
      dermatolog no iniby mascie pomagaja ale na chwile. u nas zaczyna sie
      od jednej krostki i rozlewa sie to potem na cala twarz i szyje. jest
      czerwone i goraca, a z rana wyglada jakby stara pomarszczona skora
      dziadka. przemywalam rumiankiem ale to tylko sciagnelo goraczke.
      wiec ja tez prosze o rady jeli ktoras z was ma podobny problem. bo
      ja juz jestem bez pomyslow. chodzimy z tym do lekarza i co wizyte
      albo zmieniaja kremy albo zostawiaja stare. podobno to nie alergia
      pozdrawiam
      • fluffycloud Re: Problemy ze skórą u mulatka 02.05.09, 15:00
        hmm...z krostkami na buzce to nie mam pojecia,faktycznie ciezka
        sprawa,na sucha skore zas polecam oilatum(oliatum?ktoras wersja jest
        poprawna,sorki nie pamietam juz),jest to cala seria kosmetykow i sa
        naprawde dobre,uzywalam plyn do kapieli i krem-jakies 7 lat temu gdy
        corka miala atopowe zapalenie skory.a jesli przypadkiem mieszkamy w
        UK to tutaj stosowalam krem E45-pomoglo na zmiany skorne mojego
        synka..okreslili to jako egzema ale czy ja tam
        wiem...czerwone,rozlane lekko krostkowate plamy na nozkach i
        raczkach mial...bedac na diecie bezmlecznej totalnie...oj powodzenia
        zycze i zdrowia,nie latwo sie z takimi problemami walczy.pozdrawiam.
        M.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka